Endurod metsaradadele (Harjumaa)
Moderaator: Moded
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Ja võimalik on kõik
Järeldage, mis tahate. Täna on aga EMF 2006 lõpupidu Rock Cafes, ja krt seda homset konditsiooni teab. Eriti, kui on teada, et selle aasta karikad on KORRALIKUD ja klaasist
Kes tahab, siis infot siit ikka http://www.msport.ee/


Kes tahab, siis infot siit ikka http://www.msport.ee/
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Sain ka oma aparaadi käima ja kuskil kolme ajal sõitsin tankokalt läbi, aga ju siis olite juba oma väsinud kondid sealt ära koristanud.
Kasutan võimalust ja küsin, kas kellelgi on kogemust KEIHIN FCR-iga , miks ta ei taha enam tühikäigul töödata? Puhastasin karpa ära, kuid enam ei soovi hoida tühikäigu pöördeid, kõik muidu raamatu järgi paigas, aga lihtsalt ei taha käia tühikäigul hästi. Keerad siibrit rohkem lahti, aga siis jääb gaas umbes 4 sekundiks peale. Muus vahemikus tõmbab nagu loom.

Kasutan võimalust ja küsin, kas kellelgi on kogemust KEIHIN FCR-iga , miks ta ei taha enam tühikäigul töödata? Puhastasin karpa ära, kuid enam ei soovi hoida tühikäigu pöördeid, kõik muidu raamatu järgi paigas, aga lihtsalt ei taha käia tühikäigul hästi. Keerad siibrit rohkem lahti, aga siis jääb gaas umbes 4 sekundiks peale. Muus vahemikus tõmbab nagu loom.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kas LC4 on ka FCR peal?
Imelik ongi see, et segukruvi panin täpselt samasse asendisse tagasi nagu enne ja proovisin ka tehase seadistust. (pikk jutt vastavalt manualile
)
Tundub, et enne oli mingi ummistus kuskil, et sama settinguga enam ei käi peale puhastust ja äkki läbipuhumise käigus ummistus mingi muu kanal kuskil karpa sees, sest kõik düüsid kindlalt puhtad.
Keegi oli enne tihendanud mingi mastiksiga TPS anduri sisenemise kohta seestpoolt, mis narmendas ja ma eemaldasin selle. Samas väljastpoolt ei andnud puhastusvedeliku pihustamine samasse kohta mingit pöörete suurenemist, siis ei ole vist lisaõhu imemist sealtpoolt olemas. 
EDIT: Ja kui kellelgi on vaja kompaktset segukruvi reguleerimise kruvikat, pange mulle PS!
Imelik ongi see, et segukruvi panin täpselt samasse asendisse tagasi nagu enne ja proovisin ka tehase seadistust. (pikk jutt vastavalt manualile

Tundub, et enne oli mingi ummistus kuskil, et sama settinguga enam ei käi peale puhastust ja äkki läbipuhumise käigus ummistus mingi muu kanal kuskil karpa sees, sest kõik düüsid kindlalt puhtad.


EDIT: Ja kui kellelgi on vaja kompaktset segukruvi reguleerimise kruvikat, pange mulle PS!
Viimati muutis saqu, 19 Nov 2006, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Pehmet liiva see rehvijutt küll ei puuduta - seal ei peaks rehv eriti mahagi puutumaHabanero kirjutas:Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.

Pigem tekib küsimus - kas sinust niipalju meest on selle masinaga rada läbi sõitma.Magimees kirjutas:Tervist , mul oleks ka küsimus : Kas 110cc dirt bike on ka raja läbimiseks piisav, ja kas oleks võimalus millalgi ka teie üritusega ühineda?
ISeasi, mida sa üritusest ootad.
Kuna tegu pole seltskonnaürituse vaid treeninguga, oodatakse natuke aeglasemaid siiani järele vaid 1. ringil ning palju aeglasemaid sootuks mitte.
Pakun, et tulevikus sõidetakse ka esimene ring peatusteta.
Käi rajal ära ja vaata, kui kiirelt ring (ca 10 km) tuleb.
http://fotek.pri.ee/temp/offroad.jpg
Mella või keegi teine äkki viitsib sinna raja peale joonistada?
Mella või keegi teine äkki viitsib sinna raja peale joonistada?
Siim
#609
#609
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Alustasin aga paraku jääb kaart raja jaoks väikseks. Ümber karjääri saab ringi tehtud, siis metsa ja bööö .... pole kuskile joonistada enam. Ehk siis kaardi ülaosa (idasuunal) peaks veits(päris palju) kaugemale ulatuma. See on just see osa, mis sul endal (ja ka minul esimestel ringidel) sassi läks. 

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
http://www.hot.ee/toomask/Tankodroom.jpg
Väike pilt, aga rada peaks peale mahtuma.
Väike pilt, aga rada peaks peale mahtuma.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Suur image:
http://www.pm.ee/bikehelp/enduropohi.jpg
Siksakiga koht vaskul all on mulle kaardi peal raskelt määratav - seal rada keerutab päris mehiselt ja peab GPS-ga mõõtma.

Sõidujuhis:
Koha leiad, kui enne Saku viadukti ca 1km keerav tln poolt tulles vasakule Liberada (paremal on Tammemäe silt).
Sealt otse üle raudtee ja otse edasi. Kaardil alumise Google "L" juurest üles. Vasakule jääb maja, tee teeb pöörde paremale, Seal on kaardil näha vasakule 45 kraadi all minev lai siht. Selle sihi vahelt on start tee poole. Kaardil ka tähistatud.
Ring:
Start, vasakule tagasipööre ümbere metsa
Veidi edasi, 90 paremale, otse, enne teed 90 vasakule, veits mööda rada otse, siis keerab 90 paremale ja läheb risti üle kruusatee (seesama keskmine tee).
Otse, kuni paremalt tuleb karjääriäär (seal peaks auku sukelduma, kuid kopp on raja augus ära solkinud, tuleb minna paremale mööda karjääriteed ja sealt paremale ümber augu tagasi.
Vasakule jääb suur liivaala, mis on madalam. Nurgast sinna auku sisse ja vasakut äärt mööda kuni jõuab teeni välja kaardil selle suurema järve ülemisel kaldal.
Nüüd risti ületee suure järve äärt mööda. Vaata, et teeületusel varinguauku ei kuku.
Jõuad tagasi peaaegu ala läbiva keskse tee juurde.
Teed ringi ümber suure järve põhjaotsa (paremal) ja sõidad Saku poole kuni paks liiv saab otsa ning jäljed keeravad 90 kraadi paremale.
Müttad läbi metsa peaaegu raudteeni (el. liini alt läbi) ja teed mööda piki raudtee äärset teed saku poole kuniks jäljed vasakule keeravad.
Nüüd üle mudaaukudega raiesmiku ja läbi metsaaluse jõuad suure jäeve saku poolsesse nurka.
Sealt Paremale mööd ajälgi ja teed kaare, millega jõuad suure järve lõunaküljele. sealt teed mööda paremale, üle poolsaarele viiva tee ning veel edasi järgmise tee peale järve ülemises servas. Veidi sõidad teed mööda karjääri pooel tagasi ja siis 90 kraadi paremale.
100m, p90, 30m V45, 100m p90 10m v120 ja hoiad veidi paremale poole metsa äärde (siin on nüüd oht paremale hoides sattuda pisikesele krossirajale j ama tõesti ei tea, kas pärisrada sealt läbi käis).
Veid maad mööda metsa äärt ka p90, 100m v90 metsa sisse. Nüüd läheb huvitavaks ja juhendada ei oska, kuid jäljed on ees. Kogu aeg otse kuni jõuad pärast pikka metsa vahel sebimist veidi lagedamale kohale, ikka edasi metsa. Kuni jõuad suure mäeni. paremale ÜLE mäe, 45 kraadi vasakule üle valli ja teed mööda piki madalama osa serva, kuni tuleb sissekeeramine vasak 90. sealt otse vanni keskele j ahoiad kergelt vasakule üle oja ning otse vannist välja.
100m otse, siis lagedam akoha peal p90, mõnisada meetrit otse ja keerab järsult paremale metsa vahele. nüüd on jälg ees kuni karjäärini.
Piki karjääri serva kuni väljatuleku kohani vasakule.
Nüüd tuleb koht, mis kaardil siksakiga.
sealt hoiad vasakule ja risti üle tee. tee jätkub metsasihiga teiselpool. sihi lõpus sujuv p90, 50m vaskule metsa. kogu aja otse (jälg on ees) kuni jõuad lagedama koha peale. Vasakule jääb lai siht ja suur mägi. Siksak lõpeb kaardil umbes siin.
OTSE edasi ja keerad mäe taha alla auku, teiselt poolt üles ning vasakule läheb tee. seda mööda loominguliselt jõuad peaaegu tellistest majani välja. seal tagasipööre vasakule, üle hüppe ning suure mäe juurde tagasi ning seal p90 metsa sisse. Veidi mööda laia rada, läbi suure liivaaugu, veel edasi ja ületad teemoodi asja. Enen seda hoidu kaevikutest
.
otse üle tee metsa ning hoiad paremale kuni jõuad metsast välja (harjutusrada otse ees) stardiplatsi serva.
Keerad KOHE vasakule ja sihti mööda 100, siis p90 ja p90, veidi edasi, läbi kunstliku augu, kohe vasak tagasipööre veidi edasi parempööre ja oled ringi teinud peale.
Peast kirjeldasin, seega võib mõni ebatäpsus olla.
http://www.pm.ee/bikehelp/enduropohi.jpg
Siksakiga koht vaskul all on mulle kaardi peal raskelt määratav - seal rada keerutab päris mehiselt ja peab GPS-ga mõõtma.

Sõidujuhis:
Koha leiad, kui enne Saku viadukti ca 1km keerav tln poolt tulles vasakule Liberada (paremal on Tammemäe silt).
Sealt otse üle raudtee ja otse edasi. Kaardil alumise Google "L" juurest üles. Vasakule jääb maja, tee teeb pöörde paremale, Seal on kaardil näha vasakule 45 kraadi all minev lai siht. Selle sihi vahelt on start tee poole. Kaardil ka tähistatud.
Ring:
Start, vasakule tagasipööre ümbere metsa
Veidi edasi, 90 paremale, otse, enne teed 90 vasakule, veits mööda rada otse, siis keerab 90 paremale ja läheb risti üle kruusatee (seesama keskmine tee).
Otse, kuni paremalt tuleb karjääriäär (seal peaks auku sukelduma, kuid kopp on raja augus ära solkinud, tuleb minna paremale mööda karjääriteed ja sealt paremale ümber augu tagasi.
Vasakule jääb suur liivaala, mis on madalam. Nurgast sinna auku sisse ja vasakut äärt mööda kuni jõuab teeni välja kaardil selle suurema järve ülemisel kaldal.
Nüüd risti ületee suure järve äärt mööda. Vaata, et teeületusel varinguauku ei kuku.
Jõuad tagasi peaaegu ala läbiva keskse tee juurde.
Teed ringi ümber suure järve põhjaotsa (paremal) ja sõidad Saku poole kuni paks liiv saab otsa ning jäljed keeravad 90 kraadi paremale.
Müttad läbi metsa peaaegu raudteeni (el. liini alt läbi) ja teed mööda piki raudtee äärset teed saku poole kuniks jäljed vasakule keeravad.
Nüüd üle mudaaukudega raiesmiku ja läbi metsaaluse jõuad suure jäeve saku poolsesse nurka.
Sealt Paremale mööd ajälgi ja teed kaare, millega jõuad suure järve lõunaküljele. sealt teed mööda paremale, üle poolsaarele viiva tee ning veel edasi järgmise tee peale järve ülemises servas. Veidi sõidad teed mööda karjääri pooel tagasi ja siis 90 kraadi paremale.
100m, p90, 30m V45, 100m p90 10m v120 ja hoiad veidi paremale poole metsa äärde (siin on nüüd oht paremale hoides sattuda pisikesele krossirajale j ama tõesti ei tea, kas pärisrada sealt läbi käis).
Veid maad mööda metsa äärt ka p90, 100m v90 metsa sisse. Nüüd läheb huvitavaks ja juhendada ei oska, kuid jäljed on ees. Kogu aeg otse kuni jõuad pärast pikka metsa vahel sebimist veidi lagedamale kohale, ikka edasi metsa. Kuni jõuad suure mäeni. paremale ÜLE mäe, 45 kraadi vasakule üle valli ja teed mööda piki madalama osa serva, kuni tuleb sissekeeramine vasak 90. sealt otse vanni keskele j ahoiad kergelt vasakule üle oja ning otse vannist välja.
100m otse, siis lagedam akoha peal p90, mõnisada meetrit otse ja keerab järsult paremale metsa vahele. nüüd on jälg ees kuni karjäärini.
Piki karjääri serva kuni väljatuleku kohani vasakule.
Nüüd tuleb koht, mis kaardil siksakiga.
sealt hoiad vasakule ja risti üle tee. tee jätkub metsasihiga teiselpool. sihi lõpus sujuv p90, 50m vaskule metsa. kogu aja otse (jälg on ees) kuni jõuad lagedama koha peale. Vasakule jääb lai siht ja suur mägi. Siksak lõpeb kaardil umbes siin.
OTSE edasi ja keerad mäe taha alla auku, teiselt poolt üles ning vasakule läheb tee. seda mööda loominguliselt jõuad peaaegu tellistest majani välja. seal tagasipööre vasakule, üle hüppe ning suure mäe juurde tagasi ning seal p90 metsa sisse. Veidi mööda laia rada, läbi suure liivaaugu, veel edasi ja ületad teemoodi asja. Enen seda hoidu kaevikutest

otse üle tee metsa ning hoiad paremale kuni jõuad metsast välja (harjutusrada otse ees) stardiplatsi serva.
Keerad KOHE vasakule ja sihti mööda 100, siis p90 ja p90, veidi edasi, läbi kunstliku augu, kohe vasak tagasipööre veidi edasi parempööre ja oled ringi teinud peale.
Peast kirjeldasin, seega võib mõni ebatäpsus olla.
Viimati muutis mella, 20 Nov 2006, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
Peale võistlust on kopad rada ringi kaevanud ainult ühets kohast nii, et vana rada sõit aei saa. Ja see koht on sissesõiduteest paremal suht kohe peale raja üleminekut. Aga sellest paigast saab lihtsalt mööda.K2bi kirjutas:mis raja kaardistamist te teete siin kui iga päev kaevavad kopad seda ümber?!?!
esimene ring söidad läbi ja jätad raja meelde . vöi siis söidad iga kord uut rada . te teete trenni mitte ei söida vöidu.
Niiet, käbi, ära hädalda

Mina kes ma ei ole eriti suur Männikul käia, sattusin kergelt segadusse kaardi asetamisel suuremasse pilti. Kindlasti on minusguseid veelgi, seega kas keegi võtaks vaevaks ja seletaks lühidalt kaardi üle. Ehk siis, mis suur tee jookseb paremas servas, millise järvega on tegemist, mis on muud olulised maastikutähised raja leidmiseks sinnani jõudmiseks, kummas suunas ringi sõidetakse jms maastiku kirjeldamine.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.