Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kägu kirjutas:No sorry, kui kellelegi varba peale astusin
no kui 3000 kilose autoga üle varba veeretakse on valus küll
aga asjast, ei sõida ise väga väikese autoga, pigem sellise keskmisest veidi suuremaga. aga valikut tehes oli auto kaal küll viimane asi mida vaatasin, pigem ikka muud näitajad ja turvalisuse osas NCAP testid.
Raamiga jeebukad ja pick-upid on teadaolevalt päris rasked, aga avariiturvalisuse osas on ikka suht õnnetukesed.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
- Asukoht: Kambja / Tartu.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
mx77 kirjutas:Kägu kirjutas:No sorry, kui kellelegi varba peale astusin
no kui 3000 kilose autoga üle varba veeretakse on valus küll
aga asjast, ei sõida ise väga väikese autoga, pigem sellise keskmisest veidi suuremaga. aga valikut tehes oli auto kaal küll viimane asi mida vaatasin, pigem ikka muud näitajad ja turvalisuse osas NCAP testid.
Raamiga jeebukad ja pick-upid on teadaolevalt päris rasked, aga avariiturvalisuse osas on ikka suht õnnetukesed.
Minuteada täisraamil Jeep'id just turvalisuselt tugevamad.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Rumalad küsimused 2
minim2gnus kirjutas:Minuteada täisraamil Jeep'id just turvalisuselt tugevamad.
Jeep Compassil oli ncap 2 tärni vist? Lisaks on need väga kerged ümber minema. Äärmiselt turvaline element auto juures
edit: Tegelikult ma ei teagi, kas konkreetselt compass on täisraamil, aga üldiselt mõte jääb samaks...

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
minim2gnus kirjutas:mx77 kirjutas:Kägu kirjutas:No sorry, kui kellelegi varba peale astusin
no kui 3000 kilose autoga üle varba veeretakse on valus küll
aga asjast, ei sõida ise väga väikese autoga, pigem sellise keskmisest veidi suuremaga. aga valikut tehes oli auto kaal küll viimane asi mida vaatasin, pigem ikka muud näitajad ja turvalisuse osas NCAP testid.
Raamiga jeebukad ja pick-upid on teadaolevalt päris rasked, aga avariiturvalisuse osas on ikka suht õnnetukesed.Minuteada täisraamil Jeep'id just turvalisuselt tugevamad.
No parimad täisaraamil autoklassi esindajad on kastikad.
Uuematest (peale 2010) tehtud testidest näiteks VW Amaroc sai 4 tärni, kui standardiks on juba kujuneneud 5 tärni.
Enne 2009 aastat on kastikate tulemuseg aga väga nutused - üks kuni kolm tärni.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
- Tsikkel: Yamaha V-Star
- Asukoht: Tallinn , Nõmme
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
minim2gnus kirjutas:mx77 kirjutas:Kägu kirjutas:No sorry, kui kellelegi varba peale astusin
no kui 3000 kilose autoga üle varba veeretakse on valus küll
aga asjast, ei sõida ise väga väikese autoga, pigem sellise keskmisest veidi suuremaga. aga valikut tehes oli auto kaal küll viimane asi mida vaatasin, pigem ikka muud näitajad ja turvalisuse osas NCAP testid.
Raamiga jeebukad ja pick-upid on teadaolevalt päris rasked, aga avariiturvalisuse osas on ikka suht õnnetukesed.Minuteada täisraamil Jeep'id just turvalisuselt tugevamad.
Statistika viib alla kokkupõrkel trampliinina mõjuvad väiksemad autod , mis tõttu auto ümber paiskub ja kinnitamata turvavööga reisijad rullumisel autost välja paiskuvad ning ränki vigastusi saavad või surevad ! Samuti saavad raskeid vigastusi või surma õnnetuse teine osapool . Kõrge raskuskese on probleem ka väikestel kiirustel kui kurvis äärekivile sõidetakse jne. näiteid siin kohalikus linnaliikluses küllaga . Eestis siiski liiklejad küllaltki seaduskuulekad ja sõidavad reeglina rihmad peal ning pole suurt kuulnud , et avariis osalenud maasturi sõitjad kastidesse oleks pakitud . Tänavune Pärnu mnt. ränk õnnetus oli ka näide sellest , kuis turvaline Subaru rammides Hummerit jäi väliselt tervemaks kui viimane kuid juht siiski elu jättis . Hummeri raam absorbeeris löögi maksimaalselt ja juht vist ainumana sai jalaluumurde .
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad küsimused 2
badandevil kirjutas:Kui keeruline on rattale suunatuledega peeglid panna? Juhtmete vedamine ja ühendamine...
Kui pirnid sarnaste näitajatega, nagu enne, siis peale juhtmete vedamise ei tohiks miskit muud olla. Kui tahad hõõglambi asemele ledi panna, siis otsi siitsamast foorumist üles teemaarendused tavalise suunaka lediga asendamise kohta. Kas suunakatega peeglitel on juhtmed läbi peeglivarre lenksuni veetud? Kui jah, siis pikendad suunaka oma juhtmed kuni peegliteni ja topid lülitijutmete kimpu(desse). Pistikud kinni või tükk tina ja termosuka jupid, ning peaks kõik olema. Kui peeglitel juhtmeid pole, tuleb need ka kuskilt peegli varrest läbi toppida või muudmoodi pirnini vedada.
Kui lenksu külge sobivad peeglid olemas ja pirnide parameetrid klapivad, siis edasi ju ainult tegemise vaev. Tulemus saab muidugi sellele vastav olema, kui suure põhjalikkusega Sa asja ette võtad, kui hästi juhtmeid peita viitsid jms.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Rumalad küsimused 2
badandevil kirjutas:Kui keeruline on rattale suunatuledega peeglid panna? Juhtmete vedamine ja ühendamine...
Ei ole jah eriti keerukas see töö
muidugi sõltub ka rattast.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad küsimused 2
badandevil kirjutas:Olemas ei ole veel midagi, kaalun kahte võimalust - kas panna eBayst saadavad led kleepsud olemasolevatele peale või osta intrigeeritud suunakatega ja peeglid ära vahetada. Kleepsudel tuleb juhtmeid mööda peegli vart vedada, peeglitel on juhtmed varre otsast väljas.
Aga kas see variant on ka võimalik, et juba küljes olevad suunatuled jäävad ka töötama? Teha siis nagu lisasuunatuled.
Integreeritud suunakatega saad igal juhul viisakama tulemuse.
Lisasuunakate puhul tee enne tegutsemist kindlaks, mida relee, kaitsmed ja seadusesilm asjast arvavad.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Rumalad küsimused 2
Mu endisel ninjal olid kylge poogitud led suunadega peeglid.töötasid kyll ja juhtmed olid tava suunakate kylge yhendatud.välja nägid need peeglid nagu odav hiina porno mis oleks vöinud olla olemata
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mul ühed uued integreeritud suundadega peeglid üle. Ei läinud endal kasutusse ikka.
Kellel huvi võib PM-i saata.
Re: Rumalad küsimused 2
Arko kirjutas:Ära kahetse seda, mida teinud oled , kahetse seda, mida teinud pole.
penskar
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kas Tallinnas või lähistel pakub keegi õunamahla tegemise teenust? Inimene ei soovigi masinat rentida, vaid just teenust, et viib õunad ja raha, ning saab mahla vastu.

-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Mai 2013, 11:07
- Tsikkel: Dragstar Classic 1100 2003a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused 2
daub kirjutas:Kas Tallinnas või lähistel pakub keegi õunamahla tegemise teenust? Inimene ei soovigi masinat rentida, vaid just teenust, et viib õunad ja raha, ning saab mahla vastu.
Pääskülas Õitse tn.58027040
-
Teema algataja - Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Mida teha vana tõrvapapi, eterniidi ning silikaadiga? Ulmelised hinnad jäätmejaama vedades... ei imesta, et inimesed sitta metsa alla viivad.
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: Rumalad küsimused 2
Kipsi kirjutas:Mida teha vana tõrvapapi, eterniidi ning silikaadiga? Ulmelised hinnad jäätmejaama vedades... ei imesta, et inimesed sitta metsa alla viivad.
Eelmine kevad sai väetatud põldu. Tuli üks vend juurde ja pakkus musta otsa. Eterniidid vaja ära purustada. Ja uhasin igatpidi üle. Tegi tee täidet nendest vanadest eterniitidest. Silikaat, kui korras on, siis saab korstna pitsi ladumisel näiteks ära kasutada. Tõrvapapp. Ei tea, aga teed vist asfalteerida ei saa . Keegi ehk viib tasuta endale minema. Eks neid ikka leidub, kellel vaja. Metsa alused niigi seda kräppi täis. Aga kui muud üle ei jää, mis seal ikka.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: 28 Veebr 2008, 22:28
- Tsikkel: Honda CB550SC Nighthawk ´84
- Asukoht: Järvamaa
Re: Rumalad küsimused 2
Kipsi kirjutas:Mida teha vana tõrvapapi, eterniidi ning silikaadiga? Ulmelised hinnad jäätmejaama vedades... ei imesta, et inimesed sitta metsa alla viivad.
Uuri tutvusringkonnas ehk on kellelgi täitematerjali vaja.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kipsi kirjutas:Mida teha vana tõrvapapi, eterniidi ning silikaadiga? Ulmelised hinnad jäätmejaama vedades... ei imesta, et inimesed sitta metsa alla viivad.
Telliseid võtavad hinnakirja kohaselt tasuta vastu, aga hullem on auto stangede ja istmetega. Neid ei võeta isegi raha eest vastu.
Allikas : http://www.keskkonnateenused.ee/admin/u ... 2.2012.pdf
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kipsi kirjutas:Mida teha vana tõrvapapi, eterniidi ning silikaadiga? Ulmelised hinnad jäätmejaama vedades... ei imesta, et inimesed sitta metsa alla viivad.
eterniiti võetakse tavaprügi hinnaga ja põhjuseks just see,et ei veetaks seda asbestipaska loodusesse.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Rumalad küsimused 2
Miks on kõik kanalisatsiooni luugid ja muud kaevukaaned keset sõiduteed? Miks ei saa neid ehitada tee äärde, haljasalale või kõnniteedele? Miks peavad nad olema sõiduteel, et siis sealt esimese aastaga ära vajuda?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
TarmoM kirjutas:Miks on kõik kanalisatsiooni luugid ja muud kaevukaaned keset sõiduteed? Miks ei saa neid ehitada tee äärde, haljasalale või kõnniteedele? Miks peavad nad olema sõiduteel, et siis sealt esimese aastaga ära vajuda?
Sest tee keskele on kommunikatsioone kõige lihtam paigaldada. Lisaks on tänava servades sadeveekanalisatsioon, mis asub madlamas sügavuses kui muud kaevud. See, et kaaned ära vajuvad on pigem paigalduse kui asukoha süü.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks .
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks .
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
davidsoniharald kirjutas:Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks
.
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks
.
Video on emaplaadile integreeritud, tuleb vahetada kogu emaplaat. Pole küll kuulnud, et keegi neid remondiks. Samas sülearvuti emaplaadi vahetamise majanduslik otstarbekus väljaspool garantiid üldjuhul puudub, seega ...
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks
.
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks
.
Video on emaplaadile integreeritud, tuleb vahetada kogu emaplaat. Pole küll kuulnud, et keegi neid remondiks. Samas sülearvuti emaplaadi vahetamise majanduslik otstarbekus väljaspool garantiid üldjuhul puudub, seega ...
...on aeg pikendada garantiid veel aasta võrra ja minna sellega garatiisse nagu õige mees?
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:TarmoM kirjutas:Miks on kõik kanalisatsiooni luugid ja muud kaevukaaned keset sõiduteed? Miks ei saa neid ehitada tee äärde, haljasalale või kõnniteedele? Miks peavad nad olema sõiduteel, et siis sealt esimese aastaga ära vajuda?
Sest tee keskele on kommunikatsioone kõige lihtam paigaldada. Lisaks on tänava servades sadeveekanalisatsioon, mis asub madlamas sügavuses kui muud kaevud. See, et kaaned ära vajuvad on pigem paigalduse kui asukoha süü.
Paigaldaks nad siis tee keskele, nad paigaldavad täpselt nii et jääb otse ratta alla. Ma saan veel sellest loogikast ka aru, sest paari aastaga on roopad sees ja kui kaev asetseks 2 sóidujälje vahel, siis see hakkaks mingil hetkel vastu auto póhja käima. Ok, oskusi ka pole, et teha kaeve nii, et need ära ei vaju. A miks kuradi pärast ei saa kasutada kaani mis oleks pealt siledad ja ei asekseks kaevuróngast madalamal?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
davidsoniharald kirjutas:Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks
.
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks
.
Khaju küll, aga sa pead leppima, et sul on nüüd arvuti lutsu viskamiseks.
Ja ärge ostke neid igasugu Inspirone, Pavillione ja muud sellist cräppi.
Re: Rumalad küsimused 2
davidsoniharald kirjutas:Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks
.
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks
.
vahel õnnestub kaardi eluiga pikendada ahjus vöi kuumaöhupüstoliga graafikakiipi kuumutades.
Probleem on ilmselt selles et mikorpraod on tekkinud kiibi all oleva tinaühenduste sisse ja kuumenedes hakkavad need paisuma piisavalt et ühendus on häiritud.
Ma ei tea kas eestis keegi teistele sellist asja on nöus tegema, kuna mingit garantiid ei ole et see reaalse tulemuse annab.
Ise kuumutasin enda vanal lenovo T61 emaplaati ahjus 200C juures 7 min ja hakkas uuesti tööle
Lihtsa mehaaniku jaoks just paras ettevötmine
Tasub google otsingut kasutada (laptop graphics card baking vms), töenäoliselt leiad möne referentsi sellise töö tegemiseks kui viitsimist on.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
macintosh kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Küsimus süleavuti kohta. Masinaks Dell Inpiron N5010. Probleemiks vist on graafika kaart. Üles soenedes viskab miskil hetkel pildi ruuduliseks ja siis crashib korralikult. Graafika kaardiks peaks olema ati mobility radeon hd 550v. Küsimus ongi, kas see kaart on integreeritud emaplaadile või saab seda ka ise vahetada? Amazonist ja ebayst sellist kaarti eradi müügil ei näinud igatahes. Raalil kaant maha rebima ka ei hakka, liiga keeruline lihtsa mehaaniku jaoks
.
Kas keegi on pädev seda arvutit remontima ja tahaks asja ette võtta? Harjumaa piires paluks
.
Video on emaplaadile integreeritud, tuleb vahetada kogu emaplaat. Pole küll kuulnud, et keegi neid remondiks. Samas sülearvuti emaplaadi vahetamise majanduslik otstarbekus väljaspool garantiid üldjuhul puudub, seega ...
Mina remondin neid, nädalas käib 5tk küll läbi. Aga muidugi ei tegutse ma tallinnas. Seal on itbuss ja muud asutused, kes küsivad meeletu summa remondi eest