Re: Rumalad küsimused 2
grahv kirjutas:macintosh kirjutas:Minul oli auto küll gabariidist 5cm kõrgusesse väljas
Mis on teh.passis kõrguseks kirjas? Minu omal on 1940mm, reaalselt jääb napilt piiresse.
Mu oli Renault Traffic, kõrgus 1960 mm.
grahv kirjutas:macintosh kirjutas:Minul oli auto küll gabariidist 5cm kõrgusesse väljas
Mis on teh.passis kõrguseks kirjas? Minu omal on 1940mm, reaalselt jääb napilt piiresse.
Mu oli Renault Traffic, kõrgus 1960 mm.
Hardrocker kirjutas:Kui spidomeeter kilomeetreid loeb,aga seier hüppab ja seda ilmselgelt väiksema numbri juures,siis on läbi:tross?ajam?spidokas ise?
Kui ta kilomeetreid loeb, siis tross on küll korras. Viga peab peituma kusagil ülevalpool otsas.
Kuhu see... nohh.. heade ja armsate inimeste teema kadus?
MotoMell kirjutas:Kuhu see... nohh.. heade ja armsate inimeste teema kadus?
Milline nendest?
MotoMell kirjutas:Kuhu see... nohh.. heade ja armsate inimeste teema kadus?
Kõik teemad kustutatakse , nii on. Ja kui ei meeldi koli üle http://www.delfi.ee -sse.
macintosh kirjutas:Hardrocker kirjutas:Kui spidomeeter kilomeetreid loeb,aga seier hüppab ja seda ilmselgelt väiksema numbri juures,siis on läbi:tross?ajam?spidokas ise?
Kui ta kilomeetreid loeb, siis tross on küll korras. Viga peab peituma kusagil ülevalpool otsas.
Tigu ratta sees viskab üle. Sõida veel natuke ja teo sees olevad plastikhambad enam ei haaku.
Paberivaba ARK keskkonnas saab tellida reg. märgi dublikaati aga juhiloale saab tellida duplikaati. Mis nende vahe on?
ONiils kirjutas:Paberivaba ARK keskkonnas saab tellida reg. märgi dublikaati aga juhiloale saab tellida duplikaati. Mis nende vahe on?
p-ga võigs õike olla
Suutsin täna natukene sooja mootorit toorega tööl hoida kogemata, arvasin, et karpa probleem ja andsin kohapeal gaasi, kas see tegi mu väiksele 125cc 2t mootorile midagi halba ka kõvasti?
kui ta oleks teinud, siis sa teaksid juba sellest.
Pigem on 2t probleemiks lahja segu, toores teeb ainult rikkamaks nii et see väike puterdus mis sul seal oli ei tee midagi.
Täna avastasin, et jälle on see varastega seotud teema kustutatud. Olen sellisest käitumisest foorumi modede poolt väga häiritud ja ka pettunud. Ise igati ausa ja heauskse inimesena soovisin ainult teavitada teisi foorumlasi teatud tegelaste eest, postitades siia lingi avaliku infoga.
Tekkis arutelu teemal isikuandmete avalikustamine jne. siin foorumis on küllalt sitta ja soppa inimestele kaela määritud aga midagi nii ajuvaba pole veel juhtunud, nüüd aga selline käitumine.
Olen tsiklimehi ikka natuke julgemateks inimesteks pidanud, keda ka mingi suvaline pätt ei tohik hirmutada, ise vähemalt tunnen sedasi aga tundub et mõnel ikka püksid sõeluvad täiega. Ise edaspidi väldin sellist foorumit kus pätte hoitakse kui sitta pilpa peal ja oma igapäevase info hangin edaspidi pigem võõrkeelsetest foorumitest.
Selline käitumine on kohane ainult argpüksile ja mitte tsiklimehele. Sellised mehed viskavad natukenegi tõsisemas olukorras püssi põõsasse ja jätavad sõbrad ka hätta. HÄBI!
Ja üks ääretult rumal küsimus ka siis, kas selline kord jääb siin foorumis ka edaspidi kehtima?
shans kirjutas:HÄBI!
Tundub ,et paar võimalust mõne modega siin ainult on:
1)Keegi varas oli sugulane või tuttav
2)Varas maksis pappi modele ,et teema ära kustutataks.
3)Nii debiil ja lihtsalt sittus ennast täis.
Sellist teksti nagu siin bla-bla-bla tulnud vastuseks on, tegelt ka ,mõtle midagi usutavamat välja.
Kes tõde välja selgitada tahab siis kaevama peaks sealt viimasest teemast. Sest see oli see ju peale mida kõik varguse teemad kustusid.
see teema kustus, sest läks käest ära.
kui te ei taha, et läheks käest ära, püsige teemas.
palun väga, tehke kaks uut teemat: biker.ee moded/vargad - arutame seal ennast kasvõi tükkideks peaasi, et püsime teemas.
ning kuna see on rumalate küsimuste teema, siis ma küsin kohe rumala küsimuse - miks te siin seda arutate?
Loe läbi, leiad ka küsimuse! Vahet pole kuhu postitad, õhtuks on kustutatud. Eks tõstke sinna kuhu see püsima võib jääda.
Mis mootoriosa nimetusega on tegemist: asub mootori paremal välisküljel, õlitaseme näidik on selle sees, mõnikord hakkab lekkima. Karteri kaas?
Boonusküsimus: kas karterikaane tihendi vahetamine on suur/kallis remondiprotsess või pigem poldid maha-tihendivahetus-poldid tagasi-õli sisse-protseduur?
röyksopp kirjutas:Mis mootoriosa nimetusega on tegemist: asub mootori paremal välisküljel, õlitaseme näidik on selle sees, mõnikord hakkab lekkima. Karteri kaas?
Tõenäoliselt. Minu rattal on lausa mõlemal pool kaas .
röyksopp kirjutas:Boonusküsimus: kas karterikaane tihendi vahetamine on suur/kallis remondiprotsess või pigem poldid maha-tihendivahetus-poldid tagasi-õli sisse-protseduur?
Täpsema info puudusel - minu rattal on see teine variant, isegi enamus õli võib sisse jääda, kui ratas õige nurga alla kallutada.
röyksopp kirjutas:Mis mootoriosa nimetusega on tegemist: asub mootori paremal välisküljel, õlitaseme näidik on selle sees, mõnikord hakkab lekkima. Karteri kaas?
Boonusküsimus: kas karterikaane tihendi vahetamine on suur/kallis remondiprotsess või pigem poldid maha-tihendivahetus-poldid tagasi-õli sisse-protseduur?
Selle poole peal peaks sidur olema. Lähed poodi, ostad tihendi, keerad ratta kuskile patjade peale külili ja ei pea isegi õli välja laskma, et seda kaant vahetada.
Ei ole väga keeruline ega kallis tegevus, vana tihendi jäägid tuleb korralikult eemaldada lihtsalt.
Miks te otsingut ei kasuta ja oma tehnilisi küsimusi õigetesse teemadesse ei tee?
EDIT: Kuskohast-midaostasaab postitused on ümbertõstetud teemasse: Kus poes on ... kohapeal olemas?
EDIT2: [quote="röyksopp"]Sest siis oleks öeldud, et LOLL, mine rumalate küsimuste foorumisse oma väheste teadmistega. Aga aitäh vastuste eest![/quote]
See ütleja eksiks siis päris mitme reegli vastu
Näiteks:
1. Postita ainult siis kui post sisaldab mingit inffi või midagi huvitavat ka teiste foorumi kasutajate jaoks.
2. Mõttetud postid nagu "uhhid" ja "ahhid" kustutatakse
5. Kohustus on austada teisi foorumi kasutajaid
6. Isiklikud vaidlused lahendatakse erasõnumite teel
Sest siis oleks öeldud, et LOLL, mine rumalate küsimuste foorumisse oma väheste teadmistega. Aga aitäh vastuste eest!
NO TÄIESTI METSAS
Teeme siis uue teema - KÕIK KÜSIMUSED
Kas see siis võiks olla üheks ainsaks kohaks, kus võib vabalt rääkida kõigest, ilma et peaks kogu aeg otsingut kasutama? Saaks äkki üle sellest kinnisideest. Ei saa ju internetis ruum otsa niipea.
Pealekauba, biker.ee otsingulahtrit ei saa kasutada sel juhul, kui lehekülg on suureks zoomitud (kasutan seda, kui arvutist mingit vähe pikemat teksti loen, hea mugav suurt teksti lugeda). Lihtsalt ei saa otsingulahtrisse klikkida ja kõik. Zoomin tagasi välja ning siis saab.
Ja 'miu', ka tehnikaalane küsimus võib rumal olla!
miu kirjutas:Miks te otsingut ei kasuta ja oma tehnilisi küsimusi õigetesse teemadesse ei tee?
miu enda küsimus vähemalt õiges teemas
zx12r kirjutas:Pealekauba, biker.ee otsingulahtrit ei saa kasutada sel juhul, kui lehekülg on suureks zoomitud (kasutan seda, kui arvutist mingit vähe pikemat teksti loen, hea mugav suurt teksti lugeda). Lihtsalt ei saa otsingulahtrisse klikkida ja kõik. Zoomin tagasi välja ning siis saab.
Väikseks kerimine hea lihtne control alla ja hiire scrolliga
kes oskab öelda miks nad vahepeal niimoodi jalga välja sirutavad ?
zx12r kirjutas:NO TÄIESTI METSAS
Teeme siis uue teema - KÕIK KÜSIMUSED
Kas see siis võiks olla üheks ainsaks kohaks, kus võib vabalt rääkida kõigest, ilma et peaks kogu aeg otsingut kasutama? Saaks äkki üle sellest kinnisideest. Ei saa ju internetis ruum otsa niipea.
Pealekauba, biker.ee otsingulahtrit ei saa kasutada sel juhul, kui lehekülg on suureks zoomitud (kasutan seda, kui arvutist mingit vähe pikemat teksti loen, hea mugav suurt teksti lugeda). Lihtsalt ei saa otsingulahtrisse klikkida ja kõik. Zoomin tagasi välja ning siis saab.
Ja 'miu', ka tehnikaalane küsimus võib rumal olla!
Miu jutus on iva. Tegelikult pole olemas (mis vähemalt tehnikat puudutab) rumalaid küsimusi. Keegi meist pole sündinud tehnikaalaste (või üldse mingite) teadmistega. Kõik õpivad. Kusagilt tuleb alustada. See, et ma ei tea ja oma küsimuse ise rumalaks tembeldan on lihtsalt valehäbi ja muud midagi .Tehniliste küsimuste koht on ikka tehnika alajaotuses. Inimesed küsivad rumalates küsimustes selle pärast, et tüüpiline reaktsioon lihtsamatele küsimustele on näkku löömine. Seega väike vaade peeglisse on alati abiks. Rohkem sõbralikkust ja abivalmidust kuluks ära - see motiveerib.
Olen nõus, et otsing pole suurem asi aga kui sa annad inimeselt võimaluse midagi mugavalt (loe laisalt) teha, siis nii nad ka teevad, varsti on alles ainult üks teema - rumalate küsimuste teema, sest enesetsensuur+laiskus ei lase mujale postitada. Hästi organiseeritud foorumist on kõikidel enam kasu. Ära siis pikka viha pea.
sander000 kirjutas:
kes oskab öelda miks nad vahepeal niimoodi jalga välja sirutavad ?
see pidavat raskuskeskme madalamale viima ja seetõttu püsib tagumine ratas teega kontaktis
mul oli sama küsimus mõni aeg tagasi ja siit postitusest edasi paaris lahkasime seda küsimust
macintosh kirjutas:enesetsensuur+laiskus ei lase mujale postitada.
Mitte ainult... See on üliuniversaalne teema - seetõttu siin kirjutatakse tihti, seetõttu seda jälgib pidevalt väga suur hulk kasutajaid, seetõttu on ka vastuse saamise lootus suurem/kiirem kui oma küsimusega eraldi teemat alustades. Ja seega üks võimalus, kuidas suunata kasuatjaid uuesti õigesse kohta kirjutama, oleks vältida üldiste teemade liiga populaarseks kujunemist/olemist. Nalja ja saagimse teemad on siin muidugi erijuhud.
Kas täisekraanirežiimil on kuidagi võimalik kasutada split screen'i (windows 7)? Ehk siis kasutada kaht akent korraga ilma menüüde ja muu jamata.