Re: Rumalad küsimused 2
Jambolaya kirjutas:See variant mulle väga ei meeldi
Sprayvärvidel vist väga palju toone saada pole?
Sprayd saad lasta purki panna sellist tooni mida ise soovid!
Jambolaya kirjutas:See variant mulle väga ei meeldi
Sprayvärvidel vist väga palju toone saada pole?
Sprayd saad lasta purki panna sellist tooni mida ise soovid!
yeekim kirjutas:Jambolaya kirjutas:See variant mulle väga ei meeldi
Sprayvärvidel vist väga palju toone saada pole?Sprayd saad lasta purki panna sellist tooni mida ise soovid!
anna palun väike suunav lisavihje
http://www.devor.ee näiteks paneb spraypurki mida iganes.
Tänud!
Vihje on see, et otsi mõni korralik sõidukite värvipood. Minu teada purgitavad nad kõiki värve, mida müüvad. Rakveres oskan ma Sulle soovitada, (Värvikuningas Karja tänaval), aga Tallinnas mitte. Aga kindlasti on selliseid olemas.
pühak kirjutas:Vihje on see, et otsi mõni korralik sõidukite värvipood. Minu teada purgitavad nad kõiki värve, mida müüvad. Rakveres oskan ma Sulle soovitada, (Värvikuningas Karja tänaval), aga Tallinnas mitte. Aga kindlasti on selliseid olemas.
Devor Mustamäel ongi parim - ise seal püsikunde !
Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
extremist kirjutas:Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
Spreiga annab ka päris korralikult teha, ma värvisin korra oma külmkapi üle, pärast veel lakk otsa. Aga seal purkides pole seda värvi eriti midagi. Oma 20 purki läks külmkapi jaoks vist kokku. Oluliselt kallimaks läheb kindlasti kui päris värviga.
Püstoli eelis on see, et saad ise valida - kui palju õhku, kui vedel värv, millise kujuga juga. Suuremate tööde puhul väga mugav. Purgi eelis peaks olema puhtam gaas. Tavakompressorid on ilma õlipüüdjata. Värvipoes peaksid olema eelsurvestatud purgid, kuhu värv ja lahusti sisse surutakse. Kui ma õigesti mäletan .
sinilind123 kirjutas:margus014 kirjutas:sinilind123 kirjutas:Et ilmselt siis kepsusaalest pärit? Sest mootori võtsin lahti just seetõttu, et kepsusaale jooksis kinni.
No siis on kindlapeale kepsusaalest see sodi pärit
Aga kust otsida viga, et miks 1 kepsusaale kinni jooksis? Niisama heast peast ei tee nii ju, mingit kolinat ei eelnenud sellele, mingit ränka mootori piinamist ka mitte.
No olgem ausad, sa üritasid ikka päris mitu korda mootorist pauku välja võluda ja peale seda oligi mootor kottis
Ühelgi mootoril ei tohiks saale kinni joosta kerge 6k rpm pealt kill switchiga mängimise peale ju. Midagi pidi ikka pahasti seal sees olema.
Kuskohast võiks leida U-kujulise ristlõikeprofiiliga elastset kummitihendit?
Laius u 3-4 mm, kõrgus ca 5-7(10) mm, pikkus ca 1 m. U-profiil peaks hoidma ennast koos u 1-2 mm paksuse materjali ümber.
Kasutuskoht: spidomeetri korpuse ja bensupaagi vahel.
Vulcan500 kirjutas:Kuskohast võiks leida U-kujulise ristlõikeprofiiliga elastset kummitihendit?
Laius u 3-4 mm, kõrgus ca 5-7(10) mm, pikkus ca 1 m. U-profiil peaks hoidma ennast koos u 1-2 mm paksuse materjali ümber.Kasutuskoht: spidomeetri korpuse ja bensupaagi vahel.
Miks on nii, et kui kuskil biker.ee postituses mainitakse Maruliis'i, tekib kohe uus teema aga kui "Õnnetused mootoratastega" jahutakse mitu lehekülge teemal: kumb jalg maha panna, siis
Mina panen mõlemad jalad maha. Ah et miks? Sest ma saan.
Vulcan500 kirjutas:Kuskohast võiks leida U-kujulise ristlõikeprofiiliga elastset kummitihendit?
Laius u 3-4 mm, kõrgus ca 5-7(10) mm, pikkus ca 1 m. U-profiil peaks hoidma ennast koos u 1-2 mm paksuse materjali ümber.Kasutuskoht: spidomeetri korpuse ja bensupaagi vahel.
Mul on sellist kraami.Ma ei viitsi seda ainult kuskile saatma hakata. Iga päev käin Tallinnas tööl.
Sauel elan. Peale nelja töölt ära. Võin kaasa võtta, aga leia aeg see minult kätte saada.
extremist kirjutas:Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
Paarikümne eurose püstoliga suudab õigete oskustega inimene imesid teha. Küll aga kui oled amatöör, siis võib tulemus vussi minna (odavatel püstolitel siiski reguleerimisvõimalused suht kehvad ja filtreid pole vahel. Hea aretamise juures võid need sinna ise vahele organiseerida...). Anoh, millest me räägime. Kobakäpp keerab ka profi-püstoliga asja tuksi ja tagatipuks püstoli enda kah Ja nagu enne juba mainiti, siis spreid kulub jah kohe kindlasti rohkem, kui tavalist värvi ja kokkuvõttes läheb see lihtsalt palju kallimaks.
Äkki mõnel Su tuttaval leidub mõni püstol, et siis vast ei pea Sa ise seda soetama hakkama
extremist kirjutas:Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
Kui sa seda küsid, siis jätab sitema. Kui sul värvikambrit ja kogemust pole, siis püstoli taha ei jää midagi, kui on 1,2 - 1,5 düüsiga asi ja tihendid niipalju peavad, et värv kohe detaili peale tilkuma ei hakka nõela pealt nagu odavamatel ehituspoe omadel kipub olema.
GeiuLiisi kirjutas:extremist kirjutas:Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
Paarikümne eurose püstoliga suudab õigete oskustega inimene imesid teha. Küll aga kui oled amatöör, siis võib tulemus vussi minna (odavatel püstolitel siiski reguleerimisvõimalused suht kehvad ja filtreid pole vahel. Hea aretamise juures võid need sinna ise vahele organiseerida...). Anoh, millest me räägime. Kobakäpp keerab ka profi-püstoliga asja tuksi ja tagatipuks püstoli enda kah
Ja nagu enne juba mainiti, siis spreid kulub jah kohe kindlasti rohkem, kui tavalist värvi ja kokkuvõttes läheb see lihtsalt palju kallimaks.
Äkki mõnel Su tuttaval leidub mõni püstol, et siis vast ei pea Sa ise seda soetama hakkama
Paarkümmend aastat tagasi sai Raketa tolmuimejaga terve Saparozets ülevärvitud ilusa päikselise ilmaga . Pärast kuivamist sai kärbsed seaharjastest harjaga eemaldatud ja pean ütlema , et siiani ei ole ükski rooste täpp läbi tulnud - ainult kärbse jalad on tuvastatavad ja turritavad ülespidi . Sõidu omadusi on pigem kahjustanud igal talvel kinni roostetanud pidurid .
Muide need spetsiaalsed värvid , mis seal purgistatkse sinu tahtmise järgi , omavad hoopis teistsuguseid düüse , mis ei tatista !
Mis süsteemiga on tehtud Yamudel suunatuled, et kui panna ledid ilma takistiteta originaalkolakate asemele, siis kõik neli korraga vilkuma hakkavad? Samas kui takistid vahel on, siis hakkab süsteem normaalseks tagasi. Oskab keegi öelda kust see "üle löömine" tulema hakkab? Enda proble sain korda, aga niisama tahaks teada
Nõmmik kirjutas:GeiuLiisi kirjutas:extremist kirjutas:Kas paarikümne eurone värvipüstol jätab parema tulemuse kui spreipurk?
Paarikümne eurose püstoliga suudab õigete oskustega inimene imesid teha. Küll aga kui oled amatöör, siis võib tulemus vussi minna (odavatel püstolitel siiski reguleerimisvõimalused suht kehvad ja filtreid pole vahel. Hea aretamise juures võid need sinna ise vahele organiseerida...). Anoh, millest me räägime. Kobakäpp keerab ka profi-püstoliga asja tuksi ja tagatipuks püstoli enda kah
Ja nagu enne juba mainiti, siis spreid kulub jah kohe kindlasti rohkem, kui tavalist värvi ja kokkuvõttes läheb see lihtsalt palju kallimaks.
Äkki mõnel Su tuttaval leidub mõni püstol, et siis vast ei pea Sa ise seda soetama hakkamaPaarkümmend aastat tagasi sai Raketa tolmuimejaga terve Saparozets ülevärvitud ilusa päikselise ilmaga . Pärast kuivamist sai kärbsed seaharjastest harjaga eemaldatud ja pean ütlema , et siiani ei ole ükski rooste täpp läbi tulnud - ainult kärbse jalad on tuvastatavad ja turritavad ülespidi .
Sõidu omadusi on pigem kahjustanud igal talvel kinni roostetanud pidurid .
Muide need spetsiaalsed värvid , mis seal purgistatkse sinu tahtmise järgi , omavad hoopis teistsuguseid düüse , mis ei tatista !
Jah, nüüd olen sunnitud oma eelmist postitust muutma - õigete oskustega inimene oskab sitast saia ka teha ja seda igasugustes tingimustes ning igasuguste kättesaadavate vahenditega Kummardus kärbestele, kellele meeldib värske värvi sisse selili püherdama visata!
Neli aastat tagasi sai mu värskelt lumivalgeks värvitud (korraliku püstoliga küll) Lada 09 umbes sekund peale püstoli käest panekut vaablase täpselt keset kapotti. Jalgu küll turritama ei jäänud, aga õige nurga alt vaadates näed seda "ilusat" kraatrit päris hästi
Mul tekkis küsimus - pole mitu nädalat regulaarselt ega põhjalikult bikerisse vaadanud, aga täan tundub nagu oleks maailm katki läinud, ainult mingi ving ja hala iga asja üle. Kuhu on jäänud eluterve huumor ja aasimine? Kui kõike nii tõsiselt võtta nagu te (täitsa umbisikuline pöördumine, aga kes end puudutatuna tunneb - õnnitlen, sina oledki, keda ma siinkohal mõtlen) siin viimasel ajal olete võtma hakanud, siis pakin ma küll oma asjad ja loobun siin sõnavõttudest. (Jah, paljud on selle üle rõõmsad, sest nad pole mu allkirjas avastanud seda linki, millega saab mu postitused niisamaga nähtamatuks muuta.)
Lausa kurb on vaadata, kui vähese peale solvutakse või keerutatakse mingi intriig üles. Rebige kildu, nah, ja võtke teisi inimesi sellistena nagu nad on.
Eks see tuleb sellest, et inimestel on igav, puudub hobi, ei ole k**pi saanud, teevad tööd, mis neile tegelikult ei meeldi jne. Pakun, et talvel, kui sõiduilma vähem, ujuvad killumehed ja tervete eluvaadetega tegelinskid siia tagasi...äkki. Aga äkki pidi püksi tulema, seega võibolla.
Bastard kirjutas:Mis süsteemiga on tehtud Yamudel suunatuled, et kui panna ledid ilma takistiteta originaalkolakate asemele, siis kõik neli korraga vilkuma hakkavad? Samas kui takistid vahel on, siis hakkab süsteem normaalseks tagasi. Oskab keegi öelda kust see "üle löömine" tulema hakkab? Enda proble sain korda, aga niisama tahaks teada
Reeglina on niimoodi, et parema ja vasaku poole vahel on kontrolllamp.
Seega pannes näiteks vasaku suuna sisse põleb vasak suund kahe suure pirniga ja on pingestatud üks klemm kontrolllambil.
Massi saab ta läbi teise klemmi ja parema suunatule pirnide.
Kuna kahe pirni takistus on kordi väikem kui kontrolllambi oma ei hakka nad hõõglambiga põlema.
Lediga aga põlevad kõik, kuna nende voolutarve on väiksem kui kontrolllambi takistus.
Lihtne?
Selge, sain Seda ma panin tähele jah, et kui "ohukad" peal on, siis ei põle kontroll-lamp armatuuris. Tänud!
Nii, vene ajal ehitatud betoonist garaaž, maa-alused boksid. Vett sees ei ole, küll aga on loomulikku õhuniiskust talvel/kevadel. Seinad ülekrohvitud, püsib kenasti seinas ega ei ole pudisenud aastatega. Garaažil on betoonpõrand, mis kogub pidevalt tolmu ja mustust ning see hoiab niiskust sees. Nii, küsimus, kas oleks kõnealla tulev epoxy (eesti keeles vist siis epoksi) kasutada ja põrand sellega üle lasta? Tuleb mõni niiskustõkend veel alla panna? Ning ehk keegi, kes sellega kokku puutund rohkem on, võiks mainida kas üldse on olemas niisketes ruumides vastupidavat epoxyt? Läheks see ebamõistlikult kalliks või on mõni parem alternatiiv garaaži põranda katmiseks?
Pole kokku puutund ise sellega, seega jah, palju rumalaid küsimusi..
Kuidas selle asja ingliskeelne nimetus on? Tänud.
Mudguard äkki?
EDIT:Mudflap
Nimi on ju peale kirjutatud - NISSAN.
Loff kirjutas:Nimi on ju peale kirjutatud - NISSAN.
Ja kui see julla teistpidi keerata, on sinna kirjutatud N****N