Re: Fleim: politsei eest ära sõitmine
pyta kirjutas:mina tunnistan,mina olen
![]()
no vot, olen minagi tõsine pätt selle kohapealt
pyta kirjutas:mina tunnistan,mina olen
![]()
no vot, olen minagi tõsine pätt selle kohapealt
Inimene on oma loomult hasartne ja kõige suurem panus mida ta mängu saab panna on oma elu.
spidoveast veel korra se pole jääv suurus vaid
siduri ja rehvi läbilibisemine ja veel miljon asja mõjutavad seda
R1 2000 aasta 30 VG
all uued õiges mõõdus continentalid
spido versus garmin
100 km h garmin 98
150 km h garmin 142
200 km h garmin 188
280 km h garmin 254
300 km h garmin 282
417 kirjutas:spidoveast veel korra se pole jääv suurus vaid
...
280 km h garmin 154
...
See on trükiviga eksju?
Ma ei usu, et kõik kiiruse ületajad teevad seda hasardi pärast, et keeraks nüüd 200+ ja vaataks kas jääb vahele või et kas läheb õnneks ja jääb terveks või sõidan end ratastooli ja võtan veel kellegi pere endaga kaasa. Keeratakse kiiruse pärast, sest nooo pe**** tonnine bike sai ostetud ja nüüd tahaks ju vahel veidi kiiremini kulgeda. Sest olgem ausad 90 sõitmise jaoks ei ole sport bike loodud. Mõned lihtsalt minimaliseerivad riske tehes seda vaikselt kuskil tühjal lõigul või lennuväljal. Teised kes tahavad kõvatada ja et ka teised näeks et ta oskab ja suudab teevad seda liiklustihedamal teel või siis linnas.
Ja siis on ka selliseid kes tõesti teevad seda adrenaliini pärast. Neile ma soovitan minge hüpake langevarjuga. Tõenäosus tervena alla tulla on suurem kui bikega liiklusrohkel teel väänata, odavam kui trahvi maksta (ühe 6000 trahvi eest saad ikka mitmeid mitmeid kordi hüpata) ja adrenaliini on nii palju, et nõrgema närvikavaga inimene ei suudagi lennuki ukselt väljuda.
harimal kirjutas:Kuna hammakad ning rehvi kõrgus mõjutavad spido näitu, siis on kaks varianti - kas osta Trammilt "speedo healer" ning näit õigeks sättida või siis uute hammakate või rehvi puhul korraks võrrelda spido näitu GPS'i omaga ning edaspidi erinevuse % meeles hoida.
Kommentaar iseenesest oli hea. Sain kõhutäie naerda. Tänud
Seleta nüüd lollile ka, et kuda hammakad ja spidonäit omavahel seotud on ....
Raiki kirjutas:harimal kirjutas:Kuna hammakad ning rehvi kõrgus mõjutavad spido näitu, siis on kaks varianti - kas osta Trammilt "speedo healer" ning näit õigeks sättida või siis uute hammakate või rehvi puhul korraks võrrelda spido näitu GPS'i omaga ning edaspidi erinevuse % meeles hoida.
Kommentaar iseenesest oli hea. Sain kõhutäie naerda. Tänud
Seleta nüüd lollile ka, et kuda hammakad ja spidonäit omavahel seotud on ....
Hammakad vist jah, mõjutavad vaid kui spido näit nt käimakastist võetakse. Ei ole kindel, kas tsiklitel sellist asja esineb, autodel küll.
Vaheta neid hammakaid palju tahad, spido näit sellest ei muutu!
Muutub tegelik kiirus, millega selle näidu juures liigud!
Hurt kirjutas:Ma ei usu, et kõik kiiruse ületajad teevad seda hasardi pärast, et keeraks nüüd 200+ ja vaataks kas jääb vahele või et kas läheb õnneks ja jääb terveks või sõidan end ratastooli ja võtan veel kellegi pere endaga kaasa. Keeratakse kiiruse pärast, sest nooo pe**** tonnine bike sai ostetud ja nüüd tahaks ju vahel veidi kiiremini kulgeda. Sest olgem ausad 90 sõitmise jaoks ei ole sport bike loodud. Mõned lihtsalt minimaliseerivad riske tehes seda vaikselt kuskil tühjal lõigul või lennuväljal. Teised kes tahavad kõvatada ja et ka teised näeks et ta oskab ja suudab teevad seda liiklustihedamal teel või siis linnas.
Ja siis on ka selliseid kes tõesti teevad seda adrenaliini pärast. Neile ma soovitan minge hüpake langevarjuga. Tõenäosus tervena alla tulla on suurem kui bikega liiklusrohkel teel väänata, odavam kui trahvi maksta (ühe 6000 trahvi eest saad ikka mitmeid mitmeid kordi hüpata) ja adrenaliini on nii palju, et nõrgema närvikavaga inimene ei suudagi lennuki ukselt väljuda.
Pean lihtsalt OT ütlema et langevarju hüpe jättis mind küll külmaks, suured kiirused on teinud tükk maad suurema adrenaliinihulga. Kui juhtun kihutama siis tavaliselt lennukal või inimtühjal maanteel. Kõige suurem adrekas tuleb mul krossirajal enda julgust hüpetes proovile pannes. Soovitan soojalt.
tasujatom kirjutas:krossirajal enda julgust hüpetes proovile pannes. Soovitan soojalt.
Julgust on, aga hoost jäi puudu
Vale käik pluss mingi jama kütus võrdus väike hoog
meie loll-kostjakese seiklused siis ka filmilindil:
mx77 kirjutas:meie loll-kostjakese seiklused siis ka filmilindil:
Kostja ratas vibas suht palju, ime et ta end kirstu ei sõitnud, jumal hoiab SELLISEID venelasi ja joodikuid
Rahustuseks neile, kellele rahu ei anna et ta vaid 14 päevase arestiga pääseb siis arest on talle ilmselt karistuseks vaid mittepeatumise ja vastuhakkamise eest.
Liiklusrikkumiste karistus tuleb lisaks ja teades tundes eesti süsteemi võib trahvisumma kujuneda päris suureks, kuna praktika näitab, et kiputakse summeerima neid asju.
Siit edasi on vaid fantaasia ja uurimistöö tulemus mida ta rikkus ja millised on antud rikkumise karistusmäärad:
Liiklusseadus annab näiteks
§ 74 1. Mootorsõiduki või trammi juhtimine juhtimisõiguseta isiku poolt
(1) Mootorsõiduki või trammi juhtimise eest vastava kategooria mootorsõiduki või trammi juhtimise õiguseta isiku poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või arestiga.
§ 74 22. Mootorsõidukijuhi poolt lubatud sõidukiiruse ületamine
(3) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest üle 40 kilomeetri tunnis –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga või sõiduki juhtimise õiguse äravõtmisega kuni ühe aastani.
§ 74 30. Sõiduki peatamise märguande eiramine
(1) Sõidukijuhi poolt sõiduki kohustusliku peatamise märguande tahtliku eiramise eest –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga või sõiduki juhtimise õiguse äravõtmisega kuni kahe aastani.
Liikluskindlustuse seadus
§ 66 1. Liikluskindlustuse lepingu ja poliisita sõiduki juhtimine
(1) Liikluskindlustuse lepinguta või kehtiva poliisita sõiduki juhtimise eest – karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
Lisaks võib vastutuse peatüki alt vaid välja mõelda mida antud isik veel rikkuda võis:
§ 74 15. Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt ristmikule või reguleeritud ülekäigurajale sõitmine foori keelava tule ajal
(1) Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt foori keelava tule ajal ristmikule või jalakäijate ülekäigurajale sõitmise eest –
karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
[RT I 2008, 54, 304 - jõust. 27.12.2008]
(2) Sama teo eest, kui sellega on tekitatud liiklusoht, –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimise õiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.
§ 74 24. Möödasõidunõuete rikkumine
(1) Mootorsõidukijuhi poolt möödasõidunõuete rikkumise eest –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
[RT I 2008, 54, 304 - jõust. 27.12.2008]
(2) Sama teo eest, kui sellega on tekitatud liiklusoht, –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või sõiduki juhtimise õiguse äravõtmisega kuni ühe aastani.
§ 74 25. Sõitmine vastassuunavööndis
Mootorsõiduki juhi poolt vastassuunavööndis sõitmise eest, välja arvatud juhul, kui see on liiklusnõuetes lubatud, –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
kokku tõesti ei viitsi arvutada, aga hetkel kehtiv trahviühik on 60 krooni....
Kri§to kirjutas:teades tundes eesti süsteemi võib trahvisumma kujuneda päris suureks, kuna praktika näitab, et kiputakse summeerima neid asju.
See vist täiesti oleneb menetlejast, aga mul pandi kirja: ühe teoga sooritatud rikkumised arvestatakse suurima rikkumise järgi.
Kolm rikkumist oli.
Kunagi sain noorena ka trahvi rikkudes teadmatusest kuute paragrahvi aga sain ainult ühe eest kuna siis öeldigi otse et saame teha vaid suurima järgi.
tasujatom kirjutas:Kunagi sain noorena ka trahvi rikkudes teadmatusest kuute paragrahvi aga sain ainult ühe eest kuna siis öeldigi otse et saame teha vaid suurima järgi.
aga kui näiteks alaealised jäävad suitsetamisega vahele, siis nad saavad nii suitsetamise eest, kui ka suitsupaki omamise eest trahvi(kui neil on suitsupakk taskus)
tasujatom kirjutas:Kunagi sain noorena ka trahvi rikkudes teadmatusest kuute paragrahvi aga sain ainult ühe eest kuna siis öeldigi otse et saame teha vaid suurima järgi.
Huvitav siis milline tuleb otsus kui juhtus järmine asi:
Purjuspäi juht sõitis üle 40+ km/h kiiremini lubatust läbi punase tule mis tekkitas ränga avarii kus oli kannatajaid, kust ta hiljem põgenes ja osutas vastupanu kinnipidamisel.
Paistab et ainuke asi mille peale pannakse silmad kinni on punane tuli ..ülejaanu eest juba "saab"
chadmuska kirjutas:tasujatom kirjutas:Kunagi sain noorena ka trahvi rikkudes teadmatusest kuute paragrahvi aga sain ainult ühe eest kuna siis öeldigi otse et saame teha vaid suurima järgi.
aga kui näiteks alaealised jäävad suitsetamisega vahele, siis nad saavad nii suitsetamise eest, kui ka suitsupaki omamise eest trahvi(kui neil on suitsupakk taskus)
Nad saavad suitsetamise eest, pakk konfiskeeritakse politseinike poolt ja "hävitatakse"
Yamsakas kirjutas:Purjuspäi juht sõitis üle 40+ km/h kiiremini lubatust läbi punase tule mis tekkitas ränga avarii kus oli kannatajaid, kust ta hiljem põgenes ja osutas vastupanu kinnipidamisel.
Paistab et ainuke asi mille peale pannakse silmad kinni on punane tuli ..ülejaanu eest juba "saab"
Tuttaval juhtum, kus sõiduk tuli madallennuga linnast välja, tagumised numbrituled ei põlenud, numbrid eemaldatud, auto ülerahvastatud, algaja juhi tunnusmärgid puudusid, kahtlane jõlkumine öösel tühjal parklal, juhil teistkordne vahelejäämine kerge joovega, pagasnikus kanistrid voolikuga ja auto paak näitas, et vajas täitmist. Politsei jälgis asja kaugemalt ja auto uuesti liikumahakkamisel hüppas kambaga peale.
Muidugi menetlusega venitati üle kuu aja ja protokolli läks ainult osad rikkumised, mida suudeti tõestada ja kokkuvõttes arvestati ainult teistkordse kerge joobega roolisolekut. Muidugi siin kõik väiksemad rikkumised, vastupanu osutamine ja liiklusavarii põhjustamine on raskem juhtum ja arvestatakse kohtus eraldi teona vist.
---------------Ei ole tervet teemat siin läbi sirvinud ja ei tea kas on juba mainitud, aga uus LS ütleb niimoodi eest ära sõitmisele:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14346741
yllar21 kirjutas:aga mul pandi kirja: ühe teoga sooritatud rikkumised arvestatakse suurima rikkumise järgi. Kolm rikkumist oli.
Justtäpselt - vahe on selles, et kas Sa sooritad ühe teo, mis on kvalifitseeritav mitme paragrahvi järgi, mille puhul karistatakse Sind kõige rangema paragrahvi järgi neist, või siis sooritad mitu eraldiseisvat tegu.
Antud näitel siis see, et antud Kostja juhtis mootorratast üle lubatud kiiruse ning ilma juhilubadeta, oli üks tegu; samas see, et ta peale seda peatumismärguandele ei reageerinud ja põgenes ning kui ta lõpuks kätte saadi, siis maadlema kippus, aga järgnevad ja eraldiseisvad teod, mille eest eraldi karistada saab.
mmz kirjutas:21RV. Ma pole päris kindel, aga paistis olevat väga ühe tsikli moodi, mida ma mõni aeg tagasi ostu mõtetega vaatamas käisin. Mul jäi see tookord küll ostmata. Ei tea, kas siis "õnneliku" ostja kätetöö?
Kurikuulus R1 on nüüd taas müügis! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=776516
rainer300 kirjutas:mmz kirjutas:21RV. Ma pole päris kindel, aga paistis olevat väga ühe tsikli moodi, mida ma mõni aeg tagasi ostu mõtetega vaatamas käisin. Mul jäi see tookord küll ostmata. Ei tea, kas siis "õnneliku" ostja kätetöö?
Kurikuulus R1 on nüüd taas müügis! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=776516
Sellel Kostja R1-l ju peris korralik...no sadul noh...
Nüüd on tsikkel ju telestaar ja kõik nägid kuidas see Pärnu mnt viaduktil külili maas oli. "kuulsus" on hinda tõstnud kohe 3000 krooni võrra.
Hardrocker kirjutas:rainer300 kirjutas:mmz kirjutas:21RV. Ma pole päris kindel, aga paistis olevat väga ühe tsikli moodi, mida ma mõni aeg tagasi ostu mõtetega vaatamas käisin. Mul jäi see tookord küll ostmata. Ei tea, kas siis "õnneliku" ostja kätetöö?
Kurikuulus R1 on nüüd taas müügis! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=776516
Sellel Kostja R1-l ju peris korralik...no sadul noh...
On...on.
Cheers!
neil on juba Paikusel siirdatud vasak infrapunasilm tavalise asemel.
Hirmul on ikka suured silmad olnud.
Räägiks siis parem sellest sõbra läbikogetust..
Cheers.
Vorst vorsti vastu - hetkel pole IR-kaameraid