Re: Reisikirjad
kurisookaru kirjutas:
Venemaa-Kashastan-Kõrgestan-Tajikistan-Kõrgestan-Kashastan-Venemaa
Karu
Meeldib!
kurisookaru kirjutas:
Venemaa-Kashastan-Kõrgestan-Tajikistan-Kõrgestan-Kashastan-Venemaa
Karu
Meeldib!
Valmis teine osa Pamiiri seiklustest mootorrattal.
Seekordses osas võitlemine õhupuudusega ja katkise amordi saaga algus.
Karu
kurisookaru kirjutas:Valmis teine osa Pamiiri seiklustest.
hakkan just vaatama ja loodan, et poisid võtsid laulujoru ka üles
See tuleb Teil häste välja...
Mõtlesin ka, et paras aeg midagi kirja panna.
Sain just tagasi itaaliast ning muljeid pea täis.
Sissejuhatuseks, kui parasjagu väljasõidul olin, siis tehti kellegi poolt kohe fotosüüdistus ära.
Igastahes, sissejuhatuseks läksin koledast ja sopasest Eestist mootorrattaga praami peale ja kärutasin soome, Edasi vaatasin, et kuidas soomest ära Saksa saada.
Selle ajunüristava tegevuse lõpuks sai päriselt esimest korda rehvid päriselt soojaks. Esimesel päeval pigistasin hambad kokku ja sõitsin Füssenisse välja, et siis hakata alpe lähemalt vaatama. Hea soovitus kõigile kes loevad: Ärge sellise masinaga minge, teie tagumik pole ironbutt võistluseks loodud"
Igastahes jõudes kohale ja ühe mõnusa puhkuse otsa lükkamist hakkasin sissejuhatuseks Füssenis ringi tiirutama. Seal õnneks sadas ka soppa niiet vähemasti ei olnud palav.
Elu esimese kogemuse mägedes offroadida sain ka kätte. Ei olnud just sama mis eesti metsateed, kuna lumesogas ukerdamine nendel teedel mis mägedesse viivad ei ole just kõige lihtsam. Küll aga oli tuju hea kui jõudsin piirile kust edasi enam ei pidanud miski ning oli juba tunne käes, et seda tulingi siia tegema.
natukene aega edasi ja läksin vaatama mida põnevat austrias teha võiks. Austria teed on saksast tulles superlahedad. Saksa tagasi minnes pm sama mõttetud maanteed kui saksas kiirteedel jõristada.
Siis aga hakkasin jõudma nende teede peale mida tegelikult otsisin.
Šveits.
Sissejuhatuseks väike taustinfo, et tegelikult olen ma sõitnud rattaga ainult ühe aasta teedel ning ennem seda sai tehtud aastakene krossiradadel ja maal metsas. Seega olen väga roheline.
Šveitsi piiril tervitati mind korraliku dokumendikontrolliga, et kindlaks teha, et ma oma käru kuskilt varastanud ei ole ning et ma ikka sõita tohin. See oli suht huvitav kogemus kuna neil läks pool tundi, et lõpuni kindlaks teha, et ma ikka võin sõita edasi. Jõudsin juba muretsema hakata.
Sealt aga läks põnevaks. Sissejuhatuseks olin väga aeglane uimerdis kuigi teed olid tühjad. Kuid kuidas aeg edasi, teede kvaliteet selgeks sai ning minu enda masina ja oskuste vastu usaldus tekkis, sai krampidest lahti ja sõitu nautima hakata. Also paar ehmatust kus korraks mõtled, et vaataks mäge aga järsku oled keset kurvi. See oli hea kiire kool tühjadel teedel. Vaated olid super ning pidin korduvalt tee ääres taskutesse tõmbama, et imetleda seda pilti mis päikeselise päevala lumepiiril sõites paistab kui Šveitsis ringi tiirutad.
Igastahes, sealt edasi hakkas aeg lähenema, et pidin Livignosse sõitma et siis natukene lauaga lõbutseda. See oli päris korralik seiklus, kuna minu reisi planeerimise tase oli täielikult piirdunud enda varustuse ning ratta tehnilise seisukorraga.
Sissejuhatuseks olin livignosse pääsemise tunneli juures aga kell oli liialt varajane, et ülejäänud seltskond sinna oleks jõudnud (kõik olid veel lennukis. Igavad inimesed) Hakkasin vaikselt ringi sõitma mõttega, et ju siis teeb väikese paaritunnise tiiru ning pärast jõuab kenasti teistega samal ajal kohale. Sain mõnuga itaaliat külastada ning palmide all apelsini mahla juua. Siis saabus aeg, et võiks nüüd päriselt kohale jõuda ning vaatasin kaarti. ok. 60km ja kohal, mis seal ikka.
Oma suurepärases tarkuses olin ma muidugi mägi-läbipääsude info täiesti vaatamata jätnud ning järgnes kokku 600km mägedes ekslemist ning teede katsetamist ja uurimist, et kust saaks siis päriselt livignosse. (ning õiged mehed teed ju ei küsi)
teed mida sain selle tiirutamisega näha ja rajad mida sõita oleks kõik nägemata jäänud. isiklik lemmik oli päikese loojangul vegetatsiooni piirist kõrgemal kolme meetriste lumevallide vahel perfektsel asfaltil sõita. Igastahes kuskil kella 1 paiku jõudsin lõpuks terve ringi lõpus livignosse ning temperatuur oli -7c. Kuna varustus oli hea, siis jõudsin järeldusele, et öösel on ikkagi veits jahe sõita ning pakkisin ennast lõpuks sooja teki alla.
Tagasisõit nii tugevaid emotsioone ei jätnud, mida oskaks kirja panna, kuid mägedes on ilus ja olen jõudnud järeldusele, et järgmine kord lähen samma piirkonda kui saan endale african twini uut väljalaset lubada ning peale seda pean oma SXV kunagi käruga sammuti mägedesse vedama.
Tuleviku plaanid hetkel sisaldavad endas põhja soomet ning põhja norrat.
Eks reisikirjana on see esimene kord kus üritan midagi kirjutada ning tegu otse torust välja lastud mölaga. Loodan, et kellelegi on nauditav
Hetkel on selle aasta kilometraažiks 7000. Sõidumasinaks oli Yamaha TT600E. Varustuseks RST pro series adventure tagi ja püksid, Nexx Baya kiiver ning proforma adventure saapad lisaks muidugi mingid goretex ratta kindad ning soe pesu. Ja muidugi minu usaldusväärne B15 telefon, et täitsa ära ei eksiks kui teedelt maha kärutada.
Kunagi loodetavasti jõuan oma goprovideotest ka montaaži teha ning kuskile üles riputada.
Hr.Nõel ja Divikas väisasid möödunud nädalavahetusel sellist üritust nagu...Venemaa Transalp omanike kevadist kokkutulekut.
Ürituse toimumise ajaks on alati 1-3 mai. Olgu see siis nädala sees või mitte. Põhjuseks on see, et need on Venemaal suured pühad ja siis kõigil vaba. Meie viibisime seal 30.04-02.05. Tegelikult vist kangemad vennad on lausa nädala seal metsa all telkimas.
Toimus see "Prazdnik" Novgorodist ca. 80 km veel Moskva poole ja Vinõ asulast umbes 12 km. trassilt alla. Viimane osa teest, see 12 km. oli selline totaalne mudavurride pärusmaa.
Üritus ise vabas vormis. Ei mingeid osalustasusid. Kõik tuli omal mootorratta peal kaasa vedada. Vett sai kohalikus külast, kaevust. Meie käisime vee järgi umbes 3 km kaugusel. Seal asus püha allikas, jumala poolt kaitstud.
Kuna mina olin seal esimest korda, Divikas aga lausa 6-dat, siis oli siililegi selge et hoidsin taharitta ja jälgisin Divika tegutsemist. Üsna peaqi sain aru, et pole midagi vaja karta. Kogu see seltskond oli nagu üks suur pere. Ei mingit rahvuste, poliitiliste vaadete, sugude, tsiklimarkide jne vahet tegemist. Vastu võeti nagu 30-nd aastat kadunud sugulast. Nii et ääretult positiivsed emotsioonid. Kohe kutsuti pika laua taha mis oli nagu äke. Loomulikult sai lisatud ka enda kohvritest midagi. Kui teisel mail hakkasime ära tulema, siis siiralt paluti, et tulge järgmisel aastal kindlasti jälle.
Ps. Muideks kõige kaugemalt tulijad olid Jekaterinburgist ja Stavropoli kraist.
Kui Divikas pidi tagasi hakkama tulema ( töö,töö,töö), siis mul oli plaan veel seal ringi sõita.
Plaan A oli- Valdaisse Volga lättele, siis edasi Velikie Lukisse. See plaan jäi katki, Kuna sealpoolt tulijad rääkisid et mõned teed seal kohapeal on peaaegu läbimatud. Ja suurt ringi ei tahtnud tegema hakata.
Tuli teostada plaan B. Põrutasin hoopiski Peterburi poole. Niisiis seiklesingi hoopiski mootorrattaga Kroonlinnas ja Karjala kannasel mõned päevad lisaks veel ringi.
Minnes võttis piiriületus aega 4h. Lihtsalt Vene pool tegutses niipalju aeglaselt.
Rahaline pool: Raha kulus vähe. Hinnad on Venemaal odavad. 3päeva( 2 kohapeal pidu, suurem osa eestist kaasas) ja 800 km tsiklisõitu mahtus 50 euri sisse. Hiljem ei viitsinud enam arvestada kuna osa sai kaardiga makstud. Bensu hind oli keskimiselt 47-50 s/l.
Panen mõne pildi ka.
Kohale oli tuldud ka sellise liikuriga.
Või sellisega... mis pani tulles käna veel.
Niimoodi see pidu seal metsa all oli. Praht korjati pärast kokku.
Selline "dorooga" oli viimane 12 km.
Selline kümblusmaja ehk kohalik "Spa" kust voolab püha allikavesi alt läbi.
Selline lühi kokkuvõte sellest üritusest. Kindlasti järgmine aasta jälle.
Löövalt lühidam reisukiri. Kujutusvõimele üpriski inspireeriv. Transalpi воссоединение küll, aga palju rahvast umbkaudu üritust väisas?
Tundus olevat kergemat tüüpi ekstreemsportlaste tallermaa?
Hr.Nõel kirjutas:Hr.Nõel ja Divikas väisasid möödunud nädalavahetusel sellist üritust nagu...Venemaa Transalp omanike kevadist kokkutulekut.
Ürituse toimumise ajaks on alati 1-3 mai. Olgu see siis nädala sees või mitte. Põhjuseks on see, et need on Venemaal suured pühad ja siis kõigil vaba. Meie viibisime seal 30.04-02.05. Tegelikult vist kangemad vennad on lausa nädala seal metsa all telkimas.
Toimus see "Prazdnik" Novgorodist ca. 80 km veel Moskva poole ja Vinõ asulast umbes 12 km. trassilt alla. Viimane osa teest, see 12 km. oli selline totaalne mudavurride pärusmaa.
Üritus ise vabas vormis. Ei mingeid osalustasusid. Kõik tuli omal kaasa vedada. Vett sai kohalikus külast, kaevust. Meie käisime vee järgi umbes 3 km kaugusel. Seal asus püha allikas, jumala poolt kaitstud.
Kuna mina olin seal esimest korda, Divikas aga lausa 6-dat, siis oli siililegi selge et hoidsin taharitta ja jälgisin Divika tegutsemist. Üsna peaqi sain aru, et pole midagi vaja karta. Kogu see seltskond oli nagu üks suur pere. Ei mingit rahvuste, poliitiliste vaadete, sugude, tsiklimarkide jne vahet tegemist. Vastu võeti nagu 30-nd aastat kadunud sugulast. Nii et ääretult positiivsed emotsioonid. Kohe kutsuti pika laua taha mis oli nagu äke. Loomulikult sai lisatud ka enda kohvritest midagi. Kui teisel mail hakkasime ära tulema, siis siiralt paluti, et tulge järgmisel aastal kindlasti jälle.
Ps. Muideks kõige kaugemalt tulijad olid Jekaterinburgist ja Stavropoli kraist.
Kui Divikas pidi tagasi hakkama tulema ( töö,töö,töö), siis mul oli plaan veel seal ringi sõita.
Plaan A oli- Valdaisse Volga lättele, siis edasi Velikie Lukisse. See plaan jäi katki, Kuna sealpoolt tulijad rääkisid et mõned teed seal kohapeal on peaaegu läbimatud. Ja suurt ringi ei tahtnud tegema hakata.
Tuli teostada plaan B. Põrutasin hoopiski Peterburi poole. Niisiis seiklesingi hoopiski Kroonlinnas ja Karjala kannasel mõned päevad lisaks veel ringi.
Minnes võttis piiriületus aega 4h. Lihtsalt Vene pool tegutses niipalju aeglaselt.
Rahaline pool: Raha kulus vähe. Hinnad on Venemaal odavad. 3päeva( 2 kohapeal pidu, suurem osa eestist kaasas) ja 800 km tsiklisõitu mahtus 50 euri sisse. Hiljem ei viitsinud enam arvestada kuna osa sai kaardiga makstud. Bensu hind oli keskimiselt 47-50 s/l.
Panen mõne pildi ka.
Kohale oli tuldud ka sellise liikuriga.
Või sellisega... mis pani tulles käna veel.
Niimoodi see pidu seal metsa all oli. Praht korjati pärast kokku.
Selline "dorooga" oli viimane 12 km.
Selline kümblusmaja ehk kohalik "Spa" kust voolab püha allikavesi alt läbi.
Selline lühi kokkuvõte sellest üritusest. Kindlasti järgmine aasta jälle.
Väga lahe asi ja nii lähedal! Tnx jagamast!
Transalpi воссоединение küll, aga palju rahvast umbkaudu üritust väisas?
Tundus olevat kergemat tüüpi ekstreemsportlaste tallermaa?
Üle lugema ei hakanud. Aga ühe asjapulgaga vennastumise käigus ta mainis, et 150 osaleja kandis oli. Nii et paras arv, et jõuaks kõigiga vähemalt korra suhelda ja käppa suruda.
Ekstreemspordist oli asi kaugel. Nägin ka yhte Triumph Bonevillet. Kui sellisega kannatas tulla, siis ei saa ju olla extreem.
Sai 04.06- 07.06 väike reis ümber Eesti ette võetud. Pikka juttu kirjutada ei viitsi - oli väga mõnus, ja ilm ideaalne. Sai palju väikesi linnasid ja külasid nähtud, kohalike elanikega suheldud ja maaelust veidi parema ülevaate saanud.
1 päev
2 päev
3 päev
4 päev
Väike video ka kõige huvitamatest teedest:
Kui piirkond peaks huvi pakkuma, siis siin üks Islandi ja Fääri saarte avastamisretke jupp:
Seekord sai väljakutsena kogu fotomaterjal vanakooli analoog filmikaameraga (mis on läbi iroonia umbes sama vana nagu mina ise) üles võetud.
Terv.,
Margus
Vägevad pildid,nagu ikka.
Sirgelt ümber maakera sõit.
urmas66 kirjutas:Sirgelt ümber maakera sõit.
http://kaido.portartur.ee/
Väga lahe reis - kahju, et enne reisi siia autor linki ei pannud.
Võib-olla muidugi oligi ainult tuttavate tarvis blogitud.
Aga ikkagi mõnus lugeda ka minusugusel võõral, inimest ennast tundmata!
VR kirjutas:urmas66 kirjutas:Sirgelt ümber maakera sõit.
http://kaido.portartur.ee/Väga lahe reis - kahju, et enne reisi siia autor linki ei pannud.
Võib-olla muidugi oligi ainult tuttavate tarvis blogitud.
Aga ikkagi mõnus lugeda ka minusugusel võõral, inimest ennast tundmata!
Ma ise sain ka alles eile sellest tuttvalt teada.Tuttav,kes ei ole üldse tsiklitega seotud.Küsis minult,nagu ma peaks seda teadma ja siis saatis lingi
tsiklonaut kirjutas:Kui piirkond peaks huvi pakkuma, siis siin üks Islandi ja Fääri saarte avastamisretke jupp
Terv.,
Margus
Kes veel pole avastanud, siis yhelteljel.ee lehele on üle aastate värskelt trükitud tähemärke ja liikuvat pilti lisandunud.
Margus, kui mahti on, kirjuta mis ajal kirjutatav reis teoks sai (kas praegu või varem) ja millal Island-Fäärid?
Edu Teile, mis-iganes-ettevõtmistes!!!
VR kirjutas:tsiklonaut kirjutas:Kui piirkond peaks huvi pakkuma, siis siin üks Islandi ja Fääri saarte avastamisretke jupp
Terv.,
MargusKes veel pole avastanud, siis yhelteljel.ee lehele on üle aastate värskelt trükitud tähemärke ja liikuvat pilti lisandunud.
Margus, kui mahti on, kirjuta mis ajal kirjutatav reis teoks sai (kas praegu või varem) ja millal Island-Fäärid?
Island ja Fäärid 2014, lihtsalt oli hea pildimaterjal kuidagi soiku vajunud, tuli filmirullid välja kaevata ja sisse skännida.
Praegune on käimas, eks näis kuidas tehnika, tervised või motivatsioonid vastu peavad, ehk vastavalt kui kaugele jõuame.
Pamir Highway...käidud,nähtud....proovin sügisel ka mingi blogipostitusega toime tulla.
Divikas, äge
Tundub, et Kurisoomoto kleeps on talvega snakilt jehhat tõmmanud
Divikas
Võimas...
urmas66 kirjutas:Sirgelt ümber maakera sõit.
Peaks plaani võtma nii 3 a pärast
Raki kirjutas:urmas66 kirjutas:Sirgelt ümber maakera sõit.
Peaks plaani võtma
nii 3 a pärast
Ma lugesin algusest lõpuni läbi,aga selline uhamine ei tekitanud minus mingit emotsiooni.Pigem oli kutist omamoodi isegi kahju ,sest nii palju ära teha,aga suht midagi samas näha-kogeda.Oli minu jaoks pigem selline enda vaimu ja füüsise ning ratta proovilepanemise üritus.
Lahe on see ära teha,aga mul jääks midagi kindlasti kripeldama,sest peale maantee tahaks ka maailmas midagi näha.Ilmselt oli ka kodutöö natuke puudulik,sest see, kui peab poole pealt ,mingi osa rendi rattaga sõitama,on ehe näide sellest.
Tsiklonaudi tegemised on need,mis minule emotsioone tekitavad.Kui ikka tahad tervet maailma ette võtta,siis nende tehtud oleks ilmselt ainuke variant,mis ka mulle sobiks.Seniks,aga kuni pole selleks võimalust,võtan parem vähem,aga kvaliteetsemalt ette.
E: pole küll tsikliga matkajad,aga igati huvitav seiklus oli neil. http://vandersonid.eu/et/blogi/84-500-p ... BCmber-maa
Meie Iraani reisi esimene etapp on lõpusirgel, Gruusias. Ca nädala pärast, insallah, stardime Armeenia ja Iraani suunas. Kajastused, insallah, aadressil:
https://m.facebook.com/vihulamoto/
urmas66 kirjutas:Raki kirjutas:urmas66 kirjutas:Sirgelt ümber maakera sõit.
Peaks plaani võtma
nii 3 a pärast
Ma lugesin algusest lõpuni läbi,aga selline uhamine ei tekitanud minus mingit emotsiooni.Pigem oli kutist omamoodi isegi kahju ,sest nii palju ära teha,aga suht midagi samas näha-kogeda.Oli minu jaoks pigem selline enda vaimu ja füüsise ning ratta proovilepanemise üritus.
Lahe on see ära teha,aga mul jääks midagi kindlasti kripeldama,sest peale maantee tahaks ka maailmas midagi näha.Ilmselt oli ka kodutöö natuke puudulik,sest see, kui peab poole pealt ,mingi osa rendi rattaga sõitama,on ehe näide sellest.
Tsiklonaudi tegemised on need,mis minule emotsioone tekitavad.Kui ikka tahad tervet maailma ette võtta,siis nende tehtud oleks ilmselt ainuke variant,mis ka mulle sobiks.Seniks,aga kuni pole selleks võimalust,võtan parem vähem,aga kvaliteetsemalt ette.E: pole küll tsikliga matkajad,aga igati huvitav seiklus oli neil. http://vandersonid.eu/et/blogi/84-500-p ... BCmber-maa
Jah, seda küll. See sõit on pigem "tehtud" linnuke kirjas. Sain ringi ümber maakera.
Re: Reisikirjad
Post by Raki » Wed Jul 27, 2016 14:47
urmas66 wrote:
Raki wrote:
urmas66 wrote:
Sirgelt ümber maakera sõit.Peaks plaani võtma
nii 3 a pärast
Ma lugesin algusest lõpuni läbi,aga selline uhamine ei tekitanud minus mingit emotsiooni.Pigem oli kutist omamoodi isegi kahju ,sest nii palju ära teha,aga suht midagi samas näha-kogeda.Oli minu jaoks pigem selline enda vaimu ja füüsise ning ratta proovilepanemise üritus.
Lahe on see ära teha,aga mul jääks midagi kindlasti kripeldama,sest peale maantee tahaks ka maailmas midagi näha.Ilmselt oli ka kodutöö natuke puudulik,sest see, kui peab poole pealt ,mingi osa rendi rattaga sõitama,on ehe näide sellest.
Tsiklonaudi tegemised on need,mis minule emotsioone tekitavad.Kui ikka tahad tervet maailma ette võtta,siis nende tehtud oleks ilmselt ainuke variant,mis ka mulle sobiks.Seniks,aga kuni pole selleks võimalust,võtan parem vähem,aga kvaliteetsemalt ette.E: pole küll tsikliga matkajad,aga igati huvitav seiklus oli neil. http://vandersonid.eu/et/blogi/84-500-p ... BCmber-maa
Jah, seda küll. See sõit on pigem "tehtud" linnuke kirjas. Sain ringi ümber maakera.
Ahh mis siin ilkuda ja targutada. See oli tema reis. Tema tahtis nii ja nii oligi.
Teades ka väheke Kaidot ( iga Pärnakas ilmselt teab kellega tegu), siis tema puhul see kindlasti ülikõva märk, et ta suutis oma kiirest ajast niigi palju näpistada et asi ära teha.
Kindlasti poleks tal mingi probleem ka kõik kontinendid läbi rännata tsikliga. Ja see reis võiks tal kesta ka vabalt aastaid, poleks probleem. Aga ajafaktor on ilmselt see mis talle piirid paneb.
Igal juhul Kaidole jõudu ja loodan edaspidigi mingeid eriti lahedaid "kähkukaid" tema osavõtul näha/kuulda.
Ega keegi ei ilgugi,lihtsalt avaldati oma arvamust.Mul ei ole isegi sellist aega,et nii pikalt kuhugile minna.Paar korda 2 nädala kaupa suve jooksul on lagi,mida ma saan endale lubada.Kõva mees ikkagi,pani ennast ja ratta proovile ja ära tegi,mis plaanis oli.
Tere
Lisan oma kaks senti siia teemasse
Minu reisilugu pole kindasti midagi märkimisväärset ning kahvatub Motopaksu ja Kurisookaru reiside kõrval kuid usun, et kedagi see ehk ikka huvitab
Suur plaan sellel aastal ära käia Nordkapis - kõikide motoreisisellide tõotatud maal - aga see plaan muutus juba enne kui ma seda tõsisemalt planeerima sain hakata. Nimelt teatas ühel ilusal varakevadisel hommikul provva, et nüüd ta on sedapsi... ja vaja hakata remonti tegema enne uue ilmakodaniku kohale saabumist. Et oma üürikest puhkust suvel mitte täielikult remondi peale raisata, otsustasin siiski ühe väikese kodulähedasema reisi ettevõtta. Avasin brauseri, trükkisin sisse geoape.com ning sobiliku raja selekteerimine hakkas pihta. Kriteeriumiteks oli kruus ning distantsi pikkus minimaalselt 1000km. Nii ma avastasingi, et ühed toredad härrased Africa Twini ja DR Big-ga oli oma GPX faili ümber Eesti reisist lahkesti teistele kasutamiseks sinna keskkonda üles laadinud. Rada oli küll natukene poolik, kuid seda enam huvitav (http://www.geoape.com/tracklogs/mooda-k ... eesti-5094). Järgmisena püüdsin leida endale mõne kamraadi kõrvale kellega koos sõita, kuid paraku see mul ei õnnestunud. Reisil tundus mõni lõik alguses ehmatavam, kui see tegelikult oli ning selle kirjutan ma vähese sõidukogemuse arvele.
Ettesõidetud rada oli tõesti hea, eriti just need Lõuna-Eesti kruusateed, mis kulgevad pikki Eesti-Vene piiri - soovitan soojalt!
Kokku kulus mul:
3 päeva
1444km
4-5 paagitäit kütust (ausalt ei lugenud neid ning 5L kütust on mul siiani kanistriga keldris)
Video:
Tallant said hää kogemuse igatahes
Ehh,
meil see piirituur veel pooleli.
Esimenekord läksime Tallinnast ida poole, lõpetasime lõuna-eesti lõunapoolsemas punktis. KTM läks kakti. Kokku ca 1500 km ja 5 päeva.
See aasta sõitsime Tabasalust Pärnu 4 päeva ja ca 1000 km.
Nüüd vaja veel Pärnust lõunasse ära teha ongi ring peal lõpuks!
Küll see Kodumaa on ikka suur
Oi kurja. Kui neid teie numbreid vaadata siis ma sõitsin ikka väga otse ja mugavalt
kurisookaru kirjutas:Tallant said hää kogemuse igatahes
Ehh,
meil see piirituur veel pooleli.
Esimenekord läksime Tallinnast ida poole, lõpetasime lõuna-eesti lõunapoolsemas punktis. KTM läks kakti. Kokku ca 1500 km ja 5 päeva.
See aasta sõitsime Tabasalust Pärnu 4 päeva ja ca 1000 km.
Nüüd vaja veel Pärnust lõunasse ära teha ongi ring peal lõpuks!
Küll see Kodumaa on ikka suur
tallant kirjutas:Lisan oma kaks senti siia teemasse
Tänud, et lisasid, päris fun vaatamine. Olles ise 7a. sama värvi sama mudeli ja sama kõrgendatud tuuleklaasiga sõitnud kohati samu teid tekkis tunne nagu vaataks oma videot
Pole küll motoreis, aga paari sõbraga sai sel suvel tehtud autoga Valgevene-Ukraina-Moldova-(Transnistria)-Rumeenia tiir ja lõpuks ka muljed kirja pandud.
https://reinholdjasemud.wordpress.com/2 ... a-euroopa/
Pärast seda tegin suvel ka ühe motoreisi Eestist Albaaniasse ja teistesse Balkani riikidesse, loodetavasti jõuan selle ka lähitulevikus reisikirjaks vormistada.