Mootorratta rehvid
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 192
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Mootorratta rehvid
kruusa ja kõvemat pinnaseteed sõita väga okei nendega. Aga nüüd enne reisi panin Pirelli Scorpion Trail 2'd alla, sest 5k km asfaldil ei oleks TKCd üle elanud.Admiral Vint kirjutas: ↑29 Veebr 2024, 13:39vara öelda, jõudsin sõita 200km enne kui ratas talveunne läks. Küsi juuli lõpus uuesti
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Mootorratta rehvid
Kogemuse jagamise mõttes - selline näeb välja 13k km sõitnud tagumine Motoz Rallz, Tenere 700 alt. Pakun et u 70% sellest kruus ja mets, ülejäänud asfalt. On päris valjud, aga klotsrehvi kohta OK pidamine nii märjal asfaldil kui ka metsas/kruusal. Kallis rehv, 150/70/18 mõõdus 200+ eurot, aga per km tuleb võibolla isegi odavam, kui Mitas E10...
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
-
- Postitusi: 3251
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 373 korda
Re: Mootorratta rehvid
Ma sain see suvi targemaks, et tegelikult peaks mainima ka, et kus riigis need kilomeetrid tulnud. Eestis näiteks motoz tractionator gps märjal asfaltil tundus ok, Balkanil on täielik kräpp ja kõige sarnasem tunne sõites oli nagu kui sõitsin naastrehvidega baigiga talvel jääl. Sama teema oli ka mitas 07-ga. Siin põhjas ei saa midagi väga aru, balkanil oli see rehv libe.romulus kirjutas: ↑03 Okt 2024, 14:44Kogemuse jagamise mõttes - selline näeb välja 13k km sõitnud tagumine Motoz Rallz, Tenere 700 alt. Pakun et u 70% sellest kruus ja mets, ülejäänud asfalt. On päris valjud, aga klotsrehvi kohta OK pidamine nii märjal asfaldil kui ka metsas/kruusal. Kallis rehv, 150/70/18 mõõdus 200+ eurot, aga per km tuleb võibolla isegi odavam, kui Mitas E10...
image.png
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Mootorratta rehvid
Sama kogemus Motoz Tractionator GPSiga Sloveenias, Horvaatias ja hiljem kiirteel vihmas, jube libe. Ainuke rehv, mille olen alt võtnud pärast ühte suve ja lõpuni sõitmata. Panin Mitas E07+ uuesti. Kuiva ilmaga ja kruusal polnud Motoz rehvil vigagi, vihmaga nagu slikk.ranel kirjutas: ↑03 Okt 2024, 14:59Ma sain see suvi targemaks, et tegelikult peaks mainima ka, et kus riigis need kilomeetrid tulnud. Eestis näiteks motoz tractionator gps märjal asfaltil tundus ok, Balkanil on täielik kräpp ja kõige sarnasem tunne sõites oli nagu kui sõitsin naastrehvidega baigiga talvel jääl. Sama teema oli ka mitas 07-ga. Siin põhjas ei saa midagi väga aru, balkanil oli see rehv libe.romulus kirjutas: ↑03 Okt 2024, 14:44Kogemuse jagamise mõttes - selline näeb välja 13k km sõitnud tagumine Motoz Rallz, Tenere 700 alt. Pakun et u 70% sellest kruus ja mets, ülejäänud asfalt. On päris valjud, aga klotsrehvi kohta OK pidamine nii märjal asfaldil kui ka metsas/kruusal. Kallis rehv, 150/70/18 mõõdus 200+ eurot, aga per km tuleb võibolla isegi odavam, kui Mitas E10...
image.png
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Mootorratta rehvid
Põhjamaad ja Eesti, Läti. Lõunas vist rohkem betoonteed?
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
-
- Postitusi: 3251
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 373 korda
Re: Mootorratta rehvid
Visuaalselt asfalt ikka, aga pole kare nagu meil.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Mootorratta rehvid
Alates Lätist puudub naastrehvide kasutus ja seal on asfalt lihtsalt siledam. Meil ka praegu uued, sel aastal asfalteeritud lõigud siledad ja autos ei kuulegi,et rehvid müra teeks. Balkanil on riigiti asfaldi karedus erinev, võib olla ka kivimitega,mida asfaldis kasutatakse, seotud.
Betooni on poolas, saksas, austrias, šveitsis kiirteedel, mujal peaaegu pole kaasaegset enam kohanud. Austrias on betoon üli hea ja pidamine ka vihmas olemas. Ahastus tuleb peale mõeldes, et kuidas see saab nii hea olla.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Mootorratta rehvid
Täitsa valus hakkab kohe... rullin ja rullin neid lehti (lisaks rullimisele tahaks ise ka natuke saledamaks saada - no see teine teema) ning kilomeetreid sõidetud nagu oleks aga nii palju pole, hunnikute viisi rehvide kogemust oleks saanud.
kaasaegne klassika bonneville T100... hetkel pea viimese piirini Pirelli Phantom Sportscompid 150/70 R 17 M/C 69H ja 100/90/18 M/C 56H
Sõita nendega ju sai nõks üle 15000km... nüüd soojal siledal ja kuival teel ehk kannataks mõne tuh peale vurada aga julgus saab kannatada, kui ratas pidevalt abs ja veojõukontrolliga meelde tuletab - libe on...
Igatahes neid samu rehve ei taha, kuidagi polnud väga suurt kindlust, nii kui tee kurviliseks läks oli pidevalt kuklas tunne, et millal nüüd alt ära läheb (sest nii mõnelgi korral täitsa tavalises olukorras, kus poleks oodanud, ratas krõbistas nii ABS-i kui ka veojõukontrolliga).
90% asfalt ja see 10% on pigem "tuleb sõita, kui juhtub" kruus. Põlve maha panija pole, kuid Alpides kangutada GS1250-ste järgi on päris huvitav. Seal need rehvid veel kuidagi töötasid aga kuklas ikkagi mingi hoiatus toksis...
Aga seda valusat skrollimist rehvimüüjate lehel on juba mõni aeg tehtud...
Valikusse on jäänud Michelin Road 6 150/70 ZR17 69W Rear... kuid esirehvi 100/90/18 samalt tootjalt pole eestist leidnud
Teine valik on "emotsioon" aga ka lootus: Dunlop K81 TT 100 GP - sellel mõlemad rehvid saada
Mulle tundub, et miki on tehniliselt parem (nõks hind ka) aga dunlop efektsem.
Peamine küsimus olekski, et millega seda road6 võiks kombineerida või siis oleks ikkagi mõistlik dunlopid võtta
kaasaegne klassika bonneville T100... hetkel pea viimese piirini Pirelli Phantom Sportscompid 150/70 R 17 M/C 69H ja 100/90/18 M/C 56H
Sõita nendega ju sai nõks üle 15000km... nüüd soojal siledal ja kuival teel ehk kannataks mõne tuh peale vurada aga julgus saab kannatada, kui ratas pidevalt abs ja veojõukontrolliga meelde tuletab - libe on...
Igatahes neid samu rehve ei taha, kuidagi polnud väga suurt kindlust, nii kui tee kurviliseks läks oli pidevalt kuklas tunne, et millal nüüd alt ära läheb (sest nii mõnelgi korral täitsa tavalises olukorras, kus poleks oodanud, ratas krõbistas nii ABS-i kui ka veojõukontrolliga).
90% asfalt ja see 10% on pigem "tuleb sõita, kui juhtub" kruus. Põlve maha panija pole, kuid Alpides kangutada GS1250-ste järgi on päris huvitav. Seal need rehvid veel kuidagi töötasid aga kuklas ikkagi mingi hoiatus toksis...
Aga seda valusat skrollimist rehvimüüjate lehel on juba mõni aeg tehtud...
Valikusse on jäänud Michelin Road 6 150/70 ZR17 69W Rear... kuid esirehvi 100/90/18 samalt tootjalt pole eestist leidnud

Teine valik on "emotsioon" aga ka lootus: Dunlop K81 TT 100 GP - sellel mõlemad rehvid saada

Mulle tundub, et miki on tehniliselt parem (nõks hind ka) aga dunlop efektsem.
Peamine küsimus olekski, et millega seda road6 võiks kombineerida või siis oleks ikkagi mõistlik dunlopid võtta
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Mootorratta rehvid
Rehvigurmaaniks ennast nimetada ei saa, sest oma ratta alla on raske set-i kokku saada niikuinii aga Michelini valikuga olen siiamaani väga rahul.
Kui sihuke set alla väänata siis vast väga mööda ei pane: https://www.michelin.com.au/motorbike/t ... ad-classic
Kui sihuke set alla väänata siis vast väga mööda ei pane: https://www.michelin.com.au/motorbike/t ... ad-classic
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Mootorratta rehvid
Läksid Dunlopid K81 TT100GT alla. Peamiselt välimuse ning ka selle pärast, et mikidest ei saanud road6 komplekti kokku. Lihtsalt ei tehta esirattale sellist mõõtu 100/90 R18.
Praegu sõites on tagarehv ikka väga libe (eks tänavad ole tolmused ka)... aga läheb aina paremaks.
Muide need on oluliselt vaiksemad kui Pirelli Phantomid ning kruusateedel käituvad stabiilsemalt. Aga see esimese 20km jutt.
Phantomid siis tehases alla pandud ehk dot 2019 ja 15700km (viimase 2 aastaga sõidetud, enne oli veetnud ratas 500km)
Praegu sõites on tagarehv ikka väga libe (eks tänavad ole tolmused ka)... aga läheb aina paremaks.
Muide need on oluliselt vaiksemad kui Pirelli Phantomid ning kruusateedel käituvad stabiilsemalt. Aga see esimese 20km jutt.
Phantomid siis tehases alla pandud ehk dot 2019 ja 15700km (viimase 2 aastaga sõidetud, enne oli veetnud ratas 500km)
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.