Re: Õnnetused mootorratastega
Jep. Polnud midagi, millest ilma jäädes sa edasi elada ei saa - rämeda vihmaga läheb ratas sirgel alt, edasi lohisedes sõidab tagasõitja mehest üle. RIP.
Sellised videod võiks siiski ogrish.com ja rotten.com'i jääda.
Jep. Polnud midagi, millest ilma jäädes sa edasi elada ei saa - rämeda vihmaga läheb ratas sirgel alt, edasi lohisedes sõidab tagasõitja mehest üle. RIP.
Sellised videod võiks siiski ogrish.com ja rotten.com'i jääda.
Seda videot on youtube täis. Lieveleaki-st ületõmmatud. Selline padupilv oli, et mingist hetkest ei olnud midagi näha ühel teisel videol. Huvitav, miks sellistes tingimustes võistlust ei peatatud? või on see norm?
Sellest viidjost käib jutt v?
[youtube]http://www.youtube.com/V/2Ox8KKq7kEo[/youtube]
pontus kirjutas:Sellest viidjost käib jutt v?
[youtube]http://www.youtube.com/V/2Ox8KKq7kEo[/youtube]
Ei, sellest
[youtube][/youtube]
Tundub küll, seal on üks veel kus neid filmitakse eest, ja siis on selline pilv püsti.
ardilla de terra kirjutas:Tundub küll, seal on üks veel kus neid filmitakse eest, ja siis on selline pilv püsti.
Krt sellest videost jumala selgelt näha ju , et tagumine mees ei hoidnud õiget pikivahet, nii et pole kaugelt süüdlast otsida...
pontus kirjutas:ardilla de terra kirjutas:Tundub küll, seal on üks veel kus neid filmitakse eest, ja siis on selline pilv püsti.
Krt sellest videost jumala selgelt näha ju , et tagumine mees ei hoidnud õiget pikivahet, nii et pole kaugelt süüdlast otsida...
Haloo!! Tegemist on võistlusega, mis pikivahest sa räägid...
Antud postitusest jah raske aru saada või on tegu tõsiselt, ikka tõsiselt musta huumoriga..
Zann0 kirjutas:Antud postitusest jah raske aru saada või on tegu tõsiselt, ikka tõsiselt musta huumoriga..
Ehk oligi huumor, lihtsalt keeruline on mõista sellesarnasel teemal lamedapoolset nalja...
http://www.tallinncity.ee/1308364/joobe ... tal-avarii hakkav pihta
Tuleks tegema hakata vahet mootorratturil ja mootorratast juhtinud isikul. Ja mootorrattal ja a1 taivani peeruväristajal. Krt iga jobu kes korra munad vastu paaki surub on kohe mootorrattur???
ardilla de terra kirjutas:http://www.tallinncity.ee/1308364/joobe ... tal-avarii hakkav pihta
Tuleks tegema hakata vahet mootorratturil ja mootorratast juhtinud isikul. Ja mootorrattal ja a1 taivani peeruväristajal. Krt iga jobu kes korra munad vastu paaki surub on kohe mootorrattur???
125cc ju mootorratas ning vahet pole, kus ta tehtud on. Ja mootorratturiks saab juba siis, kui Ereliukasele papitükk kodarasse plärisema panna.
ardilla de terra kirjutas:http://www.tallinncity.ee/1308364/joobe ... tal-avarii hakkav pihta
Tuleks tegema hakata vahet mootorratturil ja mootorratast juhtinud isikul. Ja mootorrattal ja a1 taivani peeruväristajal. Krt iga jobu kes korra munad vastu paaki surub on kohe mootorrattur???
et siis jõuame jälle välja siin bikeri foorumis terminini "mees, kes sõitis mootorrattaga, aga ei ole mootorrattur", mis ringles siin kuskil viis aastat tagasi nii kuskil viis minutit ja ajalugu on spiraalina nüüd jälle sellesse kohta jõudnud
Edaspidi on kõik need, kes on mingi sigadusega motoriseeritud kaherattalise roolis hakkama saanud, mootorratast juhtinud isikud. Ülejäänud, "korralikud" liiklejad aga mootorratturid
Aspelund kirjutas:Edaspidi on kõik need, kes on mingi sigadusega motoriseeritud kaherattalise roolis hakkama saanud, mootorratast juhtinud isikud. Ülejäänud, "korralikud" liiklejad aga mootorratturid
No kas just nii? Mootorratturil ja mootorratast juhtinud isikul on vahe. Kui mõni nolk 17 ilma juhtimis õiguseta teeb hoovipeal tiiru rekkaga ja sõidab vastu posti siis keegi ei ütle ju, et 17 aastane juhtimisõiguseta rekkajuht. Rekkajuhi kontektstis on rekkajuht midagi enamat ju.
QINGQI 125 on hiina delta minu vaates, e. maxi mopeed.
Savi tüüp saab täie pauguga nagu täiskasvanud tsiklijuht kes sitta keerab. Täispeaga mootorrattaga ja ilma lubadeta põhjustas õnnetuse vigastatutega (tragöödia sügavus paistab välja?)
Minu silmis see temast hells angels habemikku 80-ndatest ikkagi ei tee
Kindlasti on ta vanemad ta üle nüüd uhked
. Ja lisaks muudele jamadele jääb taskurahast kuuks ajaks ilma
ja illustreeriv pilt võimendab muidugi kogu teemat
hiina delta
ardilla de terra kirjutas:Aspelund kirjutas:Edaspidi on kõik need, kes on mingi sigadusega motoriseeritud kaherattalise roolis hakkama saanud, mootorratast juhtinud isikud. Ülejäänud, "korralikud" liiklejad aga mootorratturid
No kas just nii? Mootorratturil ja mootorratast juhtinud isikul on vahe. Kui mõni nolk 17 ilma juhtimis õiguseta teeb hoovipeal tiiru rekkaga ja sõidab vastu posti siis keegi ei ütle ju, et 17 aastane juhtimisõiguseta rekkajuht. Rekkajuhi kontektstis on rekkajuht midagi enamat ju.
QINGQI 125 on hiina delta minu vaates, e. maxi mopeed.
Savi tüüp saab täie pauguga nagu täiskasvanud tsiklijuht kes sitta keerab. Täispeaga mootorrattaga ja ilma lubadeta põhjustas õnnetuse vigastatutega (tragöödia sügavus paistab välja?)
Minu silmis see temast hells angels habemikku 80-ndatest ikkagi ei tee
![]()
Kindlasti on ta vanemad ta üle nüüd uhked
. Ja lisaks muudele jamadele jääb taskurahast kuuks ajaks ilma
ja illustreeriv pilt võimendab muidugi kogu teemat
Rekkajuhi mõistesse süüvides tuleb muidugi märgata, et juht on see, kes sõidukit juhib, mitte see, kelle käes sõiduk veereb kuhu ja kuidas heaks arvab. Lubadeta tegelast istme ja lenksu vahel ei saa ka mootoratast juhtinud isikuks nimetada, kui ratas läheb kuhu ja kuidas ise tahab. Õnnetuse põhustanud isik mootorrattal on juht siis, kui ta õnnetuse hetkel juba teab, mis ta valest tegi. Teab, et ratas ei läinud käest ära, vaid et ta ise tegi midagi sitasti.
Hakkame nüüd tähte närima. Kõik kes mõjutavad aparaadi kiirust või suunda on juhid.
edit: kas nad sellest teadlikud on või mitte, ei loe.
LS § 2. Mõisted
19) juht on isik, kes juhib sõidukit või maastikusõidukit, juhib või ajab teel loomi. Õppesõidu või sõidupraktika ajal loetakse juhiks ka mootorsõidukijuhi õpetajat või -juhendajat, eksamisõidul loetakse juhiks eksamineeritav;
41) mootorsõiduki juhtimine on isiku igasugune tegevus mootorsõiduki juhi kohal, kui mootorsõiduk liigub. Mootorsõiduki juhtimiseks loetakse ka isiku tegevust, kui ta ei viibi juhi kohal, kuid mõjutab juhtimisseadiste (juhtrauad, rooliratas või muu selline) abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust;
Ehk kui gaasi annad näpuga segusiibrit keerates, pidurdad varbaid kodaratesse pistes ja esiratast keerad porilauast ning ise istud tagumisel istmel siis pole see sõiduki juhtimine ja kõik jokk? Ühtegi juhtimisvahendit ju ei kasutata sõiduki kiiruse või suuna mõjutamiseks.
vanalendur kirjutas:Ehk kui gaasi annad näpuga segusiibrit keerates, pidurdad varbaid kodaratesse pistes ja esiratast keerad porilauast ning ise istud tagumisel istmel siis pole see sõiduki juhtimine ja kõik jokk? Ühtegi juhtimisvahendit ju ei kasutata sõiduki kiiruse või suuna mõjutamiseks.
Sa just nimetasid need juhtimisvahendid, millega sa muudaksid sõiduki kiirust ja suunda, seega ei ole tegemist JOKK skeemiga. Endiselt tegeled juhtimisega. Seadus ei anna lõplikku loetelu juhtmisvahenditest ning selle tõlgendamisel tuleb lähtuda asja sisust mitte vormist. Võid nimetada asja kuidas tahes (tross, porilaud, varbad jne), kuid kui sa tegeled juba sõidukiiruse ja suuna muutmisega sõidukil siis on tegemist juhtimisega.
Ehk kui ma aitan naabrimehe autot käima lükata siis olen ma auto juht? Kui 1 istub roolis ja 4 lükkavad siis on kõik juhid?
vanalendur kirjutas:Ehk kui ma aitan naabrimehe autot käima lükata siis olen ma auto juht? Kui 1 istub roolis ja 4 lükkavad siis on kõik juhid?
Mootorsõiduki juhtimiseks loetakse ka isiku tegevust, kui ta ei viibi juhi kohal, kuid mõjutab juhtimisseadiste (juhtrauad, rooliratas või muu selline) abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust;
Need 4 inimest kes lükkavad ei ole juhid, kuna nad ei mõjuta juhtimisseadiste abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust. Kui just sedasi ei lükata, et kõik ühe käega roolist kinni hoiavad
[/quote]Need 4 inimest kes lükkavad ei ole juhid, kuna nad ei mõjuta juhtimisseadiste abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust. Kui just sedasi ei lükata, et kõik ühe käega roolist kinni hoiavad [/quote]
kiirust ju mõjutavad!
Igal juhul jutt on teemast vist veits välja vajunud.
ardilla de terra kirjutas:vtm kirjutas:Need 4 inimest kes lükkavad ei ole juhid, kuna nad ei mõjuta juhtimisseadiste abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust. Kui just sedasi ei lükata, et kõik ühe käega roolist kinni hoiavad
Kiirust ju mõjutavad!
Igal juhul jutt on teemast vist veits välja vajunud.
Jah, kiirust mõjutavad aga mitte juhtimisseadiste abil..
(Kits jookseb ette, pidurdad - kits mõjutas su kiirust, kas see teeb temast kohe juhi? )
Kui kamp lükkab ja üks hoiab rooli, on juhiga asi selge. Väike küsimus jääb, et kui juhtimisseadmete kallal pole kedagi ja lükatakse või ka veetakse. Selle seaduseaugu alusel sai palju aastaid tagasi ülevaatuseta/kindlustuseta sõidukeid kolmnurgaga pukseeritud. Kuna juhti polnud, siis oligi justkui jokk. Ma ei tea, kuidas selle asjaga praegu on.
Soomes sai kunagi mingi tegelane roolijoodikluse eest karistada, kuna koomas peaga kõrvalistmel istudes kässarit tõmbas nii, et avarii põhjustas. Sekkus kässarit kasutades sõiduki juhtimisse ja polnudki midagi kobiseda.
Kui tahta mootorratturil ja tsikli selga karanud idikal vahet teha, siis võib ju öelda, et ebaseaduslik mootorrattur. Aga edasi tähte närides kvalifitseeruvad selle alla kõik tsiklimehed, kes seaduse peale kuskilt otsast vilistavad.
mulle kunagi politsei ütles et võin tsiklit ilma lubadeta lükata, kui ma juhtrauast kinni ei hoia. pmst autoga sõitmine ilma rooli puutumata pole ka juhtimine ja on kõik timm.
Kui on ämm taga istmel, see juhib verbaalset ja muudab kiirust kasutades selleks ajude närimist eriti vene rahvusest ämmadel : gudazh dõ dag gonesh bl@&€D !!! Ne drova vezjosh BL@€)(;D!!! Pavarot Bl"((&&@D !!! Ja siis tuleb sai kuklasse õnneks minu ämm ei ole selline
Ps: purjus kässari teema toimus ka lagnas, tuttava taksofirma taksojuhil klient tõmbas täis peaga, auto segamini ja peale laksu pani jooksu. Seltskonnast keegi jäi vist kohale. Kohtusse vist läks ja politseisse aga väga keeruline olevat olnud tõestada. Ei teagi mis sest sai lõpuks...
sinilind123 kirjutas:mulle kunagi politsei ütles et võin tsiklit ilma lubadeta lükata, kui ma juhtrauast kinni ei hoia. pmst autoga sõitmine ilma rooli puutumata pole ka juhtimine ja on kõik timm.
sõbrale tehti kunagi 9k eeki,sest külmaga läks lihtsalt juhi kohale ja pani auto käima,et sooja saada, ootas meid autos,mendid tulid ja tegid
pyta kirjutas:sinilind123 kirjutas:mulle kunagi politsei ütles et võin tsiklit ilma lubadeta lükata, kui ma juhtrauast kinni ei hoia. pmst autoga sõitmine ilma rooli puutumata pole ka juhtimine ja on kõik timm.
sõbrale tehti kunagi 9k eeki,sest külmaga läks lihtsalt juhi kohale ja pani auto käima,et sooja saada, ootas meid autos,mendid tulid ja tegid
Sellise teo eest on "ment" ka kohtusse antud ja õigus saadud.
Sinilind123 väide pole siiski ka päris õige, et kui istun rooli taga, aga rooli ei näpi siis pole juhtimine. Tegelikult on: 41) mootorsõiduki juhtimine on isiku igasugune tegevus mootorsõiduki juhi kohal, kui mootorsõiduk liigub. Et tee mis tahad seal juhi kohal, aga kui sõiduk liigub, siis juhid. Aga teema läks jah päris käest ära.
Asukoht: Tuuliku tee, Tallinn.
Koordinaadid: 59.417728,24.677049
Toimumisaeg: 23.07.2013 ca kell 13:50
Osalenud sõidukid: BMW linnamaastur, mootorratas
Olukorra kirjeldus:
BMW väljus "Auto Maailma" kaupluse tagahoovist - ilmselt kavatsusega sooritada vasakpööre Tuuliku teele ning alustada liikumist Paldiski mnt suunas. Bmw juht ei suutnud anda teed Kadaka tee suunas liikunud mootorrattale.
Mootorratta juht sai vigastada, kiirabi toimetas mehe haiglasse.
Roosa polosärgiga ja õllekõhuga keskealine BMW juht passis pärast tükk aega igavleva näoga politseibussis. Näis, et bemmivennale ei meeldinud, et ei jõudnud plaanitud ajaks õlle libistama.
http://fotoalbum.ee/photos/Ktsort/103739133/
http://fotoalbum.ee/photos/Ktsort/103739163/