18. leht 19-st

Postitatud: 16 Dets 2006, 14:19
Postitas davidsoniharald
Aga kahjuks on mõlemad valed vastused:) Lääne ratastel nii suuri mutreid ei leidu, sest tehnoloogia arenedes on kasutusele võetud sisekuuskant.

Annan vihje: selle suurusega on esiamortide korgid, esimese ketiratta mutter ja uuematel mudelitel ka tagumise ketiratta telg.

Postitatud: 16 Dets 2006, 19:42
Postitas Steelrider
M-ilistel käivad amordid nr 36-ga, aga "prillid" aga on koos nr 46-ga. Mäletamist mööda olid IZ-i amordid teist mõõtu, seega pakuks nr 32.

Postitatud: 16 Dets 2006, 20:11
Postitas davidsoniharald
Steelrider, M-liste ja Izi amordikorgid on ühte mõõtu. Amordid tõepoolest teist mõõtu.

Sa küll seda vastusena ei pakkunud, kuid 36 on õige number.

Anna tuld, küsi uus küsimus.

Postitatud: 17 Dets 2006, 16:42
Postitas Steelrider
Üritan sedakorda siis mütsiga lüüa...

Nagu ma mainisin, K ja M-i perekonna tsiklitel käivad amordikorgid samuti nr 36-ga. Neil tsiklitel on aga üks koht veel, kus sama võtit pruukida, tehnilise omapärana läheb seda võtit seal pahatihti sagedamini vaja kui amortide juures. Millisest sõlmest on jutt?

Postitatud: 31 Jaan 2007, 10:51
Postitas puhh
ehhh, keegi pole pikka aega midagi siia kirjutanud. Süda rindu ja esitan siis küsimuse, loodaks et liialt lihtsaks ei osutu.

Väike eellugu ka: nagu teada, on paljud rattaste tootjad kasutanud lindude nimesid, seda nii minevikus kui kui hetkel tootmises olevatele rataste puhul. Kuid üks tsikklitootja (võib olla teab keegi veel mõnda) andis ühe linnukese nime oma esimesele mudelile. Tõsi, ehk pigem nimetaks seda mopeediks, aga see selleks.
Siit küsimus - mis oli selle praegugi tegutseva tootja nimi ja hea kui saaks juurde ka mudeli nimetuse?
Vihjeks - ei ole Jaapani tootjaga tegu.

Postitatud: 31 Jaan 2007, 16:19
Postitas Prii
Teades, et puhh´ile meeldivad hirmsasti Itaalia rattad, pakuks, margiks Aprilia ja mudeliks äkki Colibrì.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aprilia

Postitatud: 31 Jaan 2007, 20:08
Postitas puhh
no vot, seda ma kartsin, et küsimus liialt lihtsaks osutub.
Aga jah, kõik vastuse osad õiged - tegu tõesti Aprilia Colibriga ja takkapihta ka see õige, et mulle hirmsasti hakanud itaalased viimasel ajal meeldima :D :lol: :D

nii Prii, kui viitsid, paned ehk mõne küsimuse ise kirja

Postitatud: 22 Okt 2007, 17:38
Postitas M2

Pool kogemata koperdasin selle teema otsa. Mõtlesin, et viskan pilgu peale, aga vaata saatanat, põnevaks läks. Miks olete nönna väärt leheküljed lisata jätnud? Et ajapuuduse tõttu ei ole jõudnud kõiki küsimusi-vastuseid läbi lugeda, siis uut ise veel ei esitaks. Keegi võiks seda aga teha küll. Viimase poole aasta jooksul on ehk ikka kellelgi midagi hinge peale jäänud.


Postitatud: 22 Okt 2007, 17:49
Postitas Pihelgas

eks ta paari kuu pärast võetakse üles jälle. See ongi selline mõnus, pikkade talveõhtute teema. Peale Puhhi viimast postitust algas käesolev hooaeg juba :wink:


Postitatud: 23 Okt 2007, 09:00
Postitas puhh

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.


Postitatud: 23 Okt 2007, 09:50
Postitas kalle

Siinkohal vist pole palutud üles lugeda 180 kraadiste V-mootorite tootjaid ja mudeleid;)

Kk


Postitatud: 23 Okt 2007, 09:51
Postitas bezdomn6i
puhh kirjutas:

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.

esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.


Postitatud: 23 Okt 2007, 13:59
Postitas puhh
bezdomn6i kirjutas:

esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.

õige bezdomnõi
see aparaat oli jah moto guzzi, mil 120 kraadine nurk. tehtud kuskil 30-ndate keskel, u 500 kuubine ja hobuseid 44.

seega, nagu reeglid ette näevad sinu kord, bez


Postitatud: 23 Okt 2007, 15:25
Postitas bash
puhh kirjutas:

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.

Mõni tootja on nii hulluks läind, et isegi 180 kraadise nurga all need silndrid paiknevad. Buumerbuumer :D


Postitatud: 23 Okt 2007, 15:40
Postitas bezdomn6i

Hüva, katsun mingi küsimuse moodi asja vormistada.

Küsimus mitmeosaline:

  1. Nimetage kuulus briti tsiklitootja, mille kiireima mudeli kohta räägiti legendi, et need on nii kiired, et ei saa viimast käiku sisse lülitada kuna sellel kiirusel inimese kopsud lõhkeva - ilmne liialdus, aga siit vihje, et tegu peaks olema oma aja kiireimate rataste tootjaga.

  2. Nimetage teine tuntud mootorrataste tootja (tol ajal vist koguni suurim maailmas), kes tegi esimeses küsimuse õige vastusega koostööd (nr 1 küsimuse õige vastus oli küsimuse nr 2 esindaja Inglismaal).

  3. Kui nr 1-l läksid äriasjad hapuks üritati müüa masinaid, mis polnud oma inseneride looming - abimootorid jalgratastele ning ka kergemootorratas nr 2 valikust. Nimetage see mudel, millest loodeti päästerõngast põhja minevale firmale.

Küsimus pikk ja segane, aga ehk keegi jagab ära.
Vastuseks loodan näha 2 tootja nime ja 1 mudeli nimi.


Postitatud: 24 Okt 2007, 11:15
Postitas bezdomn6i

Kuna aktiivsus on olematu, siis upitamiseks vihje:
sündmuste toimumise aeg 1950ndate esimene pool.


Postitatud: 24 Okt 2007, 22:00
Postitas Ryndor

Tegemist vist BSA ja Triumph-iga (ainult arvamus, mitte fakt)


Postitatud: 25 Okt 2007, 09:49
Postitas puhh

nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.


Postitatud: 25 Okt 2007, 12:00
Postitas bezdomn6i
puhh kirjutas:

nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.

Oled õigel teel. :)
Nr 1 küsimuse vastus on tõesti Vincent.
Ka nr 2 suhtes oled õigel teel. Järgmise vihjena oleks tulnud, et tegu on tootjaga Saksamaalt. Nii et küsimusteks jääb siis, milline Saksa tootja ja milline mudel?


Postitatud: 25 Okt 2007, 12:45
Postitas NightRider

NSU :roll:


Postitatud: 25 Okt 2007, 12:53
Postitas bezdomn6i
NightRider kirjutas:

NSU :roll:

Teise küsimuse vastus on ka välja tulnud.
Jääb veel viimane - milline NSU mudel pidi Vimcenti päästma?


Postitatud: 25 Okt 2007, 23:09
Postitas hevimees

Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?


Postitatud: 26 Okt 2007, 09:29
Postitas bezdomn6i
hevimees kirjutas:

Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?

Jep, seda vastust lootsin näha.
Peaks suht haruldane masin olema - ümbernimetatud Vincent Foxe jõuti müüa ca 40 ringis, enne kui ettevõte mootorratastega tegelemise lõpetas.

Hevimees, oled võitnud auhinnaks õiguse esitada uus küsimus!


Postitatud: 26 Okt 2007, 18:50
Postitas hevimees

Pole kunagi midagi võitnud .Vahest on nüüd sobiv hetk lotopiletit osta :lol:
See tootja on tootnud mootorratta mudelinimega "RAK" .Avalikkusele esitleti seda vaid ühel korral. Masin baseerus ühel teisel sama tootja mudelil"_______"?. MIs oli sellel "RAK"mudelil eriskummalist?
tootja?
väljalaskeaasta?


Postitatud: 26 Okt 2007, 22:06
Postitas Vidget

Postitatud: 26 Okt 2007, 22:42
Postitas hevimees

Jah see ta oli ,kuigi ei lootnud vastust netilingi kujul näha, aga ok eks paiska järgmine küsimus.


Postitatud: 27 Okt 2007, 20:30
Postitas Vidget

Mitu mootorratast on eestis arvel?(seisuga: 1 oktoober 2007)


Postitatud: 28 Okt 2007, 03:41
Postitas kill

14501
viide allikale

aga küsi küsimus, mis ikka küsimus on :)


Postitatud: 29 Okt 2007, 16:06
Postitas sang

veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?


Postitatud: 29 Okt 2007, 16:26
Postitas Raigo
sang kirjutas:

veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?

The current record holder is Chris Carr, who achieved a speed of 350.884 mph?