Re: Rumalad või segased küsimused jms
A pärast vaja ju mingi kaitsekiht ka tekitada võllile.
A pärast vaja ju mingi kaitsekiht ka tekitada võllile.
Tilkumist ei mäleta, vist mitte. Aga haises. Pmst nädala sõitsin luuk ja aknad praokil.
Ega ma nüüd tsementeerimist silmas ei pidanud,pigem ikka korrosiooni eest kaitset.
korrosiooni vastu aitab taavetist libeda peoga paara korda üle pulga laskmine
sinilind123 kirjutas: ↑03 Juul 2021, 17:14Tartus/tartu lähedal mõnd õppesõiduplatsi on, kuhu oma elukaaslast harjutama viia saaks?
Kui Motohoovi tegelastega ilusti räägid ja samal ajal ühtegi autokooli seal harjutamas pole, siis vbla saad nende hoovis platsil. Täitsa mitme autokooli ametlik tsikliplats seal maha joonitud.
Madlobster kirjutas: ↑05 Juul 2021, 09:49korrosiooni vastu aitab taavetist libeda peoga paara korda üle pulga laskmine
See kõlbab võllile millest ei jää nähtavale ühtegi ruutmilli.Minu rataste arsenalis pole sellist ühtegi.
Mäletamist mööda on võllid suurelt osalt kroomitud, va laagri pind.
Kui ei raatsi siis külm tsink spray või mis iganes muu siia nüüd järgmiseks tuleb...
Kroomimise järjekorrad praegu väga pikad ja hinnad ka mitte odavad ehk see pole küll mõtekas tegevus rattavõlli tegemisel,lihtsam on uus osta.
Ah, tegelikult- räägime ikkagi aastatest enne kui korrosiooni mõju on nii tugevalt näha. Treigu sobivaks ja andku minna. Kaks suve saad kindlalt hakkama, pakun et enamgi. Piisavalt aega et otsida õige jubin ja nautida sõitu.
Ei mingeid aastaid,üks keemiapesu ja rebased jooksevad.
täiesti ulme jutt ikka :O misasi see seal näha jääb või milles täpsemalt probla? tõmbad selle võlli konkreetselt PAKSU tavotiga üle, paned paika, mutter otsa ja mitte ühtegi probleemi ei teki. kui ikka väga suur hirm on, võib ju lausa üle külmtsinkiga või miskit ja siis sinna peale veel selle tavoti tõmmata...aga no ebareaalne pseudoprobleem ikka peab ütlema. mille jaoks mootorrattale mingit keemiapesu on tarvis teha?
Natuke matemaatikat ka vahele. Firmas on 13 töötajat, kelle keskmine vanus on 29. Kollektiivi lisandub üks 57-aastane töötaja. Mis on nüüd keskmine vanus ?
Raitsraisk kirjutas: ↑06 Juul 2021, 13:16Natuke matemaatikat ka vahele. Firmas on 13 töötajat, kelle keskmine vanus on 29. Kollektiivi lisandub üks 57-aastane töötaja. Mis on nüüd keskmine vanus ?
31. Mis on preemiaks?
Raitsraisk kirjutas: ↑06 Juul 2021, 13:16Natuke matemaatikat ka vahele. Firmas on 13 töötajat, kelle keskmine vanus on 29. Kollektiivi lisandub üks 57-aastane töötaja. Mis on nüüd keskmine vanus ?
Päriselt?
((13*29)+57)/14
Kas Batman meigib igal õhtul, enne väljaminekut, silmaümbrused tumedaks või tal on need kõvast kaklemisest juba sihukesed?
Pilt
Lembit kirjutas: ↑06 Juul 2021, 15:23Raitsraisk kirjutas: ↑06 Juul 2021, 13:16Natuke matemaatikat ka vahele. Firmas on 13 töötajat, kelle keskmine vanus on 29. Kollektiivi lisandub üks 57-aastane töötaja. Mis on nüüd keskmine vanus ?
Päriselt?
((13*29)+57)/14
Lahendus 5+ aga saab ka (57-29):14+29
tv68 kirjutas: ↑06 Juul 2021, 19:14Lembit kirjutas: ↑06 Juul 2021, 15:23Raitsraisk kirjutas: ↑06 Juul 2021, 13:16Natuke matemaatikat ka vahele. Firmas on 13 töötajat, kelle keskmine vanus on 29. Kollektiivi lisandub üks 57-aastane töötaja. Mis on nüüd keskmine vanus ?
Päriselt?
((13*29)+57)/14Lahendus 5+ aga saab ka (57-29):14+29
Päriselt jah. Tunduski, et lahendus peab olema ja ongi hirmlihtne. Aga nagu ikka, hakkavad hammasrattad õigel hetkel üle viskama. Küsimus oli tktk akadeemilisel testil.
Kurat seda teab,aga point pole selles.Kenasti puhtaks pestud must metal läheb kenasti rooste niiskema ilmaga.Vanal VTRi juustul olid selliseks kohaks ka rataste võllid kust mingitel erinevatel põhjustel tsink maas oli.Eks igaüks ise teab mida kui palju mäkerdab.Ise ma lihtsalt kaitsekihita musta rauda rattasse ei topiks.
tavott ongi see kaitsekiht ju, kuidas see siis kohale ei jõua? seal ei ole mitte midagi seda tavotti ka maha pesemas
Kummardan teie meelekindluse ees-annan järele ja tunnistan tavoti kõige paremaks korrosiooni kaitsevahendiks ning salamahti itsitan õelalt tsikklitootjate üle kes siiamaani kasutavad galvaniseerimist nii võllidel kui muudel detailidel.
Elektrokeemilise tsingi võiks ju ikka peale lasta. Vanasti sai Voltas tädidega kenasti jutule. Ei tea kas nad seal Tööstuse tänaval veel tegutsevad?
Miks peaks normaalne keemiapesu aine(õigem vast leotuspesu)selle võlli roostetama panema? See peab siis olema happepõhine ja sellisega tsiklit pesta vast pole küll pointi. Tänapäevased leotuspesu ained ei tekita küll korrodeerumist mitte millelgi ja see happepõhine paneb ka tsingikihist mürinal läbi.
Määre kaitseb korrosiooni eest küll, aga sellises kohas kasutades peab seda perioodiliselt uuesti peale kandma. Võibolla näiteks peale X pesu või X korda vihmase ilmaga sõites... vähesed viitsiksid seda teha.
Kui nö. nullist mingi võll või telg on vaja teha, siis võib kasutada ka roostevaba terast. Mul üks mõnekümne cm pikkune (läbimõõt vist 35 mm kandis) roostevaba ümarmaterjali tükk (jäi kunagi mingite detailide treimisest üle) seisab ja ootab oma aega. Kui kellelgi väga vaja, võib omanikku vahetada ka.
See paistab sulle tänavalt ära, tööstus on hoovi poolt.
Lisaks on seal ka CNC töid tegev firma Avex, kus saab kenasti jutule, soovitan huvilistel meeles pidada.
Sain viimaselt Austria tripilt endale mõned uued kirjasõbrad Saksast ja Lätist.
Kuidas kellelgi kogemused on nende kiiruskaamerate trahvidega?
Läti trahv oli ca paari nädalaga kodus, koos pildiga.
Maksin ära, ei viitsi kuskil teeservas nende patrulliga jagada kui järgmine kord sinna asja ja endal kiire juhtub olema.
Austriast pole õnnestunud trahvi saada...ptüi, ptüi, ptüi