Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

TDM kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Soetasin omale veljestopperi, kui kaugele ma peaks selle ventiili suhtes panema? Äkki keegi teab mõnda videot kus näitab kuidas veljestopperiga rehvi peale panna?

Kas see mitte rehvi stopper ei ole? :roll:
Tavaliselt on pöial juba auk selle kiilu jaoks olemas, aga kaugust ventiili august ei mäleta! :(
Kas see ventiili vastas, ehk siis 180 kraadi ei olnud?

Äkki mõni krossimees kinnitab seda? :roll:


Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Äännn kirjutas:

KLE-l bensuleke (?)
Proovisin paaki tühjaks sõita ja...3 km kruusateed jäi koduni ja varubenssu kaasas polnud, +27 varjus jäi käekõrval lükata...ok, aga see polnud veel proble. Keerasin bensukraani PRI asendisse ja käivitasin, aga ei muhvigi. Tsikli all oli bensuloik. Lükkasin käekõrval koju. Järgmine päev valasin uut benssu paaki, leket polnud üheski kraani asendis, proovisin käivitada ja kõik oli OK esimesest matsust. 2 päeva kontrollisin, kas seistes leket on - ei ole.
Küsimus siis, kas ma peaks ta põhjalikult lahti kaapima (keerukas üksi teha, abi pole võtta) ja voolikud üle kontrollima või riskiks sõitma minna?

PS: eelmine aasta läks tal ka kord paak tühjaks ilma mingit erilist häält tegemata ja PRI ega RES ei aidanud lisa lürbata paagipõhjast. Massiivset, loiku tekitavat leket pole varem olnud, eelmine aasta oli lihtsalt bensuvingu sadulas olles tunda. See leke sai talvel ära parandatud usaldusväärsete tegijate poolt.

Keegi targem miskit tarka ütleb/ei ütle? :)

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

no sa ise juba mulle ütlesid, et milles asi võis olla - ujukinõel kiilus kinni.
Kui see karpa oli juba puhastatud, siis vaevalt et sinna iseenesest sodi nüüd tekkis.
või kui tekkis, siis see sodi on nüüdseks juba minema uhutud ja probleemi enam pole.
veel on kolmas variant, et nõel(ad) on veits kulunud ja ei jää mõnikord hästi paika.
aga loodame, et ei ole kolmas variant :)

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Schizo »

Palju võiks u. maksma minna mootori remont, kui kompressiooni pole?

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

oleneb mootorist ja sellest, miks kompressiooni pole. seda ei oska isegi head spetsialistid vastata.
Kui nüüd täiesti suvalt panna täiesti suva tsikli mootoriremont, kui võtta arvesse rõngad ja/või klapid siis vahemikus 5000 - 20 000 umbes?

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Schizo »

Mõte lihtsalt, et kahest üks kokku teha. Kas see oleks võimalik?
Et siis sellelt http://bike.motors24.ee/vehicles/296003 ... &sort=paid võtta vajalikud jupid ja panna sellele http://www.mototehnika.ee/used/716539
Peaks nagu olema sama mootor.

Tänud!

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 510
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Millega oleks hea, lihtne ja odav gondleid ja poritiibade plastmassi lõigata, nii et väga hull tulemus ei jääks?

...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

zorten22 kirjutas:

Millega oleks hea, lihtne ja odav gondleid ja poritiibade plastmassi lõigata, nii et väga hull tulemus ei jääks?

hea tikksaag koos hea ja uue teraga võiks olla, lisaks maalriteip mõlemale poole, et pragunema ei hakkaks.
see on nüüd ülilühidalt öeldud vastus. aga idee algaks nagu sellest.

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Schizo »

Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

ghost-r
Postitusi: 217
Liitunud: 07 Veebr 2008, 19:10
Tsikkel: SV (63,91€) S
Asukoht: Eestimaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ghost-r »

Nuki kirjutas:

Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.

Tulede kõrgus reguleeritav oli vist üks :roll:

These things we do.That others may live!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Nuki kirjutas:

Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.

Automaatne tulede taseme reguleerimine ja tulede pesur. Nii et sellest 1000 eegisest xenoni komplektist on vähe kasu. "õiged" komplektid on ikka 10k ringis.


siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

Piipz kirjutas:
Nuki kirjutas:

Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.

Automaatne tulede taseme reguleerimine ja tulede pesur. Nii et sellest 1000 eegisest xenoni komplektist on vähe kasu. "õiged" komplektid on ikka 10k ringis.

Lisaks Piipzu toodule veel, et..
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded

Kood 202.
..

Lähitule laternale peab olema kantud üks järgnevatest tähistest:
a) C – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HC – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DC – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Schizo »

ok, tänud, sain teada, mis vaja. :bsmile:

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kas kalastuslubade tegemine käib ikka veel kalapoodides nagu Jahipaun jms? Või saab seda elektrooniliselt läbi neti ka teha.
Palju maksab tänapäeval?


uduangerjas

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas uduangerjas »

Kalastusluba saad mobiiliga osta: juhend. Ühepäevane nt 19eek, nädal 33 eek.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mul ka rumal küsimus:
Vahetasin om vana kooli baigilisel esirehvi. Kuna sõidan meelsasti ka kruusa ja ronin metsateedele, ei ostnud mitte baigi rehvi vaid sellise mõõdukama mustriga enduuro oma. Tootjafirma (Bridgestone) on sama. Rehvimõõdud on samad (ja vastavuses manuaaliga). Kiirusindeks ühe palli võrra madalam. Samas huvitaval kombel on see visuaalselt nagu kitsam. Ei oska kommenteerida, miks nii.
Aga rehvivahetuse järel muutus esihark kuidagi rahutuks. Madalal kiirusel manööverdades kipub võdisema, mitte ei veere rahulikult nagu enne. Samas jalutaja kiirusest suuremal kiirusel pole seda tunda. Küll aga on masin palju altim tankslapperisse minema ja ebatasasel teel on ka esihark kuidagi väga "lahti", st tundlik löökide suhtes. Ega ta kusagile ei lähe, aga tähelepanelik peab olema, eriti kurvis. Muidu põhimõttelist juhitavuse probleemi pole, ratas ise on tasakaalus, mitte mingit viskamist või vibratsiooni ka ei ole, ja ratas püsib ilusti maas, seega amordid korras.

Oskab keegi kommenteerida, millest selline vahe?
Rõhu lõin sinna sisse, nagu baigirehvile ikka, vastavalt ratta manuaalile 2,1 at.
Aga missugune on nt enduurodele ettenähtud rehvirõhk esirehvile? Pole sihukest olnud, ei tea.
Ei kujuta ka muidugi ette rehide kaaluvahet, käega katsudes oli vana rehv nagu raskem...

Ja eriti rumal küsimus: on mul siis probleem või polegi?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui ma oma suvalisele endurtsile ette 2,1 sisse lööksin, siis läheksin kruusal esimeses kurvis teelt välja uhke kaarega ja mudasemal teel ei püsiks üldse püsti. Enduro rehvirõhk on omaette teadus, siiani on vähemalt minul õige selgunud ainult katse-eksituse meetodil ja on igal rehvil erinev. Kärnilisema rehviga jääb parim pidamine sinna 1.25 kanti, (jutt on mammutitest, kergemate rataste omanikud on vait) aga olenevalt ratta raskusest peab jälgima, et läbilööki ei tekiks. Usun, et Sul võiks õige rõhk alata kusagil 1,5 juurest, hakka sealtmaalt ülespoole proovima...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kui mina endale kunagi kõige kõigema kärnrehvi alla kruttisin, siis ei saanud maanteel üldse üle 80 sõita. Samas maastikul tuli naeratus suule. Usun, et sul, tsikkelröövel, pole millegi pärast vaja muretseda.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ju ta siis ikka rehvirõhu värk on, ega ma muud oma koluga välja mõelda ei osanudki. Pean proovima.
Jawal on nt esirehvi rõhk manuaali järgi 1,25... Jummala hästi kärab.
Tänud.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Selline küsimus. Et Radiotehnika võimendi y-7111, ning 4st väljundist töötab ainult üks. Kõlarid on S30B 30w ja 8 oomi.
Hetkel mängib üks kõlar. Kas võin sellele ühele kõlarile mis mängib, järgi ühendada teise kõlari, et siis mängiva kõlari + ja - klemmi alla mittemängiva kõlari + ja - juhtme? Või siis kes oleks piisavalt osav et need väljundid ära remontida?


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas janis »

KTM-i omanikud, küsimus teile: Millistel mudelitel on kiirenduspumbaga karburaator, kas näiteks paljudel ktm-idel levinud Dell'Orto PHM 40 SD on kiirenduspumbaga? Oleks saada ühe duke 1 1994aasta Dell'Orto PHM 40 SD. Tahaks yamahale kruvida, XT kaks s*ta nikerdist ei täida üldse oma ülesannet. Seega peaks doonori kubatuur sinna 600cc kanti jääma.

Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

janis kirjutas:

KTM-i omanikud, küsimus teile: Millistel mudelitel on kiirenduspumbaga karburaator, kas näiteks paljudel ktm-idel levinud Dell'Orto PHM 40 SD on kiirenduspumbaga? Oleks saada ühe duke 1 1994aasta Dell'Orto PHM 40 SD. Tahaks yamahale kruvida, XT kaks s*ta nikerdist ei täida üldse oma ülesannet. Seega peaks doonori kubatuur sinna 600cc kanti jääma.

DellÒrto PHM 40Sd ei ole kiirenduspumbaga, küll aga kasutatakse KTM´il MIKUNI BST40 karpat, mis on kiirendus pumbaga.

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610

Prets
Postitusi: 702
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Prets »

Väga loll küsimus: Kui paljuga saab normaalse 12-tollise rolleri tagarehvi koos paigaldusega?

(togi)
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Tervitused

Kuna ma ei tahtnud uut teemat küsida, siis küsin siin.
Vaadates motors24 viimast videot, kus burxi tehti ,siis küsiks.
Kuna mul gaasigrilli pole, siis millega oleks hea. Kas puude või söega. Ning kas leht või okas puu.
Või rääkige oma kogemusi. Jõhker burxi isu tuli peale seda :wack:


Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Thesaarlane kirjutas:

Tervitused

Kuna ma ei tahtnud uut teemat küsida, siis küsin siin.
Vaadates motors24 viimast videot, kus burxi tehti ,siis küsiks.
Kuna mul gaasigrilli pole, siis millega oleks hea. Kas puude või söega. Ning kas leht või okas puu.
Või rääkige oma kogemusi. Jõhker burxi isu tuli peale seda :wack:

Mul burxi söestamise kogemus hoopis või alles puudub, aga oletaks, et puu või süsi. Puu lased lihtsalt söeks ja hõõguval tulel röstid teda, olles enne lihaviilu tugevamalt grillinud. Pigem ikka lehtpuu, noh, kalasuitsutamiseks on ikka leppa kasutatud ju, õigus?

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Kala lastakse jh lehtpuuga.
Ma tean mul vanaisa tegi vahel õunapuuga.
Enamasti siiski lepaga.


Prets
Postitusi: 702
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Prets »

No see on nüüd küll ikka väga rumal küsimus. Ja kust tuleb üldse mõte grillida okaspuudega?
Selgeltnäha elukauged inimesed. (lol)
Kui sa üritad okaspuuga midagi grillida, tuleb vana sõber herr vaik ja kärssab liha külge ning liha jääb väga vastiku maitsega.
Muidu lehtpuudega võid proovida küll burgerit grillida, aga see tahab vaiksel tulel küpsemist ja väga vähe, kui üldse leeki.

(togi)
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas reinz »

RaPtile kirjutas:

Selline küsimus. Et Radiotehnika võimendi y-7111, ning 4st väljundist töötab ainult üks. Kõlarid on S30B 30w ja 8 oomi.
Hetkel mängib üks kõlar. Kas võin sellele ühele kõlarile mis mängib, järgi ühendada teise kõlari, et siis mängiva kõlari + ja - klemmi alla mittemängiva kõlari + ja - juhtme? Või siis kes oleks piisavalt osav et need väljundid ära remontida?

uuri elfaelektroonika foorumist, seal peaks neid elektroonikuid küll olema kes remondiga toime tulevad

ja kui paned rööbiti kölarid, siis tuleb takistuseks 4 oomi, idee poolest mängib aga seda ei tea kui hästi ta vastu peab

Pilt
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Hetkel mängib, päris kõvasti ka kui vaja, aga uurin remondi võimalusi juba.


Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Hmm. Uustulnukate teema on olemas, aga miks Tulnukatel oma teemat pole? :)
(Tule taevas appi!) ;-P

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”