Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Moderaator: Moded
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Karteris oli üks tobe terav serv, mille võtan ka lamedaks.
Vähemal või rohkemal määral, mida esimese õhtuga suutsin teha. Seal on neid tobedaid mühke veel, mis vajavad paksemat seina ning keevitamist.
Siia peab juurde keevitama, et saaksin sujuvamad nurgad.
Mingi jamps taas, vaadake valu servasi, üks on 10mm teine 4mm.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Karteri põhjas selgus üks viga veel, nimelt vahekaugus kolvi servast ja karteri ülevoolu alguse seinani on 10mm. Kolb on ASS ja ülevoolu kanal 100% avatud. Ma olen siin tegelt kärpinud ka silindri hülssi. Kui hülsi paksus juurde panna, mis on 4mm, siis see vahekaugus väheneks veelgi. Siin on taas üks pudelikael.
Kui mõõta kanali ja hülsi laiust, saan 13...14mm.
Asja lahendab, kui võtta maha kolvil natukene teravat nurka.
Läks paremaks ja sain sama vahekauguse.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Kuna kärpisin hülsi seelikut pean seda tegema ka kolvil. Eks kolvide tasakaalu ajamine on omaette ooper.
Lõigatud seelik
Järgmine samm oli eemaldada silindri serv, mis jäi karterisse. Vasakul pool on tõmmatud karteri kuju joon.
Enam pole 2..3mm serva. Peen silumist tahavad veel kõik kohad.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Need kandilised nurgad pole eriti õiged seal hülsi alumistes väljalõigetes, sellises kohas peaks raadiusega nurgad olema.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Tere
Mõtlesin jõulude ajal kribada midagi aga alati mingi sööine tuli ette
Igatahes leidus mõni õhtu, kus sain natuke nokitseda.
Esiteks käi jõuluvana ja tõi hulgaliselt uusi juppe.
- Jupiter 5 uued väntvõllid. Kolvi sõrm on nüüd laagri, mitte puksi peal.
- Kõik uued SKF laagrid, nii väntvõllile, kui käimarile
- Uus siduri kett
- Uus vända veohammakas
- 32mm Jupiter 5 kollektor
- Papist tihendikomplekt
- Uued SKF simmelringi tihendid. Neid originaal kalossikummist simmekaid seekord ei kasuta.
- Uued piibud
- Banditi süütepool 2 piibuga (pildil pole)
- esimene remont kolvid + rõngad (ka pildil pole)
- Käigukasti reguleerimis seibid
Käimari regullseibid
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Niih ja nüüd nokitsemisest.
Kui kollektor käes, siis vaatasin karpa sobivust. Päris 1:1 ikka ei lähe ja vaja tsipa teha. Esiteks poldi augud on muhvil tsipa laiemad.. see pole suur takistus, kuid suurem jama on kütuse aukude sobivus ja ühele joonele saamine. Selleks pean tegema ühe puksi, mis täidab tühja koha ja tsentseeerib augud.
Siia on vaja puks sisse teha.
Puksi mõõte veel tsipa korrigeerin. Kõrgus tuleb 12mm asemel 11,5 ja tsentseerimis soone sügavus 3mm asemel 2,5mm
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Kui kollektorist rääkida, siis seda on vaja sobitada ka silindrite külge. Selleks tuli panna mootori pooled korrku, et silindrid oleksid õiges asendis ja kõrguses. Silindreid ei tohi mootori külge kinnitada, muidu kollektori pinnad ei ühti silindri omaga. Kollektor on see mis tuleb enne silindri peade kinnitamist külge kruvida ehk kollektor tõmbab silindrid ühele joonele. Kui kollektror on kinni kruvitud, siis mõlemad silindrid maha ja aeg piiluda, kuidas augud sobivad. Njahhhh nagu arvata võis ei sobi ja seda kohti 5mm ulatuses.
Erinevus oli kohati 5mm.
Üks parimaid mooduseid teada saada, kust mida maha freesida oli aerosooliga värvi sisse pihustada. Sellise tehnikaga joonistus väga ilusti värvirant , mis oli freesimise aluseks.
vasak silinder
Parem silinder
Sama värvi joon tekkis ka kollektorile.
Selle järgi mahafreesides sai tulemus täitsa hea. Must osa on siis värvine silinder
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Kollektori sees leidus hulgaliselt valu jääke, mis tuleb eemaldada. See on siis karpa poolt vaadatuna.
Sisemusest tegin leebamaks kõik need teravad kurvid vasakule, paremale ja "alla"
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Paean tõdema, et eelmine omanik pole olnud kuigi sõbralik selle mootori vastu. Sidurikett oli nii väljaveninud, et see käis vastu mootorit. Hoolimata kolinast on sellega sõidetud nii pikalt, et kulutas kahte kohta augud sisse. Sealt õli ei immitsenud vaid lausa voolas välja
Auk on poldi avas
Teine oli käimalöömisvända juures.
Egas midagi keevitasin augud kinni
Vända juures oli igavene halb keevitada, kuna mõra oli läbiv ja sealt tuli kogu aeg mingit mustust selga
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Peab tõdema, et ma pole veel nii kehvas seisus käigukasti hammakaid näinud. Kõikide hammakate nuudid on väga kulunud, nende taastamine on liiga aega nõudev ja tulemus on kesine (ei sa aneid klappima). Kui kellelgil on hea käimar üle, siis sooviks seda.
Vahepeal õnnestus "hooratas" siledaks treida. Nüüd vaja keevitada mutrid külge.
Eile õnnestus ära kontrollida ka väntvõll. Üks vänt oli väga hea +-0,005mm ja ilusti tsentris, kuid teine loperdas +-+0,03mm. Selle sain +-0,01mm peale, mille loen OK tulemuseks. Mõõtmise tegin siis laagri kohal mõlemalt poolt väntvõlli.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Miks ikkagi üks kaburaator? Väga rajuks ei taha ajada?

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Mõtlesin selle peale pikalt aga hetkel tundub, et siiski ei tee. Kui teha, siis peaks olema sirge, nagu Planeta 5'l. Jupiteri kolle on piisavalt tobeda kujuga, et sellest sirget saada on kohutavalt palju keevitamist/viilimist. Samas ma mõtet täitsa maha matnud pole, eks näis
tali kirjutas:Miks ikkagi üks kaburaator? Väga rajuks ei taha ajada?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
riksx kirjutas:Vahepeal õnnestus "hooratas" siledaks treida. Nüüd vaja keevitada mutrid külge.
Selle järgi jäänud junni peaks samuti tasakaalu saama, mingi nipiga?
Ehk oleks mõtekas vaadata veel üks doonor hooratas ja seda nii kärpida, et algupärased pingutuskohad säilivad?
Hiljem lihtsamini tasakaalustatav.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Plaan on täpselt samasugune asi ehk siis mutrid/polt keevitada teisele poole nii öela tasakaaluks. Ma ei tea kuidas see reaalselt toimima hakkab aga hetkel on see parim lahendus, mida suudan mõelda.
Kui ma hooratast lõikama hakkasin, siis alguses proovisin jätta originaal kinnitust alles. Aga originaali polt on juba nii massiivne, et seda tasakaalu ajad on suht võimatu.
vintisvint kirjutas:Selle järgi jäänud junni peaks samuti tasakaalu saama, mingi nipiga?
![]()
Ehk oleks mõtekas vaadata veel üks doonor hooratas ja seda nii kärpida, et algupärased pingutuskohad säilivad?
Hiljem lihtsamini tasakaalustatav.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Üks hooratas sai kunagi nii tehtud, et välimist serva 15..17mm maha ja puurides tasakaalu. Niivisi tehes, jättes originaal kinnituse alles, kuid kaalu võit suht väike ja hooratas oli ikka igavene plärakas. Hetkel oli eesmärk maksimaalselt väike ja kerge puks. Tegelt kui panna peegelpilti sama raskus, siis kogu üritus peaks ilusti tasakaalu jääma. Kui ei, siis loodan, et see mitte tasakaalus osa on piisavalt tühine ja ei mõjuta kogu üritust.
mx77 kirjutas:Kas see tasakaalu ajamine pigem väljapuurimisega ei käi?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Sai ka kunagi neid hoorattaid treitud ja katsetatud kuni tegime samad puksid.
Kui kinni keeramis pool valmis oli siis sai sama mõõtu mutrid ja polt teisele poole vastu kaaluks keevitatud. Kerge tasakaalustamine toimus peenikese kruvikeeraja peal. Kruvikas puksi silmast läbi ja kergelt loksutades keeras kergema otsa üles poole, sinna keeevitasin veidi juurde nii kaua kuni asi enam vähem jäi. Mingit ülemäärast vibratsiooni ei täheldanud.
Aga seda puksi soovitaks mingi aja tagant kontrollida kuna võib lahti tulla.
riksx kirjutas:Üks hooratas sai kunagi nii tehtud, et välimist serva 15..17mm maha ja puurides tasakaalu. Niivisi tehes, jättes originaal kinnituse alles, kuid kaalu võit suht väike ja hooratas oli ikka igavene plärakas. Hetkel oli eesmärk maksimaalselt väike ja kerge puks. Tegelt kui panna peegelpilti sama raskus, siis kogu üritus peaks ilusti tasakaalu jääma. Kui ei, siis loodan, et see mitte tasakaalus osa on piisavalt tühine ja ei mõjuta kogu üritust.
mx77 kirjutas:Kas see tasakaalu ajamine pigem väljapuurimisega ei käi?
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
rreeiixx kirjutas:Sai ka kunagi neid hoorattaid treitud ja katsetatud kuni tegime samad puksid.
Kui kinni keeramis pool valmis oli siis sai sama mõõtu mutrid ja polt teisele poole vastu kaaluks keevitatud. Kerge tasakaalustamine toimus peenikese kruvikeeraja peal. Kruvikas puksi silmast läbi ja kergelt loksutades keeras kergema otsa üles poole, sinna keeevitasin veidi juurde nii kaua kuni asi enam vähem jäi. Mingit ülemäärast vibratsiooni ei täheldanud.
Aga seda puksi soovitaks mingi aja tagant kontrollida kuna võib lahti tulla.
Mul sama mõte ja täitsa ahjukuum asi valmis. Veel jäänud ühe poole mutri keerme välja puurimine ning ongi olemas.
Head Vana Aasta Lõppu kõikidele!!!
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
oli seal originaalis sama peenike polt,mul kunagi oli jupiteril hooratas sitasti pingutatud ja väntvõll keeras ennast hooratta sees ringi
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Tuttav lugu jah, kuid algupärase varjandi puhul on palju rohkem seda rauda, mida pingutada tuleb.
Praegune on suht õhukeseks tehtud.
Sellele nn. vasturaskusele ehk tasuks pingutades tähelepanu pöörata- aga usun et keevitus peaks kestma küll.
Vajadusel saaks veel mutreid teineteisele lähemalegi nihutada.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
vintisvint kirjutas:Sellele nn. vasturaskusele ehk tasuks pingutades tähelepanu pöörata
Sellele laseb keevitusega punkti peale ja ei lähe ta (polt) kuskile.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Originaalis on miski M12 või isegi 14 aga see peab ka väga suurt ristlõiget kokku tõmbama. Hetkel on M8 ning12,9 tugevusega polt ja mutter. Praegusel M8 poldil on resurssi nii et tapab ja reaalselt on vaja kokku tõmmata miski 0,2mm. Tõmb polt läheb keermeliimi ning spets kahe poolse lukustus seibiga http://www.heico-lock.de/en/ kinni ja vastukaalule keevis punkt peale.
426f kirjutas:oli seal originaalis sama peenike polt,mul kunagi oli jupiteril hooratas sitasti pingutatud ja väntvõll keeras ennast hooratta sees ringi
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
riksx kirjutas:Originaalis on miski M12 või isegi 14 aga see peab ka väga suurt ristlõiget kokku tõmbama. Hetkel on M8 ning12,9 tugevusega polt ja mutter. Praegusel M8 poldil on resurssi nii et tapab ja reaalselt on vaja kokku tõmmata miski 0,2mm. Tõmb polt läheb keermeliimi ning spets kahe poolse lukustus seibiga http://www.heico-lock.de/en/ kinni ja vastukaalule keevis punkt peale.
426f kirjutas:oli seal originaalis sama peenike polt,mul kunagi oli jupiteril hooratas sitasti pingutatud ja väntvõll keeras ennast hooratta sees ringi
Tere ja head uut aastat!
Vaatan seda väntade ühendusmuhvi ja meenutan, kuidas omal ajal sai kaks IZ-56 ühendatud. Siis sai tehtud muhv, kus oli 2 polti- 12x1,25mm. Mina teeks sel jupiteri ühendusel samuti kahe poldiga ja peenkeermega. Mutrid ja puksid pikemad, et keevituspind jääks suurem.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
mul oli kaks korda rohkem mutreid kasutusel, 2 kinni keeramiseks üksteise järgi kaks poldi aasaks ja 4+polt vastu kaaluks suht kõvasti oli kõik üle keevitatud ja suht kole nägi välja. Kahjuks sellest pilti ei ole aga võin uurida kas see on ühe inimese käes.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Ega sul juhuslikult mõnda pilti pole, kus kaks 56'te koos olid?
jawam. kirjutas:Tere ja head uut aastat!
Vaatan seda väntade ühendusmuhvi ja meenutan, kuidas omal ajal sai kaks IZ-56 ühendatud. Siis sai tehtud muhv, kus oli 2 polti- 12x1,25mm. Mina teeks sel jupiteri ühendusel samuti kahe poldiga ja peenkeermega. Mutrid ja puksid pikemad, et keevituspind jääks suurem.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Kahe mutri paigaldamisel tuleb juurde üks jama, nimelt peavad need poldid võrdse tugevusega kinni olema. Kus juures, siin peab täheldama et poldi kinni keeramise jõud ja pinge kahe materjali vahel ei ole samad asjad.
Hea näide on siin
Samuti tehnika kuidas kahte kõrvuti olevat polti kinni keerata on ka väga oluline. Mul oli hea näide, kus momendi võtme puudumisel keerasin käega amordi kinnitus poldi kinni. Peale sõitu vaatasin, et ohh hoo üks on lännu. Järgmisel korral keerasin momendi võtmega ja sõitest tagasi tulles taas üks oli lännu, et milles teema. Sama asi juhtub selle puksil, kui panna kaks kõrvuti, siis saab paremini magada aga see võib olla ülimalt petlik.
Ma lähenesin asjale nii, et väntvõlli ots läheb 10..15mm puksi. Mõelda, et puks hoiab puhta hõõrdumisega vänta kinni, siis see pind on nii väike ja tühine ning kaasa ei räägi. Kinni hoiab ainult kiil, mis töötab metalli lõike pinnaga. Väga oluline on, et kiilu pesades ei ole lõtku ja kiil oleks ilus terve ja ilma nii öelda lõike sooneta, nagu vanadel kiiludel võib olla. Muhv läheb vända otsa ka ilma lõdkuta ja polt peab muhvi ainult fikseerima. Jõud, et seda teha ei ole kuigi suur.
Aga siiski, see on minu mõttekäik ja teooria, mis võib täitsa jama olla. Eks praktiline kogemus on siin õigem. Ma praegust kõhklen ja kahtlen, et mutter võib ära painduda ja peaks tegema midagi asjalikumat
rreeiixx kirjutas:mul oli kaks korda rohkem mutreid kasutusel, 2 kinni keeramiseks üksteise järgi kaks poldi aasaks ja 4+polt vastu kaaluks
suht kõvasti oli kõik üle keevitatud ja suht kole nägi välja. Kahjuks sellest pilti ei ole aga võin uurida kas see on ühe inimese käes.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Neid IZ kaksikuid tehti Viljandi Rajoonikoondise Spetsialiseeritud Remomditöökojas omal ajal kaks tükki- tuli üks talumees sooviga aerosaani jaoks mootorid ühendada ja talle tehti see teenustööna ära... hiljem tegin sarnase isendi oma moororsaani jaoks. Seal olid uued sisemised vändatapid pikemad ja ühtlase läbimõõduga, põhimõttelt sarnased jupiterile. Muhvi laius oli tsirka 6cm, seega kordades laiem jupiteri omast. Tehtud ilma keevitamata- trei-, frees-, stoos- ja puurpinki kasutades, nagu originaal jupiteri muhv, ainult kahe poldiga. Sinu jupiteri muhvil ühe keskpoldi kinnitusega võib ilmneda selline asi, et servad jäävad lahti ja pikapeale hakkab loksuma. Kui mahub kaks polti, siis pane kaks... 8mm sisekuuskant peaga polte peaks sinna küll 2 tk mahtuma... Lase pikemad mutrid ja puksid treialil teha(hästi keevitatavast materjalist) siis on kindlam, et keevitus peab. Keevitama peaks võimalikult vähe kuumutades, et muhvi servadest kõveraks ei tõmbaks. Muidugi, kui on üldse ruumi keevitamiseks kahe mutri vahelt... Kui ei ole ruumi, siis pead vist ikka ühe poldi panema, aga siis kindlasti jämedam kui 8 ja peenkeermega. Kui võimalik, siis vastukaalu keevitamisel jäta poldi vastasküljelt muhv õhuke , et pingutades paremini kinni tõmbaks ja anna jälle vähe kuuma(keevita punktidena ja lase vahepeal jahtuda) siis ei tõmba kõveraks.
Tuli veel midagi meelde- see muhv on küllalt õhuke ja keevitamisega kõveraks tõmbamise oht on olemas, siis vastukaalu keevitades saab enne muhvi poldiga valevõlli peale kinni tõmmata. Teoreetiliselt on olemas ka sama võimalus mutri ja puksi keevitamisel. Selleks vaja lisaks teraspoldile ka pronkspolt, millega peale mutri ja puksi otstest kinnipunktimist samuti muhv valevõlli peale kinni keerata ja siis keevitades järjrst pinget lisades. Enne külgede keevitamist veel relakaga maksimaalsed faasid sisse. Pronkspolti on tõenäoliselt võimalik pärast keevitamist välja keerata. Siis keermepuuriga keere üle keerata.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Mutrid olid järjest nii et modusatas ühe pika mutri ja üks polt oli. Sellise ühe lühikese mutriga kartsime et painutab küljest ära v lihtsalt kõveraks.
Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.
Käisin lõunal ja ühtlasi hüppasin klubi juurest läbi ja tegin väikse katse ning keevituse.
Puksi laius on 28mm, seega hõõrdele jääb miski 10..12mm. Keerasin puksi 10Nm kinni ja proovisin vänta väänates libisema panna. Pagan tuhkagi... igatahes punnitasin mis ma punnitasin, kuid käte vahel seda libisema ei saanud. Et tegelt see väike pind mängib mingises ulatuses kaasa küll. Proovsin, et mis teeb 15Nm ja 20Nm. 20Nm võis näha, et mutter hakkas painduma. Uurisin veidi, et kui palju üle ültse võiks M8 12,9 tugevusega poldile jõudu rakendada. Inglismaa tabel lubab max 49,6Nm http://www.npfasteners.com/pdfs/max-rec ... torque.pdf. Ise peast oleks pakkund 30Nm.
Puksi servade üles paindumist kinni keeramisel ei karda, kuna muhv on 8mm paks ja väntvõllide vahe miski 3..5mm.
Kahte polti ma ilmselt siiski ei pane, kuna mutri servad jääksid väga äärde ja sinna suurt mingit keevist panna ei saaks. Sama teema oleks kahe mutri vahel. Hetkel selle puks ver2'ga tunnen end üpris kindlalt ja usun, et see on täiesti piisav. Loodame, et ei eksi
Panin punktidena keevitust juurde, et asi tugevam saaks
See mis oli ja see mis nüüd on.
ja tasakaaluks teiselt poolt sama moodi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.