Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Melx »

215 on ikka väga lai talveks kui just 2t masin pole, lisaks kui sul nii vähe ruumi juba praegu on siis asi paremaks ei lähe suurema rehviga, külma ilmaga lumesoppa täis mätsib koopa läheb manöövrite sooritamine põnevaks. Ning see talvine läga hästi ei mõju ka ilusatele velgedele. Nagu öeldud, teine veljering koos normaalses mõõdus rehvidega, pärast ei suuda ära uskuda kui hästi auto lõikab läbi lumesupi.

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

185-195 on talveks hea küll. Kui velgedele väga rõvedalt jääb, siis kaalu talvekate jaoks kitsamate velgede ostmist, jääb ära ka igal kevadel-sügisel rehvide ringi tõstmine. Rataste vahetusega saad soovi korral reeglina ise hakkama.

Sama laiuse puhul kõrgem profiil võib tegelikult laiusele mõjuda küll. Minu arusaama järgi mõõdetakse laiust mustrist, aga kõrgema profiili puhul küljed reeglina natuke rohkem "punnis". Vähemalt oma kogemus selline, et sama laiusega, aga indeksilt 5% kõrgema profiiliga rehv kraapis amordi küljelt sinna kogunenud pori maha. Päris vastu õnneks käima ei hakanud.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas villy »

Töll kirjutas:
Bad Boy X kirjutas:

Mul kah üks autoteemaline rumal küsimus targematele :D
Et kui kõrge profiiliga rehv autole alla mahub kui max mõõt mis laiuselt mahub on 215/45 R17, laiemat ei saa panna sest amort on liiga lähedal siis, kitsamat kah ei saa panna kuna velg on just nii lai.. aga tahaks kõrgemat rehvi sest noh talv on tulekul ja ega päälinna tänavad on teadagi kui korras..
igasugused online konverterid näitavad kuda auto spido näit muutub, sellist vajalikku pole leidnud.. peast ei jaga seda autoasja niipalju :D

Otsid talveks teised veljed- näiteks 15 tolli ja rehvid 185/65R15. Rehvi läbimõõt ja kiirus jäävad enam-vähem õiged. Rehvid kitsamad ja parem läbivus sügavas lumes, kütusekulu väiksem, rehvi seina kõrgus suurem ja tänu sellele pehmemad + odavamad osta ja ei pea igal kevadel-sügisel rehve velgedelt maha kiskuma.

http://www.rehviring.ee/kiiruse/kalkulaator/

Enne 15 tolliste velgeda vaatamist tee kindlaks, et need sobivad ikka auto alla. Osadel on pidurid koos suppordiga nii suured, et 15 ei mahugi enam. Aga jah 215/45 R17 ei ole kindlasti muga mõõt talveks tallinnas. Leia oma margifoorumist kui kõrge 17 tollisega sõita kannatab. Kui uuem siis esindusest. Iga auto on erinev. Ma kasutan talvel natuke kõrgemat profiili kui tehasemõõt aga kõikidele autodele ei pruugi sobida. Teine variant oleks jah leida teine jooks velgesid. 16 näiteks. 205/55 R16 vastab sinu mõõdule väga lähedalt ja on pehmem.

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Kõik kes arvavad, et lai rehv on talvel s**t ja kitsas pitsalõikur on just õige, põhjendada ka suudavad oma juttu? Ma kuulaks/loeks kohe huviga.

Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Motorized »

Lihtne loogika ütleb, et kitsas rehv läheb lumest ja lörtsist paremini läbi. Laia rehvi ei pruugi auto raskus lume/lörtsi ollusest läbi vajutada ja pidamisest ei saa sel juhul rääkida, kui kontakt teepinnaga puudub.


Töll
Postitusi: 78
Liitunud: 04 Veebr 2007, 14:48
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Töll »

Motorized kirjutas:

Lihtne loogika ütleb, et kitsas rehv läheb lumest ja lörtsist paremini läbi. Laia rehvi ei pruugi auto raskus lume/lörtsi ollusest läbi vajutada ja pidamisest ei saa sel juhul rääkida, kui kontakt teepinnaga puudub.

+1
Laiad rehvid asfaldile ( F 1 ) ja kitsad kehvadesse tingimustesse ( vaata rallikate omi - heal juhul 155 laiusega vist - täpselt ei tea )


mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Motorized kirjutas:

Lihtne loogika ütleb, et kitsas rehv läheb lumest ja lörtsist paremini läbi. Laia rehvi ei pruugi auto raskus lume/lörtsi ollusest läbi vajutada ja pidamisest ei saa sel juhul rääkida, kui kontakt teepinnaga puudub.

Aga vaata lumel käiakse nende reketitega, autoga peaks ka võibolla siga laiad alla panema, ei vaju läbi :D


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Linna-maanteeautole pole küll kuidagi std. mõõtudest laiemaid ja suuremaid rehve ega velgi vaja ning äärmiselt ebaotstarbekas on neid sinna toppida. Laiusesse ja läbimõõtu investeerimise asemel tuleks see raha panna lihtsalt parematesse rehvidesse!

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Motorized kirjutas:

Lihtne loogika ütleb, et kitsas rehv läheb lumest ja lörtsist paremini läbi. Laia rehvi ei pruugi auto raskus lume/lörtsi ollusest läbi vajutada ja pidamisest ei saa sel juhul rääkida, kui kontakt teepinnaga puudub.

Mul 225 laiusega all, põllurallit ei harrasta ja metsateid ei avasta, kui muster on korralik, siis on küll ükskõik kas 195 või 225. Ja nüüd kitsamast rehvist rääkides, siis oli juhus, kus pitsalõikuritega auto vajus lihtsalt sulanud kinnisõidetud lumest läbi ja jäi kinni, samas mina sõitsin sealt probleemideta :mrgreen:

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Melx »

-PitBull- kirjutas:
Motorized kirjutas:

Lihtne loogika ütleb, et kitsas rehv läheb lumest ja lörtsist paremini läbi. Laia rehvi ei pruugi auto raskus lume/lörtsi ollusest läbi vajutada ja pidamisest ei saa sel juhul rääkida, kui kontakt teepinnaga puudub.

Mul 225 laiusega all, põllurallit ei harrasta ja metsateid ei avasta, kui muster on korralik, siis on küll ükskõik kas 195 või 225. Ja nüüd kitsamast rehvist rääkides, siis oli juhus, kus pitsalõikuritega auto vajus lihtsalt sulanud kinnisõidetud lumest läbi ja jäi kinni, samas mina sõitsin sealt probleemideta :mrgreen:

No ikka ei ole ükskõik, kaks sarnast esiveolist masinat 1,4t, mitte sama mudel aga suht samasugused olemuselt, üks 185 70 maanteel lihtsalt sõidab pasavallist läbi, teine 205 55 planeeris ja pooled korrad esp assisteeris.

Kui ikka masinal kaalu pole, et läbi suruda läheb rehv üle, reeglina kui rehvi ja teepinna vahele jääb miski muu kui otsene kontak on tulemuseks . . . eriti kurvis ja pidurdamisel. See kas miski on hea või mitte saab öelda võrdleva kogemuse najal, ühest punktist võib igaüks ka oma naist kiita.

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Melx kirjutas:

No ikka ei ole ükskõik, kaks sarnast esiveolist masinat 1,4t, mitte sama mudel aga suht samasugused olemuselt, üks 185 70 maanteel lihtsalt sõidab pasavallist läbi, teine 205 55 planeeris ja pooled korrad esp assisteeris.

Kui ikka masinal kaalu pole, et läbi suruda läheb rehv üle, reeglina kui rehvi ja teepinna vahele jääb miski muu kui otsene kontak on tulemuseks . . . eriti kurvis ja pidurdamisel. See kas miski on hea või mitte saab öelda võrdleva kogemuse najal, ühest punktist võib igaüks ka oma naist kiita.

No mingitele valesillaveoga alakaalulistele autodele ei olegi lai rehv mõeldud :mrgreen: Ja kui see kitsas rehv hakkab seal pasavallis kiskuma, paneb mõni käed silmade ette ja hakkab kilkama :ner:

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

Jääraja kogemustest võib öelda, et lölrtsisel jääl kuuma andes töötab hea lamelliga kitsam naelrehv kindlasti paremini. Külmades tingimustes töötab ka lai. Manteel mingi pudru sees sõites suht savi on seal naelad või mitte, nagunii need tööd ei tee. Kui on jäide, kiilasjää siis on naelast tõsine abi. Rehvilaius on suhteliselt auto massis kinni, jälgiks tehasesoovitusi. Proti rehvid töötavad ka suht ok, aga seda mitte külma ilmaga, kui kiirust taga ajad. Maanteel igapäevaliikluses ma eriti ei põeks, persetunnetus annab aimu kui libedaks hakkab minema. Odava otsa hiinakal ja kvaliteet rehvil on pidamise poolest korralik vahe, ühesõnaga kui pappi on siis osta oma masinale uued Hakkapeliitad, Condid või miskit sarnast ja naudi talvist sõitu.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

Bad Boy X kirjutas:

ega see 11milli ei tee ilma küll..
kogu värk sai alguse sellest et sõitsin mõnda aega sugulase autoga ringi ja nüüd endaomasse tagasi kolides on tunne nagu istuks telliskivide peal :mrgreen:
maanteel ok aga linnas paras piin üle kaevuluukide ja trammirööbaste sõita. sugulasel muidugi miskid 65-70 kõrgusega juustud all kah :D
aga tnx :bsmile:

suurema läbimõõduga rehv on konarustega vähem tundlikum. laiem rehv hakkab teed otsima asfaldi sõidujälgedes, talvel pidavus kaob lörtsiga ja vihmaga porilombis. kitsas rehv on lumega parem, asfaldi kulumisrööbastes ja suuremates porilompides. laiem madal rehv kulub ka rutem :bsmile:

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kägu kirjutas:

Kõik kes arvavad, et lai rehv on talvel s*** ja kitsas pitsalõikur on just õige, põhjendada ka suudavad oma juttu? Ma kuulaks/loeks kohe huviga.

Ma ei hakka jutustama, põhjendan pildiga:
Pilt
Minu teada on neil ka laiem rehv lubatud, aga millegipärast sõidetakse võinugadel. Ju siis saab kiiremini edasi.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

Viimasel pildil ei ole tegu tänavalegaalse rehviga.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Füüsikaseadused (erisurve pinnaühikule) ei küsi legaalsuse järgi. Mõte jääb samaks.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

Nende naeltega mis rallikatel all on ka pidamine peaaegu nagu asfaldil
Nii need rallimehed ise väidavad
Ei tea mis ma oma 235 17" talvekatega siis peaks pihta hakkama.
Tegelikult on pidamine väga hea korraliku rehviga


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas madjs »

http://krracing.ee/images/phocagallery/ ... _55519.JPG sellega on tegusid tehtud, mantee legaalne rehv, veidi plärtsuv moto. Hetkel lähevad külge pleksid ja kui võimalik siis ka plastikud, kaalu vaja maha saada. Parimatel pävadel on ka 4wd mehed veits hämmingus olnud.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

puna kirjutas:

Ei tea mis ma oma 235 17" talvekatega siis peaks pihta hakkama.
Tegelikult on pidamine väga hea korraliku rehviga

kes küsis su vankriratta suurust (togi)

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kägu »

pühak kirjutas:
Kägu kirjutas:

Kõik kes arvavad, et lai rehv on talvel s*** ja kitsas pitsalõikur on just õige, põhjendada ka suudavad oma juttu? Ma kuulaks/loeks kohe huviga.

Ma ei hakka jutustama, põhjendan pildiga:
Minu teada on neil ka laiem rehv lubatud, aga millegipärast sõidetakse võinugadel. Ju siis saab kiiremini edasi.

Sinu toodud pildil pole autot ka. Aga eks ole ka selliste aiakärudega sõitjaid. Normaalsed masinad jäävad sinna 1700-3000kg vahele. Aga eks igal ühel ole oma arusaam autodest. Mina igatahes selliste pappkarpidega küll liigelda ei ihalda.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kägu kirjutas:
pühak kirjutas:
Kägu kirjutas:

Kõik kes arvavad, et lai rehv on talvel s*** ja kitsas pitsalõikur on just õige, põhjendada ka suudavad oma juttu? Ma kuulaks/loeks kohe huviga.

Ma ei hakka jutustama, põhjendan pildiga:
Minu teada on neil ka laiem rehv lubatud, aga millegipärast sõidetakse võinugadel. Ju siis saab kiiremini edasi.

Sinu toodud pildil pole autot ka. Aga eks ole ka selliste aiakärudega sõitjaid. Normaalsed masinad jäävad sinna 1700-3000kg vahele. Aga eks igal ühel ole oma arusaam autodest. Mina igatahes selliste pappkarpidega küll liigelda ei ihalda.

Need pappkarbid teevad vahest mõne kukerpalli ka, kuna neid piinatakse ikka konkreetselt viimase piirini ja veidi rohkem. Aga viimasel ajal on need pappkarbid päris kenasti oma sõitjaid kaitsnud, kui nüüd avariide ja vigastatute/hukkunute suhet muu liiklusega võrrelda.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Ei pidanud rallikaid silmas, vaid ikka tänaval liiklevaid sama malli masinaid.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kägu kirjutas:

Sinu toodud pildil pole autot ka. Aga eks ole ka selliste aiakärudega sõitjaid. Normaalsed masinad jäävad sinna 1700-3000kg vahele. Aga eks igal ühel ole oma arusaam autodest. Mina igatahes selliste pappkarpidega küll liigelda ei ihalda.

Et siis ühe inimese punktist A punkti B nihutamiseks on mõistlik teisaldada ka 2600 kg metalli, kummi, plasti, juhtmeid jms? No offence aga segi olete kamminud oma veoautode kultuses. Sellest loogikast lähtudes on ainukesed normaalsed sõiduvahendid Toyota Lancruiser, Hummer ja soomustransoortöör BTR (teeks erandi maal elavatele inimestele, neil võib seda põllumajandustehnikat tõepoolest päriselt ka vaja olla).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas stev666 »

225/60r16 enda autol talvel, ja isegi x5´te olen välja tõmmanud korduvalt.

Ja ega igale autole ei saagi 195 laia rehvi alla ajada. Ja paljudel autodel on 17 tolli miinimum suurus mis alla mahub.

dr800 2x
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas stev666 »

kas viasati tuuneri peale salvestatud saateid saab kuidagi kõvakettale(mälupulgale)?

dr800 2x
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kägu kirjutas:
pühak kirjutas:
Kägu kirjutas:

Kõik kes arvavad, et lai rehv on talvel s*** ja kitsas pitsalõikur on just õige, põhjendada ka suudavad oma juttu? Ma kuulaks/loeks kohe huviga.

Ma ei hakka jutustama, põhjendan pildiga:
Minu teada on neil ka laiem rehv lubatud, aga millegipärast sõidetakse võinugadel. Ju siis saab kiiremini edasi.

Sinu toodud pildil pole autot ka. Aga eks ole ka selliste aiakärudega sõitjaid. Normaalsed masinad jäävad sinna 1700-3000kg vahele. Aga eks igal ühel ole oma arusaam autodest. Mina igatahes selliste pappkarpidega küll liigelda ei ihalda.

Lahja, väga lahja ikka. Õige auto algab ikka 15 tonnist ja veel parem oleks ikka ca 60 tonni. Midagi sellist:
Pilt

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kägu »

No sorry, kui kellelegi varba peale astusin :bsmile:

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas stev666 »

eks neile astusid kes pisikeste kurkaritega ringi veerevad..

dr800 2x
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 426f »

Kui palju efektiivsem on bikel radiaal kinnitusega esi pidur võrreldes vanaaegse lahendusega.kas pidurdamise ajal on olulist efektiivsuse vahet tunda .ees siis yhel 2 ketast 320mm ja radial pidur 4kolbi suppordis ja teisel vanaaegne ja 2 320mm ketast koos 6 kolvililiste supportidega

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Kuidas sellised leegitorud tehtud on?

Pilt

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”