Re: Autokoolid
Motokaru autokool annab Sulle riided selga, kiivri pähe ja saapad ka jalga. Seega täisvarustuse õppesõiduks. Kahjuks ainult Tallinnas toimetab.
Motokaru autokool annab Sulle riided selga, kiivri pähe ja saapad ka jalga. Seega täisvarustuse õppesõiduks. Kahjuks ainult Tallinnas toimetab.
Käes olev ei ole reklaamtekst.
Käesolev artikkel avaldab arvamust sõnavabaduse otseses mõttes ja tähenduses.
Sai eelmisel aastal koos eluk.A-kat tehtud Motokoolituses.
Eelnev sõidukogemus oli mõlemil 0.
Võimalik, et kusagil mujal oleks lihtsamalt läbi saanud, kuid koolituse mõte ongi koolitada koolis,
mitte ARK-is. Seega mõlemad 1. korraga läbi.
Kes odavam?
Ei ole vajadust seda hinna dumpingut ka teha ja hindasid väga alla peksta. vastasel juhul tekib 3000 eegu eest igasugu vigaseid sadula ja lenkusu vahelisi tihendeid.
Aga 5 palli süsteemis koolituse hinnag.
Motokoolitus (NB! see on minu hinnang)
Klassikoolitus 5
Platsisõit 4
(Platsisõidul on selline element, kui vastupööre. Kuiva ilmaga ämbritäis vett rajale ja paar põiget, siis saad ise ka aru kui vara või hilja nõksu teed.)
Linnasõit 5
Med.kursus 5
Varustuse (kaitsmed, kiivrid olemasolu) 4
Motopark (kogus, seisukord) 5 (plekimõlkimise kindlustus)
Asjaajamine (platsitundide bron., pääs ARKi) 5
Hind: vt. kodulehelt minule sobis 5
Efektiivsus: vt ARKi koolitajate listi
Koolituse kestus 2-3 kuud
Nii, see on põhjendusega tekst.
Võimalik, et saaks veel parema ülevaate ja kui tulevad teised koolitustel osalejad oma hinnangutega, siis on mida võrrelda.
"hea kooli" küsijatele, tehke rohkem kodutööd ja uurige ise, mitte ärge jääge ootama kuni keegi biker.ee-st midagi jumalikku lausub.
Mina pettusin Motokoolituse platsiõppes.Kui midagi küsida soovisin, siis kõigepealt ootasin pikalt ja ainuke õpetus, mille sain oli: Harjuta veel! Ja seda pea igale küsimusele!
Edu neile, kes mind nüüd selle kommentaari peale lootusetuks pidama hakkavad, kuid leian, et selle raha eest, mis sinna panin oleks võinud ikka juhendada ka!
Õnnekas kirjutas:Küsimus sulle whisperer, kui sa Hajas tegid load, siis kuidas sa nii hästi Motokoolitust oskad kiita? Mitte et mul midagi motokoolituse vastu oleks aga see tundub olevat lihtsalt reklaamtekst ja selliseid postitajaid on pea igas foorumis ja nii mõnelgi autokoolil.
Vastuseks Õnnekale ja ka teistele. Ei ole tegemist reklaamiga. Olen õigustatult pahane Haja peale, ja kool on ka sellest teadlik, et ma nii halvasti arvan
Hajas alustasin.
Pöördusin Motokoolitusse, kus lubati tsiklit ARKi eksamile tingimusega, et harjutan enne natuke võõra rattaga. Vau! - muuhulgas viitsis Tiit platsil õpetada, seletada, jälgida, mis valesti! Lõpptulemusena sain ARKis ilusti läbi teise kooli tsikliga, heade õpetajate näpunäiteid (nii liikluse kui sõidutehnika kui ka ratta tehnilise osa poolelt), aga see-eest sain ka maksta oluliselt suurema summa oma sõidu eest teises koolis.
Kui Hajast küsima läksin, et saaks vähemalt sõitmata tundide ja tegemata eksami eest makstud raha tagasi, selgus, et vahepeal on üllataval kombel tekkinud minu sõidukaardile tühjade lahtrite asemel sobiv arv tunde, nii et kool ei võlgne mulle midagi. Ja Aivaril oli ainult küsimuseks, et mis ma siis kompensatsiooniks tahan, äkki temaga kinno ja kofikusse?!
Nii tore! Oma raha eest tahaks ikka lubatud teenust saada, eksole Mu aeg maksab rohkem, kui kasu, mida saaks Tarbijakaitsesse pöördumisega, aga halb maik jäi kõigile, kes seda pulli nägid..
To Whisperer...
Uskumatu jutt. Mul endal täpselt sama kogemus kusjuures kuid mitte selles autokoolis vaid Järvamaal. Õpetaja suhtumine täpselt sama jne. Selline tunne jäi nagu jutt olekski minust ja ma oleksin selle justkui ise kirjutanud Nüüdseks mul jalge all tee teise autokooli kus lihtsalt võtan paar sõidutundi enne ARK eksamile minekut... see autokool ka Järvamaal. Kahju sellest et selline asi annab ikka halva maigu asjale. Sõiduõpetaja võiks ikka olla positiivsem, mitte seletada et pead ikka väiksema A kati tegema jne ja mitte ise otsustama millega sa sõita tahad/saad.
siinkohal....tekib ka küsimus muust vallast.
kas kõik said tulumaksu tagasi korralikult kes eelmisel aastal Kaja koolituses olid??
whisperer kirjutas:[Vastuseks Õnnekale ja ka teistele. Ei ole tegemist reklaamiga. Olen õigustatult pahane Haja peale, ja kool on ka sellest teadlik, et ma nii halvasti arvan ....
Tänan Sind põhjaliku selgituse eest, nüüd ma mõistan Sind ja Sinu pahameelt Haja Autokooli suhtes ja saan ka aru, kuidas Sa saad olla kursis ka Motokoolituse tegemistega.
Vabandan ette, et ehk vale teema alla küsimuse postitan aga kui palju olete/olite ennem kooli minekut mootorrattaga sõitnud?
Teema tõusis sellest, et tahan lube tegema hakata. Mees mul seletas, et kooli minnakse sellepärast, et minul on lube vaja. Tegelikult isegi mitte minul, vaid politseionul. Olen kaareisija olnud juba 2 aastat aga ise ratta seljas istunud vaid korra. Kooli olen välja valinud, õpiku olen mitu korda läbi lugenud, foorumitest-interneti avarustest õpetussõnu lugenud, nüüd ootan, et lumi ära sulaks ja ratta seljas saaks harjutada Kena hooaega
TydrukTagapingil kirjutas:Tegelikult isegi mitte minul, vaid politseionul.
Sa oled asjadest väga valesti aru saanud, lube on justnimelt sinul vaja, kui sa põõsasse paned siis politseionu jääb ellu aga sina mitte...
Cheers!
Endal tegin kõik load (A2, B ja C1) ära sedasi, et andmebaasis oli märge olemas et B kategooria eksamid on sooritatud. Kuid lubasid välja ei võtnud, ehk siis jah, saab küll. Lubadele läksin kõigile kolmele korraga sünnipäeval kui 18 sain järgi, oiiii kui mõnus oli
Tegin B kategooria siis Haja autokoolis.
Nüüd läksin ka A kategooriat sinna tegema.
Täna oli esimene A kategooria teooriatund. Aivar tundus olevat täitsa asjalik... eks seda näeb kuidas sõidutundides on.
Muud asjaajamised on siiani kooliga olnud üpris head, kui välja arvata see, et mulle unustati saata informatiivne e-mail A kategooria kursuse edasi lükkumisest. Aga üldiselt siiski täitsa head sõnad kooli kohta.
TydrukTagapingil kirjutas:Vabandan ette, et ehk vale teema alla küsimuse postitan aga kui palju olete/olite ennem kooli minekut mootorrattaga sõitnud?
Minul oli enne lubade tegemist mootorratta kogemus null. Samuti ei ole sõitnud kunagi rolleri vms motoriseeritud kaherattalisega. Ja polnud hullu midagi, sain hakkama küll (seda mitte küll ettenähtud 20 sõidutunniga
). Ja koolis ka keegi õnneks imelikku nägu ei teinud, et mis sa siis siia otsid
siil_udus kirjutas:Mul küsimus pigem autokoolide esindajatele. Kas Tallinna ja Tartu koolidesse on tõesti sedavõrd erinev tahtjate arv, et hinnatase kõigub 3600-st 6000.- ni? Hetkel silma jäänud hinnad: Motokaru 6000.- ; Motokoolitus 5600.- ; ABC koolitus 5000.- ; Õnneka reklaamitud Selge Tartus 3600.-
Hakka või Tallinnast Tartusse kooli minema...
Edit: Sõiduvarustuse, kui lisaväärtuse pakkumine pole minu puhul argumendiks, sest see on omal olemas.
Zorts kirjutas:Abcd eiriti ei soovitaks,midagi v2ga hullu polnud aga ma arvan,et on parema tasemega koole!
Niih.. Ei võtnud Sind Zorts kuulda, aga oleks vist pidanud. Õpetamise kvaliteedi osas ei oska eriti kriitikat teha, sest sellega mul probleeme polnud, see-eest kontori poole suhtumine ja bürokraatia hammasrattad on selles koolis kohutavad. Alustuseks see, et ilmselt tänu e-koolile ei saa teooria eksamit koolile enne teha, kui teooria loengud läbi pole. Muidu polekski sellest ehk suurt miskit, aga tööl käiva inimesena oli soodne hetk ennast enne kohale vedada. Tuli leida järgmine hetk (neid saab olla ainult kahel nädalapäeval mõnetunnises aknas). See selleks.. Järgmisena võtsin 2 nädalat kõikvõimaliku aja, mis töölt minema sain ja suutsin esimese hooga ära planeerida 16 sõidukorda. Palusin siis eksamit laupäevaks 17-18 korrale. Vastuseks tuli kindel EI, et peab ikka enne 18 korda ära sõitma ja siis saab eksami teha (19-20 kord). No pressisin 1 tunni veel nädala sisse ja suure palumise peale sain laupäevaks eksami aja. See tehtud ja sõidulehel pookstaavid all sammusin täna Indrekult saadud info põhjal bürokraatiat kirudes kooli pabereid ära viima. Indrek nimelt rääkis laupäeval, et paber tuleb esmaspäeval kooli toimetada ja siis kolmapäeval alles saab tunnistuse. Kooli jõudes selgus, et enne nädalat pole mul lootust seda papitükki sealt saada, sest inimene, kes tunnistusele alla kirjutaks on haiguslehel. Seega koolil kulub papitüki välja kirjutamiseks "kõigest" nädal!
Üks korralduslik küsimus oli veel, kus oleks võinud vabalt kokkuleppele saada (kogemus mul ühe teise kat loa tegemisest), aga sealgi jäädi endale kindlaks - EI. Eks arusaadavalt tähendab see mõnisada lisakrooni.
Seega, kes soovib omale kevadhoojal lube kohe ja kiiresti, siis soovitan soojalt mõne sujuvama asjaajamisega kooli poole vaadata.
PS. Ma loodan, et see kirjatükk siin tunnistuse ootamise aega sujuvalt veel pikemaks ei venita..
Mul oli muidu täpselt samamoodi ABC's
Kooli sain kiiresti valmis, aga dokumendi allkirjastamiseks läks ca 3-4 päeva. Arki jaoks broneerisin kooli ratta, mille nemad hoolega broneerisid valele päevale, 2 päeva enne eksamit helistasin ja küsisin üle et, see kuupäev, selles kohas, see ratas jne. Kohale minnes selgus ikkagi et valele kuupäev oli antud.
Samas, sõidud sai kiiresti tehtud ja teooria ka, kolm korda loengus ja 3 kord eksam.
Korrektsuse huvides olgu öeldud, et palumise peale kirjutati kooli tunnistus mulle siiski eile õhtuks välja. See teeb siis 3 päeva 56 tähemärgi, 2 allkirja ja 1 pitsati jaoks. Oi kuidas mulle bürokraadid meeldivad
Tere
Mul on küsimus millele kohe kuidagi vastust ei suutnud leida.
Kuidas vahetatakse A2 kategooria load A kategooria lubade vastu välja ? sõidueksam ARK's, automaatselt või tuleb uuesti koolitus läbida ?
Nimelt on vahtralhetedest vabanemiseni veel 3kuud aega seega alustasin autokoolis hetkel A2 kategooria lubade tegemist, sest hirmsasti tahaks juba enne Augustit tsikli selga saada.
Augusti alguses saab aga 2 aastat B-kat sõidustaaži täis ja siis võiks A2 - A kategooria vastu ära vahetada. Mis siis selleks ikkagi ette tuleb võtta ?
linnasõidu eksam ARK-is, aga A saamine pole vahtralehega kuidagi seotud ju lihtsalt vanus peab 21 olema .
ReneRaja kirjutas:Tere
Mul on küsimus millele kohe kuidagi vastust ei suutnud leida.
Kuidas vahetatakse A2 kategooria load A kategooria lubade vastu välja ? sõidueksam ARK's, automaatselt või tuleb uuesti koolitus läbida ?
Nimelt on vahtralhetedest vabanemiseni veel 3kuud aega seega alustasin autokoolis hetkel A2 kategooria lubade tegemist, sest hirmsasti tahaks juba enne Augustit tsikli selga saada.
Augusti alguses saab aga 2 aastat B-kat sõidustaaži täis ja siis võiks A2 - A kategooria vastu ära vahetada. Mis siis selleks ikkagi ette tuleb võtta ?
Tim0 kirjutas:linnasõidu eksam ARK-is, aga A saamine pole vahtralehega kuidagi seotud ju lihtsalt vanus peab 21 olema .
ReneRaja kirjutas:Tere
Mul on küsimus millele kohe kuidagi vastust ei suutnud leida.
Kuidas vahetatakse A2 kategooria load A kategooria lubade vastu välja ? sõidueksam ARK's, automaatselt või tuleb uuesti koolitus läbida ?
Nimelt on vahtralhetedest vabanemiseni veel 3kuud aega seega alustasin autokoolis hetkel A2 kategooria lubade tegemist, sest hirmsasti tahaks juba enne Augustit tsikli selga saada.
Augusti alguses saab aga 2 aastat B-kat sõidustaaži täis ja siis võiks A2 - A kategooria vastu ära vahetada. Mis siis selleks ikkagi ette tuleb võtta ?
Kas tõesti olen siis valesti aru saanud ?
Motokoolitus OÜ kodulehelt:
Juhiloa taotleja peab omama ükskõik millise kategooria juhiluba (mitte esmast) ja olema vähemalt 21 a vana.
Vahtraleht on ju ikkagi esmase juhiloa omanik.
Kas tõesti olen siis valesti aru saanud ?
Sa ei ole valesti aru saanud aga kui sa tahad puhast A kategooriat saada, siis pead paari kuu pärast uuesti linnasõidu võimsama masinaga tegema. Kui sul aega, raha ja viitsimist on, võid ju A2 teha. Mina pigem ootaks selle paar nädalat või kuu!
Aga vanus peab ikka 21 olema.
uljasvaluvelg kirjutas:Kas tõesti olen siis valesti aru saanud ?
Sa ei ole valesti aru saanud aga kui sa tahad puhast A kategooriat saada, siis pead paari kuu pärast uuesti linnasõidu võimsama masinaga tegema. Kui sul aega, raha ja viitsimist on, võid ju A2 teha. Mina pigem ootaks selle paar nädalat või kuu!
Aga vanus peab ikka 21 olema.
Aitäh vastuse eest.
Eks ta praktilisem ilmselt oleks jah kohe A teha aga need "mõned nädalad" on praktiliselt pool hooaega ju
Annely Autokoolis head hinnad:
B-kategooria kursus maksumus on 3900 eek.
A- ja A1-kategooria kursuse maksumus 3500 eek.
B - ja A1-kategooria kursuste maksumus kokku on 7100 eek.
Kursuste eest saab tasuda ka 3-s osas.
LISAKULU
· Esmaabi kursus 300 eek
· Lisasõidu tund 240 eek
· A-kategooria lisasõidu tund 300 eek
· Lõppastme koolitus 1500 eek
Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Kursuste hindadele lisandub riigilõiv ARK-s
· NB! 21% koolituskuludest saab peale tuludeklaratsiooni esitamist Maksuametilt tagasi.
Asub Paide Lai 33
Lisainfo http://www.annelyautokool.ee
Soovitaksin kuumalt Järva autokooli Paides! Kes siin vähegi elab ja soovib teha siis kas B või A kat-is siis minge sinna. Ise tegin eksami täna ja sooritasin ka SÕiduõpetaja Kalev on super õpetaja! Ma ei ole paremat sõiduõpetajat näinud ei siis kui ma tegin B kat-i 12 aastat tagasi erinevates linnades sõidutunde võttes kui ka Paides teises autokoolis A-kati tunde võttes.
Kui soovite head õpetamist nii et midagi meelde ka jääks ja selgeks saaks siis võtke suund Järva Autokooli poole Paides!
põõsik kirjutas:Soovitaksin kuumalt Järva autokooli Paides! Kes siin vähegi elab ja soovib teha siis kas B või A kat-is siis minge sinna. Ise tegin eksami täna ja sooritasin ka
SÕiduõpetaja Kalev on super õpetaja! Ma ei ole paremat sõiduõpetajat näinud ei siis kui ma tegin B kat-i 12 aastat tagasi erinevates linnades sõidutunde võttes kui ka Paides teises autokoolis A-kati tunde võttes.
Kui soovite head õpetamist nii et midagi meelde ka jääks ja selgeks saaks siis võtke suund Järva Autokooli poole Paides!
100% nõus Igas autokoolis võiks Kalevi sugune õpetaja olla.
Motohunt Autokool kirjutas:Tartus avatud uus Autokool!
A ja B-kat.
Motokoolituse ajaks kogu varustus tasuta!Üliõpilastel ja kooliõpilastel soodustus -10%!
Materjalid, testid ja Liikluseeskiri hinna sees.
MOTOHUNT Autokool
http://www.motohunt.ee4.mail alustame hommikuse, kella 8.00-se kursusega.
Ootame Sind!
Motohundile jõudu ja edu! Usun, et Su koolitatavad jäävad väga rahule.
Kas keegi oskab öelda, kas on ka mingit vahet Autosõidu e-õppel ja klassiõppel? Kumb variant minusugusele parem oleks, kes on elus korra võrriga proovinud sõita 10-12a ja kogu lugu.
Ajaline vahe on 9 päeva e-õppe kasuks, mis on päris pikk aeg(üle 1/4 kuust siiski), samas ise sooviks pigem vana moodi klassis istuda ja kuulata, mida instruktoril rääkida on.
Minu naine teeb A kategooria lube ja pani matsu. Taotles A2. Pärast matsu öeldi, et üle A1 pole võimalik saada. Naise vanus vastab sellele, et saaks A2 kätte! Õpetaja palus järgi mõelda tal, et kas ta soovib A1 või jätab hoopis pooleli. Nädal aega hiljem kui naine teatas, et teeb siis A1ja pidi allkirja andma garantiikirjale, kus seisnes see, et sõiduki avarii korral tuleb ise kõik kinni maksta.
Oskate öelda kelle poolt on see kehtestatud, et õpilane peab avarii korral maksma kahjutasu? Kas selle kehtestab autokool ise või on see mõne muu kõrgema ametiasutuse poolt kehtestatud?
Küsin sellepärast, et loogiline on ju see, et kui liikleja ollakse, siis pole kunagi kindel, et ei juhtu avariid. Kas tulevikus on siis kindlam see, et autokooli peaks minema oma rattaga? teeb sama välja ju kas tasun enda ratta remondikulud või autokooli? nalajaks veits.
Tundub nagu autokooli ja sinu naise vaheline kokkulepe.
Aga sooviks teada, mis autokooliga tegemist?
Ja mõistlik tundub vahetada kooli.
Jätan igaks juhuks mainimata. Äkki pärast tekivad veel suuremad probleemid ja naine ei saagi lube teha.
Miks üldse selle kooliga edasi jännata? Kindlasti leiab mõne asjalikuma koha.