Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
TDM kirjutas:jegesmesh kirjutas:Soetasin omale veljestopperi, kui kaugele ma peaks selle ventiili suhtes panema? Äkki keegi teab mõnda videot kus näitab kuidas veljestopperiga rehvi peale panna?
Kas see mitte rehvi stopper ei ole?
![]()
Tavaliselt on pöial juba auk selle kiilu jaoks olemas, aga kaugust ventiili august ei mäleta!![]()
Kas see ventiili vastas, ehk siis 180 kraadi ei olnud?
Äkki mõni krossimees kinnitab seda?
Re: Rumalad küsimused
Äännn kirjutas:KLE-l bensuleke (?)
Proovisin paaki tühjaks sõita ja...3 km kruusateed jäi koduni ja varubenssu kaasas polnud, +27 varjus jäi käekõrval lükata...ok, aga see polnud veel proble. Keerasin bensukraani PRI asendisse ja käivitasin, aga ei muhvigi. Tsikli all oli bensuloik. Lükkasin käekõrval koju. Järgmine päev valasin uut benssu paaki, leket polnud üheski kraani asendis, proovisin käivitada ja kõik oli OK esimesest matsust. 2 päeva kontrollisin, kas seistes leket on - ei ole.
Küsimus siis, kas ma peaks ta põhjalikult lahti kaapima (keerukas üksi teha, abi pole võtta) ja voolikud üle kontrollima või riskiks sõitma minna?PS: eelmine aasta läks tal ka kord paak tühjaks ilma mingit erilist häält tegemata ja PRI ega RES ei aidanud lisa lürbata paagipõhjast. Massiivset, loiku tekitavat leket pole varem olnud, eelmine aasta oli lihtsalt bensuvingu sadulas olles tunda. See leke sai talvel ära parandatud usaldusväärsete tegijate poolt.
Keegi targem miskit tarka ütleb/ei ütle?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
no sa ise juba mulle ütlesid, et milles asi võis olla - ujukinõel kiilus kinni.
Kui see karpa oli juba puhastatud, siis vaevalt et sinna iseenesest sodi nüüd tekkis.
või kui tekkis, siis see sodi on nüüdseks juba minema uhutud ja probleemi enam pole.
veel on kolmas variant, et nõel(ad) on veits kulunud ja ei jää mõnikord hästi paika.
aga loodame, et ei ole kolmas variant
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Palju võiks u. maksma minna mootori remont, kui kompressiooni pole?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
oleneb mootorist ja sellest, miks kompressiooni pole. seda ei oska isegi head spetsialistid vastata.
Kui nüüd täiesti suvalt panna täiesti suva tsikli mootoriremont, kui võtta arvesse rõngad ja/või klapid siis vahemikus 5000 - 20 000 umbes?
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Mõte lihtsalt, et kahest üks kokku teha. Kas see oleks võimalik?
Et siis sellelt http://bike.motors24.ee/vehicles/296003 ... &sort=paid võtta vajalikud jupid ja panna sellele http://www.mototehnika.ee/used/716539
Peaks nagu olema sama mootor.
Tänud!
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Rumalad küsimused
Millega oleks hea, lihtne ja odav gondleid ja poritiibade plastmassi lõigata, nii et väga hull tulemus ei jääks?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
zorten22 kirjutas:Millega oleks hea, lihtne ja odav gondleid ja poritiibade plastmassi lõigata, nii et väga hull tulemus ei jääks?
hea tikksaag koos hea ja uue teraga võiks olla, lisaks maalriteip mõlemale poole, et pragunema ei hakkaks.
see on nüüd ülilühidalt öeldud vastus. aga idee algaks nagu sellest.
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.
Re: Rumalad küsimused
Nuki kirjutas:Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.
Tulede kõrgus reguleeritav oli vist üks
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Nuki kirjutas:Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.
Automaatne tulede taseme reguleerimine ja tulede pesur. Nii et sellest 1000 eegisest xenoni komplektist on vähe kasu. "õiged" komplektid on ikka 10k ringis.
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Nuki kirjutas:Krt, ei saa enam postitust ka kustutada. Igatahes, see eelmine post minult, sellele vastust pole vaja. Küsiks aga uue küsimuse. Et mis tingimused ja nõuded peavad olema täidetud, kui soovid paigaldada auto esituledesse xenonid.
Automaatne tulede taseme reguleerimine ja tulede pesur. Nii et sellest 1000 eegisest xenoni komplektist on vähe kasu. "õiged" komplektid on ikka 10k ringis.
Lisaks Piipzu toodule veel, et..
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Kood 202.
..
Lähitule laternale peab olema kantud üks järgnevatest tähistest:
a) C – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HC – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DC – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
kas kalastuslubade tegemine käib ikka veel kalapoodides nagu Jahipaun jms? Või saab seda elektrooniliselt läbi neti ka teha.
Palju maksab tänapäeval?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
Mul ka rumal küsimus:
Vahetasin om vana kooli baigilisel esirehvi. Kuna sõidan meelsasti ka kruusa ja ronin metsateedele, ei ostnud mitte baigi rehvi vaid sellise mõõdukama mustriga enduuro oma. Tootjafirma (Bridgestone) on sama. Rehvimõõdud on samad (ja vastavuses manuaaliga). Kiirusindeks ühe palli võrra madalam. Samas huvitaval kombel on see visuaalselt nagu kitsam. Ei oska kommenteerida, miks nii.
Aga rehvivahetuse järel muutus esihark kuidagi rahutuks. Madalal kiirusel manööverdades kipub võdisema, mitte ei veere rahulikult nagu enne. Samas jalutaja kiirusest suuremal kiirusel pole seda tunda. Küll aga on masin palju altim tankslapperisse minema ja ebatasasel teel on ka esihark kuidagi väga "lahti", st tundlik löökide suhtes. Ega ta kusagile ei lähe, aga tähelepanelik peab olema, eriti kurvis. Muidu põhimõttelist juhitavuse probleemi pole, ratas ise on tasakaalus, mitte mingit viskamist või vibratsiooni ka ei ole, ja ratas püsib ilusti maas, seega amordid korras.
Oskab keegi kommenteerida, millest selline vahe?
Rõhu lõin sinna sisse, nagu baigirehvile ikka, vastavalt ratta manuaalile 2,1 at.
Aga missugune on nt enduurodele ettenähtud rehvirõhk esirehvile? Pole sihukest olnud, ei tea.
Ei kujuta ka muidugi ette rehide kaaluvahet, käega katsudes oli vana rehv nagu raskem...
Ja eriti rumal küsimus: on mul siis probleem või polegi?
-
- Postitusi: 1281
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
Kui ma oma suvalisele endurtsile ette 2,1 sisse lööksin, siis läheksin kruusal esimeses kurvis teelt välja uhke kaarega ja mudasemal teel ei püsiks üldse püsti. Enduro rehvirõhk on omaette teadus, siiani on vähemalt minul õige selgunud ainult katse-eksituse meetodil ja on igal rehvil erinev. Kärnilisema rehviga jääb parim pidamine sinna 1.25 kanti, (jutt on mammutitest, kergemate rataste omanikud on vait) aga olenevalt ratta raskusest peab jälgima, et läbilööki ei tekiks. Usun, et Sul võiks õige rõhk alata kusagil 1,5 juurest, hakka sealtmaalt ülespoole proovima...

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Kui mina endale kunagi kõige kõigema kärnrehvi alla kruttisin, siis ei saanud maanteel üldse üle 80 sõita. Samas maastikul tuli naeratus suule. Usun, et sul, tsikkelröövel, pole millegi pärast vaja muretseda.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
Ju ta siis ikka rehvirõhu värk on, ega ma muud oma koluga välja mõelda ei osanudki. Pean proovima.
Jawal on nt esirehvi rõhk manuaali järgi 1,25... Jummala hästi kärab.
Tänud.
Re: Rumalad küsimused
Selline küsimus. Et Radiotehnika võimendi y-7111, ning 4st väljundist töötab ainult üks. Kõlarid on S30B 30w ja 8 oomi.
Hetkel mängib üks kõlar. Kas võin sellele ühele kõlarile mis mängib, järgi ühendada teise kõlari, et siis mängiva kõlari + ja - klemmi alla mittemängiva kõlari + ja - juhtme? Või siis kes oleks piisavalt osav et need väljundid ära remontida?
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
KTM-i omanikud, küsimus teile: Millistel mudelitel on kiirenduspumbaga karburaator, kas näiteks paljudel ktm-idel levinud Dell'Orto PHM 40 SD on kiirenduspumbaga? Oleks saada ühe duke 1 1994aasta Dell'Orto PHM 40 SD. Tahaks yamahale kruvida, XT kaks s*ta nikerdist ei täida üldse oma ülesannet. Seega peaks doonori kubatuur sinna 600cc kanti jääma.
Re: Rumalad küsimused
janis kirjutas:KTM-i omanikud, küsimus teile: Millistel mudelitel on kiirenduspumbaga karburaator, kas näiteks paljudel ktm-idel levinud Dell'Orto PHM 40 SD on kiirenduspumbaga? Oleks saada ühe duke 1 1994aasta Dell'Orto PHM 40 SD. Tahaks yamahale kruvida, XT kaks s*ta nikerdist ei täida üldse oma ülesannet. Seega peaks doonori kubatuur sinna 600cc kanti jääma.
DellÒrto PHM 40Sd ei ole kiirenduspumbaga, küll aga kasutatakse KTM´il MIKUNI BST40 karpat, mis on kiirendus pumbaga.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Rumalad küsimused
Väga loll küsimus: Kui paljuga saab normaalse 12-tollise rolleri tagarehvi koos paigaldusega?

-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Tervitused
Kuna ma ei tahtnud uut teemat küsida, siis küsin siin.
Vaadates motors24 viimast videot, kus burxi tehti ,siis küsiks.
Kuna mul gaasigrilli pole, siis millega oleks hea. Kas puude või söega. Ning kas leht või okas puu.
Või rääkige oma kogemusi. Jõhker burxi isu tuli peale seda
Re: Rumalad küsimused
Thesaarlane kirjutas:Tervitused
Kuna ma ei tahtnud uut teemat küsida, siis küsin siin.
Vaadates motors24 viimast videot, kus burxi tehti ,siis küsiks.
Kuna mul gaasigrilli pole, siis millega oleks hea. Kas puude või söega. Ning kas leht või okas puu.
Või rääkige oma kogemusi. Jõhker burxi isu tuli peale seda
Mul burxi söestamise kogemus hoopis või alles puudub, aga oletaks, et puu või süsi. Puu lased lihtsalt söeks ja hõõguval tulel röstid teda, olles enne lihaviilu tugevamalt grillinud. Pigem ikka lehtpuu, noh, kalasuitsutamiseks on ikka leppa kasutatud ju, õigus?
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Kala lastakse jh lehtpuuga.
Ma tean mul vanaisa tegi vahel õunapuuga.
Enamasti siiski lepaga.
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Rumalad küsimused
No see on nüüd küll ikka väga rumal küsimus. Ja kust tuleb üldse mõte grillida okaspuudega?
Selgeltnäha elukauged inimesed.
Kui sa üritad okaspuuga midagi grillida, tuleb vana sõber herr vaik ja kärssab liha külge ning liha jääb väga vastiku maitsega.
Muidu lehtpuudega võid proovida küll burgerit grillida, aga see tahab vaiksel tulel küpsemist ja väga vähe, kui üldse leeki.

Re: Rumalad küsimused
RaPtile kirjutas:Selline küsimus. Et Radiotehnika võimendi y-7111, ning 4st väljundist töötab ainult üks. Kõlarid on S30B 30w ja 8 oomi.
Hetkel mängib üks kõlar. Kas võin sellele ühele kõlarile mis mängib, järgi ühendada teise kõlari, et siis mängiva kõlari + ja - klemmi alla mittemängiva kõlari + ja - juhtme? Või siis kes oleks piisavalt osav et need väljundid ära remontida?
uuri elfaelektroonika foorumist, seal peaks neid elektroonikuid küll olema kes remondiga toime tulevad
ja kui paned rööbiti kölarid, siis tuleb takistuseks 4 oomi, idee poolest mängib aga seda ei tea kui hästi ta vastu peab
Re: Rumalad küsimused
Hmm. Uustulnukate teema on olemas, aga miks Tulnukatel oma teemat pole?
(Tule taevas appi!) ;-P