Re: Rumalad või segased küsimused jms
pole mingit vahet kumb pinge
tähtis on, et adapteri võimsus on piisav selle seadme toitmiseks.
pole mingit vahet kumb pinge
tähtis on, et adapteri võimsus on piisav selle seadme toitmiseks.
Ei olnud trikiga, vaid puhtavereline rumal küsimus. Täiesti õige teema ju. Aga sain oma vastused kätte
Keegi teab, mis kellani ühistranspordis bussikontrolöride tööpäev kestab? poole viie kuueni?
Need võivad oma pisibussiga suva ajal ja kohas ühistranspordi kinni pidada ja kontrollima hakata.
No võivad, aga eks neil on ka mingi tööaeg ikka. Õhtul tahab ametnik ka kodus õlut juua. Või on nad kahes/kolmes vahetuses tööl tõesti?
Olen peale kümmet Laagna teel näinud.
pvc paadi
Kas käimakoti teemal on kõik oma arvamuse öelnud ja teema võib lõpetatuks lugeda?
tundub, et sina ei ole...ja ei taha lõpetada? räägi siis südamelt ära, mis veel piinab ja mis kang sulle täna paha tegi
Ükspäev parklas oma auto taga kuulsin, et autot käivitatakse, aga hääl oli selline, et aku oli liiga tühi ja eriti hästi mootorit ringi ei ajanud (diisel). Sain krokodillidega voolu anda, päris kaua sai juhtmeid küljes hoitud ja vahepeal paar korda proovitud käivitada, aga ei midagi, ikka väga vaevaliselt ketras. Ei teagi kas oli aku viga või starteri, aga käima ei saanudki ja sinna see auto jäi. Uut akut polnud sel kellaajal kusagilt võtta. Oli automaat. Manuaali oleks vabalt käima lükanud. Eks on omalgi aastate jooksul paar akut ootamatult maha surnud ja isegi üksinda lükates sai käima.
Kas keevitamisel(tigiga tsinkimata rauda) tekivad mingid mürgised aurud, mida vaja respiraatoriga filtreerida? Kust need tulevad?
Elektroodiga keevitades tundub loogiline, et see jama, mis seal elektroodi ümber on, ilmselt midagi tekitab.
Ja no mürgiste aurude all ma pean silmas lisaks koroonale.
Mürgist pole otseselt midagi,ainult osoon on selline asi mida suurtes kogustes pidevalt pole hea läbi kopsu lasta ja elektroodi räbustis ei ole ka mürke.
TIG-iga keevitades hingad sisse üleliigsetes kogustes osooni ja siis pisikesi metalliosakesi, mis õhus hõljuvad.
Korra aastas keevitades vast pole väga vahet, kuid ideaalne oleks sellise keevituse puhul ABEK1 klassifikatsiooniga filter näo ees, või lihtsalt korralik tolmufilter selja taga (kui on voolikuga mask).
P.S. Tavalisest tolmufiltrist (nn odavast koroonamaskist) pole väga kasu, sama hästi võib juba ilma olla.
Kust saaks erimõõduga vihmaveerenni kronsasi tellida?
Mis rehvirõhuga te rada(kiireid) sõidate?
Kui liiga tühjaks lasta, hakkab rehv sulama ja liiga kõvaga ka ei saa. Kuskil 2 ümber? Sõltuvalt millest siis?
Ma ühtegi tõsiseltvõetavat rinkameest ei tunne, kellelt küsida ja internet annab suvalisi numbreid vahemikus 1-3, sõltuvalt, kuhu satud.
Ütlen kohe ära, et mootorrataste osas küll selline kokkupuude puudub, aga usun, et see on siiski üsna samamoodi autodega. Ei saa võtta üheselt, et üks rehvirõhk kõigile sobib. Kaalud, rehvi margid, ilm, rada ja sõidustiil mängivad rolli. Siin on vaja palju rehve ja palju nö. trenniaega, et see "magus" koht kätte leida. Kõige olulisem on pidada päevikut, kuhu lähevad kõik ilmastiku ja rajaolud jne kirja. Siis on millega võrrelda.
Krl kirjutas: ↑17 Nov 2020, 08:52Mis rehvirõhuga te rada(kiireid) sõidate?
Kui liiga tühjaks lasta, hakkab rehv sulama ja liiga kõvaga ka ei saa. Kuskil 2 ümber? Sõltuvalt millest siis?Ma ühtegi tõsiseltvõetavat rinkameest ei tunne, kellelt küsida ja internet annab suvalisi numbreid vahemikus 1-3, sõltuvalt, kuhu satud.
Rinkast ei tea. Aga kardis on nii, et on teada umbkaudne temperatuur, mille juures rehv slikkima hakkab (tekib see nätsukiht peale). See on sweetspot. Kui lased rõhku liiga palju alla, siis pühib rehvi puhtaks, kui lased rehvi liiga täis, siis ei lähe piisavalt soojaks, et üldse slikkima hakkaks.
Vahetult peale rajalt maha keeramist mõõtsime laseriga kõik rehvid üle ja sealt siis 0.05-0.1ATM kaupa sättisime.
Krl kirjutas: ↑17 Nov 2020, 08:52Mis rehvirõhuga te rada(kiireid) sõidate?
Kui liiga tühjaks lasta, hakkab rehv sulama ja liiga kõvaga ka ei saa. Kuskil 2 ümber? Sõltuvalt millest siis?Ma ühtegi tõsiseltvõetavat rinkameest ei tunne, kellelt küsida ja internet annab suvalisi numbreid vahemikus 1-3, sõltuvalt, kuhu satud.
Kui oled esimesi kordi Audrus, sõidad kuskil 1.35 aega, kuiv rada, pärastlõunane 20 kraadi, siis on külmalt taha 1,6-1,8bar, ette 2,0-2,2 bar sõltuvalt rehvi karkassist (sportrehv või touring).
Madalam rõhk võimaldab aeglasema aja puhul rehvidesse rohkem sooja saada, kuid samas ei tohiks madalam rõhk kompenseerida juhitavust.
Kui aeg läheb kiiremaks siis tuleb mängu rohkem tegureid sõltuvalt sõitjast, rehvidest ja rattast.
Ja kohe hüppab will põõsast välja ja hakkab tarkust lajatama...
Ütleme nii et kui Audrusse koolitusele lähed siis instruktorid ütlevad sulle 2,1 ette ja 1,9 taha.
Oskate soovitada midagi, millele selline ketas külge panna, mis oleks võimalikult vaikne ja kerge.
tean, et see relaka otsa käib, aga tundub natuke overkill lihtsa lihvimise jaoks. Sama akudrell ei anna ilmselt piisavalt pööret.
Kas need relakad on umbes sama loogikaga, et midag odavam ja lahjem, seda vaiksem?
Krl kirjutas: ↑20 Nov 2020, 14:50Spoiler
Oskate soovitada midagi, millele selline ketas külge panna, mis oleks võimalikult vaikne ja kerge.
tean, et see relaka otsa käib, aga tundub natuke overkill lihtsa lihvimise jaoks. Sama akudrell ei anna ilmselt piisavalt pööret.Kas need relakad on umbes sama loogikaga, et midag odavam ja lahjem, seda vaiksem?
Parematel relakatel olemas ka kiiruse regulaator. Ehk saab suht vaikselt lihvida.
Kui tihti peaks 50l kolbkompressorites õli vahetama?
[mention]tito[/mention] kõik õlivahetusega seotud küsimused-vastused on https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=855184#p855184 teemas.
Püsi lainel ikka
Esimene leitud pakkumine on 2 aasta või 1000 töötunni järel. Teine vastus on peale esimest 100 tundi tööd ja siis iga 300 tunni järel.
oleneb keskkonnast
kunagi kompressoritega lähedalt tegelenuna
sitazes raskes tingimuses palju töötav sai vahetatud kaks korda aastas.
Tavaliselt kord aastas
Aga võib ka arvutada
M.T. kirjutas: ↑20 Nov 2020, 16:02@tito kõik õlivahetusega seotud küsimused-vastused on https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=855184#p855184 teemas.
Püsi lainel ikka
Ma olen tolle teema jaoks liiga loll, et kaasa rääkida
Mul on see mingi noname hall kärakas ca 5 aastat garaazis tiksund, ükspäev jäin kuulama, et maru kaua töötab enne kui enda 8 atti saavutab....
Kui hilja pole teen õli vahetuse ära nädalavahetusel, hullemaks ikka ei tee
Samas taga värvind pole ja miljoneid naelu seina tampind, paar korda aastas pumpan rehve (lagi ikka sõiduka omi mitte Belasside suuri lohve) ja kui tsiklit pesnud/putitand siis vaid susistand, seega töötand viie aasta jooksul kokku vaid riigipühadel
Edit: Jõle tökat tuli välja, vahetasin ära ja kuna sinna vist ca 350 ml läheb saan kohe mõne aja pärast uue õli sisse panna, sest ostsin liitrise plänni ja seda on ladnalt raisata
Keegi 24mx on Twenty pöidasid originaal rummuga katsetanud?
Moded on kollektiivpuhkusel?
Arutelud teemades lappavad nädalaid vasakule-paremale ja on täistuuridel. Varem splititi ammu seibideks, nüüd ....
Või sõiduhooaeg kestab veel?