Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
Erci kirjutas:Õigus, arvamusi on igasuguseid nii ka raamatu autori oma. Aga kuidas saab õige kiirusega sõites kaose tekitada jääb arusaamatuks? Sõidab keegi 50ga ja sõidetakse tema taga ka nii ja ei juhtugi midagi. Kel kiire sõidab mööda, kui kohe ei saa, ootab natukene. Ei ole ju nii keerlunine. On linnas ka traktoried ja busse, kes liiguvad aeglasemalt voolust ja saadakse hakkama - kaost ei teki. Ja õige kiirusega sõit ei pea kohe egoistlik olema, mõnel on äkki selline harjumus. Turvalist liiklemist sõbrad!
Just

-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Hanno kirjutas:Muuhulgas kirjutas, et ameerika motopolitsei koolitustel pööratakse suurt tähelepanu õpetamaks, et mootorrattur peaks alati üldisest liiklusvoolust kergelt kiiremini liikuma, vältimaks liiga pikalt pimedasse nurka jäämist jne.
Mina ei soovitaks isegi oma vaenlasele raamatut kus selliseid asju kirjutatakse!!!
Selle asemel, et õpetada seda, et ratta juht peab ise jälgima seda, et ta ei ole mõne sõiduki pimedas nurgas soovitatakse lihtsalt gaasi anda.
-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
- Tsikkel: Drag Star
- Asukoht: Rakvere (Rockvere)
- Kontakt:
Tulime just Jõhvist Rakvere kahe mootorrattaga mina ees ja vasakul, teine taga ja paremal ja tuulegeneraatorite juures (enne Viru-Nigula risti) keegi tsiklist numbriga 97 -- sooritas sujuvalt möödasõitu. Muidu poleks midagi aga minust sõitis paremalt mööda samal ajal kui ma kavatsesin parema serva ennast suruda, et talle teed anda. Nii ei sõideta mööda!
Tavaliselt räägitakse selles teemas LE järgimisest ja liiklejate kultuuritusest.Ja veel sellest,et tuleb meie mainet kõrgel hoida.Nüüd äkitsi öeldas,et löö kampa nende huligaanide ja ketseritega,ning kuku kupatama!Otsustage ära kas olla paha või hea.Lähen ajan nüüd tsikli linna pääl peeneks!Krimis näeme!
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Lcf666 kirjutas:Tavaliselt räägitakse selles teemas LE järgimisest ja liiklejate kultuuritusest.Ja veel sellest,et tuleb meie mainet kõrgel hoida.Nüüd äkitsi öeldas,et löö kampa nende huligaanide ja ketseritega,ning kuku kupatama!Otsustage ära kas olla paha või hea.Lähen ajan nüüd tsikli linna pääl peeneks!Krimis näeme!
![]()
![]()
Kui sinu hulleim rikkumine on +10 km/h sõidukitevoolus liiklemine, siis welcome to padjaklubi
Arvan, et selle mainitud raamatu autoril oli õigus. Üldjuhul eeldavad autojuhid ikka, et mootorratas sõidab neist mõõda. Kui rattaga väga kauaks auto taha sõitma jääda, on näha, et autojuht muutub natuke närviliseks. olen seda ka ise autoroolis tähele pannud, et kui tsikkel seljataga on, siis kipun liiga tihti peeglisse vaatama ja vahel tähelepanu kaotama. Ja kindlasti raamatu autor ei pidanud silmas hullu kupatamist.
Ise olen vist parandamatu hälvik, ratta panin juba müüki, sest korra veel kiirust ületades on oht lubadest ilma jääda, seda kahjuks ei saa lubada.
Aga tegelt proovisin täna korra huvi pärast maanteel 90-ga sõita, päris naljakas oli, kui vaja 90-ga sõita, siis teen seda pigem autoga.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Freaksmart kirjutas:Mina ei soovitaks isegi oma vaenlasele raamatut kus selliseid asju kirjutatakse!!!
Selle asemel, et õpetada seda, et ratta juht peab ise jälgima seda, et ta ei ole mõne sõiduki pimedas nurgas soovitatakse lihtsalt gaasi anda.
väike soovitus: loe enne seda raamatut.
mina lugesin. eelnev jutt muutus pärast raamatu lugemist palju arusaadavamaks. eks ta muidugi natuke kontekstist liiga välja rebitud oli...
Mis kuradi padjaklubi! Kui linnas on üldine kiirus kohati 70.Natuke kiiremini oleks 80.Siin mainiti,et sõita üldisest kiirusest natuke kiiremini.LE-d järgides peaks sõitma 50!Me rikume iga päev LE-d ja peame seda normaalseks!Miks te matertate seda,kes maanteel 160-ga fööni lendab!
Lasen vahest maanteel +50-olen tähendab hälvik?
Moraalijüngrid on kahepalgelised vagatsejad ja ketserid!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Lcf666 kirjutas:Mis kuradi padjaklubi!
Kui linnas on üldine kiirus kohati 70.Natuke kiiremini oleks 80.Siin mainiti,et sõita üldisest kiirusest natuke kiiremini.LE-d järgides peaks sõitma 50!Me rikume iga päev LE-d ja peame seda normaalseks!Miks te matertate seda,kes maanteel 160-ga fööni lendab!
Lasen vahest maanteel +50-olen tähendab hälvik?
Moraalijüngrid on kahepalgelised vagatsejad ja ketserid!
Liikluseeskiri ütleb: jälgida üldist liiklusvoolu. Ning see soovitus on vahel vasturääkivuses "mitte ületada kiirust" lausega.
Nüüd: 50 alas 70-80-ga sõitmine ei ole sama mis 90 või 110 alas isegi 160-ga sõitmine. Kohe kui sa oled endale teinud selgeks Einsteini kuulsa E=mc2 erijuhu mitterelativistlike kiiruste jaoks, mõistad, miks see nii on.
Moraali kohta parafraseeriksin Pascali: Kui sa käitud moraalselt, aga ei usu sellesse, oled silmakirjalik. Kui aga usud moraali aga ei järgi seda, siis oled ülbe. Kumb sa siis oled?
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Annan siis raamatu autorile natuke pikemalt sõna, et poleks nii kontekstist välja kistud.
Part of your aggressiveness must be a conscious effort to move through traffic, not just to flow with it. The California Highway Patrol teaches its motorcycle officers to ride slightly faster than traffic because it places them in better control of the situation and less open to others' mistakes. It also reduces the risk of errant car drivers approaching you from the rear and allows you to concentrate a bit more on the right, left and forward situations. Now, this means riding only slightly faster than surrounding traffic and picking your way through the mess, not blasting past with 15 mph in hand. You simply want to be slightly aggressive, not overtly illegal.
Many riders are concerned with speed and following distances, when their first priority should be conspicuousness. In fact, I would speed or tailgate in order to clear a car's blind spot and reach a place where the surrounding cars can actually see me. Many novice motorcyclists assume they can be seen, and their assumption is often mistaken and can carry a high cost.
Blind spot awareness is paramount. The same alarm that warns you of cold tires on the racetrack should also be sounding when you get into another vehicle's blind spot. You can tell when you're in a blind spot because you can't see the driver's head in his rear-view mirrors. And if you can't see him, guess what—that's right, he can't see you. Move quickly to a point where you can see the driver's head in the mirror so that he has a fighting chance of seeing you before changing lanes. Never assume that a driver will actually use his mirrors, but be in them at all times.
Mõtlemisvõimega inimene muide võib endale lubada lugeda ka selliseid infomateriale, mis tema enda seisukohtadega 100% ei kattu, noppides sealt välja sealt välja huvipakkuva osa ja ülejäänut lihtsalt teadmiseks võttes, et ka selliseid seisukohti eksisteerib.
Nagu ka ülaltoodu Pascal´i näide. Ei pea ju seda ilmtingimata absoluutseks tõeks pidama või Pascal´i porri tallama.
Lisaks veel, et võiks ka arvesse võtta sõiduridade laiuseid meil ja ameerikas.
sähkö kirjutas:OK kuna härra sang natuge pahaseks mu juttu peale sai siis rahva rahutusi ära hoides ütlen ,et liiklen ma alati liiklus vooluga ühel kiirusel . Ja arvestan ma alati teistega - lasen vahele, mööda ja kui võimalust on lähen ise mööda . Pressimise all ma mõtlesin rohkem autode vahelt foori alla minemist mitte seda , et ma jonni pärast kiiremini ei sõida kui 50'ga .
Liiklusvool on hea vabandus, AGA. Kui, seal voolus liikudes on sinu kiirus suurem lubatust ja ootamatult mõni põngerjas ette jookseb. Avariikrupp tuvastab, et surmaga lõppenud õnnetus oleks võinud olemata olla kui kiirus oleks olnud legaalne siis süüdi oled SINA!!!! Kas siis ka otsid vabandust ühtlasest liiklusvoolust??? 10-20 km/h lisakiirust annab tohutult pidurdusteekonda juurde (targemad kohe vist ütlevad foorumis).

-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
tsiklinduse algaegadest saati on tsiklimehed enamjaolt vähe ullid...muidugi on kulgejaid ja selles pole midagi paha aga inimesi palju ja seetõttu on ka palju arvamusi...eestis oleme siis jõudnud sinnamaani et hakkavad väljakujunema erinevaid sõidustiile harrastavad grupid..igayx ise teb kuidas sõidab kas pälvides avalikuse ja kaassõitjate ning politsei pahameele või olla korralik...mis peaasi ,asja tuum on sõidumõnus suvi hakkab nii et kaiffige sõitu
Hanno kirjutas:Annan siis raamatu autorile natuke pikemalt sõna, et poleks nii kontekstist välja kistud.
Part of your aggressiveness must be a conscious effort to move through traffic, not just to flow with it. The California Highway Patrol teaches its motorcycle officers to ride slightly faster than traffic because it places them in better control of the situation and less open to others' mistakes. It also reduces the risk of errant car drivers approaching you from the rear and allows you to concentrate a bit more on the right, left and forward situations. Now, this means riding only slightly faster than surrounding traffic and picking your way through the mess, not blasting past with 15 mph in hand. You simply want to be slightly aggressive, not overtly illegal.
Many riders are concerned with speed and following distances, when their first priority should be conspicuousness. In fact, I would speed or tailgate in order to clear a car's blind spot and reach a place where the surrounding cars can actually see me. Many novice motorcyclists assume they can be seen, and their assumption is often mistaken and can carry a high cost.
Blind spot awareness is paramount. The same alarm that warns you of cold tires on the racetrack should also be sounding when you get into another vehicle's blind spot. You can tell when you're in a blind spot because you can't see the driver's head in his rear-view mirrors. And if you can't see him, guess what—that's right, he can't see you. Move quickly to a point where you can see the driver's head in the mirror so that he has a fighting chance of seeing you before changing lanes. Never assume that a driver will actually use his mirrors, but be in them at all times.
Siit võib välja lugeda siis seda, et kui liiklusvool on viiekümne asemel seitsekümmend siis sina peaksid veelgi kiiremini voolus sõitma, sest siis sa kontrollid paremini liiklus situatsioone ja paremini ennetad teistest tulevaid vigu. Sõidad läbi liiklusvoolu, oled rohkem agresiivne ja see on seaduslik!
Vabandan vale tõlkimise pärast aga sedasi loen mina välja.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
vot aru mina ei saa mil moel saab väga turvaliselt, kiirust lisamata sooritada meie kitsastel teedel möödasõite??
kui maanteel sõidab rekka 85km/h siis mina annan tsikliga maksimaalse kiirenduse et ruttu mööda saaksin. pärast lasen gaasi maha norm kiiruseni. ja mind ei koti et ma ületan hetkeliselt kiirust +20...+40 sest ma tahan ellu jääda mitte vastutuleva sõiduki esiotsal märg plekk olla.
niet seaduskuulekad moraalijüngrid! sõitke rekka taga edasi, nähtavus piiratud ja mõnus vingugaas kopsudes.
ärge näkku lööge! eriti täna
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
creativ kirjutas:mind ei koti et ma ületan hetkeliselt kiirust +20...+40 sest ma tahan ellu jääda mitte vastutuleva sõiduki esiotsal märg plekk olla.
Minu exnaine on sellise möödasõidu eest Laitse juures kunagi päris suure summa eest eesti politsei aktsiaid ostnud, ometi nähti, et mõõdeti just mödasõidukiirust.
Ma ei ole seda raamatut lugenud, kuid tean samalaadset soovitust teisest servast: miks VIPide turvaautod ületavad kiirust? Et olla tsipa kiirem ülejäänud liiklusest ja seega kontrollida liiklusvoogu, mitte olla sunnitud tegutsema kellegi teise (kaasliikleja või potensiaalse ründaja) pealesurutu järgi. Sellist tarkust ei mõeldud turvameeste jaoks välja kabinetivaikuses, selle peale on tuldud vere hinnaga.
Siin on küll üks suur oluline kontekstuaalne osis kaduma läinud: kus sellist liiklust harrastada? Selle raamatu kirjutaja eluleb Californias, kus ainsa USA osariigina on legaalne sõita ridade vahel, ja seda mitte ainult siis, kui autod seisavad. Teine California eripära võrreldes meie ja muu Euroopaga on see, et põhiline liiklus ei toimu mitte kitsastel (et mitte öelda hobuse-aegsetel) tänavatel vaid 3+ rajalistel (kiir/maan)teedel, mis on silmini täis autodevoogu, mis liigub pahatihti 60mph+. See natukene kiiremini sõitmise reegel on eelkõige sobilik sinna konteksti. Kusjuures kiirus peaks olema suurem autode liiklemise kiiruses umbes 10%.
AGA. Kui, seal voolus liikudes on sinu kiirus suurem lubatust ja ootamatult mõni põngerjas ette jookseb.
Võimalik ja kurb variant, aga mitte väga reaalne, kui me räägime tihedast liiklusest. Jalakäija ei roni teele, kui on pidev suur autodevoog, vaid siis, kui ta arvab, et on ohutu auk, millest ta läbi mahub. Aga silmad tuleb tsikliga sõites nagunii kogu aeg lahti hoida ja ennustada ette nii autode kui jalakäijate tegevust. Muide, mitu jalakäijat on aetud alla tsikli poolt näiteks viimase kolme aasta jooksul?
On linnas ka traktoried ja busse, kes liiguvad aeglasemalt voolust ja saadakse hakkama - kaost ei teki.
Mis linnas sina elad? Tipptunnil näiteks Vabakat pidi liikuv traktor, buss või rekka tekitavad ikka piisavat tüütut sehkendamist. Nende kolme eelmainitu põhierinevus tsiklist on aga nende suur kogu, nad on väga kaugelt autojuhile nähtavad ja saab juba varakult ümber reastuda. Tsiklit aga ei ole näha teiste autode tagant.
Siin kiputakse ära unustama, et tsiklid on nõrgem lüli liikluses ja ohustatum kui autod. Seega peavad tsiklistid nii passiivseid kui aktiivseid võtteid kasutades enda elu liikluses ohutumaks tegema. Üks võimalus selleks on (teatud tingimustel!) sõita liiklusvoost kiiremini (õige pisut!) ja väga halb mõte on hakata taga ajama oma õigusi (näiteks sõites teadlikult alla liiklusvoo kiirust). Mõnda aega tuleb see välja, aga pikemas plaanis on see sama jätkusuutlik kui Ansipi koostatud riigieelarve.
Kuidas A.Palu ühes oma piibli versioonis ütleski: "On ohtlik rahulduda ka põhjendamatult aeglase sõidukiirusega." (või midagi sellist, mõte jääb samaks)
creativ kirjutas:tegelikult ei ole eesti liiklusel häda midagi. ikka ja alati leidub kiiremaid ja aeglasemaid.
härrased! tolerantsust on rohkem vaja!mõlemalt poolt! mitte siin ainult oma õigust taga ajada!
Täitsa nõus sinuga. Minul pole ka midagi Eesti liikluse vastu. Kõik sõltub iseenda vaatevinklist. Oled närviline kihutaja, siis ei lasta sind vahele, kui oled rahulik ja ei tahagi asjatult rida vahetada, siis lastakse sind ka vahele, kui sul on tõesti vaja rida vahetada.
Mina isiklikult ei virise liikluse,vaid liigse poleemika üle!Las iga mees otsustab ikka kiiruse üle vastavalt kogemusele.Ma ei räägi arulagedast kihutamisest tihedas liikluses või üldises voolus 40-ga tuterdamisest!LE kehtib kõigile ja otsustame ise kas järgida seda või mitte.Ja ärge hakake seletama,et tühjal maanteel ei taha vahest suuremat kiirust kella laksata!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Eeh, E=mc2 ei ole tavamaailmas kiirusega kaasneva energia jaoks õige, ehkki ta on muidugi veel hirmuäratavam, kui tavaolukorras kehtiv kineetilise energia valem: E=mv2/2 (mass x kiiruse ruut jagatud 2-ga). Ehk siiski ruutvõrdeline suhe. Arvestage sellega alati.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Tsikkelröövel kirjutas:Eeh, E=mc2 ei ole tavamaailmas kiirusega kaasneva energia jaoks õige, ehkki ta on muidugi veel hirmuäratavam, kui tavaolukorras kehtiv kineetilise energia valem: E=mv2/2 (mass x kiiruse ruut jagatud 2-ga). Ehk siiski ruutvõrdeline suhe. Arvestage sellega alati.
Loe rahulikult mu täpne kirjutatu üle, siinkohal tsitaat - ei pea ise otsima postitustest: "Einsteini kuulsa E=mc2 erijuhu mitterelativistlike kiiruste jaoks" või kui nii pikka lauset ei viitsi lugeda, siis "E=mc2 erijuhu mitterelativistlike kiiruste jaoks,".
Samas, sellised asjad on arusaadavad, ma ka ei loe mida teised kirjutavad, sest mida neil on öelda situatsioonis, kus ma tahan väljendada oma arvamust põhinedes oma teadmistel?
Üks järjekorde täiesti terve ja naljakas Eesti mees!
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=18928402
Samas võib kiivri pähe tõmmata iga suvaline tont.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Heiti, vabandust, kui end puudutatuna tundsid. Tõesti ei mõelnud niimoodi. Lihtsalt kineetilise energia valem tuletub juba Newtoni mehhaanikast ja on inimkonnale märksa varem teada, kui Einsteini oma, miska viitasin sellele, sest see kirjeldab maiseid kiirusi täpselt ja täpsustusena mu avaldus mõeldud oligi. Veelkord, sõber, vabandust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.