19. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 17:29
Postitas RasmusL

Vana vs Uus
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 17:32
Postitas cossie

jõudu jäi väheks või? :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 17:37
Postitas RaulK

Jep. 200 pealt ei tõmmanud enam sussi ringi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 17:39
Postitas cossie

siis oli tõesti lahja :D nüüd sihid 300 jõudu ja läägi?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 18:03
Postitas RasmusL

Ei teagi mis tulevaks kevadeks need jõunumbrid näitama hakkavad, eks näis. 300 või peale oleks fun aga mul ju mootoris orig jupid, proovime ära palju kestab :mrgreen: . Aga suure turboga saab väiksema rõhuga juba sama jõu kätte, kuna sisse mineva õhu kogus on suurem. Cooler aitab ka palju kaasa jahutusele. Eks näis :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Nov 2015, 22:31
Postitas makuke

Suurema turbo eelis on selles, et töötab efektiivses ala ega kuumuta õhku nagu väike föön. Väiksema rõhu jutt ei ole minu hinnangul adekvaatne, sest mootori kubatuur on muutumatu ning X kogus ülerõhku teeb võimalikuks põletada Y koguse kütusesegu rohkem, kui NA mootoris. Lisaks efektiivsemale tööpiirkonnale hoiab suurem turbo paremini rõhku maksimumpööretel.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Nov 2015, 00:03
Postitas RasmusL

Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises. :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 12:42
Postitas tito
RasmusL kirjutas:

Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises. :mrgreen:

Sa ilmselt peadki need kaks panema, väike toodab suurele rõhku ette, et too ringi jõuaks üleüldse käia :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 13:24
Postitas puna

Ka mul tekks küsimus kas ratas hakkab niisuurt vurri piisavalt ringi ajama, aga seda saab teada kui seadistama hakkab


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 13:48
Postitas RasmusL

:D Holsette pandud 1100 gixeritele küll ja veel, nii et küll hakkab . Täna sai esivele poleerimisega ühelepoole, keskosa vajab uuesti värvimist.
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 18:45
Postitas Kox

Kas sa keskosade nö. kerevärvi, ehk ka punaseks värvimisele pole mõelnud?

Jõudu, jaksu ja € :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 20:27
Postitas RasmusL

Olen küll mõelnud ja mõtlen siiamaani, aga siis peaks ka kiige punaseks värvima, muidu jääb must latakas seal raudselt häirima. Keegi kui viitsib siis võiks kerge photoshopi teha...

Aga tänud Kox :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Nov 2015, 20:34
Postitas puna

Ma vist isiklikult need veljed laseks täis läikesse.
See üljäänud ratta värvi jutt käis nii aasta tagasi ka vist läbi


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Nov 2015, 12:42
Postitas RasmusL

Krt seda velje sisemust poleerima hakata on ikka väga jebla. Jätan ikka mingise vãrvi alla parem.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Nov 2015, 13:00
Postitas puna

Üks mõte selle poleerimise asemel on kroomida.
Vasar teeb seda ja kunagi sai viidud asju sinna teha ja kroomimehed minuteada käivad seal.
Kindlasti on palju lihtsam pärast ka hooldada ja puhastada siis, aga see selline mõte hetkel.
http://www.vasar.ee/el_nikkel_kroom.htm


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Nov 2015, 14:34
Postitas RasmusL

Uurisin ka mingiaeg kroomimist, aga veljed ja kiige läheks raudselt 1k euri kui mitte rohkem. Esi suppordid oleks juba olnud ca 300e..Hooldada on tõesti lihtsam jah aga ma arvan, rt las jããda selle ratta puhul poleeritud alumiinium. Eks järgmise teen uhkema :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Nov 2015, 14:41
Postitas puna

Noh hind ei ole jah just sõbralik sellisel juhul arusaadav


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Nov 2015, 19:31
Postitas RasmusL

Täna sain mõned uued jubinad veel, uus esirehv ja flantsid uue kolle jaoks, äkki järgmine nv saan hakata seda turbomölakat sinna sättima :)
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Nov 2015, 13:52
Postitas RasmusL

Tuli välja, et kepsud peab ikka tugevamate vastu vahetama, et julgeks ûle 300hp minna. Piltidelt vaadates, siis tõesti on orig kepsud nagu hambaorgid :mrgreen: Küsimus: kas keegi oskab öelda orig kepsude mõõte, et saaks Carrillo kataloogi sirvida ? Või vedeleb kellegil nurgaks kasutatud orig kepse ? Ei viitsi hetkel sellepärast mootorit lammutama hakata.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Nov 2015, 17:01
Postitas RasmusL

Täna sai sobitatud turbo oma kohale ja tehtud kolle vorm ka valmis. Saab ilusti lauapeal torud sättida ja kokku keevitada, ei pea selili tsikli all jebima. Tagumiselt veljelt ka värv maas ja saab järgmine nädal vast peegliks ära poleeritud.
Pilt
Pilt
Pilt

Saatsin ka Holseshot Racingule eile meili, ilmselt tuleb sealt tellida mingi aeg Carrillo kepsud ning CP kolvid, suht asjalikud hinnad tundusid.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Nov 2015, 20:06
Postitas RasmusL

Vaikselt edeneb...
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 13:41
Postitas Deiv

Krt. päris äge :D
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 14:34
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

Krt. päris äge :D
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .

Siduri võimendit ka siis juba, mul sidur nii kange et ummikus.... ei taha eriti istuda :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 15:38
Postitas cossie

mingit lock-up lahendust siis vast juba vaja?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 19:03
Postitas RasmusL

Lock-up oleks vaja hädasti, aga sellele rattale pole saada kusagilt. Polegi sidurile mõelnud veel väga, suurem töö on hetkel esiots valmis saada :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 21:22
Postitas kurikristjan

Kindlasti annab lockup "lapsendada" mõne sarnase siduri pealt, või ise teha... nagu näha, siis cnc-mees on sul olemas, suurim mure lahendatud. :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Nov 2015, 22:34
Postitas RasmusL

Cnc mees on olemas jah, tema töökojas tsiklit teengi :D kusjuures tuli selline mõte ka, et sama aasta gsxr pillide sidureid võrrelda ja äkki väikese vaevaga saaks suzuki lock upi sobima.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Nov 2015, 16:35
Postitas RasmusL

Taguvelg ja turbo poleeritud...
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Nov 2015, 11:19
Postitas RasmusL

Turbo ja cooler saanud viimistluse. Kollektoriga on küll jube jebimine no mitte ei saa radikat mahtuma..järgmine nädal juba kolmas kollektori katsetus. Alustasin ka custom made küljejala tegemist. Tuleb reguleeritava pikkusega. Kas keegi teab kust Tartust saaks 16mm roostevaba toru ? Jala alumine ots vaja tollest teha. Piisab mingist ca 30cm jupist. Siduri poole saan ka vast jonksu. Pacaan lubas laenata oma zx12 turbo lock up sidurit mille kopeerin siis maha ja teen omale sobiva.
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Dets 2015, 18:11
Postitas RasmusL

Täna sain küljejala valmis. Plaanis oli ka jalarauad paika saada,aga jäid poolepeale. Eks järgmine nädal pusin nood kinni, siis plaanis ka teha uus downpipe. Tuleb otsastlõpuni roostevabast 3" ja kinnitub v-band klambriga turbo külge. Seoses sellega, tuleb viia ilmselt õlifilter kusagile mujale,taha otsa ilmselt. Muidu ei mahu sumpat tegema, ega ka wastegatet toppima. Eestis vist E85 etanooli tanklates kusagil ei müüda jah ? Krt nuputasime seadistajaga,et kui etanoolile teha,siis kannataks minna isegi sinna 400hp kanti :mrgreen:
Pilt