Linke, pilte ja videosid

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Piipz »

http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut :P

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Piipz kirjutas:

http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut :P

Kui ma valesti aru ei saanud, siis vabastati ikkagi kautsjoni vastu tingimusel, et ta ühegi sõiduki rooli/lensku ei istu. Kohut ootab küll jah.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

entusiast

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas entusiast »

Piipz kirjutas:

http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut :P

pidurivedelikku pole ammu vahetatud juba...

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

entusiast kirjutas:
Piipz kirjutas:

http://edition.cnn.com/2012/07/25/justi ... index.html - Laadis youtubesse üles 300km/h kihutamise 80km/h alal.... Ja istub hetkel putkas, ootab kohut :P

pidurivedelikku pole ammu vahetatud juba...

Härrased, vaid ainult värvi järgi ei ole teil võimalik kuidagi ära arvata piduriõli vanust, kvaliteeti, temperatuuritaluvust ega miskit muud omadust.

Näiteks üks, mis on kohe pudelist välja valades samasugune nagu teise mehe kolmandat aastat kasutuses olnu: http://www.motorspot.com/RBF660.pdf


vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Pilt

Viimati muutis vilosius, 16 Aug 2012, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Pilt

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas meph »

Hardcore mees :)

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas riksx »

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Piipz »

oldmaniac kirjutas:

Härrased, vaid ainult värvi järgi ei ole teil võimalik kuidagi ära arvata piduriõli vanust, kvaliteeti, temperatuuritaluvust ega miskit muud omadust.
Näiteks üks, mis on kohe pudelist välja valades samasugune nagu teise mehe kolmandat aastat kasutuses olnu: http://www.motorspot.com/RBF660.pdf

Blah, palju keerulisem on värvi järgi arvata, et mis tootja oma seal parasjagu sees on. Kuna see vedelik ei maksa sittagi ja 95% pidurivedelikest on ikkagi läbipaistvad või kergelt kollakad, siis tasub see ära vahetada olenemata sellest, mis seal enne sees oli.

Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas bigdog »

Your choice is Your half chance.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Piipz »

http://soloshot.com/ - isefilmija :D
NB - youtube link -

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi (togi)
Ei saa aru sellest asjast :roll:
Pilt

NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silma

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

udupeenike
Postitusi: 231
Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
Tsikkel: ---
Asukoht: Tallinn

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas udupeenike »

yeekim kirjutas:

Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi (togi)
Ei saa aru sellest asjast :roll:
Pilt

NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silma

paraku küll

Viisakus ennekõike!
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

udupeenike kirjutas:
yeekim kirjutas:

Kas lõustlas ongi nii, et kui teine ää kooleb siis kõik saavad kirjutada: Meeldib või ei meeldi (togi)
Ei saa aru sellest asjast :roll:
Pilt

NB!
Pilt hakkas SS õhtulehest silma

paraku küll

Saab reguleerida küll seal neid asju.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas andryy »

Tegime Venemaal väikest tiiru.Järgmine aasta Iron Buttile :D
http://www.longdistanceriders.net/news/

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Pilt

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas madjs »

Pilt

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

Tuono

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Eestlased esirinnas! http://www.ohtuleht.ee/487865


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=7b45
Jälle fireblää aegumatu looming...
Nagu vana vein, mis aastatega paremaks(kallimaks) läheb...

Kasutaja avatar

Buratiino
Postitusi: 183
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:23
Tänatud: 1 kord

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Buratiino »

hea, et meelde tuletasid kodaniku, küsin nagu mandriburatiino saareburatiinolt- kus viga nägid laita, miks kohale ei tõtand ja hädalist ei aitand? nüüd siis hiljem paned teematõstele õla alla? made in estland?
Pilt

http://www.youtube.com/watch?v=hsjiPFDo-Fg, attention! ära klikka! so sensitive :oops:

pyta
Postitusi: 1109
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: GSX-S 1000
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas pyta »

see pole küll minu arust see fireblää oma,sel oli ju mingi ulme pikk ja jurakas terav sabaots. see tema oma tiirleb küll vahest müügis,aga ikka alla tuhande euri mu meelest. lahe kõverik tagaots on selle viidatud ceebaril :D

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-24), Fz1n '09 (18-24), GSX-S 1000 '24 (24...)
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas MarekM »

sama ikka

フーリガン
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas pea »

pyta kirjutas:

see pole küll minu arust see fireblää oma,sel oli ju mingi ulme pikk ja jurakas terav sabaots. see tema oma tiirleb küll vahest müügis,aga ikka alla tuhande euri mu meelest. lahe kõverik tagaots on selle viidatud ceebaril :D

"pisut" nagu vasakule viltu jah kui foto ei peta :D


Sukusuku
Postitusi: 470
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi

Teed korda Eestis.
Kasutaja avatar

Juku21
Postitusi: 116
Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
Tsikkel: Susuki GsxR K2
Asukoht: Eesti/Soome

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Juku21 »

Sukusuku kirjutas:

Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi

Pigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.

50cc --> IZ Planeta 5, 1990 --> Honda CBR RR FireBlade 1998 --> Susuki Gsxr 2006

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sukusuku kirjutas:

Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi

...ja kuna rattatüübid on erineva käitumisega, siis varsti tehakse A-lubade saamine neljaetapiliseks: 1. teooria ja platsisõit klassikalise rattaga kooliõpetaja juhendamisel, edasi vastavalt peamistele rattatüüpidele "päris elu" koolitused oma ala tegutsevate spetside käe all a-la 2. bike (Velt?) 3. enduro (Lärm?) 4. günetoolid (...?)
Või siis tehakse lubadesse erimärge, mis tüüpi ratta koolitus on läbitud ja millega juba sõita võid. :)

tglt pole naljateema, mitte et ma ise sõita oskaks...

Kasutaja avatar

Antik
Postitusi: 350
Liitunud: 21 Aug 2007, 16:11
Tsikkel: rat-ta-ta
Asukoht: Vancouver

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Antik »

Juku21 kirjutas:
Sukusuku kirjutas:

Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi

Pigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.

Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad...

pigem on see uudis üks paljudest võimalustest, kus saaks ehk õnnetuse paremate sõiduoskustega ära hoida, kuid vaevalt saab kõiki õnnetusi kokku võtta ühe lausega ja kirvega lüües süüdlast määrata.

Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.

Yamaha YZF1000R Thunderace '96 (Hooajad 2007;2008) --> Kawasaki ZX9R Ninja '94 (Hooaeg 2009) --> Kawasaki ZX10R Ninja '05 (Hooajad 2010; 2011; 2012) --> Yamaha YZF-R1 '04 (Hooaeg 2013)
Kasutaja avatar

Juku21
Postitusi: 116
Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
Tsikkel: Susuki GsxR K2
Asukoht: Eesti/Soome

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Juku21 »

Antik kirjutas:
Juku21 kirjutas:
Sukusuku kirjutas:

Mootorratturite napp koolitus põhjustab õnnetusi
http://www.postimees.ee/935692/mootorra ... b-onnetusi

Pigem põhjustab autojuhtide tähelepanematus õnnetusi.

Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad...

pigem on see uudis üks paljudest võimalustest, kus saaks ehk õnnetuse paremate sõiduoskustega ära hoida, kuid vaevalt saab kõiki õnnetusi kokku võtta ühe lausega ja kirvega lüües süüdlast määrata.

Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.

On ka erandeid, ja üsna palju veel kusjuures. Tean seda omast käest.

50cc --> IZ Planeta 5, 1990 --> Honda CBR RR FireBlade 1998 --> Susuki Gsxr 2006

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas madjs »

Sõitke legaalse kiirusega või lähtuvalt liiklusvoolust ja uskuge mind, igasugused "ette ja peale keeramised" muutuvad suht nullilähedaseks.[/quote]

Täiesti nõus, aga silmad peavad lahti olema. Alati ei tasu nuiaga oma õigust taga ajada. Keeras ette, peale, no ja mis siis? Kõigil võib juhtuda. Vaevalt siin selliseid ässasid liikvel kes pole kungagi eksinud. Seni kuni pilpaid ja verd ei lenda on minuarvates normaalne olukord. Ikka juhtub. Mingi pisiasja pärast ei pea veel tervet mailma jalule ajama või küla põlema panema. Kupatades peavad silmd väga lahti olema, kaasliikleja ei oska elusees arvestada sellega, et kuskilt ilmub välja ballistiline tegelane.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas bigdog »

Helgi Erilaid juhatab vasakpööret:

"Selle balustraadiga maja juurest pööra vasakule. Jõuad väljakule, kus kunagi seisis võllas, milles rippudes heitsid oma aja väärikad viimase pilgu sellele imelisele linnale. Oh aegu, oh kombeid!"

Edgar Savisaar teatab auto sattumisest ühistranspordirajale:

"Te olete Ilvese toetaja, jah? No see on näost näha. Ega teid palju ole!"

Lembitu Kuuse raporteerib, et mööduti ärakeeramiskohast:

"Mis nüüd toimub? Mida teeb juht? Mida ta teeb! Ta sõidab õigest teeotsast mööda! Aga mis need mõned meetrid loevad! Mis need loevad? Mitte midagi! Ei kao see Paide kuhugi, ei kao. Ta on oma koha peal ja juba järgmisest ristist võib uuesti Paide peale keerata. Paidet me teame ju hästi, just siit on pärit lumelauakoondislane Ivar Kruusenberg, kes saavutas tänavu rahvusvahelistel lumelauakrossi võistlustel Itaalias Moenas 9. koha. Pöide on igale spordisõbrale tuttav kant, kõik teed toovad talvel siia, Paidesse."

Igor Gräzin kannab ette tupikusse sattumisest:

"Kurat, see on siukene värk praegu, et sa saad ise ka aru, et otse sõita ei saa ja paremale ega vasakule ka ei tohi minna. Vot, nihuke olukord – nagu sakslastel 1945. aastal Berliinis! Mis me nüüd edasi teeme?"

Gräzinile sekundeerib Aivar Riisalu:

"Kreeka ostis just Saksamaalt tanke. Ma lähen järgmise lennuga kaitsma akropoli mustade kolonelide eest! Kuigi granaadiheitja Carl-Gustaviga on keeruline väga heade Leopardide vastu saada, sakslased oskavad tanke teha. Ei, mulle Reich meeldib! Kuulge, ärge seda kellelegi edasi rääkige, muidu ma pean jälle minema reservohvitseride kogu aukohtu ette aru andma."

Arnold Rüütel edastab informatsiooni, et ringteel tuleb maha keerata teisele teele:

"Mina isiklikult tahaksin omalt poolt kõik teha selleks, et me järgmisele põlvkonnale – teiega koos – suudaksime üle anda Eestimaa just nii, et kõik on õigesti siiski tehtud – niipalju kui võimalik on õigesti ja hästi teha meil teiega. Et me annaksime Eestimaa niimoodi üle, igas mõttes. See on selle asja eesmärk. Ja ma väga loodan, et kui suutsime koos lauluväljakul olla hommikuni, ja Balti ketis, mis on unikaalne... mis oli unikaalne nähtus maailmas, koguni: et ümmarguselt 600-kilomeetrisel trassil Läti, Leedu ja Eesti rahvas oli kahe-kolmeinimeselises ketis, mitte küll pidevas, kuid kohati, ja võib-olla enamus oli kahe-kolmekordne see kett... See on unikaalne nähtus!

Näete, milline võib olla sünergia, kui me tahame ja suudame omavahel kokku leppida."

Raul Velbaum avastab teelt eksimise:

"Ime muna! Ei no kuhu sa nüüd pöörasid, kuradi ahv! Tule kuradi rooli tagant ära, värdjas!"

Villu Reiljan teatab suurest kiiruseületamisest

"Pole paha! Ei no ma saan aru, et tee on sirge ja päike paistab selja tagant, aga seal järgmise põõsa taga on harilikult mendid, hehehee, nemad tahavad raha. Muide, ma tean Pilve numbrit. Aga Pilve-onule tuleb kah füüri lasta, ilma ei saa siin ilmas midagi."

Evelin Ilves hoiatab kütuse lõppemise eest:

"Järgmise bensiinijaamani on 60 kilomeetrit, aga teil on kütust veel vaid 40 kilomeetri jaoks. Kuid ega auto peagi sõitma. Keskkonda kurnavast masinast saab ehitada toreda kogukonnakeskuse. Siinsetel pehmetel istmetel võib lugeda kaaslastele ette värskeid raamatud, rääkida reisimuljeid, kuulata üksteise rõõme-muresid. Või jälgida värske leiva ja enda kasvatatud piparmündist tõmmanud tee kõrvale, kuidas vihmapiisad langevad tuuleklaasile.

Muide, siinsamas nurga peal elab mees, kes teeb imemaitsvat kitsejuustu. See on praegu küll kahjuks otsas, sest me ostsime kogu värske laari Gruusia visiidi eel külakostiks kaasa. Aga maja edasi müüakse nitraadivabu õunu, mis on lihtsalt imemaitsvad!

Eesti elu õitseb täiel rinnal!"

Rein Lang juhatab lühimat teed:

"Eks igaüks kahtlustab teisi oma rikutuse piirides! Mina isiklikult sõidaksin siit otse."

Jürgen Ligi selgitab kõige kiiremat marsruuti sihtkohani:

"Mina ei ole seda GPSi välja mõelnud, aga selles linnas oskab ju iga idioot sõita!"

David Vseviov möönab, et parempööre ununes:

"Me sõitsime nüüd oma kaasreisijatega mööda kohast, kust me pidime paremale keerama – sellest oli meil juttu 300 kilomeetrit tagasi, me ei hakka seda praegu kordama, need sündmused, nende põhjused ja edasised arengud on meile kõigile hästi teada –, aga, ja see on meil kombeks, vähemalt meie kauaaegsed kaasreisijad teavad seda hästi, laseme me vahel juhtida end teel endal ja vaatame, kuhu me välja jõuame."

Urmas Paet kannab ette ühesuunalise tee lõppemisest:

"Juhin teie tähelepanu, et vastavalt varem välja töötatud seadusaktidele on liiklus siin teel nüüd bilateraalne. See on realiteet, mille ignoreerimisega ei täidaks me oma rahvusvaheliste partnerite ees võetud kohustusi."

Hillar Palamets tunneb rõõmu, et jõuti sihtkohta – riigikohtu ette Tartus Toomemäel toomkiriku vahetus naabruses:

"Vaadake, sealsamas 1880ndate alguses tuli linna arhitektiks insener Reinhold Guleke, kelle esimesi tellimusi oli viia Toomele veevärk sisse, sest linnas ei suutnud veepaagid suruda vett Toomele. Ja tema ehitas kirikutornide põhjapoolse tornitembi (praegu on seal vaateplatvorm) otsa ülikooli veepaagi ja selle ümber pseudoklassitsistliku puitsara. Nii et kui alt vaatasid – nagu mingi gooti kabel. Aga selle sees oli metallpaak ja see oli küllalt kõrge, et anda vett ülikooli kliinikule Toomel, vanale anatoomikumile, hiljem uuele anatoomikumile, raamatukogule.

See süsteem ei sõltunud linna veevärgist ja 1941. aasta sõjasuvel ülikooli veevärgis oli vesi ja surve, linna oma oli hävinud – seoses Kivisilla õhkimisega. Linnas vett ei olnud, aga ülikoolil oli, see võimaldas päästa peahoonet ja ümbruskonna maju."

Ene Ergma teatab navigatsiooniseadme väljalülitamisel vaikselt, aga siiski kuuldavalt:

"Idioodid!"

http://ohtuleht.ee/488266

Your choice is Your half chance.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”