Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui esiamort ka natuke aega peale simmeri vahetamist hakkas lekkima, mis siis järgmine plaan oleks? Amorditorul (välja ulatuval osal) mingeid kriime nagu ei märka.
Kui esiamort ka natuke aega peale simmeri vahetamist hakkas lekkima, mis siis järgmine plaan oleks? Amorditorul (välja ulatuval osal) mingeid kriime nagu ei märka.
Suht loll vastus aga mis oleks kui teeks kindlaks miks lekkima hakkas.
Niisama ei tahaks ka seda tööd ette võtta kui kohe midagi asemele panna pole. Ma ei ole seni veel ühtegi esiamorti seestpoolt näinud, aga peale simmeri ja toru (mida simmer tihendab) rohkem variante vist pole?
See sama (sama poole oma) amort lekkis kohe kui masin mu kätte jõudis (peale pikka seismist) ja siis said mõlemad simmerid uued. Mõne kuu oli kuiv, aga nüüd sama amort jälle mahlane.
Kõver toru või kulunud juhtpuksid.
Või amort paistab sile, kuid pole sile.
Mul kunagi oli mingi eriti väike kivitäke, raske tuvastada isegi. Sai poleeritud ning jäi kestma, ei pidanud uut soetama.
Muidugi on ka mingi variant, et sai valesti paigaldatud simmer.
Uusi simmereid ja toru on võimalik saada, aga juhtpukse pole kusagil näinud. Neid võibolla saab lasta treialil teha?
ei saa
aga juhtpukse pole kusagil näinud
Mida imepilliga tegu et neid saada pole?
Kas keegi teab, kuidas seda nimetatakse ja/või kuskohalt seda osta saab?
Mul oleks vaja varikatused nendega seinale kinnitada.
Tõmb(id), tõmbvarras peaks olema.
Mingi talrep (vandipinguti) on ilmselt kättesaadavam ja reguleeritav asi aga see vajab ilmselt täiendavat konstrueerimist ja sobitamist.
Ei usu et see on,tapered üldjuhul tähendab kitsenevat.Slider bushings võiks olla asja nimi.http://s1087.photobucket.com/user/cyber ... c.jpg.html
Ja välja näevad nii aga ei ole välistatud et sul mingi muu lahendus selle aegsel rattal.
Jooniselt ei saa muhvigi aru. Mis aasta ja mis mudeliga täpsemalt tegu?
XJ550, valmistatud 1981-1983 (täpset aastat ei tea, registreeritud on hiljem, aga üldiselt 81-83 peaks samad olema, 84 mudelil on väikesed erinevused). On lihtsalt XJ550, mitte Seca või Maxim ja ei ole ka mingeid tähti seal mudeli järel (R, J... nagu mõnedel on), tüüp 4V8
Meil tööjuures hoone ehitusel lasi ehitaja need lihtsalt kuskil teha ja viis tsinkimisse-pulbervärvimisse. Lattraud millele tehti ühte otsa keermed ja teise silm, kust polt läbi käis(seina pool). Varikatuse poolsel otsal oli keere ja reguleerimise võimalus.
https://rfix.eu/tootekategooria/tombvardad/
Kirjuta neile ja küsi, kus osta saab.
Kui keermelatt sobib, siis Tevost saad kõik vajalikud jupid, et analoogne lahendus kokku panna. Vähemalt mina sain.
Tõmbvarda otsing andis sellise tulemuse - https://rfix.eu/toode/tombvarda-susteem ... 2-aisi316/
Turist kirjutas: ↑19 Juul 2021, 17:38XJ550, valmistatud 1981-1983 (täpset aastat ei tea, registreeritud on hiljem, aga üldiselt 81-83 peaks samad olema, 84 mudelil on väikesed erinevused). On lihtsalt XJ550, mitte Seca või Maxim ja ei ole ka mingeid tähti seal mudeli järel (R, J... nagu mõnedel on), tüüp 4V8
Kurja, see nii prostoi ehitusega, et polegi seal liugpukse, siis jäävad vaid variandid kas täkked, kõver või kehv varuosa (või miks mitte tegelt ka halb paigaldus, kui ise tegid siis varbale ei taha astuda )
Vaatasin ka veits suurema mootoriga isendi juutuubi videot, ilmselt ehitus sarnane:
Ma telliks originaal tihendi ja tolmuka, kui saab veel küüned taha kuskilt, ning lammutaks amordi laiali- hooldaks ära (puhastaks ja vahetaks uue õli vastu vana) ja paneks kokku tagasi, kui visuaalselt sirge ja kivitäkked puuduvad. Tundub täiesti tehtav kui alt puksi lahti saad
Väga loll küsimus, aga loodetavasti õige teema all.
Millega saab kõige kergema vaevaga tsiklil saba alt rehvipuru ära? Kindlasti on siin nii mõnelgi mingid omad head nipid. Muidugi kõige targem oleks mitte burnouti teha, aga see selleks. Vana rehv tuleb väärikalt ära saata ikkagi.
Jazzyl kirjutas: ↑20 Juul 2021, 10:29Väga loll küsimus, aga loodetavasti õige teema all.
Millega saab kõige kergema vaevaga tsiklil saba alt rehvipuru ära? Kindlasti on siin nii mõnelgi mingid omad head nipid. Muidugi kõige targem oleks mitte burnouti teha, aga see selleks. Vana rehv tuleb väärikalt ära saata ikkagi.
Oled kindel,et see ikka rehvipuru seal on? Kas äkki ei ole see asfalt ehk bituumeni täpid? Selle jaoks on kohe spetsiaalne pesuaine olemas. Survepesuriga pärast üle ja saab puhas nagu tite pepu.
https://fixus24.ee/toode/SzcxMjQxMQ/asf ... aja-polar/
Rehvi tükid ikka sulavad sinna kinni.
Küi põletama hakkad, kleebi sabaalune enne millegagi kinni ja siis....
Nii palju, kui minul sellega tegeleda on vaja olnud, siis need kummitükid tulevad lihtsalt pühkides suht lihtsalt küljest.
Kuigi seda võib ka pigem uhkusega kanda.
Välismaistest foorumitest jäi silma et WD-40 pidi väga edukalt aitama. Peab proovima.
milleks neid seal nii hirmsasti eemaldada on vaja?
Õline on hea. Siis järgmine kõnts ei kleepu nii kergesti külge ja tuleb lihtsamalt maha.
Kes tsikli peeglile uue klaasi valmis lõikaks tartus?