17. leht 54-st
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 08:39
Postitas randel
Mina olen kasutanud alternatiivse võimalusena Zumo (550 ja 660) gpsi nö vahendajaks. Enamuse uuemate telefonide puhul oskab ta telefoniraamatu kontaktid oma mälusse tõmmata ja siis on lihtne valida vajalik number juba GPSi ekraanilt. Ainus probleem oli vaid Autocom, mis gpsist tuleva heli tugevuse 50% peale vähendas, kui ise vastad. Paari sekundi jooksul helitugevus taastub. Teoreetiliselt peaks saama seda funktsiooni ka välja lülitada.
Ei tea kuidas see funktsioon Cardo ja muude sinihammastega lahendatud on, olen ise siiani eelistanud Autocomi pakutavat ülilihtsat ja -mugavat "kõik-ühes" ja läbi ühe juhtme kiivrisse lahendust erinevate seadmete paaritamisele ja pidevale laadimisele. 
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 09:03
Postitas Rein
Ilmselt küll on see üksjuhekäises kõikse mõistlikum süsteem. Midland kooles mul ühe reisi alguses kohe maha ja sain küll uue komplekti asemele, kuid pole seda veel tööle ajanud. Aga tõesti oota, piiksuta nuppe, sittagi aru ei saa, kas tundis ära või ei, miks ei tundnud, oh jeerum............. 
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 12:32
Postitas isandpauk
Rein kirjutas:Ilmselt küll on see üksjuhekäises kõikse mõistlikum süsteem. Midland kooles mul ühe reisi alguses kohe maha ja sain küll uue komplekti asemele, kuid pole seda veel tööle ajanud. Aga tõesti oota, piiksuta nuppe, sittagi aru ei saa, kas tundis ära või ei, miks ei tundnud, oh jeerum............. 
Häälvalimisel ei ole sidesüsteemiga midagi pistmist. Kui su telefon ei tuvasta etteütluse järgi kontakti, pole vahet, kas side ühendatud juhtmega või üle sinihamba. Mul pole oma viimase paari nokiaga selles osas mingeid erilisi tõrkeid olnud. Tuvastab kontakte täitsa normaalselt nii nime kui ka hüüdnime järgi.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 13:37
Postitas Rein
Seda nüüd küll, aga see kiivrisees kumin moonutab ja see ei pruugi jah, nii või teisiti tööle minna, aga see üldine jebla, teisel lükkad juhtme järgi, ühendatud ja minek.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 17:55
Postitas Cado
Rein kirjutas:Seda nüüd küll, aga see kiivrisees kumin moonutab ja see ei pruugi jah, nii või teisiti tööle minna, aga see üldine jebla, teisel lükkad juhtme järgi, ühendatud ja minek.
kunagi kirjutasin nii:
Cado kirjutas:
Hääl valmisiega sai päris kaua mässatud.
Suht vaikne kiiver ja Nokia N97 mini sümbioos hakkas siis lõpuks nii tööle
,et pidin mikri nihutama otse suu eest kõrvale ja telefonil seadetest otisma hääl valiku seaded ning selle tundlikuse peaaegu täiesti maha keerama 1 peale (samas Teamset prol võis see olla 5 maksimum on 10).
Seejärel asi hakkas väga hästi tööle.
Täna päev otsa pikka testimist vist ei eksinudki mitte ükski kord enam!
Endal on VOX tundlikus täiesti maas (muidu aktiveeris palja kiirenduse peale kanali uuesti)
Ning müra filtri tundlikus sammuti ( kui see väga tundlikuks panna siis hakkas vastavalt mootori pööretele häält kõigutama teiste jaoks)
Nii minult töötab asi kõige paremini.
aga need viimased olenevad juba väga palju rattast kiivrist jne.
Nokial MP3-me juhtimine töötab ka hästi aga rakendus peab jääma eelnevalt avatuks mängima ei pea siis töötab hästi kõik
Muud siis hetkel ei oskagi rohkem öelda.
Nüüd hakkan juba asjaga rahul olema. 
äkki on abi
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 02 Apr 2012, 20:53
Postitas urmas66
Snuffit kirjutas:XL1000 kirjutas:XL1000 kirjutas:Tellisin ühe e-bayst ära.Maksis 6.99£+free shipping.Sellest pole kahju ka,kui ei toimi.See biltema oma väidetavalt pidi toimima,aga patarei kestvusest ei osatud rääkida.See mille mina tellisin on mingite AA võiAAA -dega.Ilmselt saab ka mingid laetavad panna,kui käes siis annan teada.
Sain kätte selle asjanduse.Töötab,kiivrisse mahtus hästi, saab ühendada,ka mingi MP3 mämgija vm-ga.Toimib 2xAAA patareidega.Mõlemile eraldi helitugevuse reguleerimine.Juhe tundub suht peenike ja mitte eriti usaldus väärne,puudu oli pildi peal olnud svamm mikri otsa.Kui rattad alla saan siis proovin sõidu olekus ka ära.
Saad ehk lingi anda, et millise tellisid. Prooviks ka ehk selle odava kraami ära 
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... OC:GB:1123
Oli üks neist,mis seal piltidel.Valisin sellise millel oli free shipping.Jõudis Hiinast kohale mingi 3-4 nädalaga ja maksis 6.99£
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 16 Apr 2012, 10:38
Postitas pärnakas
Vabandan ette, taha ja külje peale, et ei lugenud kogu teemat läbi, aga siinkohal küsimus:
Kas ja kes tegeleb Eesti kaupmeestest Starcomidega? Nimelt on vaja sebida Starcom1'le juhe, mis läheb lenksule. See vist üks olulisemaid, läbi mille juhtimine käib.
Ärge pekske kui segast panen siin
Tänulik infi eest ette juba.
5176162
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 27 Apr 2012, 10:03
Postitas kris.
Küsimus G4 VS G9 kohta. Põhiliselt uuendused mida reklaamitakse tunduvad olema "sotsiaalsed" elik paranenud on võimalused kasutada sama süsteemi suurema grupi ratturite vahel, paaritada seadmeid omavahel jms. Kui rohkem kui kaasreisijaga suhelda ei taha, siis näiteks G4 vahetamisel G9 vastu ei oleks erilist pointi? Veidi kõrgemad nupud ja paksemad (parema heliga) valjuhääldid oleks nagu ainus vahe mida reaalselt saaksin?
terv
Kris.
ratataa ...
isandpauk kirjutas:Motoexotical saab näha ning proovida ka Cardo selle aasta mudelit G9 (osta veel ei saa).
Kes huvi tunneb, siis siin on G4,G9 ja mõne muu seadme kohta miski võrdlustabel.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 27 Apr 2012, 11:27
Postitas aingb
Tere!
Ma vahepeal kommenteeriks BT Next seadet, mille talvel soetasin.
Mul puudub küll eelnev kogemus muude sedametega, kuid ehk on kellelegi minu tähelepanekud siiski abiks.
Telefoniks on Nokia E5 ning sellega ühendamine oli probleemivaba, kõik käis lihtsalt ja loogiliselt.
Kasutan seadet üksinda ning põhieesmärk oli telefon, muusika, ning GPS (nokia OVI).
Telefoni ülekanne töötab hästi nii kõnet pidades, kui muusikat kuulates. Kui kõne tuleb muusikat kuulates peale siis lülitub autmaatselt kõnele ja pärast uuesti muusikale tagasi.
GPS ja telefon töötavad korrektselt, kõne ajal räägib teejuhendaja peale, kuid mõlemad on tasakaalus, arusaadavad.
Ainuke miinus, mis olen selle seadme juures tähele pannud on kuuldavus. Ratas on ilma tuuleklaasita, kiiver AGV Horizon (uus mudel), müratase keskmine. Linnas saab ilusti hakkama, kuid maanteel 100+ jääb kuulmine nigelaks, ta küll reageerib vastavalt müratasemele, kuid max heli jääb siiski vajaka. Ka muusikakuulamisel võiks sound parem olla, suht plekine teine.
Kiidusõnu peab ütlema mikrofoni süsteemile kuna teisel pool toru on kuuldavus väga hea ka 150+ kiiruse juures, müra ei pidavat üldse kuulda olema ja heli on selge ning arusaadav.
BT Next raadio ei ole midagi erilist, sahistab vägevalt, pole vahet, kas antenn on kikkis või mitte, heli ka vaiksem kui telefoniga kõnet pidades või muusikat mängitades.
Aku vastupidavus tundub mulle väga hea, kuid võibolla see on selliste seadmete puhul täiesti normaalne. Muusikat kuulates saab telefon enne 5x tühjaks kui BT Next.
Nupud on hea asetusega, kinnastega hästi tuntavad ning kasutatavad.
Kahjuks puudub mul kogemus teise sedamega suhtlemisel, seetõttu ei oska seda poolt kommenteerida, kuid VOX süsteem töötab vastuvõtmisel hästi, samas häälvalimine vajab ilmselt täpsemat proovimist ja seadistamist.
Üldjoontes olen seadmega rahul, kui vaid saaks klappides heli paremaks, oskab ehk keegi midagi soovitada?
Ain
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 27 Apr 2012, 11:28
Postitas isandpauk
kris. kirjutas:Küsimus G4 VS G9 kohta. Põhiliselt uuendused mida reklaamitakse tunduvad olema "sotsiaalsed" elik paranenud on võimalused kasutada sama süsteemi suurema grupi ratturite vahel, paaritada seadmeid omavahel jms. Kui rohkem kui kaasreisijaga suhelda ei taha, siis näiteks G4 vahetamisel G9 vastu ei oleks erilist pointi? Veidi kõrgemad nupud ja paksemad (parema heliga) valjuhääldid oleks nagu ainus vahe mida reaalselt saaksin?
terv
Kris.
ratataa ...
isandpauk kirjutas:Motoexotical saab näha ning proovida ka Cardo selle aasta mudelit G9 (osta veel ei saa).
Kes huvi tunneb, siis siin on G4,G9 ja mõne muu seadme kohta miski võrdlustabel.
Kui sa ainult kaasreisijaga suhelda tahad, siis oleks sulle piisanud ka Teamset Pro komplektist. Kui sul G4 seadmed juba olemas on ja sa tõesti mingit muud funktsionaalsust ei vaja, siis ei ole sellel vahetusel kindlasti mõtet. Kasuta need rahulikult lõpuni ära.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 27 Apr 2012, 23:18
Postitas Cado
On siis keegi reaalselt ka jõudnud katsetada G4 VS G9 -sat .
Mis esmamuljed on?
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 28 Apr 2012, 03:22
Postitas joel
aingb kirjutas:Üldjoontes olen seadmega rahul, kui vaid saaks klappides heli paremaks, oskab ehk keegi midagi soovitada?
Proovi kõrvatroppidega. Mul endal on BT1 ja ilma on heli ikka väga rõve kuulata, kõrvatroppidega täitsa normaalne. Tropid lõikavad selle plekise kõrgsagedusliku osa maha. BT1 vähemasti annab nii valjuks keerata, et ka kõrvatroppidega pole kuuldavusega mingeid probleeme ja ilma on suisa valus kuulata, kui helitugevus põhjas on. Kontrolli kindlasti üle, et sul kiivri sees klapid tõepoolest kõrva juures on. Paned cm nihu ja kuuldavus juba suht olematu.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 28 Apr 2012, 10:43
Postitas urmas66
Saad ehk lingi anda, et millise tellisid. Prooviks ka ehk selle odava kraami ära
[/quote]
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... OC:GB:1123
Oli üks neist,mis seal piltidel.Valisin sellise millel oli free shipping.Jõudis Hiinast kohale mingi 3-4 nädalaga ja maksis 6.99£[/quote]
Proovisin nö elus ära ja täitsa töötab.Kaks AAA patareid on kestnud nüüd juba mitu sõitu.Kuuldavus nagu neil kõigil oleneb kiivri müratasemest,aga kuni 60-70 on perfektne ja siis muidugi tuulemüra olenevalt kiivrist kas rohkem või vähem häirib.Minu kinnise kiivriga HJC oli täitsa ok kuni 100 ,naise lahtisega Held ja enda samasugusega oli normaalne vestlemine ikka kuni kiiruseni 70.Samas sõbra bluethoot mida prooviks võtsin ja mis maksab 399.-€ töötas samamoodi.Nii,et mina olen 8.70€ eest ostetud asjaga ikka kõvas võidus,see väike miinus on,et enne maha ronimist peab juhtme lahti tõmbama.Saab ka mingi seadme veel lisaks ühendada MP3 ,tel või hääljuhtimine,aga pole seda proovinud ja ei kavatse proovida ka.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 28 Apr 2012, 11:01
Postitas pets77
pets77 kirjutas:Tere.
Ei viitsi kogu teemat läbi lugeda(sorri), kuid milline oleks parim/odavaim seade. Ühendus juhtmevaba, ODAV ,telefoni ,gpsi ja kinnisele kiivrile, muid nõudmisi pole. Momendil on ka tavaline Nokia HF(ostes kaasas) asja ära ajanud, kuid need juhtmed ja kõrvakad ajavad hulluks.

Ostsin endale sellise junni ära. Asi maksis kokku vaid 33.- euri
Sõitma pole veel jõudnud, kuid tundub,et kiivris toimib ilusti. Aku kestvuse kohta veel andmed puuduvad. Kui keegi soovib sarnast osta, kuid enne soovib näppida, siis küsigu julgelt.
http://global.ebay.com/1-x-BT-500M-inte ... 16106/item
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 03 Mai 2012, 08:48
Postitas Raiki
Kas keegi teab nippu kuda panna suhtlema omavahel Tomtom Rider2 koos cardoga ja HTC Desire S
Navi ja Cardo saavad omavahel läbi, aga telefoniga on jama.
Ühendab ilusti ära, aga mind ei kuule keegi.
Mina sissetulevaid kõnesid kuulen.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 03 Mai 2012, 08:55
Postitas isandpauk
Raiki kirjutas:Kas keegi teab nippu kuda panna suhtlema omavahel Tomtom Rider2 koos cardoga ja HTC Desire S
Navi ja Cardo saavad omavahel läbi, aga telefoniga on jama.
Ühendab ilusti ära, aga mind ei kuule keegi.
Mina sissetulevaid kõnesid kuulen.
Telefoni ühendad ikka navi külge?
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 03 Mai 2012, 10:46
Postitas Raiki
Telefoni proovisin ühendada nii navi kui ka cardo külge.
Tulemus oli sama kahjuks.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 03 Mai 2012, 11:00
Postitas isandpauk
Raiki kirjutas:Telefoni proovisin ühendada nii navi kui ka cardo külge.
Tulemus oli sama kahjuks.
Telefon lülita välja ja aku tagat ära korraks (kui käib ära), seejärel proovi uuesti kõigepealt Cardo külge. Abiks oleks ka esialgu telefonil stereoheli edastus keelata.
Suure tõenäosusega on su telefoni softis mingi bugi või siis mingi installeeritud rakendus pidurdab. Võiksid proovida ka mõne teise hands-freega, et telefoni veas veenduda.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 03 Mai 2012, 11:08
Postitas Raiki
Telefonis võib asi olla küll, kuna nüüd tuhnisin netis ja kusagilt lugesin välja et uued telefonid ei toeta enam DUN ühendust ja neil pidavat mingi uus süsteem olema 
Samas kaasaskantava autonaviga cruiser 2 töötab laitmatult
Samuti ei ole minu tel tom tom telefonide listis ka.
Tavaline desire on aga S ei ole.
Saatsin tomtom-ile juba kirja ka.
Eks näis mis vastavad.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 01:13
Postitas Rein
Kuna siis peale pisikest pausi koormatud ratas jälle kahe inimesega, siis kaevasin välja mõniaeg tagasi saadud laiali läinud komplekti asendus süsteemi. Homme installin külge, vaatame kuidas toimetab. Kas jätkub siis seda kaumaks, kui 500 kiltsa.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 09:53
Postitas Raiki
Viimane kord ei jõudnud Sa nendega Tartust laevalegi 
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 09:58
Postitas Rein
Laevale jõudsin, aga Helsingist natuke välja rääkisin juba iseendaga. Seal kämpas avastasin, et see juhe oli lahti pistiku küljest.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 10:47
Postitas Raiki
No enne laevale minekut vahetati juba üks välja ju 
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 12:25
Postitas Rein
Vanaks hakkan jääma
Jah üks jubin vahetati sadamas välja jah. See ei lülitunud vist enam töösse.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 14:41
Postitas Macintosh
Kinnitan kõike seda, mis Ain on BT Next kohta eelpool lausunud. Lisaks sain ära proovida ka kahe kasutaja vahelise side, nii ühe, kui ka kahe tsikli peal.
Täheldasin sedasama kuuldavuse probleemi, kõik oli kuidagi natuke liiga vaikne ehk siis kuuldavus (samas avastasin kodus, et helinivood saab abil veelgi tõsta kasutades USB ühendust ja arvutisse installeritud tarkvara; tulemust veel proovinud pole). Täiendus eelenevale: proovisin järgi, tulemus igati ootuspärane, nüüd on oluliselt paremini kuulda ning jäi veel ruumigi valjemaks reguleerida.
Mida ma kahe sõitja side korral korrektselt toimima ei saanud oli VOX - pidasime enamus aega sidet lihtsalt üleval või aktiveerisime käsitsi.
Side kahe sõitja vahel kippus ragisema halvemaks minema kohe, kui vahemaa kahe ratturi vahel kasvas pikemamaks kui 700 m. Üldiselt eeldatakse ikkagi otsenätavust, nii metsaga piiratud kurv, kui ka sõiduk kahe sõitja vahel muudatavad side koheselt hakkivaks ja ragisevaks. Kui eesmärgiks telefon ja side mõne teise sõitjaga, siis julgeks soovitada küll.
aingb kirjutas:Üldjoontes olen seadmega rahul, kui vaid saaks klappides heli paremaks, oskab ehk keegi midagi soovitada?
Keegi vahetas ära endal kõrvaklapi kõlarid, seal see häda pidi peituma. Kahjuks pole kindel kas see oli biker.ee foorumis või kusagil mujal.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 04 Mai 2012, 15:07
Postitas Raiki
TOMTOM-i vastus minu murele:
Dear TomTom Customer,
Thank you for contacting TomTom Customer Support. My name is Luela and I am always happy to help.
I understand that the HTC desire S is not paring up properly with the Rider 2nd Edition.
Please be assured, I will do my best to give you all possible information regarding this.
After researching the details of your HTC Desire S, I have found that it is not compatible with your device.
Only the following phones/functions listed on our website are supported.
http://www.tomtom.com/phones/compatibility/
Please note:
The compatibility list is based on the original ROM and software version installed by the manufacturer.
We cannot ensure compatibility should the software have been altered or changed by the network provider
Usually when the phone starts up, if the screen shown is the network provider logo (Vodaphone, Orange, etc.) rather than the manufacturer logo (Blackberry, Nokia, Sony Ericsson, etc.) it indicates that the software may have been changed from the original manufacturers configuration of the handset.
At TomTom we strive to make our products compatible with as many devices and platforms as possible.
The market is using different protocols to connect devices. That, in combination with different software that the various phone manufacturers are using, and a lack of a single generic set of connectivity standards, it makes it difficult to support all phones with all functionalities.
Connectivity protocols are dictated by the technology markets, not by TomTom, so we are at the mercy of the fact that there is not one standard set of connectivity protocols that covers all platforms and devices. We therefore choose to use the most commonly supported connectivity protocols in order to support as many devices as we possibly can.
Our Testing Department is constantly testing all new devices that are released on the market, and when possible we make changes to our software to further improve the compatibility of our products.
In future we will continue to expand our compatibility lists, and will strive to ensure that our products support as many devices as possible, however we are unable to support any incompatible mobile phone.
With Kind Regards
Luela N
The TomTom Customer Care Team
Ja vaadates täna uuesti seda linki siis on nüüd minu tel seal ilusti nimekirjas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 05 Mai 2012, 09:32
Postitas aingb
ramli kirjutas:aingb kirjutas:...
Midagi jäi vajaka.. et siis, mille abil saab helinivood veelgi tõsta? Kas on veel mingi võimalus peale +/- häälenuppude?
softiga, läbi arvuti
Tirisin BTNext-i softi arvutisse. Nüüd on olemas programm ja arvuti tunnistab ka seadet, kuid millegipärast ei seo neid omavahel ära?!
Kõik sai tehtud nagu juhendis kirjas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 05 Mai 2012, 10:27
Postitas ramli
aingb kirjutas:
Tirisin BTNext-i softi arvutisse. Nüüd on olemas programm ja arvuti tunnistab ka seadet, kuid millegipärast ei seo neid omavahel ära?!
Kõik sai tehtud nagu juhendis kirjas.
kui kõik on juhendi järgi, siis peaks toimima... "ei seo" kõlab, nagu üritaksid üle sinihamba? Kasuta USB-d.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 06 Mai 2012, 20:54
Postitas isandpauk
Cardo G9 nüüd Eestis saadaval. Seadmete sidumine on läinud lihtsamaks ja kiiremaks võrreldes G4 mudeliga - võtad G9 seadmed peakomplekti küljest ära, paned väikse klõpsuga omavahel kokku ja u. sekundiga ongi seadmed seotud. Lisaks A ja B sidekanalitele on lisandunud ka 8 kohaline sõbranimekiri - seadmeid sidudes või Cardo Community portaali kaudu saad määrata, kes on sinu seadme sõbranimekirjas ning kuni 8 sõbraga saad seejärel sidet häälkäsuga öeldes mikrisse sõbra seadme nime. Koos A ja B kanalite ja 8 kohalise sõbranimekirjaga on võimalus siis sidet pidada kuni 10 erineva sideseadmega, A ja B kanaleid kasutades mitmega üheaegselt, sõbranimekirjas olevate seadmetega (ainult G9) ükshaaval. Telefoni kasutamise poolepealt on lisandunud ühe numbri kiirvalimise võimalus. Valjuhääldid pisut suuremad, mis võimaldavad kvaliteetsemat muusikat kuulata. Peakomplekti küljes olev mikrofon on vahetatav - saab paigaldada nii varrega kui juhtmega mikrofoni ning mõlemad on komplektis kaasas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Postitatud: 07 Mai 2012, 12:05
Postitas Raiki
Raiki kirjutas:...
Ja vaadates täna uuesti seda linki siis on nüüd minu tel seal ilusti nimekirjas.
Aga väta näpust. Ei olnud kasu ei sellest nimekirkas olevast nimest ega ka mitte navi uuenduste alla laadimisest 