Re: Rumalad küsimused
Kas Nokia 6822a-le on saadaval uut akut või on selle mudeliga juba kööga?
Aitäh Ivoonu. Hiiumaal muide 200 krooni kallim...nagu akud oleksid igaüks endale siiajõudmiseks sõidupileti ostnud.
Kas Nokia 6822a-le on saadaval uut akut või on selle mudeliga juba kööga?
Aitäh Ivoonu. Hiiumaal muide 200 krooni kallim...nagu akud oleksid igaüks endale siiajõudmiseks sõidupileti ostnud.
Äännn kirjutas:Kas Nokia 6822a-le on saadaval uut akut või on selle mudeliga juba kööga?
Kui tal laheb aku BL-5C, siis on Tartus 295 raha eest saadaval.
Kasutusel on ta jargmistel mudelitel - Nokia 1100, 1101, 1110, 1110i, 1112, 1200, 1208, 1209, 1600, 1616, 1650, 1680c, 1800, 2300, 2310, 2323c, 2330c, 2600, 2610, 2626, 2700c, 2710 N, 2730c, 3100, 3109c, 3110c, 3120, 3610f, 3650, 3660, 5030, 5130, 6030, 6085, 6086, 6230, 6230i, 6267, 6270, 6555, 6600, 6630, 6670, 6680, 6681, 6820, 6822, 7610, E50, E60, N70, N71, N72, N91, N91 8GB, N-Gage.
kas 20 000 km = 20 Mm (megameetrit)?
kevin1995 kirjutas:reimps kirjutas:kevin1995 kirjutas:ja seda ka veel, et kui praegu õlipaagis on poolsünt kas siis täissünti võib sinna valada(kas seguneb ära)?
Ega väga ei soovitata. Aga sa võid proovida ja teada anda, mis toimub, ma enda püssil ei julge seda teha
ei, katsetama küll ei julge hakata, alles jooksis kokku
Poolsünt seguneb nii mineraali kui ka täissündiga.
Aga kui vähegi on võimalik, siis ära tee seda
Hurt kirjutas:Sirvisin rataste müügikuulutusi ja Goldwingi juurde jõudes tekkis küsimus et kuidas need miljonid nupud ja kõlarid korduvatele vihmas sõitudele vastu peavad.
Omades analoogset ratast, siis võin öelda, et ei juhtu nendega mitte midagi.
dux kirjutas:kas 20 000 km = 20 Mm (megameetrit)?
20 000 km = 20 Mm (megameetrit) = 0,02 Tm (terameetrit) = 0,00002 Pm (petameetrit) = 0,00000002 Em (eksameetrit) ja nii edasi...
H.P kirjutas:vilosius kirjutas:H.P kirjutas:Selleks pole iifõuni vaja, kolleegi nutikas nokia suutis EMT võrgus 3000.- eest andmeside korraldada
Ja kolleeg maksis kõrvad lontis arve kinni?
Asi lahenes positiivselt, aga nutitelefoni omanikele on soe soovitus võtta mingi andmeside pakett, et mõnedsajad megabaidid oleks odavalt käes, 40 eeku per MB maksta ei ole tore.
Sama soovitus, et võtke kasvõi väikese summa eest mõnedsajad megabaidid. Enda juhtus tore seik, kui sõbra Asus EEE netbooki oma SIM kaardi sisse pistisin ja võidurõõmsalt surfama kukkusin. 10 minutiga suutsin endale pea 1800.- arve teha, sest maksin täie raugaga kogu megabaittide eest ja otse loomulikult mul ei olnud neid grammigi eest tellitud.
Bensukraanidel on üldiselt kolm asendit. Mul second-hand kraan, millel märgistused puuduvad, kraani asedid on siis: 1. ratta nina poole; 2. otse alla; 3. tagaotsa poole.
Ja mitte ei mäleta, kus PRI ja kus RES on..
Peaks vist standartne asendisüsteem olema neil kraanidel?
On on ratta nina poole, PRI alla, RES taha.
Ivoonu kirjutas:Äännn kirjutas:Kas Nokia 6822a-le on saadaval uut akut või on selle mudeliga juba kööga?
Kui tal laheb aku BL-5C, siis on Tartus 295 raha eest saadaval.
aga samale isendile korpust?...v6i v2hemalt klapi v2limist paneeli?...
Miks Googlest ei leia midagi ATM'i masinate kohta?
Sest see on Hiina masstoodang, millele Eesti edasimüüja on pannud oma kleepsud peale äkki?
Sellest sain aru, et hiina toodang. Tänud täpsustamast.
mty kirjutas:Ivoonu kirjutas:Äännn kirjutas:Kas Nokia 6822a-le on saadaval uut akut või on selle mudeliga juba kööga?
Kui tal laheb aku BL-5C, siis on Tartus 295 raha eest saadaval.
aga samale isendile korpust?...v6i v2hemalt klapi v2limist paneeli?...
http://www.kermet.ee/web/index.php?lang=1&sub_id=158
Küsi poest järgi.
dux kirjutas:kas 20 000 km = 20 Mm (megameetrit)?
Seda ma igatahes tean, et 20 000 km on 2000 Norra miili. Norra miil = 10 km. Originaalkeeles nimetatakse seda küll mil'iks.
Prets kirjutas:dux kirjutas:kas 20 000 km = 20 Mm (megameetrit)?
Seda ma igatahes tean, et 20 000 km on 2000 Norra miili. Norra miil = 10 km. Originaalkeeles nimetatakse seda küll mil'iks.
Täpsustatult siiski Skandinaavia miil või landmil, seda ühikut kasutavad praegusel kujul nii norrakad kui ka rootslased, mingil määral ka soomlased. Algselt oli maamiili pikkus 36000 jalga, aga jala pikkuse erinevast tõlgendusest tulenevalt oli norrakatel miili pikkuseks 11295 meetrit ja rootslastel 10688 meetrit. See oli siis see aeg, kus olid olemas nii õige Norra miil kui ka Rootsi miil. Ühtne maamiili mõiste saabus neis riikides 19-nda sajandi lõpus meetermõõdustiku kehtestamisega ja on kokkuleppeliselt täpselt 10000 meetrit. Väärib veel märkimist, et Soomes sinnamaani kasutuses olnud mõõtühik peninkulma ehk eesti keeli penikoorem sai samal ajal samuti pikkuseks 10 km ja võrdsustati miiliga. Soomlaste algne peninkulma oli väga lihtne mõõtühik - kaugus, mille puhul vaikse ja selge ilmaga on veel koera haukumist kuulda. Kusjuures, 1600-ndate kandis seda pikkust ametlikult muudeti - algselt oli see 5 virsta ehk ca 5300 m, hiljem täpselt poole rohkem. Tea, kas sel ajal läks põhjanaabrite kuulmine äkki oluliselt paremaks või hakkasid koerad valjemini haukuma...
Selline rumal küsimus, nagu: "Mida teeb mootorattal clutch control lever switch?"
Manualis on see lüliti märgitud, kuid mis on tema eesmärk?
Tänan!
Penny kirjutas:Selline rumal küsimus, nagu: "Mida teeb mootorattal clutch control lever switch?"
Manualis on see lüliti märgitud, kuid mis on tema eesmärk?
Tänan!
Üks lülititest ahelas, mis keelab mootori käivitamise kui käik sees on. Kui tahad käik sees käivitada, pead siduri lahutama.
Tervist, oskab keegi soovitada tallinnas head autoelektrikku? ja kes päris hingehinda ei küsi. Probleem selles, et autol ei põle osad tuled lihtsalt.
Nuki kirjutas:Tervist, oskab keegi soovitada tallinnas head autoelektrikku? ja kes päris hingehinda ei küsi. Probleem selles, et autol ei põle osad tuled lihtsalt.
Aga palun ....
http://biker.ee/phpbb/memberlist.php?mo ... ile&u=2735
Kui vastupidav on tsiklite gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} tagarattal sõites? Jõud on ju kordades suuremad. Ehk keegi pädevam võiks seletada, miks on või miks ei ole vastupidav.
Parimat
kes odavalt terve tsikkli mul ära värviks?
ES!
ilmselt juba mitu korda läbi käinud küsimus, aga
Mis selles uues liiklusseaduses siis muutub nende piiratud A ja A2?
Esiteks A2 alamkategooria
§ 93. Mootorsõidukite kategooriad
2) A2 – mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur;
Edasi lugedes leiab aga ka sellise
§ 103. Juhi vanuse alammäär
3) 18-aastane – A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg
7) 18-aastane – B-kategooria mootorsõiduk; A2- ja C1-alamkategooria mootorsõiduk ja T-kategooria mootorsõiduk, mille täismass üksi või koos haagisega ületab 18 000 kilogrammi;
Varem sain ma aru, et peale uut liiklusseadust 18 aastaseks saades kehtib ainult see § 103, 7 lõik, et 18 saan, siis A2 kat, aga kui nüüd lõiku 3 lugeda, siis saan aru, et võin ikkagi vaadata ka üle 70kW masinaid, lihtsalt sel juhul kehtib vana asi ja mootor tuleb ikka 25kW peale piirata. Kuidas asi siis on?
Penny kirjutas:Selline rumal küsimus, nagu: "Mida teeb mootorattal clutch control lever switch?"
Manualis on see lüliti märgitud, kuid mis on tema eesmärk?
Tänan!
Et ilma sidurit lahutamata ratas ei käivituks. Suzukidel on vahe ka pööretes, kui sidur all siis pöörded langevad normaalile, kui muidu kõrgemad. Ühesõnaga suht mõtetu asi
kus see leht oli, kuhu panid tsikli numbri sisse ja nägid kas sellel mingeid piiranguid (ntks võõrandamiskeeld) on peal?
extinction kirjutas:kus see leht oli, kuhu panid tsikli numbri sisse ja nägid kas sellel mingeid piiranguid (ntks võõrandamiskeeld) on peal?
http://web.ark.ee:10122/aris/soiduk.jsp
Aga tundub et hetkel see ei toimi.
Õnnetusjuhtumi kindlustusest.
Kas haigusloole lisaks on kindlustusfirmale vaja ravi lõppedes esitada mingeid muid tõendusmaterjale peale röntgenpiltide?
bigdog kirjutas:extinction kirjutas:kus see leht oli, kuhu panid tsikli numbri sisse ja nägid kas sellel mingeid piiranguid (ntks võõrandamiskeeld) on peal?
http://web.ark.ee:10122/aris/soiduk.jsp
Aga tundub et hetkel see ei toimi.
See on sellest, et ARK viidi mingist hetkest Maanteeameti alla ja itimehed ei jõua/suuda/taha asju toimima panna. Kui praegu ARK-i avalehele minna, avanevad osa lehti Maanteeameti all ja osa vana ARK-i kujundusega. Ühesõnaga, täielik segapudru. Mul oli vaja päringut teha ja tuli helistada, muud võimalust ei olnud. Küsisin, et kas vana lahendus hakkab ka kunagi uuesti toimima, no ikka hakkab, ütles tädi teiselt poolt liini... aga et millal, seda ei teadvat vanajumalgi...
Foorumist jooksis mitte väga ammu läbi meistri kontakt, kes remondiks TOMTOM-i navit. Asus kusagil kesklinna-kadrioru kandis, aga mina seda enam teemat enam ei leia..
kuidas grippe lenksukülge nii saada, et need seal tiirlema ei hakkaks pärast. Kas sinna alla pannakse mingit liimi või kuidas?