Re: Linke, pilte ja videosid
hea takso
hea takso
Hiina metalluksed:
http://kolyan.net/index.php?newsid=9849
virxx kirjutas:Hiina metalluksed:
http://kolyan.net/index.php?newsid=9849
Huvitav,milline us see peab olema,mida lõhutud ei saa?Kui palju lärmi teha,siis mootorsaega saab vast pea iga ukse tükkideks ?
Hardrocker kirjutas:virxx kirjutas:Hiina metalluksed:
http://kolyan.net/index.php?newsid=9849Huvitav,milline us see peab olema,mida lõhutud ei saa?Kui palju lärmi teha,siis mootorsaega saab vast pea iga ukse tükkideks ?
Lõhkuda saab kõike aga... Turvaustele ja lukkudele on omad nõuded peavad X aeg vastu pidama käepäraste vahenditega lõhkumisele. See hiinaime ei pea konserviavajalegi vastu mis turvauksest me räägime? Selliseid uksi on pool eestist täis Decorad ja teised ehituspoed müüsid neid reklaamisid veel "turvauksena". Kuna olin aastaid tagasi lukundusega seaotud, siis polnud harv juhus kus sellise uhke ukse oamanik meie kauplust külastas ja küsis kas meil oleks sellele uksele uut linki kuna vana murdus lihtsalt kätte. Saast on sellise jama kohta palju öeldud.
http://www.postimees.ee/955406/skandaal ... u-kaevama/
Kaks päeva pärast uurimise all olevat ööd kirjutati mõlemad vennad tervislikel näidustustel sõjaväest reservi.
Ei tea kas said nii suure psüühilise trauma, et tunnistati vaimselt mitte sobivaks ajateenistusse või oli tegu lepitusega?
Miljonäri pojad
peaks juba enda eest rääkima ...
Olles äsja teenistuse läbinud, ei imestaks väga.
ühel öösel haud=teisel päeval kaevik, on täiesti normaalne käitumine EKV's.
Nagu öeldakse: "igal pool on omad idioodid", eks juurdlus "selgitab välja" kumb osapool idiootidest koosneb.
Selline küsimus siis seekord A. Le. Coq'i korgi alt.
Nuki kirjutas:Selline küsimus siis seekord A. Le. Coq'i korgi alt.
Aga see pole vist päris tõde.
Inimesed läti keeles on "cilvēki" ja google tõlge annab lätikeelest "perses" hoopis "isand"
http://www.auto24.ee/used/1073588 honda cr sai 1995a alu raami,ma loll arvasin et alles 97
426f kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1073588 honda cr sai 1995a alu raami,ma loll arvasin et alles 97
see lause muidugi päris asjalik - Isegi benzu on sees
Kus käib alles andmine! Mingid rollerid või Vespad või...
kuni 115cc, 4 takti, 1 silinder, 4 käiku
muu inff punktist 2.1
Kaitseingel..
Ütleme nii et tänapäeva "interneteerunud" maailmas on raske mind millegagi üllatada aga see on küll kõva asi:
Lühidalt - tegu on kaherattalise auto/mootorratta hübriidiga, mille kere sisse ehitatud güroskoobid ei lase asjal pikali kukkuda, ehk siis seda on praktiliselt võimatu pikali lükata (vt esilehe videot) ja mis jääb püsti ka peale väiksemat kõksu.
Naljakas, kuid see pole isegi kole mitte, kui võrrelda seda näiteks BMW C1 ja muude "katusrolleritega". Minuarust näeb üsnagi cool välja.
Teiseks - tegemist on elektrirattaga, mille läbisõiduraadius ühe laadimisega on 320KM ja mis arendab 160km/h tunnikiirust.
Kolmandaks, seda kusagil 20 000 taala eest (usas küll esialgu aga see selleks).
Eat that, eesti elektriautode müüjad, ma ostaks iga kell selliseid masinaid 2tk kui ühe junni, millega isegi Tallinnast Tartusse ei saa, ilma et peaks 8 tundi vahepeal kuskil Laeva Hollywoodis burksi järama ja kus oluliselt rohkem ruumigi sees pole.
Täiesti ostaksin ja sõidaksin sellisega, mitte et neid praegu veel osta saaks ja et mul 20k vaba raha oleks...
P.S. ei tasu vist oodata kui aku tühjaks saab, käid külili enne, kui ukse lahti jõuad teha
Ma samast asjast kuulnud aga polnud siiani linki leidnud . Linnas liikumiseks oleks selline asi väga hea ja kui sinna juurd rehkendad keskmisest pikemad naastud , siis kannataks sellega ka talvel päris lõbuslat aega veeta , kuigi eks see soenduse mure sellel vast sama mis praegustel patareidega süljetopsidel , mis meil liiklevad .
Aga eks selle omastamine jääks mul vist samadel põhjustel mis Piipz´ul ära
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=64911598
See, et asi uudistesse jõudis haiseb kerge ära tegemisena ühisteenuste poolt. Said väikese ora ära panna, oma tööpõllu vähendamise eest.
Piipz kirjutas:Ütleme nii et tänapäeva "interneteerunud" maailmas on raske mind millegagi üllatada aga see on küll kõva asi:
Lühidalt - tegu on kaherattalise auto/mootorratta hübriidiga, mille kere sisse ehitatud güroskoobid ei lase asjal pikali kukkuda, ehk siis seda on praktiliselt võimatu pikali lükata (vt esilehe videot) ja mis jääb püsti ka peale väiksemat kõksu.
...
Vana asi. 100 aastat vana.
// Ning mitmeid aastaid tagasi oli Top Gearis sarnane masin kah.
Mhhh kirjutas:Vana asi. 100 aastat vana.
Ehk viskad lingi kus räägitakse sajandivanusest tipptasemel güroskoopidel tasakaalu hoidvast tsiklist
Esiteks see ei ole sada aastat vana, vaid miinus kaks aastat noor, sest see alles tuleb müüki.
Teiseks, topgearis oli midagi sarnast, kuid ainult põhimõtteliselt, mitte välimuselt ega ka jõudluselt/kiiruselt ning minu teada tegemist oli ainult prototüüpidega.
Lit võtab juba tellimusi vastu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyrocar
Wikipedia pole muidugi tead mis usaldatav, aga olen siiski erinevaid allikaid kontrollinud.
// Ei muidugi..nii võimast ja kiiret jms pole olnud veel. Aga idee on juba väga vana.
#2 // . Välimus nüüd nii hullusti ka ei erine.
Ah krt...seal Top Geari omas vist polnud üldsegi güroskoopi
Ning mis tipptase see on ? Tavaline füüsika.
Wiki ütleb jah et 1914 a . kürosõiduk aga reaalses elus arvan , et tol ajal oli pilti tehes tugi all
Topgearis oli minu mäletamist mööda 3me rattaline - 2 taga ja 1 ees - sama süsteemiga kallutav nagu praegused kolmepunkti toetusega rollud .
Ahjaa muidugi peale oli aretatud korraliku võimusega katel , mis seda kähku suutis edasi kanda .
Mhhh kirjutas:
uskumatu, aga tõsi
Sukida hayabusa 1.3 145kW
http://www.mototehnika.ee/used/1076021
No see Clarksoni testitud seade on ikka täiesti teine asi - bensumootoriga, ilma gürota, tavaline motikas millel on katus peal. Need abirattad on lihtsalt liiga hea huumor...
Tahaks näha, kui kallutad veidi vales kohas ja see abiratas kuhugile auku kinni jääb või vastu teepiiret ennast surub.
Mina jään ikkagi enda arvamuse juurde
Ja kõik meie ümber on tavaline füüsika, näita mulle mõnda liikuvat eset mis eirab füüsikaseaduseid.
Tõsi..nii on.
Kusjuures güroskoopidega on veel üht huvitavat asja katsetatud, monoraili: http://en.wikipedia.org/wiki/Gyro_monorail
Midagi õlle kõrvale