Annan vihje: selle suurusega on esiamortide korgid, esimese ketiratta mutter ja uuematel mudelitel ka tagumise ketiratta telg.
Pool kogemata koperdasin selle teema otsa. Mõtlesin, et viskan pilgu peale, aga vaata saatanat, põnevaks läks. Miks olete nönna väärt leheküljed lisata jätnud? Et ajapuuduse tõttu ei ole jõudnud kõiki küsimusi-vastuseid läbi lugeda, siis uut ise veel ei esitaks. Keegi võiks seda aga teha küll. Viimase poole aasta jooksul on ehk ikka kellelgi midagi hinge peale jäänud.
eks ta paari kuu pärast võetakse üles jälle. See ongi selline mõnus, pikkade talveõhtute teema. Peale Puhhi viimast postitust algas käesolev hooaeg juba
no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
Siinkohal vist pole palutud üles lugeda 180 kraadiste V-mootorite tootjaid ja mudeleid;)
Kk
puhh kirjutas:no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
![]()
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
![]()
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.
bezdomn6i kirjutas:esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.
õige bezdomnõi
see aparaat oli jah moto guzzi, mil 120 kraadine nurk. tehtud kuskil 30-ndate keskel, u 500 kuubine ja hobuseid 44.
seega, nagu reeglid ette näevad sinu kord, bez
puhh kirjutas:no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
![]()
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
![]()
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
Mõni tootja on nii hulluks läind, et isegi 180 kraadise nurga all need silndrid paiknevad. Buumerbuumer
Hüva, katsun mingi küsimuse moodi asja vormistada.
Küsimus mitmeosaline:
Nimetage kuulus briti tsiklitootja, mille kiireima mudeli kohta räägiti legendi, et need on nii kiired, et ei saa viimast käiku sisse lülitada kuna sellel kiirusel inimese kopsud lõhkeva - ilmne liialdus, aga siit vihje, et tegu peaks olema oma aja kiireimate rataste tootjaga.
Nimetage teine tuntud mootorrataste tootja (tol ajal vist koguni suurim maailmas), kes tegi esimeses küsimuse õige vastusega koostööd (nr 1 küsimuse õige vastus oli küsimuse nr 2 esindaja Inglismaal).
Kui nr 1-l läksid äriasjad hapuks üritati müüa masinaid, mis polnud oma inseneride looming - abimootorid jalgratastele ning ka kergemootorratas nr 2 valikust. Nimetage see mudel, millest loodeti päästerõngast põhja minevale firmale.
Küsimus pikk ja segane, aga ehk keegi jagab ära.
Vastuseks loodan näha 2 tootja nime ja 1 mudeli nimi.
Kuna aktiivsus on olematu, siis upitamiseks vihje:
sündmuste toimumise aeg 1950ndate esimene pool.
Tegemist vist BSA ja Triumph-iga (ainult arvamus, mitte fakt)
nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.
puhh kirjutas:nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.
Oled õigel teel.
Nr 1 küsimuse vastus on tõesti Vincent.
Ka nr 2 suhtes oled õigel teel. Järgmise vihjena oleks tulnud, et tegu on tootjaga Saksamaalt. Nii et küsimusteks jääb siis, milline Saksa tootja ja milline mudel?
NSU
NightRider kirjutas:NSU
Teise küsimuse vastus on ka välja tulnud.
Jääb veel viimane - milline NSU mudel pidi Vimcenti päästma?
Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?
hevimees kirjutas:Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?
Jep, seda vastust lootsin näha.
Peaks suht haruldane masin olema - ümbernimetatud Vincent Foxe jõuti müüa ca 40 ringis, enne kui ettevõte mootorratastega tegelemise lõpetas.
Hevimees, oled võitnud auhinnaks õiguse esitada uus küsimus!
Pole kunagi midagi võitnud .Vahest on nüüd sobiv hetk lotopiletit osta
See tootja on tootnud mootorratta mudelinimega "RAK" .Avalikkusele esitleti seda vaid ühel korral. Masin baseerus ühel teisel sama tootja mudelil"_______"?. MIs oli sellel "RAK"mudelil eriskummalist?
tootja?
väljalaskeaasta?
Jah see ta oli ,kuigi ei lootnud vastust netilingi kujul näha, aga ok eks paiska järgmine küsimus.
Mitu mootorratast on eestis arvel?(seisuga: 1 oktoober 2007)
14501
viide allikale
aga küsi küsimus, mis ikka küsimus on :)
veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?
sang kirjutas:veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?
The current record holder is Chris Carr, who achieved a speed of 350.884 mph?