this should be fun
http://www.welldonestuff.com/2012/08/gyro-bike.html
Muidu poleks imelikku midagi aga tegemist on hoopis bussi tagaotsa kleebitud reklaamiga
Piipz kirjutas:Esiteks see ei ole sada aastat vana, vaid miinus kaks aastat noor, sest see alles tuleb müüki.
Teiseks, topgearis oli midagi sarnast, kuid ainult põhimõtteliselt, mitte välimuselt ega ka jõudluselt/kiiruselt ning minu teada tegemist oli ainult prototüüpidega.
Lit võtab juba tellimusi vastu.
See litmotorsi link koos sellesama "vana või mitte" vaidlusega juba käis siit teemast läbi, juunikuus. Kas jaanuaris jälle?
No kui, siis mitte minu poolt.
See peaks nüüd rumalate küsimuste alla vist minema aga ma ei tee vahet elektriraudteel, eesti raudteel ja edelaraudteel. Sõna "elekter" vist ikka läheb sinna linna/linnalähiliinide alla, ega paldiskist kaugemale "juhtmed" ei lähe ju?
seega mis vahemikku need rongid nüüd sõitma hakkavad?
kas tallinn-tartu, kuna peldikud on sees, või on tõesti nii, et rong, mis sõidab balti jaamast pääskülla, on peldiku ja laudadega?
Teisele poole ju Aegviitu välja elektriliinid.
Piipz kirjutas:See peaks nüüd rumalate küsimuste alla vist minema aga ma ei tee vahet elektriraudteel, eesti raudteel ja edelaraudteel. Sõna "elekter" vist ikka läheb sinna linna/linnalähiliinide alla, ega paldiskist kaugemale "juhtmed" ei lähe ju?
seega mis vahemikku need rongid nüüd sõitma hakkavad?
kas tallinn-tartu, kuna peldikud on sees, või on tõesti nii, et rong, mis sõidab balti jaamast pääskülla, on peldiku ja laudadega?
Piipz kirjutas:See peaks nüüd rumalate küsimuste alla vist minema aga ma ei tee vahet elektriraudteel, eesti raudteel ja edelaraudteel. Sõna "elekter" vist ikka läheb sinna linna/linnalähiliinide alla, ega paldiskist kaugemale "juhtmed" ei lähe ju?
seega mis vahemikku need rongid nüüd sõitma hakkavad?
kas tallinn-tartu, kuna peldikud on sees, või on tõesti nii, et rong, mis sõidab balti jaamast pääskülla, on peldiku ja laudadega?
Elektriraudtee, nagu ka Edela-, on reisjatevedu korraldav operaatorfirma. Seni oli selge vahe - diislitega tossutas Edel ja "liftidega" kolistas Elekter. Nüüd aga tahetakse kogu see reisirongimajandus Elektriraudtee kätte anda. Seega hakkavad uued rongid sõitma ka Tartu liinil, kus traat ei jookse.
Aga traat jookseb Tallinnast nelja punktini: Kloogarand, Paldiski, Riisipere ja Aegviidu.
Jah..ja Eesti Raudtee tegeleb kaubaveoga. Tegelikult neid firmasid on ikkagi rohkem, aga üldjuhul on need väiksemad ning vähemtuntud (reisijateveo omast veel näiteks GoRail; rahvusvahelised reisid Moskvasse&Peterburgi).
Kõik vanad koosseisud lähevad vanarauda või müüakse kusagile Ukrainasse, Gruusiasse, Leedumaale või Lätti. Nii et ei pea kartma, et nende praegustega peab sõitma (kusjuures mul poleks isiklikult selle vastu midagi; mõnes mõttes meeldivad praegused isegi rohkem ). Kusjuures tooksin siin välja ka selle ajakava: http://uus.elektriraudtee.ee/ajakava/
Liinid, mida nad sõidavad, on kõik samad. Ainult selle vahega, et rongid on uued ning need hakkavad vististi tihedamini käima (oli mainitud, et Harjumaa liinidel üritakse rongid iga tunni tagant käima panna, hiljem ka teistel liinidel).
Mõne vana ja kobedama võiksid nad säästa siiski. Niigi on raudteed arutult parseldatud ja hiljem otsivad tikutulega taga, mõnda soliidset vanakest.
Võiks..kindlasti võiks...võib-olla paar tükki jääb alguses reservi. Aga muuseumisse vaevalt läheb (Haapsalu), raudteed ei vii sinna. Treileri peal isegi ehk saaks, aga tuleb arvestada, et praeguste (diislite) vagunite pikkus on 25 m, laiust ka paar meetrit. Ning isegi kui sinna läheb, siis ei jääks sellest vist eriti midagi järgi. Aknad pekstaks kohe sisse. Või vähemalt paar aastat tagasi oli selline olukord. Vaevalt, et see palju muutunud on.
// Aga mul on selline tunne, et tihtipeale neid kõrgeid tegelasi nende masinate säästmine muuseumi tarbeks ei huvita (Eestis vähemalt).
Nii sinist täis, Sepa tsikkel vä?
vintisvint kirjutas:Nii sinist täis, Sepa tsikkel vä?
Suzuki paat
www.ulmefilm.ee Soovitan kõigil need 13 osa rahulikult läbi vaadata. Teie maailmapilt muutub peale seda täielikult.
Päris kenad asjakesed - http://www.facebook.com/Deporacing.eu
Ei teagi,kas nutta,või naerda...
Hardrocker kirjutas:Ei teagi,kas nutta,või naerda...
Nutta ikka nutta. kahjuks on Eestis alkomeetrid ka räme kirveste hindadega, odavama vilepille, mis peale 1-2 puhumist aiateibaid näitama hakkab või lihtsalt otsad annab saab küll mõistliku raha eest aga noo pole nagu väga pointi. Korralikud maksavad 170 tuuri. Endale sai ka murtesetud igaks juhuks Alcoscan 7000, seda küll netist ja rohkem kui poole soodsamalt Eestis müüdavatest kuid see selleks. Ütleme nii et on vaja läinud ja "hommikust sisetunnet"... ei maksa nagu väga usaldada. Muidugi selliste vastu kes kohe peale pidu rooli ronivad, selliste vastu ei saagi. Kui ikka peas on mõra, pole midagi teha.
Sten kirjutas:
Lõhnab selle järele, et tsirkuseartist, kes 1 rattalise pukiga sõitis, läks pensile ja tal hakkas siis igav
Kes rääkis kunagi esirattaveolisest tsikklist. Igati abiks ja kasulikud asjandus.
Ühes AutoMaailma ajakirjas oli juttu lausa vintsiga ja tõsisest maastiku tsikklist Ural
Üks venelane on kokku meisterdanud tõsise maastiku Ural tsikkli, kus kinni ei tohiks kuidagi jääda:
- Sellistes mülgastes täitsa abiks.
- ligemalt
Igasugu muid ulmelisi ja mitte nii ulmelisi projekte kiirel otsingul:
http://oppozit.ru/post_65882.html
a64athlon kirjutas:
http://www.osta.ee/biitseps-29332347.html lihtsam oleks see link anda