Räägiks mootorratta navidest
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
LT tähendab siiski liiklusinfot, mitte kaarte.
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
LM on Liftime Maps, mitte LT. Eksole? Parandan oma esimeses postis ära selle.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Tundub,et tutikas on ainult suts kallim. GPS Garmin Drive 51LMT-S Europe 5" maksab 129.- ehk tasub see osta kui tõesti seda vaja on.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kas keegi on juba nii õnnelik, et oleks uue montana endale ligi võtnud?
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Milline (mudeli nr) nüüd täpselt see uus on? Tahaks ka ühte soetada aga natuke kirju on veel silmade eest
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
Snowhite kirjutas: ↑05 Nov 2020, 15:56Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...
Aga enda tunne? Saan aru, et omad XT-d. Kas kripeldab midagi? Et võiks Montana olla.. Oled oma XT-ga siiani rahul?
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Eile hommikul kiibitsesin ka selle 700 kallal (see hetk ei teadnud, et see kõige uuem on ). Aga ülevaade on põhimõtteliselt täpselt see, mida tahtsin kuulda. Hetkel pole garmini lehel enam montana 610 küljes hinda (vb otsas) muidu oli hinna vahe 110.-. Kuna seade on ikka mitmeks aastaks, siis vb see 110.- hinnavahe õigustab ennast. Montana 600 seeria iseenesest päris eakas juba. Muidugi see nädalane puhkus natuke hirmutab
Aga vb saaks kaubale nii, et ühe mehe vana on teise uus. Enda Oregon 200 pealt igasuguse montana 600 seeria peale minek on päris mitu levelit up
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Lollid küsimused nüüd kellegilt, kes ei ole iseseisvat gpsi mujal kui kunagi autos kasutanud...
Juhtmeta laadimist pole?
Mis eelised tal on nt dedicated tugeva kestaga android tel kõrval navigeerimiseks kus saad simi ka panna?(nt ulefone ülemise otsa tel, cat jms)
TET saab navigeerimisega sõita?
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
villy kirjutas: ↑06 Nov 2020, 09:39Lollid küsimused nüüd kellegilt, kes ei ole iseseisvat gpsi mujal kui kunagi autos kasutanud...
Juhtmeta laadimist pole?
Mis eelised tal on nt dedicated tugeva kestaga android tel kõrval navigeerimiseks kus saad simi ka panna?(nt ulefone ülemise otsa tel, cat jms)
TET saab navigeerimisega sõita?
Juhtmeta laadimist pole.
Eelised telefoniga: Ekraan- nähtav iga ilmaga, näpitav iga ilmaga.
Tet saab navigeerimisega sõita.
Eks ta on natuke selline mu**i ja sardelli võrdlemine. GPS on ikka selleks mõeldud ja igast asendist natuke või palju parem. Lisaks see, et telefoni kaamerad kipuvad surema selle vibra peale. Lisaks kinnitus lenksule. Ma pole veel leidnud kinnitust, mis mu CAT S61 suudaks ka tegelikult lenksu peal hoida (jah olen proovinud RAM erinevaid). GPS täpsus on oluliselt suurem v'rreldes tel täpsusega. GPS-del ka 3d kompass enamjaolt sisse ehitatud (seisma jäädes näitab kursor seda suunda, kuhu päärad- telefonidel tavaiselt hakkab ringi uitama) Ja lisaks see, et gps on päris pikaaegne.
Ma isiklikult võtan järgmiseks telefoniks mingi mõistliku suurusega veekindla pilli ja hoian seda taskus. Need tugeva kestaga androidid on ikka korralikud haamrid, et nendega igapäevaselt opereerida viitsiks.
Puhtalt minu tagasihoidlik arvamus.
Madis
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Madris kirjutas: ↑06 Nov 2020, 11:00Juhtmeta laadimist pole.
Eelised telefoniga: Ekraan- nähtav iga ilmaga, näpitav iga ilmaga.
Tet saab navigeerimisega sõita.Eks ta on natuke selline mu**i ja sardelli võrdlemine. GPS on ikka selleks mõeldud ja igast asendist natuke või palju parem. Lisaks see, et telefoni kaamerad kipuvad surema selle vibra peale. Lisaks kinnitus lenksule. Ma pole veel leidnud kinnitust, mis mu CAT S61 suudaks ka tegelikult lenksu peal hoida (jah olen proovinud RAM erinevaid). GPS täpsus on oluliselt suurem v'rreldes tel täpsusega. GPS-del ka 3d kompass enamjaolt sisse ehitatud (seisma jäädes näitab kursor seda suunda, kuhu päärad- telefonidel tavaiselt hakkab ringi uitama) Ja lisaks see, et gps on päris pikaaegne.
Ma isiklikult võtan järgmiseks telefoniks mingi mõistliku suurusega veekindla pilli ja hoian seda taskus. Need tugeva kestaga androidid on ikka korralikud haamrid, et nendega igapäevaselt opereerida viitsiks.Puhtalt minu tagasihoidlik arvamus.
Madis
Pidasingi silmas, et selle GPS asemel mingi tugev android telefon lenksule dedicated. st ei kasuta tavatelefoniks. Sellist jura ma taskus küll ei taha tassida. Aga lisaks on mul juhtmeta laadimine, internetivõimalus, kaamera, lamp, backup maksmisvõimalus jpm.
Ekraanide suhtes jah, on halvemaid ja paremaid ja kaamera läheb katki ainult optilise stabika puhul. Ekraani kasutusmugavus vast tundubki suurim argument... Aga sel alal ka vast telefone erinevaid, CAT ei ole ok?
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
[/quote]
Aga sel alal ka vast telefone erinevaid, CAT ei ole ok?
[/quote]
Cat on tegelikult päris ok. Ekraani saab ka märjana kasutada (enamjaolt) ja vihmas ei hakka veepiisad ekraani jebima. Gps andur suht asine. Aga kolakas on ja ereda ekraaniga võtab akut, kui loom. Cat-i miinus on muidugi see, et ei ole juhtmevaba laadimist. Ei suudetud teha ka uuele CATs62-le. Ilmselt muidu oleksin juba poes käinud.
Kindlasti rugged tel ajab asja päris hästi ära aga, siis kui seda väga hästi ära ajamist tahad, siis ikka viskab vähe si*ta ventikasse.
Hea gps-ga on muidugi see miinus, et automaatselt oled õhtusest lõkkeringi jutuajamisest väljas (mis äppi sa kasutad, kaua sul aku kestab, mis kaarti sa kasutad, mul ikka seda teed peal pole, ...lähme otsime homme mu telefoni, jne, jne)
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ain kirjutas: ↑05 Nov 2020, 18:51Spoiler
Snowhite kirjutas: ↑05 Nov 2020, 15:56Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...Aga enda tunne? Saan aru, et omad XT-d. Kas kripeldab midagi? Et võiks Montana olla.. Oled oma XT-ga siiani rahul?
XT - pilt on minu meelest super. mul kaitsekile ka peal ja 1290-ga sõites on ilus selge pilt sama nagu ratta enda ekraan.
menüü on kasutatav aga veidi "garmin" nagu ikka. uus resolutsioon ja kaardid kokku annab päris ilusa sõidu just teedel ja linnades.
Aga sinna lõppeb hea.
Kinnitus on nõrk. Sisse/välja lülimisnupp on porise/märja/paksu kindaga kasutada väga ebameeldiv.
Tald hakkas laadimise kohapealt jonnima kui paduvihmas sõitsin. Kui võtad rattalt maha, 2h ja aku tühi. Vanemad seadmed olid robustsema korpusega - uus kindlasti vastu puud sõitmist ei kannata ja korra on kinnitus ka napilt ta vabastanud august läbi sõites. Vanal montanal näiteks lausa kruviga lisakinnitus.
Hääl ja ühilduvus - nähtavasti mõeldud mugavasti autos istumisel kasutamiseks - rattal pole normaalselt tööle saanud. lähed tanklasse ja tuled tagasi jälle jonn otsast pihta. Lihtsam oli kõik teatised ja kisad jms välja lülitada - on rahulikum sõita ja näeb kaarti puhtamalt ja puha.
Tore, et saab ka püstipidi - aga siis on pilt menüünuppudega phmt kaetud. milleks küll. Telefonil vms seadmel püstipidi ilus pikk puhas tee näha. Mida sa sinna kõrvale vahid - ma tahan ju mööda juhatavat teed teada, et mis eespool toimub.
See on lihtsalt ving - sest pilt ja kaardid on vanade seadmetega võrreldes super asjalikud ja kiirus ka mõistlik (mitte võrreldav tel või pad-iga) aga mõistlik.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Samas hetkel garminil isadepäeva soodukas 700le. Saab u 530.- jätta.
Re: Räägiks mootorratta navidest
S50-l on juhtmevaba laadimine täiesti olemas ja toimib väga ok
Sarnaselt uuematega sööb akut nagu loom kui ekraan max heledusega ja gps töös ehk ilma laadimiseta reisipäeva ära ei kesta.
Ainuke probleem on, et ametlikke Androidi uuendusi ei saa enam sellele mudelile. Telefoniks ei sobi aga rattale gepsuks ok
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Paljud hiinakad on sellest Cat S50-st võimekamad,kiiremad ja samuti juhtmevaba laadimisega ning kindaga käsitsetavad. Minul on Ulefon 6E ja lisaks ostetud matt kaitseklaas. Sobib kasutamiseks igapäevase telefonina või navina.Julgen küll seda soovitada. Ma kasutan seda tavatelefonina kui kasutan ja kõik rakendused on sees ning navigeerimise ajal suudab minu laadija hoida aku 100% peal.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ulefonel on uuemad juhtmeta laadimisega mudelid ka nt armor 7. Kuigi tundub, et nende aku kestab terve päeva navigeerides
Edit: @Urmas see 6E laeb juhtmevabalt pärist ka?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Päriselt ikka ,mul ju nii laadija kui telefon kasutuses ja aku peb tõesti üli pikalt.Tsikliga pole jõudnud nii pikalt sõitagi. Autos proovisin ja sõitsin Tallinnast läbi Pärnu-Valga Võrumaale ja õhtul tagasi ka. Õhtul oli vist 25% akut alles ka.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Mul juhtmevaba ainult tsikli peal ja sain laadija kätte vist augusti lõpus ehk ei jõudnudki mingi väga kuuma ilmaga sõita. Selline 20-22 kraadi ei jutunud midagi. Ehk siis kogemus väike. Igapäevaselt ei kasuta seda telefoni, sest kontori tööl on tavaline telefon mugavam. Kui seda kasutan, siis viskan SIM-kaardi ümber ja kasutangi nagu telefoni, koos kõigi asjadega. Võrreldes Samsung A 70-ga küll midagi teisiti ei ole, peale kaamera, mis samsal muidugi palju parem. Muidu nagu korralik Android ikka.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Täpselt sama jama kolme erineva proovitud mudeliga mootorrattal. Töötab vaid siis, kui oled pidevas liikumises.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Täna kodukontori päev ja võtsin oma Ulefone nö proovi pärast igapäevasesse kasutusse. BT seade kõrvas ja laadija koos telefoniga dokitud läpaka peal. On nüüd juba tükk aega seal laadinud ja 92% näitab hetkel(oli 56%). Läpakas on kergelt soe käega katsudes,kuid nii telefon kui laadija kuumemad ei ole käega katsudes. Waze lülitasin ka lisaks kõigele muule sisse. Laadija on sama ,mis tsikli peal. Enne pole juhtmevaba laadimisega midagi olnud ehk võrrelda ei oska.Laadijal on see keskel oleva ruudu all laadija,muu osa lihtsalt kumm,mille tsikli jaoks lõikasin väiksemaks ja läks Broditi hoidjasse ilusasti kahepoolse teibiga. Ametlikult veekindel pole, aga peale vaadates pole tal seda vett kuskilt sisse lasta ka.Mul suur klaas ees ehk sõidu vihm peale ei tule.Pudelist 1,5l vett peale valades ei juhtunud midagi.
Laadija on selline
Input: 5V 2A 9V 1.67A
Power: 5W/7.5W/10W
Wireless distance: ≤8mm
Charging efficiency: ≥75%
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Urmas, sa ei taba üldse probleemi olemust ära. Päike on see, miks suvel telefon üle kuumeneb. Kindaga ekraani kasutada ei saa, on teine kõige suurem miinus mobiili kasutamisel. Ja siis tuleb terve suuri plusse, mida päris motonavid ei paku.
Praeguste ilmadega näiteks telefon lenksul töötab väga hästi ja ainus probleem on, et kindaga kasutada ei saa.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kusjuures minu arust kuumeneb telefon samamoodi ka juhtmega laadides? Või kui siis juhtmeta laadises saad alati vajadusel juhtme peale ju üle minna. Mäletan ühe korra orienteerumisel asfaldiklassis kui oli 25C+ ja päike, siis hakkas ka telefon kurtma, et palav on. Aga ma siis ei laadinud tunnikese ja oli jälle ok ja selle aja sai ilma laadimiseta ka hakkama.
Edit: vb mingi vari oleks ok telefonihoidikule teha, Nähtavuse parendamiseks ja päikese kaitseks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
ranel kirjutas: ↑09 Nov 2020, 11:57Urmas, sa ei taba üldse probleemi olemust ära. Päike on see, miks suvel telefon üle kuumeneb. Kindaga ekraani kasutada ei saa, on teine kõige suurem miinus mobiili kasutamisel. Ja siis tuleb terve suuri plusse, mida päris motonavid ei paku.
Praeguste ilmadega näiteks telefon lenksul töötab väga hästi ja ainus probleem on, et kindaga kasutada ei saa.
Ega ma ei väidagi,et ainult sellest kuumeneb, tahtsin veenduda, et ei kuumeneks juba ainuüksi laadimisest liigselt, sest kõik siin justkui väidavad seda. Pole enne juhtmevaba laadijat olnud.
Enne oli dokitud Ulefonen X5 ja see oli koguaeg pesa kaudu laadijas ning minu rattaga oli null probleemi. Nagu Villy ka kirjutas,et juhtmega kuumeneb samamoodi. teisalt kestab selle aku nii palju,et kui päevas mõne tunni laed,siis ei saa ta tühjaks.
See telefon töötab kindaga täiesti normaalselt, mingit vahet pole Garminiga. Nagu ikka mida suurem kinnas, seda ebamugavam on midagi endal teha kuid ei saa öelda,et ei toimi. Drive Mode rakendust kasutades on ka suurema näpuga kindaga üsna lihtne asjatada. Mul endal küll pigem ainult õhemat tüüpi nahkindad,sest käed külma ei karda ja rutskakaitsmetega on käed soojad.Samas külmas on tundlikus natuke kehvem kui soojas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Juhtmeta laadimine kütab ikka rohkem telefoni üles. Põhjus lihtne, kuna efektiivsus on madalam ja muu läheb soojuseks.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Pean samuti silmas juhtmeta laadimist suvel päikesega. Juhtmega sellist janti pole olnud.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ma olen siin mobiiliteemas kirjutanud, et tellisin USAst Kyocera Duraforce Pro II telo ja Hondo Juiced juhtmevaba laadijaga hoidja.
Antud komplekt küll üle ei kuumene... Olen temaga igasugu asju teinud. Puusse ka sõitnud. Ikka töötab.
Muidugi jamamist on palju. Pool aega seadistad oma äppe. Kuna tegu pole igapäevase teloga, siis viimati sõitma minnes oleksin peaaegu PUK koodini välja jõudnud, sest olin PINi ära vahetanud...
Ühesõnaga, kui Garmin teeks paremaid seadmeid, siis ma kindlasti ostaks neid ja ei jampsiks teloga. Aga iseenesest ei saa öelda, et vastupidavat ja nullist sajani juhtmevabalt laadivat komplekti olemas ei oleks...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.