Re: Linke, pilte ja videosid
http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut
http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut
Piipz kirjutas:http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut
Kui ma valesti aru ei saanud, siis vabastati ikkagi kautsjoni vastu tingimusel, et ta ühegi sõiduki rooli/lensku ei istu. Kohut ootab küll jah.
Piipz kirjutas:http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut
pidurivedelikku pole ammu vahetatud juba...
entusiast kirjutas:Piipz kirjutas:http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut
pidurivedelikku pole ammu vahetatud juba...
Härrased, vaid ainult värvi järgi ei ole teil võimalik kuidagi ära arvata piduriõli vanust, kvaliteeti, temperatuuritaluvust ega miskit muud omadust.
Näiteks üks, mis on kohe pudelist välja valades samasugune nagu teise mehe kolmandat aastat kasutuses olnu: http://www.motorspot.com/RBF660.pdf
Hardcore mees
[youtube][/youtube]
oldmaniac kirjutas:Härrased, vaid ainult värvi järgi ei ole teil võimalik kuidagi ära arvata piduriõli vanust, kvaliteeti, temperatuuritaluvust ega miskit muud omadust.
Näiteks üks, mis on kohe pudelist välja valades samasugune nagu teise mehe kolmandat aastat kasutuses olnu: http://www.motorspot.com/RBF660.pdf
Blah, palju keerulisem on värvi järgi arvata, et mis tootja oma seal parasjagu sees on. Kuna see vedelik ei maksa sittagi ja 95% pidurivedelikest on ikkagi läbipaistvad või kergelt kollakad, siis tasub see ära vahetada olenemata sellest, mis seal enne sees oli.
http://soloshot.com/ - isefilmija
NB - youtube link -
Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi
Ei saa aru sellest asjast
NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silma
yeekim kirjutas:Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi
![]()
Ei saa aru sellest asjast![]()
NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silma
paraku küll
udupeenike kirjutas:yeekim kirjutas:Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi
![]()
Ei saa aru sellest asjast![]()
NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silmaparaku küll
Saab reguleerida küll seal neid asju.
Tegime Venemaal väikest tiiru.Järgmine aasta Iron Buttile
http://www.longdistanceriders.net/news/
Eestlased esirinnas! http://www.ohtuleht.ee/487865
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=7b45
Jälle fireblää aegumatu looming...
Nagu vana vein, mis aastatega paremaks(kallimaks) läheb...
hea, et meelde tuletasid kodaniku, küsin nagu mandriburatiino saareburatiinolt- kus viga nägid laita, miks kohale ei tõtand ja hädalist ei aitand? nüüd siis hiljem paned teematõstele õla alla? made in estland?
see pole küll minu arust see fireblää oma,sel oli ju mingi ulme pikk ja jurakas terav sabaots. see tema oma tiirleb küll vahest müügis,aga ikka alla tuhande euri mu meelest. lahe kõverik tagaots on selle viidatud ceebaril
sama ikka
pyta kirjutas:see pole küll minu arust see fireblää oma,sel oli ju mingi ulme pikk ja jurakas terav sabaots. see tema oma tiirleb küll vahest müügis,aga ikka alla tuhande euri mu meelest. lahe kõverik tagaots on selle viidatud ceebaril
"pisut" nagu vasakule viltu jah kui foto ei peta
Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi
Sukusuku kirjutas:Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi
Pigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.
Sukusuku kirjutas:Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
...ja kuna rattatüübid on erineva käitumisega, siis varsti tehakse A-lubade saamine neljaetapiliseks: 1. teooria ja platsisõit klassikalise rattaga kooliõpetaja juhendamisel, edasi vastavalt peamistele rattatüüpidele "päris elu" koolitused oma ala tegutsevate spetside käe all a-la 2. bike (Velt?) 3. enduro (Lärm?) 4. günetoolid (...?)
Või siis tehakse lubadesse erimärge, mis tüüpi ratta koolitus on läbitud ja millega juba sõita võid.
tglt pole naljateema, mitte et ma ise sõita oskaks...
Juku21 kirjutas:Sukusuku kirjutas:Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusiPigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad...
pigem on see uudis üks paljudest võimalustest, kus saaks ehk õnnetuse paremate sõiduoskustega ära hoida, kuid vaevalt saab kõiki õnnetusi kokku võtta ühe lausega ja kirvega lüües süüdlast määrata.
Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.
Antik kirjutas:Juku21 kirjutas:Sukusuku kirjutas:Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusiPigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad...
pigem on see uudis üks paljudest võimalustest, kus saaks ehk õnnetuse paremate sõiduoskustega ära hoida, kuid vaevalt saab kõiki õnnetusi kokku võtta ühe lausega ja kirvega lüües süüdlast määrata.
Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.
On ka erandeid, ja üsna palju veel kusjuures. Tean seda omast käest.
Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.[/quote]
Täiesti nõus, aga silmad peavad lahti olema. Alati ei tasu nuiaga oma õigust taga ajada. Keeras ette, peale, no ja mis siis? Kõigil võib juhtuda. Vaevalt siin selliseid ässasid liikvel kes pole kungagi eksinud. Seni kuni pilpaid ja verd ei lenda on minuarvates normaalne olukord. Ikka juhtub. Mingi pisiasja pärast ei pea veel tervet mailma jalule ajama või küla põlema panema. Kupatades peavad silmd väga lahti olema, kaasliikleja ei oska elusees arvestada sellega, et kuskilt ilmub välja ballistiline tegelane.
Helgi Erilaid juhatab vasakpööret:
"Selle balustraadiga maja juurest pööra vasakule. Jõuad väljakule, kus kunagi seisis võllas, milles rippudes heitsid oma aja väärikad viimase pilgu sellele imelisele linnale. Oh aegu, oh kombeid!"
Edgar Savisaar teatab auto sattumisest ühistranspordirajale:
"Te olete Ilvese toetaja, jah? No see on näost näha. Ega teid palju ole!"
Lembitu Kuuse raporteerib, et mööduti ärakeeramiskohast:
"Mis nüüd toimub? Mida teeb juht? Mida ta teeb! Ta sõidab õigest teeotsast mööda! Aga mis need mõned meetrid loevad! Mis need loevad? Mitte midagi! Ei kao see Paide kuhugi, ei kao. Ta on oma koha peal ja juba järgmisest ristist võib uuesti Paide peale keerata. Paidet me teame ju hästi, just siit on pärit lumelauakoondislane Ivar Kruusenberg, kes saavutas tänavu rahvusvahelistel lumelauakrossi võistlustel Itaalias Moenas 9. koha. Pöide on igale spordisõbrale tuttav kant, kõik teed toovad talvel siia, Paidesse."
Igor Gräzin kannab ette tupikusse sattumisest:
"Kurat, see on siukene värk praegu, et sa saad ise ka aru, et otse sõita ei saa ja paremale ega vasakule ka ei tohi minna. Vot, nihuke olukord – nagu sakslastel 1945. aastal Berliinis! Mis me nüüd edasi teeme?"
Gräzinile sekundeerib Aivar Riisalu:
"Kreeka ostis just Saksamaalt tanke. Ma lähen järgmise lennuga kaitsma akropoli mustade kolonelide eest! Kuigi granaadiheitja Carl-Gustaviga on keeruline väga heade Leopardide vastu saada, sakslased oskavad tanke teha. Ei, mulle Reich meeldib! Kuulge, ärge seda kellelegi edasi rääkige, muidu ma pean jälle minema reservohvitseride kogu aukohtu ette aru andma."
Arnold Rüütel edastab informatsiooni, et ringteel tuleb maha keerata teisele teele:
"Mina isiklikult tahaksin omalt poolt kõik teha selleks, et me järgmisele põlvkonnale – teiega koos – suudaksime üle anda Eestimaa just nii, et kõik on õigesti siiski tehtud – niipalju kui võimalik on õigesti ja hästi teha meil teiega. Et me annaksime Eestimaa niimoodi üle, igas mõttes. See on selle asja eesmärk. Ja ma väga loodan, et kui suutsime koos lauluväljakul olla hommikuni, ja Balti ketis, mis on unikaalne... mis oli unikaalne nähtus maailmas, koguni: et ümmarguselt 600-kilomeetrisel trassil Läti, Leedu ja Eesti rahvas oli kahe-kolmeinimeselises ketis, mitte küll pidevas, kuid kohati, ja võib-olla enamus oli kahe-kolmekordne see kett... See on unikaalne nähtus!
Näete, milline võib olla sünergia, kui me tahame ja suudame omavahel kokku leppida."
Raul Velbaum avastab teelt eksimise:
"Ime muna! Ei no kuhu sa nüüd pöörasid, kuradi ahv! Tule kuradi rooli tagant ära, värdjas!"
Villu Reiljan teatab suurest kiiruseületamisest
"Pole paha! Ei no ma saan aru, et tee on sirge ja päike paistab selja tagant, aga seal järgmise põõsa taga on harilikult mendid, hehehee, nemad tahavad raha. Muide, ma tean Pilve numbrit. Aga Pilve-onule tuleb kah füüri lasta, ilma ei saa siin ilmas midagi."
Evelin Ilves hoiatab kütuse lõppemise eest:
"Järgmise bensiinijaamani on 60 kilomeetrit, aga teil on kütust veel vaid 40 kilomeetri jaoks. Kuid ega auto peagi sõitma. Keskkonda kurnavast masinast saab ehitada toreda kogukonnakeskuse. Siinsetel pehmetel istmetel võib lugeda kaaslastele ette värskeid raamatud, rääkida reisimuljeid, kuulata üksteise rõõme-muresid. Või jälgida värske leiva ja enda kasvatatud piparmündist tõmmanud tee kõrvale, kuidas vihmapiisad langevad tuuleklaasile.
Muide, siinsamas nurga peal elab mees, kes teeb imemaitsvat kitsejuustu. See on praegu küll kahjuks otsas, sest me ostsime kogu värske laari Gruusia visiidi eel külakostiks kaasa. Aga maja edasi müüakse nitraadivabu õunu, mis on lihtsalt imemaitsvad!
Eesti elu õitseb täiel rinnal!"
Rein Lang juhatab lühimat teed:
"Eks igaüks kahtlustab teisi oma rikutuse piirides! Mina isiklikult sõidaksin siit otse."
Jürgen Ligi selgitab kõige kiiremat marsruuti sihtkohani:
"Mina ei ole seda GPSi välja mõelnud, aga selles linnas oskab ju iga idioot sõita!"
David Vseviov möönab, et parempööre ununes:
"Me sõitsime nüüd oma kaasreisijatega mööda kohast, kust me pidime paremale keerama – sellest oli meil juttu 300 kilomeetrit tagasi, me ei hakka seda praegu kordama, need sündmused, nende põhjused ja edasised arengud on meile kõigile hästi teada –, aga, ja see on meil kombeks, vähemalt meie kauaaegsed kaasreisijad teavad seda hästi, laseme me vahel juhtida end teel endal ja vaatame, kuhu me välja jõuame."
Urmas Paet kannab ette ühesuunalise tee lõppemisest:
"Juhin teie tähelepanu, et vastavalt varem välja töötatud seadusaktidele on liiklus siin teel nüüd bilateraalne. See on realiteet, mille ignoreerimisega ei täidaks me oma rahvusvaheliste partnerite ees võetud kohustusi."
Hillar Palamets tunneb rõõmu, et jõuti sihtkohta – riigikohtu ette Tartus Toomemäel toomkiriku vahetus naabruses:
"Vaadake, sealsamas 1880ndate alguses tuli linna arhitektiks insener Reinhold Guleke, kelle esimesi tellimusi oli viia Toomele veevärk sisse, sest linnas ei suutnud veepaagid suruda vett Toomele. Ja tema ehitas kirikutornide põhjapoolse tornitembi (praegu on seal vaateplatvorm) otsa ülikooli veepaagi ja selle ümber pseudoklassitsistliku puitsara. Nii et kui alt vaatasid – nagu mingi gooti kabel. Aga selle sees oli metallpaak ja see oli küllalt kõrge, et anda vett ülikooli kliinikule Toomel, vanale anatoomikumile, hiljem uuele anatoomikumile, raamatukogule.
See süsteem ei sõltunud linna veevärgist ja 1941. aasta sõjasuvel ülikooli veevärgis oli vesi ja surve, linna oma oli hävinud – seoses Kivisilla õhkimisega. Linnas vett ei olnud, aga ülikoolil oli, see võimaldas päästa peahoonet ja ümbruskonna maju."
Ene Ergma teatab navigatsiooniseadme väljalülitamisel vaikselt, aga siiski kuuldavalt:
"Idioodid!"