Re: Rumalad küsimused 2
Mul on saabastel need sissekeeratavad naelad, 15 naela per saabas. Parkettpõrandal ärge kanna peal ümber pöörake ainult, kogetud
Mul on saabastel need sissekeeratavad naelad, 15 naela per saabas. Parkettpõrandal ärge kanna peal ümber pöörake ainult, kogetud
Mis te kavatsete puu otsa ronida või?
Selleks on need paremad:
mx77 kirjutas:Mis te kavatsete puu otsa ronida või?
Selleks on need paremad:
Kardavad kõnniteel libastudes puusad murda
mart211 kirjutas:mx77 kirjutas:Mis te kavatsete puu otsa ronida või?
Selleks on need paremad:Kardavad kõnniteel libastudes puusad murda
Sooh, ja need mehed loodavad veel tsikliga hakkama saada
Kui libastudes peaks õllekott purunema, siis süüdistan sind Mart
https://www.yaktrax.co.uk/product/yaktrax-walker/
Lihtsam lahendus. Talvel jooksmise harrastamiseks siiani parim mida proovinud. Ei kannata ainult kevadel asfaldi ja killu segu. Tln liberada-kõnniteedel hoidsid mind igatahes terve eelmise talve eeskujulikult püsti.
Kui läpakat pidevalt statsionaarselt kasutada, kas aku ära võtmine ja otse toitelt kasutamine annab mingit efekti aku elueas?
3m kirjutas:Kui läpakat pidevalt statsionaarselt kasutada, kas aku ära võtmine ja otse toitelt kasutamine annab mingit efekti aku elueas?
ma oma läpakal pole kunagi akut ära võtnud,pidevalt juhe järel ja sugulasel oli aku tagant ja juhe järel,samal ajal surid akud maha mingit vahet pole,tal oli muidugi ilge kepp segamini jooksnud Windowsiga kui laadija juhe lahti tuli
3m kirjutas:Kui läpakat pidevalt statsionaarselt kasutada, kas aku ära võtmine ja otse toitelt kasutamine annab mingit efekti aku elueas?
Annab ikka. Aeg-ajalt peab aku ikka tühjaks laskma. Tegelikult oleks kõige parem laadida ca 80% peale ja nii hoidagi, see annab parima tulemuse. Osadel Samsungi läpakatel on ka sellesisuline programm, mis võimaldab laadimise sellel tasemle hoida kui juhe seinas.
3m kirjutas:Kui läpakat pidevalt statsionaarselt kasutada, kas aku ära võtmine ja otse toitelt kasutamine annab mingit efekti aku elueas?
Annab küll efekti ja on soovitatav. Näiteks läpakatel, mil ei käi aku ära on spets power settingud laual 24/7 toitega kasutamiseks. Nende settingutega hakkab alles laadima kui aku alla 80% näiteks, et vähendada laadmiskordade arvu. Laadimiskordade arv= aku eluiga.
3 velge ET 37, ühel veljel 45, kas mõjutab midagi?
Aga kui panna 2 velge ET 37 ja 2 tk ET 45?
Oleneb mis tootja originaal on, 37-45 on siuke enam vähem suurim kõikumine mis olla võib kui originaali oma jääb sellesse vahemikku. Kõige rohkem mõjutab see rattalaagreid ja pane siis 2 x 2, sedasi ikka juhitavus parem, palju ta nüüd tunda annaks aga ikkagi.
3m kirjutas:Kui läpakat pidevalt statsionaarselt kasutada, kas aku ära võtmine ja otse toitelt kasutamine annab mingit efekti aku elueas?
Oma näitel:
Ise olen hoidunud notebooki akut laetuna alati eraldi kui vooluvõrgus (ja seda see ka on 90% ulatuses). Korra kuus tuleb mõni tühjenemis-laadimistsükkel aku kasutuse vajaduse näol.
2009 aasta aparaat, ostetud teise kasutajana 2010, akut pidas sel ajal 6h aktiivse kasutamisega (uuena kuni 8h). Nüüd aku 4 aastat vana, veel peab ilusti wifiga 4h vastu.
Igapäevaselt näen paari aasta vanuseid aparaate, mis piuksuvad juba veerand tunni möödudes, kui juhe seinast tõmmata.
Pole erilist vahet, kas hoiad akut padja all või korraliku firma läpaka küljes. Sureb niiehknaa.
Igal LiIon (millised on enamik kaasaegsid läpaka akusid) akul on isetühjenemine ning teatud piirist allapoole ei tohiks aku tühjeneda - surm võib saabuda kiirelt. Padja all, kui vahepeal ei laeta, tühjeneb kindlasti.
Korraliku softiga läpakal saab ise määrata, millal laadida ja millal mitte. Lenovo T60 näiteks, mis on küll juba uunikum.
Minul on määratud, et alla 70% hakatakse laadima.
Aga see eriti ei aita. Mul oli aku umbes 2h peal ning ühel päeval lambist täiesti 0. Ei lae, ei toida. Ja selliseid akude äkksuremisi olen ka muudel tootjatel kohanud.
Seega aku eemaldamisel on mõtet ainult siis, kui läpakas on ajuvaba laadimisloogikaga ning seda ei saa käsitsi seada.
Kas talveks peab kindlasti tsiklil bens paagi ääreni täis panema või juhtub midagi kui täitsa tyhjaks teha ja tuppa sooja?
Üldiselt metallist paagid ikka kurguni täis.
Kas tänapäevased tsiklid on nii targad, et kui jahutusvedelikku sees ei ole, siis käima ei lähe ?
Töll kirjutas:Kas tänapäevased tsiklid on nii targad, et kui jahutusvedelikku sees ei ole, siis käima ei lähe ?
Absoluutselt. Uuemad ei lähe isegi ilma bensiinita käima.
pontus kirjutas:Töll kirjutas:Kas tänapäevased tsiklid on nii targad, et kui jahutusvedelikku sees ei ole, siis käima ei lähe ?
Absoluutselt. Uuemad ei lähe isegi ilma bensiinita käima.
Bravo pontus, targutada rumalate küsimuste rubriigis!
Vastuseks Töllile. : Kahtlen, et selle jaoks mingi sensor on ja ajus käivituse ära blokeerib. Kuulnud küll pole. Samas minesatea.
Paak pannakse täis selleks, et temperatuuride kõikumisel paaki kondensaati ei tekiks (ehk siis seal võimalikult vähe õhku ja selles sisalduvat niiskust oleks).
Kui sul toas temp. kõikumisi ei ole ning õhk kuiv, siis pole probleemi. Kui paak on täiesti tühi, võta kork ka maha.
Hondax kirjutas:Kas talveks peab kindlasti tsiklil bens paagi ääreni täis panema või juhtub midagi kui täitsa tyhjaks teha ja tuppa sooja?
Siin bikeris oli kunagi üks pilt kus naisel oli jalgevahele tatoveeritud nahkhiir ja seal ta siis tõmbas sel tiivad laiali jne. Kus see pilt asub...no ma ei leia ülesse.
elbastardo16 kirjutas:Siin bikeris oli kunagi üks pilt kus naisel oli jalgevahele tatoveeritud nahkhiir ja seal ta siis tõmbas sel tiivad laiali jne. Kus see pilt asub...no ma ei leia ülesse.
elbastardo16 kirjutas:Siin bikeris oli kunagi üks pilt kus naisel oli jalgevahele tatoveeritud nahkhiir ja seal ta siis tõmbas sel tiivad laiali jne. Kus see pilt asub...no ma ei leia ülesse.
Äkki mõni nendest?
EDIT näe jõuti õige pildiga ette, mis iseenesest on päris rõve
Jah sadnessi oma on õige google ei aidanud mind kahjuks
villy kirjutas:pontus kirjutas:Töll kirjutas:Kas tänapäevased tsiklid on nii targad, et kui jahutusvedelikku sees ei ole, siis käima ei lähe ?
Absoluutselt. Uuemad ei lähe isegi ilma bensiinita käima.
Bravo pontus, targutada rumalate küsimuste rubriigis!
Vastuseks Töllile. : Kahtlen, et selle jaoks mingi sensor on ja ajus käivituse ära blokeerib. Kuulnud küll pole. Samas minesatea.
See tuletab meelde, et pontus suure suuga rääkis, et mu hiina numbrituled ei pea 3 päevagi vms vastu.
Kui pakkusin kihvlveo välja, et smashini need töötavad, siis tüüp kadunud nagu vits vette
Kas siis, kui uuel autol (škoda) VAG-COM (VCDS vms) mooduli abil mõningad lisafunktsioonid sisse lülitada, siis garantii katkeb? näiteks kui sisse lülitada follow me home tuled ja pööramisel aktiveeruvad udukad.
Kas keegi oskab soovitada Tartus head kohta, kuhu minna autoga kindlustuse poolt kinnimakstavat stangeremonti tegema?
Kas margiesindus ei ole variant? Kindlustus peaks niiehknaa kinni plekkima ju.
Bastard kirjutas:Kas margiesindus ei ole variant? Kindlustus peaks niiehknaa kinni plekkima ju.
Margiesindus paneb uue stange ju. Vana seal lappima küll keegi ei hakka.
sinilind123 kirjutas:Bastard kirjutas:Kas margiesindus ei ole variant? Kindlustus peaks niiehknaa kinni plekkima ju.
Margiesindus paneb uue stange ju. Vana seal lappima küll keegi ei hakka.
No see ikka oleneb auto vanusest, vähe vanematele autodele igakord uut stanget ei garanteerita