Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jään vastuse võlgu kas see on normaalne või midagi katki.Olen seoses tööga käinud veokat tanklas käivitamas kuna krabas ennast tankimise ajal mootori töötades õhumulle täis ja kooles ära.
Jään vastuse võlgu kas see on normaalne või midagi katki.Olen seoses tööga käinud veokat tanklas käivitamas kuna krabas ennast tankimise ajal mootori töötades õhumulle täis ja kooles ära.
Kas keegi jalgratastest teab midagi?
Mul oleks vaja ära lappida üks vana jalgratas, millega ptsispeaga garaazizst koju uhada vahest harva. Seal vaja uut tagumist ratast, koos nende hammasratastega ja tirriga. 26".
Kas need on kõik ühe laiused(see kinnituse osa), või pean ma selle ratta tagahargi ära mõõtma ja selle järgi otsima kuskilt mingit jäänukit?
Krl kirjutas: ↑19 Apr 2021, 22:32Kas keegi jalgratastest teab midagi?
Mul oleks vaja ära lappida üks vana jalgratas, millega ptsispeaga garaazizst koju uhada vahest harva. Seal vaja uut tagumist ratast, koos nende hammasratastega ja tirriga. 26".
Kas need on kõik ühe laiused(see kinnituse osa), või pean ma selle ratta tagahargi ära mõõtma ja selle järgi otsima kuskilt mingit jäänukit?
Hei!
Ma tegelen sellega.
Seal enamvähem üks laius. Vahe ainult kas kassett või tirr. Tavaliselt kuni 7 hammakat on koos tirriga . 8 ja edasi on tirri südamik rummu küljes ja vahetad kassetti (ainult hammakad) Aga on ka erandeid. Ja kui hammakad uued saavad siis kindlasti ka kett uus panna. Tagarattal sõltub veel kas kiirkinnitusega või täisvõlli ja mutritega.. Kui miskit küsida tahad siis helista.
Tallapressi käekõrval toetuspunktiks kasutades purjuspäi juhtimise eest trahvi ei saa...vist. Kui jala üle pulga viskad ja pee sadulale toetad siis on juba teised jutud.
Risti üle põllu võib ikka lasta igas seisus ma ususn. Ärge nüüd kalduge teemast kõrvale.
Lihtsalt üks velg oli nii kõver, et käis andis juba ringi käies tunda.
Samas ehk mõni hooldusega tegelev ettevõte ka nõus neid kodaraid kruttima? Kuigi ega ma ka ei tea, kas need kruvid seal otsas üldse keerlevad, kui aastaid pole neid keegi keerata proovinud.
Johmas peaga üle põllu kärutamieks pole niplitest mõtet peenhäälestust teha. Piisab võrkaia õgvendamise tangidest
Kas sellise ühenduse puhul võimalik täiesti nullist uued juhtmed panna? Kuhu võiks pöörduda?
Pilt ei ole enda omast. Enda jubinal üpris lähedal ühenduskohale olid juhtmed katki, tinutasin küll ära, aga kuna tinutus ei painud, siis ei usu et nad kaua seal vastu peavad.
Krl kirjutas: ↑19 Apr 2021, 22:32Kas keegi jalgratastest teab midagi?
Mul oleks vaja ära lappida üks vana jalgratas, millega ptsispeaga garaazizst koju uhada vahest harva. Seal vaja uut tagumist ratast, koos nende hammasratastega ja tirriga. 26".
Kas need on kõik ühe laiused(see kinnituse osa), või pean ma selle ratta tagahargi ära mõõtma ja selle järgi otsima kuskilt mingit jäänukit?
Kui hästi räägid (€) siis mul üks 26" seitsmekäiguline tagaratas olemas, ilma lohvi ja rehvita, sirge.
edu
Vxrik kirjutas: ↑20 Apr 2021, 14:03Kas sellise ühenduse puhul võimalik täiesti nullist uued juhtmed panna?
Spoiler
Kuhu võiks pöörduda?
Pilt ei ole enda omast. Enda jubinal üpris lähedal ühenduskohale olid juhtmed katki, tinutasin küll ära, aga kuna tinutus ei painud, siis ei usu et nad kaua seal vastu peavad.
Ma kraabiks selle valge olluse maha ja teeks juhtmete jätkukoha sellesse alasse. Siis näiteks Epo liimiga konserveeriks ühenduskoha uuesti ära. Siis ei jää see liikuva koha peale.
Mure lühidalt selline - garaaži ukse pult on imelike nuppudega ning taskusse pannes väga lihtne kogemata nupule vajutada ja uks avada.
Oskab keegi soovitada mõnda toodet/lahendust, millega oleks võimalik distantsilt kontrollida ukse asendit (kinni-lahti)?
Kortermaja, garaaž 0 korrusel, korter ise 3ndal, et iseenesest väga kaugel pole.
Puldi vahetus ka variant, aga automaatika suht vana ja kui midagi head ei leia, siis tuleb kogu juhtimissüsteem jne välja vahetada. Aga hetkel jätaks selle variandi viimaseks.
Kust naised varustust ostavad? Hetkel naisele otsime ja ega ei leia midagi ilusat. Ideaalis nahkkombe kahe osaline a kindlasti mitte lihtsalt must...
HiTek kirjutas: ↑20 Apr 2021, 20:21Mure lühidalt selline - garaaži ukse pult on imelike nuppudega ning taskusse pannes väga lihtne kogemata nupule vajutada ja uks avada.
Oskab keegi soovitada mõnda toodet/lahendust, millega oleks võimalik distantsilt kontrollida ukse asendit (kinni-lahti)?
Kortermaja, garaaž 0 korrusel, korter ise 3ndal, et iseenesest väga kaugel pole.Puldi vahetus ka variant, aga automaatika suht vana ja kui midagi head ei leia, siis tuleb kogu juhtimissüsteem jne välja vahetada. Aga hetkel jätaks selle variandi viimaseks.
Tänapäeval võiks oomipoest saada kontrollerit, mida juhid oma nutifoonist. Sealt näed, kas on kinni või lahti.
Leidsin vanad kassetid ja nüüd tunnen huvi kas seal peal ka midagi väärtuslikku on ehk kellegil ideed kus saaks või teab kellel on järgmisi seadmeid mis suudaks taasesitada:
8mm video kassetti
DV60 kassetti
Compatchflash kaarti, FC-32MH
Edit: Olen kursis digitaliseerimise pakkujatega aga enne kui kellegile mingis koguses raha viin ehk leian mõne asjaarmastaja/huvilise ja ega siis vaev ei jää tasumata.
pühak kirjutas: ↑20 Apr 2021, 19:43Vxrik kirjutas: ↑20 Apr 2021, 14:03Kas sellise ühenduse puhul võimalik täiesti nullist uued juhtmed panna?
Spoiler
Kuhu võiks pöörduda?
Pilt ei ole enda omast. Enda jubinal üpris lähedal ühenduskohale olid juhtmed katki, tinutasin küll ära, aga kuna tinutus ei painud, siis ei usu et nad kaua seal vastu peavad.
Ma kraabiks selle valge olluse maha ja teeks juhtmete jätkukoha sellesse alasse. Siis näiteks Epo liimiga konserveeriks ühenduskoha uuesti ära. Siis ei jää see liikuva koha peale.
Katsetasin otse voolu andes, kas magnetvälja tekitab ja tekitas isegi, ehk kokkupannes jäid juhtmed terveks, kuna juhtmed jooksevad väga kitsast kohast, siis arvasin et lähevad juba kokkupannes katki.
Aga eks näis, kaua nad seal vastu peavad, õnneks väga hullult liikuda ei tohiks.
Kui keegi teab näiteks Tartu või Viljandi kandis, kuhu võiks tulevikus viia, et uued juhtmed paigaldada, siis andke teada. Ise igaksjuhuks ei hakka jamama, ei tahaks päris ära lõhkuda, sellele masinale uut päris keeruline leida.
Viljandis https://elektrimootorid.ee/kontakt/
Lasin staatori juhtmed teha, millel samast kohast murdunud kehva nurga all. Peatselt andis jälle saba ja asendasin kasutatud rikkumata varuosaga. Ei hakanud uurima, kas parandamata mähise viga või siiski juhtmed.
Selline loll küsimus, et kuidas nad neid alumiiniumvelgesid sirgestavad? Kuumutavad, see jääb pärast näha? Värvivad üle? A mul on sel alumiiniumil mingi kate peal, see siis peaks pärast sirgestamist kadunud olema? Või saab mingis pingis ka ilma kuuma andmata sirgeks paenutada? Sai piisavalt loll küsimus, loodan.
Väiksemaid kõverusi saab ka kuumutamata - Tartus aeti mul tsikli esivelg nii sirgeks, et värvikahjustusi praktiliselt polnud.
Tehnoloogia nimi peaks trugimine olema. Suurem vigastus (kivi, löökauk vms) nõuab ilmselt kuumutamist ja pragude korral ka keevitust.
Alumiiniumil aitab teinekord päris kenasti juba ka väiksem soojendamine, selline, mis kergemini sulavat pinnakaitset veel ei kahjusta. Aga ma jätaks sellise töö spetsialistidele, küll need teavad ka, kui palju miski asi kuuma kannatab.
Tekkis küsimus, et kas mootorit seisma pannes juhtub midagi
suunatuledega, kui need jäävad sisse lülitatud asendisse?
Ja samas - kui samamoodi käima panna - siis kas käima paneku
ajal peaks olema välja lülitatud suunatuli või võib olla sisse
lülitatud?
Vist ei tohiks midagi juhtuda suunatuledega, sest sõidutuled
on ju niikuinii süüdet keerates kohe sees...?
mussoon kirjutas: ↑28 Apr 2021, 20:47Tekkis küsimus, et kas mootorit seisma pannes juhtub midagi
suunatuledega, kui need jäävad sisse lülitatud asendisse?
Ja samas - kui samamoodi käima panna - siis kas käima paneku
ajal peaks olema välja lülitatud suunatuli või võib olla sisse
lülitatud?
Vist ei tohiks midagi juhtuda suunatuledega, sest sõidutuled
on ju niikuinii süüdet keerates kohe sees...?
jep- kui suunatuli jääb sisse ja mootor seisma jätta(süüde ka välja), siis suunatuli lõpetab vilkumise. Kuna sa aga seisva mootoriga ilmselt kuhugi keerata niikuinii ei taha, siis pole samas hullu.
Ketiratas, mis on talide ja mõne tõstukse küljes. Ehk siis selline, mis hambub lehmaketiga.
Mis võiks olla korrektne kaubanduslik nimetus ja on ehk mõnes poes lausa letikaup ?
Natuke räägime mööda üksteisest, ma otsin konkreetselt seda hammasratast, mis seal tali sees käib, mitte tali ennast.
Raitsraisk kirjutas: ↑29 Apr 2021, 12:12Ketiratas, mis on talide ja mõne tõstukse küljes. Ehk siis selline, mis hambub lehmaketiga.
Mis võiks olla korrektne kaubanduslik nimetus ja on ehk mõnes poes lausa letikaup ?
chain wheel või hand chain wheel või chainwheel
https://www.google.com/search?sxsrf=ALe ... 1&bih=1093
Eestikeelne otsing kahjuks ei anna tulemusi
Raitsraisk kirjutas: ↑29 Apr 2021, 13:50Natuke räägime mööda üksteisest, ma otsin konkreetselt seda hammasratast, mis seal tali sees käib, mitte tali ennast.
Tean, aga kett-tali hammasratas ei anna midagi.
edu
Kaeva https://www.pmkaubamaja.ee lehel ringi või otsi lähim koht, kus põllumajandustehnikaga majandatakse. Neid kasutatakse mingite transportööride jms juures, aga ma täpsema nomenklatuuriga pole kursis, et kuidas keti ja hammaste samm ning muud parameetrid klappima saada.
Abivalmis googlenaudid ei leia midagi selle pärast, et selle asja nimetus on "tähik", inglise keeles "sprocket"
Lihtsaim viis oleks selle reduktori või tali mark panna ostingusse ja varuosad selle, kuigi ma kahtlen, et selliseid asju täna üldse keegi eraldi laos hoiab ja kas neid üldse tellida saabki. Pannakse ju üldjuhul uus tali,uus reduktor uksele jne.
Pole reduktori ega tali marki vaadata kuskilt, sest mul käib ehitus teistpidi. Kõigepealt tuleb ketiratas leida ja siis selle ümber hakkab tekkima ülejäänud elu.
Aga tänud kõigile kirjutamast-joonistamast, sain suuna kätte.
Mul on üks selline kett-tali üleliigne.
Roostes, kuid töökorras.
Mingi summa eest vahetaks omanikku ning vajadusel tooks ka Tallinna või Tartusse.