Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
yes, Sir kirjutas:...mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?
Alternatiiv on isetasanduva põrandaseguga üle kallata ja ära värvida. Tuleb sama sile nagu epo aga mitte nii tugev. Krossinaaste või siis haamri pillamist ei kesta. Aga suur pluss on see, et saad ise teha ja kasvõi osade kaupa. Võibolla saab epot ka jupikaupa teha aga see vist päris DIY tegevus ei ole.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Rumalad küsimused 2
yes, Sir kirjutas:... Garaažil on betoonpõrand, mis kogub pidevalt tolmu ja mustust ning see hoiab niiskust sees. Nii, küsimus, kas oleks kõnealla tulev epoxy (eesti keeles vist siis epoksi) kasutada ja põrand sellega üle lasta? Tuleb mõni niiskustõkend veel alla panna? Ning ehk keegi, kes sellega kokku puutund rohkem on, võiks mainida kas üldse on olemas niisketes ruumides vastupidavat epoxyt? Läheks see ebamõistlikult kalliks või on mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?
Epopõrand tuleb suht kulukas. Kui tahad tolmuvaba ja lihtsalt hooldatavat betoonpõrandat tõmba ta (korralikult puhastatud põrand) üle ehituspoes müüdava niiskustõkkega. Jälgi kindlasti tootja juhiseid - esimene kiht peaks olema kruntimiseks lahjendatud vist veega. Mingi 2-3 kihti peaks väga pro lõpptulemus jääma.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
- Tsikkel: Yamaha V-Star
- Asukoht: Tallinn , Nõmme
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Maaks kirjutas:yes, Sir kirjutas:... Garaažil on betoonpõrand, mis kogub pidevalt tolmu ja mustust ning see hoiab niiskust sees. Nii, küsimus, kas oleks kõnealla tulev epoxy (eesti keeles vist siis epoksi) kasutada ja põrand sellega üle lasta? Tuleb mõni niiskustõkend veel alla panna? Ning ehk keegi, kes sellega kokku puutund rohkem on, võiks mainida kas üldse on olemas niisketes ruumides vastupidavat epoxyt? Läheks see ebamõistlikult kalliks või on mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?
Epopõrand tuleb suht kulukas. Kui tahad tolmuvaba ja lihtsalt hooldatavat betoonpõrandat tõmba ta (korralikult puhastatud põrand) üle ehituspoes müüdava niiskustõkkega. Jälgi kindlasti tootja juhiseid - esimene kiht peaks olema kruntimiseks lahjendatud vist veega. Mingi 2-3 kihti peaks väga pro lõpptulemus jääma.
Sellest jamast pole küll tolku ! Tegu siiski niiskustõkkega , mis vee ja kemikaalide puhul kaitset pikkalt ei anna . Pigem betooni värv või linoleum maha .
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kui keevitamisega tegeleda siis linoleum pole just kõige vaimukam, põleb auklikuks ja halvimal juhul läheb veel põlema ka.
http://www.krracing.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Rumalad küsimused 2
madjs kirjutas:Kui keevitamisega tegeleda siis linoleum pole just kõige vaimukam, põleb auklikuks ja halvimal juhul läheb veel põlema ka.
- veel libe.
Niiskustõkkega tuleks ikkagi põrand enne töödelda.
Siin juba välja pakutud isetasanduv segu oleks kõige mõistlikum lahendus.
edu
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kui all olev pind on õli saanud siis paras peavalu. Et sinna üldse midagi enam kinni jääks. Päästab väljalõhkumine ja uus valu, aga se päris kulukas ja mässamist jagub. Omal selline kogemus, aga noh ega ma mingi ehitusmees ka pole.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 3243
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kuidas nimetatakse seda asja?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Pidurisuporti kinnitus kronsa?
http://www.krracing.ee/
Re: Rumalad küsimused 2
puuri teiselt poolt auk sisse ja torniga peksa see liugurpolt välja.
Re: Rumalad küsimused 2
Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?
Re: Rumalad küsimused 2
peitupaik kirjutas:Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?
Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Rumalad küsimused 2
-PitBull- kirjutas:peitupaik kirjutas:Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?
Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST
Sel koguaeg kontrollingi aga lootsin infot saada võimaluse kohta, et kas see võib veel täna kehtima hakkata.
Re: Rumalad küsimused 2
peitupaik kirjutas:-PitBull- kirjutas:peitupaik kirjutas:Tund tagasi sõlmisin iizi.ee-s liikluskindlustuse. Kui võimalik see on, et tänase päeva jooksul võib see kehtima hakkata ?
Löö number sisse ja kontrolli https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST
Sel koguaeg kontrollingi aga lootsin infot saada võimaluse kohta, et kas see võib veel täna kehtima hakkata.
Salva kindlustuse tegin salva.ee lehel, siis hakkas kohe kehtima, iizi-ga ei mäleta, et oleks seda juhtunud.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Rumalad küsimused 2
Tere,
Kiirelt oleks Tallinnas abi vaja. Nimelt oleks vaja infot, kust võiks pühapäeval leida lehtkaliibri vahemikus 0.05-0.3 , peaasi, et vahemik 0.1 kuni 0.2 oleks väga väikese vahemiku lehtedega (näiteks. 0.1-0.12-0.14-0.16-0.18-0-2 mm)
Järsku on keegi nõus seda tööriista paariks tunniks laenama?
Ja teine küsimus. Kas keegi oskab Tallinnas soovitada kohta, kus oleks kiiremas korras võimalik kaheksa klapiseibi üle lihvida? Seoses töö kiireloomulisusega oleks nõus raha normaaltariifist rohkem maksma.
Kui kellegil infot, siis võib julgelt helistada : viis-kuus-618555 või PM'i postitada
Edu,
Magi
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Lehtkaliibri leiad puhkepäeval näiteks Tööriistamarketist Järve keskuse "küljes". Klapiseibe saad lasta lihvida Elips-is (5087150, aga ikka tööpäevadel ) aga kui kõik on vaja eri mõõtu lihvida, siis läheb see kordades kallimaks uute ja õigete seibide ostuga võrreldes. Kui on vaja mitu tüki samasse mõõtu, siis on lihvimisel natuke jumet.
PS! kuskohast tekib nii ekstreemne vajadus, et 8 seibi vaja lihvida. Kas uhiuued klapid või nukad või kõik 8 pesa lõigatud? Kui ükski eelnimetatutest ei ole põhjuseks, siis ma isegi ei kujuta ette, mis võiks põhjustada korraga 8 liiga väikest klapivahet
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kas militaarpood Pärnus Jaani 2 on füüsiliselt külastatav ja laupäeviti avatud?
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mis värk nende enduurorataste ja nende paberitega kuulutustes on? Küll on osad ka ilma paberiteta müügis tunduvalt soodsamalt või mõnel 2005+ aasta pillil on hoopis 96 aasta paberid jne? Mis äri ja milleks nagu paberitega eraldi käib?
Näited:
http://www.auto24.ee/used/1329217
Re: Rumalad küsimused 2
Küsimus, kas Tallinnas on asjapulka, kes juhtrauda sirgeks väänaks? Ratas käis nimelt korra horisontaalis ja nüüd on juhtraud nõksa lollaka nurga all.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Rumalad küsimused 2
villy kirjutas:Mis värk nende enduurorataste ja nende paberitega kuulutustes on? Küll on osad ka ilma paberiteta müügis tunduvalt soodsamalt või mõnel 2005+ aasta pillil on hoopis 96 aasta paberid jne? Mis äri ja milleks nagu paberitega eraldi käib?
Näited:
http://www.auto24.ee/used/1329217
no kui näiteks ei ole seda nö tänavapaketti ja hiljem juurde ostetud tuled-viled ja siis mingi teise ratta odavad dokumendid,sest politsei ei tee ju vahet 96 ja 05 rattal
või kui ribadeks sõidetud ja maha kantud kuskil teises riigis
küsi Lärmi käest,vähemalt üks ratas nendest tema oma ju ja ennegi pakkund selliseid rattaid
Re: Rumalad küsimused 2
Lehtkaliibri leiad puhkepäeval näiteks Tööriistamarketist Järve keskuse "küljes". Klapiseibe saad lasta lihvida Elips-is (5087150, aga ikka tööpäevadel
) aga kui kõik on vaja eri mõõtu lihvida, siis läheb see kordades kallimaks uute ja õigete seibide ostuga võrreldes. Kui on vaja mitu tüki samasse mõõtu, siis on lihvimisel natuke jumet.
PS! kuskohast tekib nii ekstreemne vajadus, et 8 seibi vaja lihvida. Kas uhiuued klapid või nukad või kõik 8 pesa lõigatud? Kui ükski eelnimetatutest ei ole põhjuseks, siis ma isegi ei kujuta ette, mis võiks põhjustada korraga 8 liiga väikest klapivahet
Tänud hea nõu eest.
Lehtkaliibrit kahjuks ei saanud, sest samm oli liiga suur aga ülejäänud info kulub marjaks.
Kõik kaheksa seibi tuleb lihvida, sest ükski klapivahe ei mahu normide piiridesse. Suure tõenäosusega on see rattatootja tehaseviga, sest kõik klapivahed on 0.05mm väiksemad normidest.
Klapiseibie lihvimine võib kalliks minna aga seibide tellimine võtab kahjuks liiga kaua aega.
Re: Rumalad küsimused 2
Magimees kirjutas:Tänud hea nõu eest.
Lehtkaliibrit kahjuks ei saanud, sest samm oli liiga suur aga ülejäänud info kulub marjaks.
Kõik kaheksa seibi tuleb lihvida, sest ükski klapivahe ei mahu normide piiridesse. Suure tõenäosusega on see rattatootja tehaseviga, sest kõik klapivahed on 0.05mm väiksemad normidest.
Klapiseibie lihvimine võib kalliks minna aga seibide tellimine võtab kahjuks liiga kaua aega.
No viis sajandikku võtab ka käsitsi käiakivil või liivapaberiga maha.
Eeldan et mikromeeter on inimesel ikka olemas?
Mikromeetri olemasolul saab mõõta ka kaliibri millestki välja.
Re: Rumalad küsimused 2
No viis sajandikku võtab ka käsitsi käiakivil või liivapaberiga maha.
Eeldan et mikromeeter on inimesel ikka olemas?
Mikromeetri olemasolul saab mõõta ka kaliibri millestki välja.
Mikromeetri võluks kusagilt välja, aga seibide lihvimist pole kunagi kahjuks teinud. Kas käiakiviga või peene liivapaberiga tehes üldse seib jääb kestma? pind jääb ju nö. "karvane". Ja kuidas lahendada see, et 100% tõenäosusega lihvid seibi pinna mingisuguse nurga alla kõveraks?
Kuradi, viimase kahe päevaga tuleb päris korralikult "rumalaid" küsimusi
edu,
Magi
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Käsitsi ära küll lihvima hakka! Mul neid väljavõetud käsitsi tehtud "näidisseibe" küll, kus seibi paksus on ühest servast 0,10-0,20 paksem kui teisest servast. Siis ongi nii, et täna on klapivahed liiga suured aga peale homset sõidupäeva ei sulgu lõpuni, sest seib ennast topsi all natuke sobivasse asendisse keeranud vahepeal.
Kui see käsitsi sügamine nõnna lihtne oleks, siis ei maksaks magnettallaga lihvpingis klapi lihvimine 10 eurtsi (ehk siis kallim kui uue seibi hind poeletis).
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Rumalad küsimused 2
Husaberg fe470 2001a-Kolvivahetuseks tuleb mootor maha võtta ja keskelt pooleks võtta? Misks asi nii keeruliseks on aetud?
Re: Rumalad küsimused 2
Eile viinalaua taga tekkis arutelu. Rumal arutelu.
Situatsioon selline ntx 5 baigi meest suhteliselt puntras olles 140 km-200(vahte polegi mis kiirus aga rikuvad siiski lubatud kiirust) kihutavad maanteel politseist mooda. Nii saab radarisse ka kellegi sealt. Aga koikidel radaritel pole foto systeemi peale. Kuidas mundris mees tõestab , et ta sai just selle tyybi sealt pundist katte radariga kelle ta maha vottis?
Jah 2 politseid peab autos olema et toestada rikkumist aga radari taga siiski yks mees ju?
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
m2ikret kirjutas:Eile viinalaua taga tekkis arutelu. Rumal arutelu.
Situatsioon selline ntx 5 baigi meest suhteliselt puntras olles 140 km-200(vahte polegi mis kiirus aga rikuvad siiski lubatud kiirust) kihutavad maanteel politseist mooda. Nii saab radarisse ka kellegi sealt. Aga koikidel radaritel pole foto systeemi peale. Kuidas mundris mees tõestab , et ta sai just selle tyybi sealt pundist katte radariga kelle ta maha vottis?
Jah 2 politseid peab autos olema et toestada rikkumist aga radari taga siiski yks mees ju?
Üldiselt siiski nüüdsel ajal mõõdetakse laseriga, see ikka päris täpne.
Re: Rumalad küsimused 2
StreetMoto kirjutas:Käsitsi ära küll lihvima hakka! Mul neid väljavõetud käsitsi tehtud "näidisseibe" küll, kus seibi paksus on ühest servast 0,10-0,20 paksem kui teisest servast. Siis ongi nii, et täna on klapivahed liiga suured aga peale homset sõidupäeva ei sulgu lõpuni, sest seib ennast topsi all natuke sobivasse asendisse keeranud vahepeal.
Kui see käsitsi sügamine nõnna lihtne oleks, siis ei maksaks magnettallaga lihvpingis klapi lihvimine 10 eurtsi (ehk siis kallim kui uue seibi hind poeletis).
Üldiselt kui on olemas mikromeeter on võimalik ka mõõta eri külgi ja teha ühepaksune.
Kui asi saab kõver on tegemist töökultuuriga mitte meetodiga.
Sajandik kõikumist oleks igati ok seal täpsuseks.