Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
joel kirjutas:Maaks kirjutas:Aga mind päris huvitab, mis toimub selle inimese peas kes vihmast libeda teega kurvis kisub esipidurit
Aga mida siis tegema peaks, kui kurvis olles ilmneb pidurdamise vajadus?
ma panen silmad kinni ja lasen käed lahti
Re: Õnnetused mootorratastega
sepp kirjutas:joel kirjutas:Maaks kirjutas:Aga mind päris huvitab, mis toimub selle inimese peas kes vihmast libeda teega kurvis kisub esipidurit
Aga mida siis tegema peaks, kui kurvis olles ilmneb pidurdamise vajadus?
ma panen silmad kinni ja lasen käed lahti
Ma tõstan jalad ka igaksjuhuks üles

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Õnnetused mootorratastega
Maaks kirjutas:Teine pool ratasteomanikest on targemad, ei roni vihmaga sõitma
Ehk siis pussy'd.
Ilmast sõltub vaid riietevalik ja veits ka sõiduvõtted.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
joel kirjutas:Maaks kirjutas:Aga mind päris huvitab, mis toimub selle inimese peas kes vihmast libeda teega kurvis kisub esipidurit
Aga mida siis tegema peaks, kui kurvis olles ilmneb pidurdamise vajadus?
Äkki peaksid sõidutunde võtma ja kuidas sa selle autokooli läbisid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
joel kirjutas:Maaks kirjutas:Aga mind päris huvitab, mis toimub selle inimese peas kes vihmast libeda teega kurvis kisub esipidurit
Aga mida siis tegema peaks, kui kurvis olles ilmneb pidurdamise vajadus?
Kas see oli nipiga küsimus? Aga ma ise kasutan ootamatuste puhul kurvides (ka kuivaga) tagapidurit. Saba slaidi on oluliselt lihtsam kontrollida! Uuematel ratastel on muidugi ABS abiks, võib olla nendel tohib ka esipidurit katsuda
Aga nagu Reimps eespool tabavalt märkis - ju ma siis olen pussy
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Õnnetused mootorratastega
mida see tagapidur seal ikka maha pidurdab, midagi ju ... ja mingi eriline närviperse pead olema, et libedaga tagaratast mitte blokki lasta kurvis kaldes olles.
Mulle meeldib ikka sepa variant rohkem - kui väga hull on, siis võib ka maha hüpata
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
puna kirjutas:Äkki peaksid sõidutunde võtma ja kuidas sa selle autokooli läbisid?
Õigus jah, minu viga. Unustasin juba, et enne esimest platsitundi oli ainus asi, mis sõiduõpetaja ütles, et esipidurit ei tohi üldse puudutada, sest siis olen raudselt kohe kõhuli.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
kes teab hiljuti mootorratta avariist tallinnas, narva mnt 15 lähedal? leidsin täna mõned jupid tee äärest. äkki omanik tunneb huvi.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
näe minu vana vetekas ka üle 10a välja ilmunud
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Täna kuskil 16.15 paiku Suur-Sõjamäe teel sai siis tunnistatud ühe õnnetuse kulgu. Nimelt suunaga Ülemiste poole, oli esimeses reas üks hea suur plekilärakas keset teed. Ise sõitsin autoga teises reas ning minust auto/kaks eespool veoauto taga esimeses reas üks rattur. Veoauto sõitis antud plekilärakast üle, kuid kahjuks tsiklist sellele plekilärakale reageerida ei suutnud ning pani linnakiirusel külje maha.
Peeglist nähes, et tsiklist tõusis kohe jalule, lendasin veoautole järele, kuna algul vaatasin et see plekitükk eritus selle veoauto küljest. Veoautot seisma sundides ning juhiga rääkides selgus, et see oli seal maas juba olnud ning temagi üritas sellest kuidagi viisi hästi üle sõita.
Nii et lihtsalt s**t kokkusattumus, mille moraaliks, et oska oodata igalt poolt midagi "huvitavat". Eriti autode/veoautode taga sõites, kuna nemad suudavad mingi objekti kahe ratta vahelt läbi mahutada.
Käisin ka ratturiga veel rääkimas, kel juba ratas selleks hetkeks püsti. Tundus kõik korras. Püksid olid natuki lõhki, kuid varustus päästis jälle suuremast vigastusest. Rattal mõned kriimud hoobadel. Suhteliselt õnnelik õnnetus. Edu edaspidiseks.
Re: Õnnetused mootorratastega
sai ka kaugelt nähtud ühte küljetamist....noor lenksuväänaja sai vasakpöörde ajal ees pidurdanud audile pihta ja otseloomulikult ei jõudnud seejärel enam ka ratast püsti hoida. Valgel audil tagastange lössis ja rattal parem külg maas... (sry et audi kaadrissee ei jäänud) - tüüp ei tahtnud ilmselt päris trammiteele seisma jääda!
Re: Õnnetused mootorratastega
Ronk kirjutas:Täna kuskil 16.15 paiku Suur-Sõjamäe teel sai siis tunnistatud ühe õnnetuse kulgu. Nimelt suunaga Ülemiste poole, oli esimeses reas üks hea suur plekilärakas keset teed. Ise sõitsin autoga teises reas ning minust auto/kaks eespool veoauto taga esimeses reas üks rattur. Veoauto sõitis antud plekilärakast üle, kuid kahjuks tsiklist sellele plekilärakale reageerida ei suutnud ning pani linnakiirusel külje maha.
Peeglist nähes, et tsiklist tõusis kohe jalule, lendasin veoautole järele, kuna algul vaatasin et see plekitükk eritus selle veoauto küljest. Veoautot seisma sundides ning juhiga rääkides selgus, et see oli seal maas juba olnud ning temagi üritas sellest kuidagi viisi hästi üle sõita.Nii et lihtsalt s*** kokkusattumus, mille moraaliks, et oska oodata igalt poolt midagi "huvitavat". Eriti autode/veoautode taga sõites, kuna nemad suudavad mingi objekti kahe ratta vahelt läbi mahutada.
Käisin ka ratturiga veel rääkimas, kel juba ratas selleks hetkeks püsti. Tundus kõik korras. Püksid olid natuki lõhki, kuid varustus päästis jälle suuremast vigastusest. Rattal mõned kriimud hoobadel. Suhteliselt õnnelik õnnetus. Edu edaspidiseks.
Võib-olla järgmine kord hoiab pikivahet.
Re: Õnnetused mootorratastega
zx12r kirjutas:Ronk kirjutas:Täna kuskil 16.15 paiku Suur-Sõjamäe teel sai siis tunnistatud ühe õnnetuse kulgu. Nimelt suunaga Ülemiste poole, oli esimeses reas üks hea suur plekilärakas keset teed. Ise sõitsin autoga teises reas ning minust auto/kaks eespool veoauto taga esimeses reas üks rattur. Veoauto sõitis antud plekilärakast üle, kuid kahjuks tsiklist sellele plekilärakale reageerida ei suutnud ning pani linnakiirusel külje maha.
Peeglist nähes, et tsiklist tõusis kohe jalule, lendasin veoautole järele, kuna algul vaatasin et see plekitükk eritus selle veoauto küljest. Veoautot seisma sundides ning juhiga rääkides selgus, et see oli seal maas juba olnud ning temagi üritas sellest kuidagi viisi hästi üle sõita.Nii et lihtsalt s*** kokkusattumus, mille moraaliks, et oska oodata igalt poolt midagi "huvitavat". Eriti autode/veoautode taga sõites, kuna nemad suudavad mingi objekti kahe ratta vahelt läbi mahutada.
Käisin ka ratturiga veel rääkimas, kel juba ratas selleks hetkeks püsti. Tundus kõik korras. Püksid olid natuki lõhki, kuid varustus päästis jälle suuremast vigastusest. Rattal mõned kriimud hoobadel. Suhteliselt õnnelik õnnetus. Edu edaspidiseks.Võib-olla järgmine kord hoiab pikivahet.
Juhul kui veokijuht teadis, et tsikkel taga, oleks võinud ohukaid panna.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Ei tea küll statistikat kui palju nii on õnnetusi juhtunud, aga ....
http://www.tarbija24.ee/1350678/lugeja- ... si-korvuti
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
- Asukoht: Kambja / Tartu.
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Sepp1 kirjutas:Ei tea küll statistikat kui palju nii on õnnetusi juhtunud, aga ....
http://www.tarbija24.ee/1350678/lugeja- ... si-korvuti
Võimalik, et tean isegi seda inimest, kes küsis. Umbes nädal tagasi tuli lõunaka parklas ligi üks naisterahvas, kes uuris, et kas me võisime kõrvuti tal autotaga sõita või ei . Tema arvates ei võinud, ütles et vanasti seaduse järgi jne... Ütlesin, et uus seadus ammu millejärgi võib. Ehk see sama inimene küsiski.
Igatahes, usun ka, et palju õnnetusi nii juhtunud. Eriti veel siis, kui nii sõidavad kogenematud juhid või kaks juhti, kes oskavad sõita, kuid pole oma ''marsruuti'' selgeks määranud ning ühel valel hetkel üks pöörab ja teine mitte...
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Re: Õnnetused mootorratastega
Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
+1
Re: Õnnetused mootorratastega
Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
No saad ju täpselt sama ohutu vahe uuesti tekitada... Ega sellepärast sa tagurpidi sõitma ei hakka ja kohale jõuad ikka (tervena)
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ma olen alati lähtunud põhimõttest, et tagant tuleva ohu vältimiseks sõidavad mootorratturid õige natuke (võis siis ka pisut rohkem) kiiremini kui autod. Keegi ei trügi vahele. Linnas see kahjuks ei toimi.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Sepp1 kirjutas:Ei tea küll statistikat kui palju nii on õnnetusi juhtunud, aga ....
http://www.tarbija24.ee/1350678/lugeja- ... si-korvuti
Kas keegi sai üldse vastusest aru? Või tuleks selle vastuse tõlgendamiseks jurist palgata?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Vastusest saab aru, kui lugeda neid paragrahve.
Lühidalt - võib küll, kuid ei soovita.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
macintosh kirjutas:Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ma olen alati lähtunud põhimõttest, et tagant tuleva ohu vältimiseks sõidavad mootorratturid õige natuke (võis siis ka pisut rohkem) kiiremini kui autod. Keegi ei trügi vahele. Linnas see kahjuks ei toimi.
Linnas jah raske, aga maanteel sõidangi just sellepärast tsipa kiiremini, et võimalikult kaua oleks ees "puhas" tee.
Re: Õnnetused mootorratastega
Rein kirjutas:macintosh kirjutas:Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ma olen alati lähtunud põhimõttest, et tagant tuleva ohu vältimiseks sõidavad mootorratturid õige natuke (võis siis ka pisut rohkem) kiiremini kui autod. Keegi ei trügi vahele. Linnas see kahjuks ei toimi.
Linnas jah raske, aga maanteel sõidangi just sellepärast tsipa kiiremini, et võimalikult kaua oleks ees "puhas" tee.
+1
Re: Õnnetused mootorratastega
Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ja siis?
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Õnnetused mootorratastega
zx12r kirjutas:Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ja siis?
Sõidad näiteks maanteel paari rekka taga. Täiesti viisaka 89se kiirusega. Hoiad normaalset pikkivahet. Ühel hetkel põikab keegi sulle ette, sest seal on tema arust piisavalt ruumi ja ta loodab millalgi leida koha neist rekadest mööda saada. Sina võtad pisut hoogu maha, et tekitada ohutu pikkivahe. Ja kui sa võtad pisut hoogu maha, jõuab järgmine masin sulle kiiremini järgi, põikab sinust mööda, sulle ette, sest seal on piisavalt ruumi ja ... ja jälle võtad sa pisut hoogu maha, et tekitada normaalne pikkivahe. Ning nii ongi, et kui masinad, mis sõitsid ennist sinu ees, sõidavad 89ga ja sinu ning nende vahele põikavad iga natukese aja tagant järjest uued ja uued masinad, siis sina sõidad 75-80ga, et neid uusi ära mahutada. Kõigile oleks parem, kui sa oleks vahepeal selle 130ni kiirenduse teinud ja tekitanud normaalse pikkivahe rekadega enda taha. Oleks teistel sinust möödumise vaev olemata ja sina saaks rahulikult normaalse kiirusega edasi sõita.
Re: Õnnetused mootorratastega
õemehe õemees kirjutas:zx12r kirjutas:Rein kirjutas:Minu kogemus on see, nii linnas, kui maanteel, et kui hoiad pikivahet, mis on sinu jaoks ohutu, siis alati arvab mõni autojuht, et just see on see koht, kuhu ta peaks maanduma.
Ja siis?
Sõidad näiteks maanteel paari rekka taga. Täiesti viisaka 89se kiirusega. Hoiad normaalset pikkivahet. Ühel hetkel põikab keegi sulle ette, sest seal on tema arust piisavalt ruumi ja ta loodab millalgi leida koha neist rekadest mööda saada. Sina võtad pisut hoogu maha, et tekitada ohutu pikkivahe. Ja kui sa võtad pisut hoogu maha, jõuab järgmine masin sulle kiiremini järgi, põikab sinust mööda, sulle ette, sest seal on piisavalt ruumi ja ... ja jälle võtad sa pisut hoogu maha, et tekitada normaalne pikkivahe. Ning nii ongi, et kui masinad, mis sõitsid ennist sinu ees, sõidavad 89ga ja sinu ning nende vahele põikavad iga natukese aja tagant järjest uued ja uued masinad, siis sina sõidad 75-80ga, et neid uusi ära mahutada. Kõigile oleks parem, kui sa oleks vahepeal selle 130ni kiirenduse teinud ja tekitanud normaalse pikkivahe rekadega enda taha. Oleks teistel sinust möödumise vaev olemata ja sina saaks rahulikult normaalse kiirusega edasi sõita.
Ette kujutatud probleem.
Sõida siis normaalse pikivahega (maanteel sõidukiiruse number meetrites) - rekkadeni piisavalt maad, et sinna vahel kõik soovijad ära mahuks.
Kui mitte kuhugi kiiret pole, siis panen püsikiiruse hoidja sobivale numbrile ja kuulan musa, mingu mööda kas või mitu korda...
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Piipz kirjutas:Vastusest saab aru, kui lugeda neid paragrahve.
Lühidalt - võib küll, kuid ei soovita.
Ehk siis mõttetu vastus. Sisuliselt paluti just juristil lühidalt ning maakeeli inimesele asi ära seletada. Tema vastus on see, et mine loe seadust.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Olenevalt olukorrast, ligemale 500 kg kaaluv ratas koos kaas reisijaga, lisaks vihm, või vihmajärgne sudu, mida autod üles keerutavad, "pigijää" ja eks hakka siis võimlema nende "arvajate" vahel. Reaalselt läbi elatud olukorrad
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Õnnetused mootorratastega
Märjal teel sõida 60% sellest kuidas sa kuival teel sõidad ja ongi ohutus tagatud!