15. leht 41-st

Postitatud: 16 Nov 2006, 22:07
Postitas Partu
12 tellistest maja juures?!

Postitatud: 17 Nov 2006, 15:16
Postitas toim
mulle sobib.

Postitatud: 17 Nov 2006, 16:13
Postitas mella
Mulle sobib kah. JA võimalik, et olevile ka.

Postitatud: 17 Nov 2006, 17:52
Postitas StreetMoto
Ja võimalik on kõik :-) Järeldage, mis tahate. Täna on aga EMF 2006 lõpupidu Rock Cafes, ja krt seda homset konditsiooni teab. Eriti, kui on teada, et selle aasta karikad on KORRALIKUD ja klaasist :-)

Kes tahab, siis infot siit ikka http://www.msport.ee/

Postitatud: 17 Nov 2006, 22:25
Postitas Habanero
Olen kaua ratta juurest eemal olnud. Ajan ehk ka oma Husqvarna pöördesse, nupud alla ja tulen vaatan seda asja.

Postitatud: 19 Nov 2006, 10:55
Postitas mella
Veel on tund jõuda lähtekohta ;)

Postitatud: 19 Nov 2006, 15:23
Postitas Piipz
kuigi ma oma elevandiga selle seltskonna sabas püsida ei üritanudki, on see siiski väärt ettevõtmine ja seda võiks jätkata, kuni ilma on.

Postitatud: 19 Nov 2006, 16:20
Postitas mella
Tänane hommikune uduvihm keeras täitsa kenaks päiksega sõiduilmaks. Hea seltskond ei lase rajal palju luuserdada ;)
Palju meid seal koos oli? 7 sõitjat + Habanero ja piipz?
Igatahes ma nüüd hakkan järgmiseks korraks taastuma :P

Toim, kuhu te kadusite peale 3. ringi?

Postitatud: 19 Nov 2006, 17:14
Postitas toim
ma väsisin ära :P viimase ringi suts kiirem tempo tõmbas lihtsalt tühjaks.
jällegi väga mõnus sport heas seltskonnas :) loodame, et hoiab sarnast ilma veel.

Postitatud: 19 Nov 2006, 17:26
Postitas fotek
kolmandal ringil piisas kahest käbarast, et jõud täiesti lõppeks.
siis läksin bensukasse vett ja šokolaadi hankima.

oli tore, aga pärast ei jaksanud süües tooli peal istuda :D
kohe näha, et pikk vahe on sisse jäänud

Postitatud: 19 Nov 2006, 18:29
Postitas mella
Kui me midagi muud ei õpi, siis kukkuma kindlasti ;)

Postitatud: 19 Nov 2006, 19:26
Postitas saqu
Sain ka oma aparaadi käima ja kuskil kolme ajal sõitsin tankokalt läbi, aga ju siis olite juba oma väsinud kondid sealt ära koristanud. :lol:

Kasutan võimalust ja küsin, kas kellelgi on kogemust KEIHIN FCR-iga , miks ta ei taha enam tühikäigul töödata? Puhastasin karpa ära, kuid enam ei soovi hoida tühikäigu pöördeid, kõik muidu raamatu järgi paigas, aga lihtsalt ei taha käia tühikäigul hästi. Keerad siibrit rohkem lahti, aga siis jääb gaas umbes 4 sekundiks peale. Muus vahemikus tõmbab nagu loom.

Postitatud: 19 Nov 2006, 19:35
Postitas mella
Tegele tühikäigukruvi ja düüsiga.

Kui segu on liiga lahja, hakkab pööret üleval hoidma. Kui liiga rikas, sureb järsul siibri avamisel välja.

Postitatud: 19 Nov 2006, 20:15
Postitas saqu
Kas LC4 on ka FCR peal?
Imelik ongi see, et segukruvi panin täpselt samasse asendisse tagasi nagu enne ja proovisin ka tehase seadistust. (pikk jutt vastavalt manualile :D )
Tundub, et enne oli mingi ummistus kuskil, et sama settinguga enam ei käi peale puhastust ja äkki läbipuhumise käigus ummistus mingi muu kanal kuskil karpa sees, sest kõik düüsid kindlalt puhtad. :roll: Keegi oli enne tihendanud mingi mastiksiga TPS anduri sisenemise kohta seestpoolt, mis narmendas ja ma eemaldasin selle. Samas väljastpoolt ei andnud puhastusvedeliku pihustamine samasse kohta mingit pöörete suurenemist, siis ei ole vist lisaõhu imemist sealtpoolt olemas. :roll:

EDIT: Ja kui kellelgi on vaja kompaktset segukruvi reguleerimise kruvikat, pange mulle PS!

Postitatud: 19 Nov 2006, 20:31
Postitas Habanero
Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.

Postitatud: 19 Nov 2006, 20:44
Postitas Magimees
Tervist , mul oleks ka küsimus : Kas 110cc dirt bike on ka raja läbimiseks piisav, ja kas oleks võimalus millalgi ka teie üritusega ühineda?

Postitatud: 19 Nov 2006, 23:40
Postitas mella
Habanero kirjutas:
Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.
Pehmet liiva see rehvijutt küll ei puuduta - seal ei peaks rehv eriti mahagi puutuma ;) Puhtalt harjutamise viga.

Postitatud: 19 Nov 2006, 23:46
Postitas mella
Magimees kirjutas:
Tervist , mul oleks ka küsimus : Kas 110cc dirt bike on ka raja läbimiseks piisav, ja kas oleks võimalus millalgi ka teie üritusega ühineda?
Pigem tekib küsimus - kas sinust niipalju meest on selle masinaga rada läbi sõitma.
ISeasi, mida sa üritusest ootad.
Kuna tegu pole seltskonnaürituse vaid treeninguga, oodatakse natuke aeglasemaid siiani järele vaid 1. ringil ning palju aeglasemaid sootuks mitte.
Pakun, et tulevikus sõidetakse ka esimene ring peatusteta.

Käi rajal ära ja vaata, kui kiirelt ring (ca 10 km) tuleb.

Postitatud: 20 Nov 2006, 09:18
Postitas fotek
http://fotek.pri.ee/temp/offroad.jpg


Mella või keegi teine äkki viitsib sinna raja peale joonistada?

Postitatud: 20 Nov 2006, 09:27
Postitas StreetMoto
Alustasin aga paraku jääb kaart raja jaoks väikseks. Ümber karjääri saab ringi tehtud, siis metsa ja bööö .... pole kuskile joonistada enam. Ehk siis kaardi ülaosa (idasuunal) peaks veits(päris palju) kaugemale ulatuma. See on just see osa, mis sul endal (ja ka minul esimestel ringidel) sassi läks. :-)

Postitatud: 20 Nov 2006, 09:47
Postitas mella
Lisaks on puudu ka kaardi vasak serv. See osa, mis suurest liivavannist välja tulles peaks vasakule jääma.

Postitatud: 20 Nov 2006, 09:58
Postitas saqu
http://www.hot.ee/toomask/Tankodroom.jpg
Väike pilt, aga rada peaks peale mahtuma.

Postitatud: 20 Nov 2006, 10:05
Postitas mella
Selle pealt rada on VÄGA raske üles leida ;)

Postitatud: 20 Nov 2006, 10:11
Postitas fotek

Postitatud: 20 Nov 2006, 11:09
Postitas mella
Suur image:

http://www.pm.ee/bikehelp/enduropohi.jpg

Siksakiga koht vaskul all on mulle kaardi peal raskelt määratav - seal rada keerutab päris mehiselt ja peab GPS-ga mõõtma.

Pilt

Sõidujuhis:

Koha leiad, kui enne Saku viadukti ca 1km keerav tln poolt tulles vasakule Liberada (paremal on Tammemäe silt).
Sealt otse üle raudtee ja otse edasi. Kaardil alumise Google "L" juurest üles. Vasakule jääb maja, tee teeb pöörde paremale, Seal on kaardil näha vasakule 45 kraadi all minev lai siht. Selle sihi vahelt on start tee poole. Kaardil ka tähistatud.

Ring:
Start, vasakule tagasipööre ümbere metsa
Veidi edasi, 90 paremale, otse, enne teed 90 vasakule, veits mööda rada otse, siis keerab 90 paremale ja läheb risti üle kruusatee (seesama keskmine tee).
Otse, kuni paremalt tuleb karjääriäär (seal peaks auku sukelduma, kuid kopp on raja augus ära solkinud, tuleb minna paremale mööda karjääriteed ja sealt paremale ümber augu tagasi.
Vasakule jääb suur liivaala, mis on madalam. Nurgast sinna auku sisse ja vasakut äärt mööda kuni jõuab teeni välja kaardil selle suurema järve ülemisel kaldal.
Nüüd risti ületee suure järve äärt mööda. Vaata, et teeületusel varinguauku ei kuku.
Jõuad tagasi peaaegu ala läbiva keskse tee juurde.
Teed ringi ümber suure järve põhjaotsa (paremal) ja sõidad Saku poole kuni paks liiv saab otsa ning jäljed keeravad 90 kraadi paremale.
Müttad läbi metsa peaaegu raudteeni (el. liini alt läbi) ja teed mööda piki raudtee äärset teed saku poole kuniks jäljed vasakule keeravad.
Nüüd üle mudaaukudega raiesmiku ja läbi metsaaluse jõuad suure jäeve saku poolsesse nurka.
Sealt Paremale mööd ajälgi ja teed kaare, millega jõuad suure järve lõunaküljele. sealt teed mööda paremale, üle poolsaarele viiva tee ning veel edasi järgmise tee peale järve ülemises servas. Veidi sõidad teed mööda karjääri pooel tagasi ja siis 90 kraadi paremale.
100m, p90, 30m V45, 100m p90 10m v120 ja hoiad veidi paremale poole metsa äärde (siin on nüüd oht paremale hoides sattuda pisikesele krossirajale j ama tõesti ei tea, kas pärisrada sealt läbi käis).
Veid maad mööda metsa äärt ka p90, 100m v90 metsa sisse. Nüüd läheb huvitavaks ja juhendada ei oska, kuid jäljed on ees. Kogu aeg otse kuni jõuad pärast pikka metsa vahel sebimist veidi lagedamale kohale, ikka edasi metsa. Kuni jõuad suure mäeni. paremale ÜLE mäe, 45 kraadi vasakule üle valli ja teed mööda piki madalama osa serva, kuni tuleb sissekeeramine vasak 90. sealt otse vanni keskele j ahoiad kergelt vasakule üle oja ning otse vannist välja.
100m otse, siis lagedam akoha peal p90, mõnisada meetrit otse ja keerab järsult paremale metsa vahele. nüüd on jälg ees kuni karjäärini.
Piki karjääri serva kuni väljatuleku kohani vasakule.
Nüüd tuleb koht, mis kaardil siksakiga.
sealt hoiad vasakule ja risti üle tee. tee jätkub metsasihiga teiselpool. sihi lõpus sujuv p90, 50m vaskule metsa. kogu aja otse (jälg on ees) kuni jõuad lagedama koha peale. Vasakule jääb lai siht ja suur mägi. Siksak lõpeb kaardil umbes siin.
OTSE edasi ja keerad mäe taha alla auku, teiselt poolt üles ning vasakule läheb tee. seda mööda loominguliselt jõuad peaaegu tellistest majani välja. seal tagasipööre vasakule, üle hüppe ning suure mäe juurde tagasi ning seal p90 metsa sisse. Veidi mööda laia rada, läbi suure liivaaugu, veel edasi ja ületad teemoodi asja. Enen seda hoidu kaevikutest ;).
otse üle tee metsa ning hoiad paremale kuni jõuad metsast välja (harjutusrada otse ees) stardiplatsi serva.
Keerad KOHE vasakule ja sihti mööda 100, siis p90 ja p90, veidi edasi, läbi kunstliku augu, kohe vasak tagasipööre veidi edasi parempööre ja oled ringi teinud peale.

Peast kirjeldasin, seega võib mõni ebatäpsus olla.

Postitatud: 20 Nov 2006, 11:15
Postitas K2bi
mis raja kaardistamist te teete siin kui iga päev kaevavad kopad seda ümber?!?!

esimene ring söidad läbi ja jätad raja meelde . vöi siis söidad iga kord uut rada . te teete trenni mitte ei söida vöidu.

Postitatud: 20 Nov 2006, 11:18
Postitas mella
K2bi kirjutas:
mis raja kaardistamist te teete siin kui iga päev kaevavad kopad seda ümber?!?!

esimene ring söidad läbi ja jätad raja meelde . vöi siis söidad iga kord uut rada . te teete trenni mitte ei söida vöidu.
Peale võistlust on kopad rada ringi kaevanud ainult ühets kohast nii, et vana rada sõit aei saa. Ja see koht on sissesõiduteest paremal suht kohe peale raja üleminekut. Aga sellest paigast saab lihtsalt mööda.
Niiet, käbi, ära hädalda ;)

Postitatud: 20 Nov 2006, 12:59
Postitas K2bi
otta nüüd
mina ei hädalda , teil on männikul söites kaarti vaja mitte minul.

Postitatud: 20 Nov 2006, 13:49
Postitas mella
Minul pole seda kaarti ka vaja ;)
Aga need, kes esmakordselt kohal, võivad seal 10x ära eksida. Mitte et eksimine mingi probleem oleks aga tahaks ikka just SEDA rada sõita.

Postitatud: 20 Nov 2006, 14:38
Postitas sang
Mina kes ma ei ole eriti suur Männikul käia, sattusin kergelt segadusse kaardi asetamisel suuremasse pilti. Kindlasti on minusguseid veelgi, seega kas keegi võtaks vaevaks ja seletaks lühidalt kaardi üle. Ehk siis, mis suur tee jookseb paremas servas, millise järvega on tegemist, mis on muud olulised maastikutähised raja leidmiseks sinnani jõudmiseks, kummas suunas ringi sõidetakse jms maastiku kirjeldamine.