caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
Re: caferacerid ja rotikad jms
millal 'neil seal' teemast saab 'meil siin'
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tundub, et peale teemamehe Tormavtellis ja paari kena vanakooli bemmi ning veel mõne üksiku kenakese cafe ei ole siinmail (veel) millegagi uhkeldada. Aga küll tuleb...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kevadel ehk 2 ratast bobberi ja fighteri ja rotika hübriidi hakkavad eesti teedel liikuma ja politseile headmeelt valmistama
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Nu mul miski cb900 baasil aretis tuleb ja yhe mehikese sr500 vast ka, mis voib isegi paris edev ja stiilipuhas cafe saada.
Aga konnatiigis nagu me oleme, kus vahe neid ja neist vahestest vahesed viitsivad naole anda...
Selle sygiseni vois vist yhe kae sormedel teadaolevad ylesse lugeda. Ja need siit miskil kujul labi kaind. Hondad ja bemmid.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
No ei tea. Ma olen näinud tänaval tublisti rohkem erinevaid kohvimasinaid (alla 10 siiski ) kui äravahetamiseni sarnaseid vanasi jawasi... Ja neid jawasi on ikka päris palju.
Aga möla mölaks... Ma uurin parem mis moodi pannonia hakkab ton-i tegema.
LISASIN HILJEM: viimane laose on juba eos surnud plaan
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Minu projekt edeneb samuti. Selle kuu lõpus võib juba värvitud ja osaliselt komplekteeritud aretisest pilti näha. Hetkel on värvimises porilauad, paak ja sabagondel, ülejäänud osad on värvitud.
Paar pilti enne laiali lammutamist
Tagumine porilaud ja numbrimärgi hoidja sai hiljem ringi tehtud.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 20 Juun 2007, 16:46
- Tsikkel: Rommel the Bomber
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mina TAHAN seda aparaati kindlasti SMASH'il näha!
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kas jalarauad tulevadki nii madalale?
Kuidas tagaamort töötab?
Igatahes vägev projekt, Olgu smashil kohal siis.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sick sick masin. Heas mottes. Igatahes tahaks valmis produkti naha lives
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
IZH kirjutas:Kas jalarauad tulevadki nii madalale?
Kuidas tagaamort töötab?
Igatahes vägev projekt, Olgu smashil kohal siis.
Jalarauad jäävad jah sellisele kõrgusele, küll aga trein roostevabast uued. Ilmselt ma selle tsikliga väga hullult kallutama ei hakka.
Hetkel projekteerisin sellised:
Tagaamordi käik tuli lühike täpselt nagu plaanitud, küll aga natuke pehmem kui lootsin. Kas ma pean ehk tagaamordi välja vahetama jäigema vastu, saan teada pärast esimesi proovisõite.
Smash on mul viimased 2 aastat sihikul olnud, aga töö tõttu pole sinna uudistama jõudnud, loodan et see aasta õnnestub külastada.
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kas peale selle masina valmis saamist tuleb see ARK-is uuesti üle lasta vaadata ja registreerida? Passi tuleb margiks "omavalmistatud"?
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
See tulebki üksikorras arvele. Raam ja katted on täielikult omavalmistatud. Mootori ja rataste doonoriks olnud XT600 kuulub mahakandmisele.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Vägev
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: caferacerid ja rotikad jms
janis kirjutas:IZH kirjutas:Kas jalarauad tulevadki nii madalale?
Kuidas tagaamort töötab?
Igatahes vägev projekt, Olgu smashil kohal siis.Jalarauad jäävad jah sellisele kõrgusele, küll aga trein roostevabast uued. Ilmselt ma selle tsikliga väga hullult kallutama ei hakka.
Hetkel projekteerisin sellised:
Tagaamordi käik tuli lühike täpselt nagu plaanitud, küll aga natuke pehmem kui lootsin. Kas ma pean ehk tagaamordi välja vahetama jäigema vastu, saan teada pärast esimesi proovisõite.
Smash on mul viimased 2 aastat sihikul olnud, aga töö tõttu pole sinna uudistama jõudnud, loodan et see aasta õnnestub külastada.
Tagaamordi jäikust saad tõsta paksema amordi õliga! Nii tegin ma oma krossika amordil, oma rattale kohandades, kuid siiski pole see, proovin veel paksemat õli
Aga 4.2cSt oli stock õli ja kasutasin ATF Mobil1 e mis oli 7.2cSt vahe on tuntav!
Seega sellega saad ka tuunida nö dampingut
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
janis kirjutas:Minu projekt edeneb samuti. Selle kuu lõpus võib juba värvitud ja osaliselt komplekteeritud aretisest pilti näha. Hetkel on värvimises porilauad, paak ja sabagondel, ülejäänud osad on värvitud.
Paar pilti enne laiali lammutamist
Tagumine porilaud ja numbrimärgi hoidja sai hiljem ringi tehtud.
jalarauad liiga all ei ole?
Re: caferacerid ja rotikad jms
mx77, paar postitust üleval pool on kirjutatud jalaraudade kohta.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Nii huviparast selline kyss ka janisele, et mis "klassi" see masin nagu pretendeerib oma oleku ja asendi poolest? Et jalarauad tunduvad suht madalal ja lenks suht kõrgel? Kui ma nyyd kuidagi arusaadavalt valjendusin
Paris pea ees soitmiseks ta ei tundu olevat.
Ja kui juba kysimiseks laks - kas kylgesid katad rohkem, voi jaavad lahtiseks? Ta tagaots ntks, kas sumpa nahtavale voi miski kerejupid veel peale sinna?
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Klassikaline mootorratas, sirge seljaga. Mul oli töökojas üks izh kõrval, täitsa sarnane sõiduasend, aint lenksu kõrgus rohkem nagu supermoto/enduro rattal. Aga ma ei kujuta ettegi mis tunne sellega sõita saab olema, ootan huviga. Teljevahe on väga lühike ja raskuskese keset tsiklit. Esimene lammas kipub ikka aia taha minema.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
No mis aiataha, xt peaks kergesti pöördesse minema, pmst ehitasid endale buelli, irw
Aga jah, klassik v supermoto ta pealnaha nagu oleks jah.
Aga keretöö...?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
janis kirjutas:Bensiinipaagi ees. Sellepärast ka 2 korki.
Aga siis ju kuum öli hakkab bensiini "keetma".....
Re: caferacerid ja rotikad jms
http://www.upload.ee/image/2111898/DSC00103.JPG rotikas turkus baari uksel kaunistuseks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kuidagi vaikseks on siin jäänud.. Kõik annavad oma cafedele viimast lihvi garaazis?
Või kolisid üle rumalate küsimuste ja talvise saagimise teemadesse?
Paar pilti niisama..
Cafe cafe ees..
Ilus puhas lenks..
lihtsalt tavaline ilus koffik.. ainuke mis häirib on selle kupli suurus ja kuju mis taga, aga noh see maitse asi..
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Bad Boy X kirjutas:Kuidagi vaikseks on siin jäänud.. Kõik annavad oma cafedele viimast lihvi garaazis?
![]()
Või kolisid üle rumalate küsimuste ja talvise saagimise teemadesse?
Meil "saagimises" pole küll cafe racereid näha olnud. Kui oleks, küll saeks.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Panen ühe pildi ka, et päris "0" mu post ei oleks:
CX500 tundub lahe toorik sellise veidi modernsemaks kohviveskiks.
Olge kenad ja pange ikka kodumaalt leide alati siia teemasse. Tõstan oma tooriku panust ka 1000€ peale. Hoian silmad lahti. Ei taha siin koguaeg oma unistamisega jalgu jääda ja ma siis kirjutan ka kogu oma jutu nüüd ära.
Otsin klassikalist ratast millest kohvik teha!
Aidake mõelda mis ratas mulle sobida võiks. Sirvin ikka päris tihedalt väljamaa projekte aga põhiküsimus on see, et mida EESTIST saab ja millele vaene inimene varuosi ka mõistliku raha eest leiab. Varasem tootmisaasta on niikaua boonus kuni tehnika päris jaburaks ei lähe (kontaktidega süüde jne...).
mootor:
- neljataktiline
- R1, R2 või äärmisel juhul risti V2
- võimsust täpselt "DO THE DON" ja ülejääk on lihtsalt boonus.
raam:
- klassikalisele mootorrattale omane, cruiseri suurem kahvlinurk ei sobi kuidagi (raami geomeetriat muuta ei taha)
- kahe amordiga kiik
- "mitte väga häirivalt peenike kahvel"
rattad:
- eelistan kodaratega
- ees võiks ketaspidur olla
- liialt edev ei ole aga originaal tagarehvil võiks laius ikka 130 olla
Kõik muu "juba kohviku moodi" kola tuleb muidugi kasuks aga ei ole nii oluline. Raam millel on rattad all ja mootor vahel oleks juba tubli algus. Võib privaatsõnumiga ka arvamust saata.
Aitäh![/i]
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
kui sa ton'i tahad, siis haiseb see mingi vähemalt 500 või isegi üle 700cc mootori järgi, sest mu meelest tihti vanematel 500'stel on ülemine piir eesti rahas 140-150kmh vms (oleneb mootori tüübist ka). 125cc ca 90-110kmh. no ja kõik vahepealne seal vahel siis. ilmselt riisikas, muud normaalset kirjelduse raames vist küll ei leia, et jõuaks osta ja pärast kola juurde muretseda. cx'ilgi suuresti seal 140-170 kmh vahel tipp. ja uuem aasta ei ole tingimata suurem kiirus.
aga muidu - vaikus enne tormi jah. no tahaks väga nii arvata vähemalt. ise saan äkki järgmine nädal paar pilti klõpsida olemasolevast, nüüd enam vähem kõik tükid valmis.
EDIT. mis põhjadesse puutub, siis mototehnikas oli küll paar päeva tagasi täielik ikaldus ja motorsis oli lihtsalt ikaldus. nii pakutava tehnika kui hinnaklassi osas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.