Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
On kellegil ülevaatusel reaalselt ka mootor kotti lastud?
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
mootorit mitte, küll aga on ühel bemmil mul salongiradikas plahvatanud pöörete ajal Järjekorrast kadus peale seda paar autot ära...
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Heh, siis tulebki aegajalt ise koid välja lasta, mina olen oma elu jooksul ühe moto kokku saanud VW v5 lasin viiest kolvist 3 teepeale. Ülejäänud on saanud põhjagaasi niiet paha hakkab, olgu siis bensukas, diisel, motikas või paadimootor. Püsivad koos küll. Näpitud konedega on muidugi lagunemisi esinenud
Viimane videos olev isend sai sinna 8000 rpm taha ilma piirajata pikalt radadel. Ps väntvõll on 1,9 disla oma seal sees, aga eks kepsupolt andis järgi ja siis tekkis ahelreaktsioon. Ega asjandusel elu ka kerge polnud , antud videos odav slikk ja läheb nahaks kätte ära.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Minul ei ole, kuid ÜV meeste sõnul on väga harva juhtumeid, kus mootoririhm on kõrgetel pööretel purunenud. Ega muud seal paari sekundiga väga kokku ei jookse, kui õli mootoris ikka on. Ja tullakse ikka vanade sahkadega ka nii ülevaatusele, et õlivarras õlini ei ulatu...
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Erci kirjutas:Kahjuks 2500 rpm pole reeglina sobiv. Ülevaatuse onudel on Autodata vms autode tehnonõuete kataloogid ja seal on täpselt kirjas, mis pööretel konkreetse mootoriga tahmatesti tehakse. Reeglina ikka üle 4000 rpm. Ja sellistel, maksimumilähistel pööretel ei tarvitseks diiselmootorit pikalt piinata, see pole normaalne töörežiim. Autodatas on ka kirjas mitu sekundit tohib nendel pööretel mootorit hoida. Näiteks VW mootor 1,9 TD 55 kw, AAZ mootori tahmatesti tehakse 4300 rpm ja maks 0,5 sek. Kui pöörded selleni välja ei küündi, saadavad ülevaatuse onud su autoremonti.
No vot mulle ka näidati kataloogi ja sealt maksimumpöördeid, 1,9TD mootirtele oli seal kuni 5k. Selles, mitu sekundit neid pöördeid hoida võib, ei osanud küsida ja ei näidatud. Piinamiseni me ei jõudnuki, sest hakkas geneka rihm tükke pilduma ja ma arvasin, et aitab küll nüüd minu auto lõhkumisest.
madjs kirjutas:Neid Dislasid mis töökoras võib suht lõpmatuseni põhjas hoida, ei juhtu seal midagi. Õli võiks muidugi korralik olla. Kui pumbast peale näpitud siis võib se põhjas hoidmine muidugi kurvalt lõppeda. Veits uuemate TDI jne pillidel on asi ajus kinni.
Sul on huvitav arusaam töökorras mootorist. Tule hoia mu töökorras mootorit lõpmatuseni põhjas ja vaatame, millal laiali läheb. Ennem anna 1k€ sulas mulle peopeale.
yeekim kirjutas:Siis on Su masin juba ront, et sellist asja kardad.
Korras masinale ei tee TÜV midagi!
edu
Kui nüüd keegi arvab, et mul on ront, siis ongi. 92 aasta ja 310k kellal. Aga näed, sõidab ja veermikus ka ühtegi viga ei tuvastatud. Aga mul läheb süda pahaks kuulates kuidas härrased mootorit lõhuvad. t*** mitte keegi ei kasuta (peale Madjse muidugi) selliseid pöördeid dislal. Eks ma vahetan geneka rihma ära, keeran pöörete piiraja peale ja lähen korduvale
.
PS. Tutika auto ostan siis, kui rahaga muud teha ei ole enam aga võlgu ka elama ei hakka.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
pagan, kui geneka rihm hakkab tükke pilduma, siis ei saaks ülevaatuse meeste tegevust küll auto lõhkumiseks nimetada, omanik on seda enne ikka ise ja mõnuga teinud.
omal MB 2,7 CDI ja kannatab tips üle 4k pöördeid rohkem kui 5 sek väga ilusti.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Ma nüüd jah pole oma 5 aastat traktoriga ülevaatusel käinud, aga test käis siis nii, et lapats põhja ja piirajasse mõneks sekundiks. Tahma annabki pöörete korjamise ajal. Paar korda vist piinati nii.
Enne kutid küsisid ka, et kas piiraja ikka töötab, sest nemad selle mitterakendumise puhul ei vastuta, kas veski jääb ellu. Ma jälle hoiatasin, et kanali peavad ikkagi nemad puhtaks saama pärast õlist ja muust sogast. Vennal läks vana opeljok selliste pööretega igastahes läbi (2500). Massin ju niimoodi töötab ja tahma ei aja ja kõik ju seljuhul peaks häpid olema. Kontrollitakse ju konkreetselt, kas tahmab liiga, aga ei tahma ju! Uuemate, ajust juhitavatega võibolla on jah nõuded konkreetsemad.
Või, no säti siis mingi 3 kilo ja veits peale. Või no, kuda süda ja kõrv kannatab
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Rumalad küsimused 2
No mul on ka vana masin ja disla aga et ülevaatust karta
Kuidas Sa sellega tavapäraselt kiirendad? Ka üle 2500 rpm'i ei lase.......
Diislit( ja bensukat ka) peabki vahetevahel "puhtaks köhida" lasta-ERITI enne TÜV'i
edu
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Ma isiklikult sõidan ka 92a Audi B4 Tdi-ga. Ja no tõesti ei karda, et ta igal pedaali vajutusel laiali peaks lendama. Pumba pea on lõppu koputatud ja kui viitsin siis lasen vast ära näppida, st. 85kw kivi paigaldada. Kestab kaua kestab, masina maksumus on sama mis uuematel ühe, kahe pihusti hind. Käru veab, edasi läheb paremini kui enamus õko bensukaid. Maanteel ilma piinamata küttekulu ka mingi 5l. Peale ostmist oli veits hirm, kuna hammasrihm oli üle 100 000 peal olnud, nüüd panin selle ka värske koos rullikute, geneka laagrite ja veepumbaga. Juhtpihustit on veel uut vaja (needle lift sensor) siis saaks liikumise ühtlasemaks, hetkel peksab segast, p.rse tunnetuse järgi vahest.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:Vastus ka: Küsida on lihtne: sõidad auto kõrvale, viipad autojuhile, et see akna avaks, tõstad visiiri üles ja räägid. Polegi ju nii raske. Milline osa arusaamatuks jäi? Vajadusel võin ma hästi aegalselt veelkord üle seletada.
Mõkintos, kas selline oli su hooaja kokkuvõte:
1)22000km läbisõitu
2)kolm suulist hoiatust autojuhtidele
3)üks peaaegu füüsiliseks hoiatuseks kätte läinud suuline hoiatus
4)kaks parempoolset auto küljepeeglit
5)neli vasakpoolset auto küljepeeglit
6)üks ratta külili vajumine peale mida mõistus kadus
-
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Rumalad küsimused 2
No kuule. Mitte kunagi ei talla te diisliga 4000rpm juurde? Ei juhtu selle korras mootoriga mitte midagi sellistel pööretel. On ta ju disainitud töötama neil pööretel, küll töötab. Saksas paugutati kiirteedel mõnikord 30min jutti 4000rpm lähedaste pööretega teie autoga.
Turbopillid enivei tahavad vahel piitsa saada, tahmab muidu täis ebavajalikud kohad.
EDIT: Ja kui midagi laiali jookseb ülevaatusel, siis olge rõõmsad, et näiteks maantell möödasõidul 150km/h ei jooksnud laiali.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad küsimused 2
On selge, et uued autod kestavad selle, mida tehas ette näinud on. Aga komplekt kolmveerand sajandi vanuse juhi ja pool milli läbi sõitnud dislaga, millel pöörded kord aastas üle 2000 lastakse (ülevaatusel), peabki ju loogika kohaselt ükskord sinnapaika koolema. Kui sel aastal mitte, siis järgmisel või ülejärgmisel jne. Auto rullnokast ülevaataja tallamise ja autoomanik südamerabanduse kätte.
Romud tee pealt minema!
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
pontus kirjutas:macintosh kirjutas:Vastus ka: Küsida on lihtne: sõidad auto kõrvale, viipad autojuhile, et see akna avaks, tõstad visiiri üles ja räägid. Polegi ju nii raske. Milline osa arusaamatuks jäi? Vajadusel võin ma hästi aegalselt veelkord üle seletada.
Mõkintos, kas selline oli su hooaja kokkuvõte:
1)22000km läbisõitu
2)kolm suulist hoiatust autojuhtidele
3)üks peaaegu füüsiliseks hoiatuseks kätte läinud suuline hoiatus
4)kaks parempoolset auto küljepeeglit
5)neli vasakpoolset auto küljepeeglit
6)üks ratta külili vajumine peale mida mõistus kadus
Sa Pontus ikka ei saa olla? Proovid, kui kauaks mul kannatust jätkub?
Proovi üks kord veel, saad täpselt teada. Aga palun ära pärast takkajärgi ütle, et sind ei hoiatatud.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
sinilind123 kirjutas:EDIT: Ja kui midagi laiali jookseb ülevaatusel, siis olge rõõmsad, et näiteks maantell möödasõidul 150km/h ei jooksnud laiali.
Jajah, mina olengi see tropp kes ei tallu oma diislile miljonit pööret, sest diiselmootori suurim eelis ongi, et pöördemoment on saadaval madalatel pööretel. 2krpm versus 4krpm on võimsuse vahe marginaalne, küttekulu vahe aga mitmekordne. Rääkimata sellest, jõuad ennem magama jääda kui see 55kW paadiankur pöördesse läheb .
Ja kui jookseb laiali ülevaatusel, siis olen ma rõõmus, et saan homme hommikul neli kilomeetrit jala bussikasse visata ja edaspidi toon ehitusmaterjalid poest seljas koju. 150km/h möödasõit autoga mille tippkiirus on 160km/h võib päris huvitav olla.
Aga aitab mölast, sain oma küsimusele vastuse, et ega ta raisk päris nii lihtsalt laiali lähe.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mul selline küsimus, et kas mõne mehikese postituse lugemist oleks otstarbekas muuta tasuliseks?
Tänapäeva meedias on selline asi päris moes (postimehe uudised.. jne.) Kasutaja saaks foorumit lugeda ja ka klahvide toksimise rõõm jääks alles, aga tobedaid ja vaenulikke poste jääks hulga vähem foorumit reostama. Kes tahab lugeda, saab seda väikese papi maksmisega siiski teha.
Kes osutub väljavalituks, jääb näiteks modede otsustada.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
koi kirjutas:Mul selline küsimus, et kas mõne mehikese postituse lugemist oleks otstarbekas muuta tasuliseks?
Tänapäeva meedias on selline asi päris moes (postimehe uudised.. jne.) Kasutaja saaks foorumit lugeda ja ka klahvide toksimise rõõm jääks alles, aga tobedaid ja vaenulikke poste jääks hulga vähem foorumit reostama. Kes tahab lugeda, saab seda väikese papi maksmisega siiski teha.
Kes osutub väljavalituks, jääb näiteks modede otsustada.
See ei ole sugugi rumal küsimus.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Eelnevale diisli jutule lisaks.
isegi selline kolakas jäi kokku, kuigi pani jooksu käest.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 28 Apr 2013, 17:38
- Tsikkel: Suzuki DR750S
- Asukoht: Tallinn, Valga
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
Minul kui inglismaa eluga võõras inimene küsiks et kuidas inglismaal tsikli vennad kätt viskavad üksteisele
Mujal euroopas loogiline et vasakuga viskad käppa ja samal ajal hea ikka paremaga gaasi peal hoida et hoog ei raugeks.
Vastu pidi liikluse puhul ju natu raskendatud selline värk
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
sepprait kirjutas:Minul kui inglismaa eluga võõras inimene küsiks et kuidas inglismaal tsikli vennad kätt viskavad üksteisele
Mujal euroopas loogiline et vasakuga viskad käppa ja samal ajal hea ikka paremaga gaasi peal hoida et hoog ei raugeks.
Vastu pidi liikluse puhul ju natu raskendatud selline värk
UK ratastel on gaasirutska kah vasakul nii, et ei sega see kuidagi parema käega tervamist
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad küsimused 2
pontus kirjutas:sepprait kirjutas:Minul kui inglismaa eluga võõras inimene küsiks et kuidas inglismaal tsikli vennad kätt viskavad üksteisele
Mujal euroopas loogiline et vasakuga viskad käppa ja samal ajal hea ikka paremaga gaasi peal hoida et hoog ei raugeks.
Vastu pidi liikluse puhul ju natu raskendatud selline värkUK ratastel on gaasirutska kah vasakul nii, et ei sega see kuidagi parema käega tervamist
![]()
Ja autodel gaasipedaal samuti vasaku jala all? Käigukang ja kässar ju vasaku käe all.
PS: Aga tegelt on nad seal UK-s kõik vasakukäelised.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Rumalad küsimused 2
Seal on tsiklid nii tihe nähtus et ei visatagi vist käppa, muidu ei saakski kaht kätt lenksule, vähemalt suurlinnades.
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:Sa Pontus ikka ei saa olla? Proovid, kui kauaks mul kannatust jätkub?
Proovi üks kord veel, saad täpselt teada. Aga palun ära pärast takkajärgi ütle, et sind ei hoiatatud.
Kas see on isiklik vendetta või "autoriteedi" kõigutamise talumatus
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Re: Rumalad küsimused 2
kirjutas:nö. supermoto tüüpi ratas
ehk kerge enduuro samasuurustega velgedega ja maantee rehviga
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Tarts kirjutas:macintosh kirjutas:Sa Pontus ikka ei saa olla? Proovid, kui kauaks mul kannatust jätkub?
Proovi üks kord veel, saad täpselt teada. Aga palun ära pärast takkajärgi ütle, et sind ei hoiatatud.Kas see on isiklik vendetta või "autoriteedi" kõigutamise talumatus
See on tõesti rumal küsimus: kui sulle isiklikud rünnakud. verbaalne sitalaotamine ning vingatsid meeldivad, siis tõepoolest on need kaks ainsat võimalust. Kõikidel muudel juhtudel on ka teisi, tunduvalt tõenäolisemaid variante.
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:See on tõesti rumal küsimus.
Tähendab ma ei eksinud reeglite vastu. See iseenesest on juba hea uudis
Mitte et mulle Pontus meeldiks või ei meeldiks - pole teda ilmselt elus kunagi kohanud ja ei tea temast midagi - aga miks sa sildistad ja lahterdad kasutajat, kes õiges kohas esitab rumala küsimuse? Olnuks see kuskil mujal teemas, siis mõistnukisn. Siin aga tekitas see veel ühe rumala küsimuse...
P.S. Ei ole olemas rumalat küsimust, on rumalad vastajad
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Tarts kirjutas:macintosh kirjutas:See on tõesti rumal küsimus.
Tähendab ma ei eksinud reeglite vastu. See iseenesest on juba hea uudis
![]()
Mitte et mulle Pontus meeldiks või ei meeldiks - pole teda ilmselt elus kunagi kohanud ja ei tea temast midagi - aga miks sa sildistad ja lahterdad kasutajat, kes õiges kohas esitab rumala küsimuse? Olnuks see kuskil mujal teemas, siis mõistnukisn. Siin aga tekitas see veel ühe rumala küsimuse...![]()
P.S. Ei ole olemas rumalat küsimust, on rumalad vastajad
antud küsimus esitati kõigepealt teises teemas...
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Mina olen üks neist, keda on kaunikesti ära tüüdanud, et mõni noormees ei saa ega saa oma probleemist üle ning taas ja taas üritab erinevates teemades sisuliselt üht ja sama nalja teha. Isiklike küsimuste jaoks on erasõnumid välja mõeldud.
Kui ikka ei ole huumorisoont antud - no siis ei ole. Lepi sellega. Visa postitamisega seda puudust ei korva.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused 2
bitter kirjutas:Mina olen üks neist, keda on kaunikesti ära tüüdanud, et mõni noormees ei saa ega saa oma probleemist üle ning taas ja taas üritab erinevates teemades sisuliselt üht ja sama nalja teha. Isiklike küsimuste jaoks on erasõnumid välja mõeldud.
Kui ikka ei ole huumorisoont antud - no siis ei ole. Lepi sellega. Visa postitamisega seda puudust ei korva.
harjutamine teeb meistriks