Endurod metsaradadele (Harjumaa)

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


Partu

Lugemata postitus Postitas Partu »

12 tellistest maja juures?!
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

mulle sobib.
CRF250R
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Mulle sobib kah. JA võimalik, et olevile ka.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ja võimalik on kõik :-) Järeldage, mis tahate. Täna on aga EMF 2006 lõpupidu Rock Cafes, ja krt seda homset konditsiooni teab. Eriti, kui on teada, et selle aasta karikad on KORRALIKUD ja klaasist :-)

Kes tahab, siis infot siit ikka http://www.msport.ee/
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Olen kaua ratta juurest eemal olnud. Ajan ehk ka oma Husqvarna pöördesse, nupud alla ja tulen vaatan seda asja.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Veel on tund jõuda lähtekohta ;)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kuigi ma oma elevandiga selle seltskonna sabas püsida ei üritanudki, on see siiski väärt ettevõtmine ja seda võiks jätkata, kuni ilma on.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Tänane hommikune uduvihm keeras täitsa kenaks päiksega sõiduilmaks. Hea seltskond ei lase rajal palju luuserdada ;)
Palju meid seal koos oli? 7 sõitjat + Habanero ja piipz?
Igatahes ma nüüd hakkan järgmiseks korraks taastuma :P

Toim, kuhu te kadusite peale 3. ringi?
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

ma väsisin ära :P viimase ringi suts kiirem tempo tõmbas lihtsalt tühjaks.
jällegi väga mõnus sport heas seltskonnas :) loodame, et hoiab sarnast ilma veel.
CRF250R
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

kolmandal ringil piisas kahest käbarast, et jõud täiesti lõppeks.
siis läksin bensukasse vett ja šokolaadi hankima.

oli tore, aga pärast ei jaksanud süües tooli peal istuda :D
kohe näha, et pikk vahe on sisse jäänud
Siim
#609
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui me midagi muud ei õpi, siis kukkuma kindlasti ;)
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Sain ka oma aparaadi käima ja kuskil kolme ajal sõitsin tankokalt läbi, aga ju siis olite juba oma väsinud kondid sealt ära koristanud. :lol:

Kasutan võimalust ja küsin, kas kellelgi on kogemust KEIHIN FCR-iga , miks ta ei taha enam tühikäigul töödata? Puhastasin karpa ära, kuid enam ei soovi hoida tühikäigu pöördeid, kõik muidu raamatu järgi paigas, aga lihtsalt ei taha käia tühikäigul hästi. Keerad siibrit rohkem lahti, aga siis jääb gaas umbes 4 sekundiks peale. Muus vahemikus tõmbab nagu loom.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Tegele tühikäigukruvi ja düüsiga.

Kui segu on liiga lahja, hakkab pööret üleval hoidma. Kui liiga rikas, sureb järsul siibri avamisel välja.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Kas LC4 on ka FCR peal?
Imelik ongi see, et segukruvi panin täpselt samasse asendisse tagasi nagu enne ja proovisin ka tehase seadistust. (pikk jutt vastavalt manualile :D )
Tundub, et enne oli mingi ummistus kuskil, et sama settinguga enam ei käi peale puhastust ja äkki läbipuhumise käigus ummistus mingi muu kanal kuskil karpa sees, sest kõik düüsid kindlalt puhtad. :roll: Keegi oli enne tihendanud mingi mastiksiga TPS anduri sisenemise kohta seestpoolt, mis narmendas ja ma eemaldasin selle. Samas väljastpoolt ei andnud puhastusvedeliku pihustamine samasse kohta mingit pöörete suurenemist, siis ei ole vist lisaõhu imemist sealtpoolt olemas. :roll:

EDIT: Ja kui kellelgi on vaja kompaktset segukruvi reguleerimise kruvikat, pange mulle PS!
Viimati muutis saqu, 19 Nov 2006, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Tervist , mul oleks ka küsimus : Kas 110cc dirt bike on ka raja läbimiseks piisav, ja kas oleks võimalus millalgi ka teie üritusega ühineda?
Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Habanero kirjutas:
Oh proovisin minagi teil järel püsida aga 120/17 rehv ees on ikka mudas ja pehmes liivas liiast. Lainetes sõites oli iga tõus selline tunne, et nüüd on metsa minek. Korra sai ka liiva suudeldud.
Talve jooksul tuleb teha igaljuhul vastavad ostud, et kevadeks metsariist olemas oleks.
Pehmet liiva see rehvijutt küll ei puuduta - seal ei peaks rehv eriti mahagi puutuma ;) Puhtalt harjutamise viga.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Magimees kirjutas:
Tervist , mul oleks ka küsimus : Kas 110cc dirt bike on ka raja läbimiseks piisav, ja kas oleks võimalus millalgi ka teie üritusega ühineda?
Pigem tekib küsimus - kas sinust niipalju meest on selle masinaga rada läbi sõitma.
ISeasi, mida sa üritusest ootad.
Kuna tegu pole seltskonnaürituse vaid treeninguga, oodatakse natuke aeglasemaid siiani järele vaid 1. ringil ning palju aeglasemaid sootuks mitte.
Pakun, et tulevikus sõidetakse ka esimene ring peatusteta.

Käi rajal ära ja vaata, kui kiirelt ring (ca 10 km) tuleb.
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

http://fotek.pri.ee/temp/offroad.jpg


Mella või keegi teine äkki viitsib sinna raja peale joonistada?
Siim
#609
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Alustasin aga paraku jääb kaart raja jaoks väikseks. Ümber karjääri saab ringi tehtud, siis metsa ja bööö .... pole kuskile joonistada enam. Ehk siis kaardi ülaosa (idasuunal) peaks veits(päris palju) kaugemale ulatuma. See on just see osa, mis sul endal (ja ka minul esimestel ringidel) sassi läks. :-)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Lisaks on puudu ka kaardi vasak serv. See osa, mis suurest liivavannist välja tulles peaks vasakule jääma.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

http://www.hot.ee/toomask/Tankodroom.jpg
Väike pilt, aga rada peaks peale mahtuma.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Selle pealt rada on VÄGA raske üles leida ;)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Suur image:

http://www.pm.ee/bikehelp/enduropohi.jpg

Siksakiga koht vaskul all on mulle kaardi peal raskelt määratav - seal rada keerutab päris mehiselt ja peab GPS-ga mõõtma.

Pilt

Sõidujuhis:

Koha leiad, kui enne Saku viadukti ca 1km keerav tln poolt tulles vasakule Liberada (paremal on Tammemäe silt).
Sealt otse üle raudtee ja otse edasi. Kaardil alumise Google "L" juurest üles. Vasakule jääb maja, tee teeb pöörde paremale, Seal on kaardil näha vasakule 45 kraadi all minev lai siht. Selle sihi vahelt on start tee poole. Kaardil ka tähistatud.

Ring:
Start, vasakule tagasipööre ümbere metsa
Veidi edasi, 90 paremale, otse, enne teed 90 vasakule, veits mööda rada otse, siis keerab 90 paremale ja läheb risti üle kruusatee (seesama keskmine tee).
Otse, kuni paremalt tuleb karjääriäär (seal peaks auku sukelduma, kuid kopp on raja augus ära solkinud, tuleb minna paremale mööda karjääriteed ja sealt paremale ümber augu tagasi.
Vasakule jääb suur liivaala, mis on madalam. Nurgast sinna auku sisse ja vasakut äärt mööda kuni jõuab teeni välja kaardil selle suurema järve ülemisel kaldal.
Nüüd risti ületee suure järve äärt mööda. Vaata, et teeületusel varinguauku ei kuku.
Jõuad tagasi peaaegu ala läbiva keskse tee juurde.
Teed ringi ümber suure järve põhjaotsa (paremal) ja sõidad Saku poole kuni paks liiv saab otsa ning jäljed keeravad 90 kraadi paremale.
Müttad läbi metsa peaaegu raudteeni (el. liini alt läbi) ja teed mööda piki raudtee äärset teed saku poole kuniks jäljed vasakule keeravad.
Nüüd üle mudaaukudega raiesmiku ja läbi metsaaluse jõuad suure jäeve saku poolsesse nurka.
Sealt Paremale mööd ajälgi ja teed kaare, millega jõuad suure järve lõunaküljele. sealt teed mööda paremale, üle poolsaarele viiva tee ning veel edasi järgmise tee peale järve ülemises servas. Veidi sõidad teed mööda karjääri pooel tagasi ja siis 90 kraadi paremale.
100m, p90, 30m V45, 100m p90 10m v120 ja hoiad veidi paremale poole metsa äärde (siin on nüüd oht paremale hoides sattuda pisikesele krossirajale j ama tõesti ei tea, kas pärisrada sealt läbi käis).
Veid maad mööda metsa äärt ka p90, 100m v90 metsa sisse. Nüüd läheb huvitavaks ja juhendada ei oska, kuid jäljed on ees. Kogu aeg otse kuni jõuad pärast pikka metsa vahel sebimist veidi lagedamale kohale, ikka edasi metsa. Kuni jõuad suure mäeni. paremale ÜLE mäe, 45 kraadi vasakule üle valli ja teed mööda piki madalama osa serva, kuni tuleb sissekeeramine vasak 90. sealt otse vanni keskele j ahoiad kergelt vasakule üle oja ning otse vannist välja.
100m otse, siis lagedam akoha peal p90, mõnisada meetrit otse ja keerab järsult paremale metsa vahele. nüüd on jälg ees kuni karjäärini.
Piki karjääri serva kuni väljatuleku kohani vasakule.
Nüüd tuleb koht, mis kaardil siksakiga.
sealt hoiad vasakule ja risti üle tee. tee jätkub metsasihiga teiselpool. sihi lõpus sujuv p90, 50m vaskule metsa. kogu aja otse (jälg on ees) kuni jõuad lagedama koha peale. Vasakule jääb lai siht ja suur mägi. Siksak lõpeb kaardil umbes siin.
OTSE edasi ja keerad mäe taha alla auku, teiselt poolt üles ning vasakule läheb tee. seda mööda loominguliselt jõuad peaaegu tellistest majani välja. seal tagasipööre vasakule, üle hüppe ning suure mäe juurde tagasi ning seal p90 metsa sisse. Veidi mööda laia rada, läbi suure liivaaugu, veel edasi ja ületad teemoodi asja. Enen seda hoidu kaevikutest ;).
otse üle tee metsa ning hoiad paremale kuni jõuad metsast välja (harjutusrada otse ees) stardiplatsi serva.
Keerad KOHE vasakule ja sihti mööda 100, siis p90 ja p90, veidi edasi, läbi kunstliku augu, kohe vasak tagasipööre veidi edasi parempööre ja oled ringi teinud peale.

Peast kirjeldasin, seega võib mõni ebatäpsus olla.
Viimati muutis mella, 20 Nov 2006, 15:20, muudetud 1 kord kokku.

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

mis raja kaardistamist te teete siin kui iga päev kaevavad kopad seda ümber?!?!

esimene ring söidad läbi ja jätad raja meelde . vöi siis söidad iga kord uut rada . te teete trenni mitte ei söida vöidu.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

K2bi kirjutas:
mis raja kaardistamist te teete siin kui iga päev kaevavad kopad seda ümber?!?!

esimene ring söidad läbi ja jätad raja meelde . vöi siis söidad iga kord uut rada . te teete trenni mitte ei söida vöidu.
Peale võistlust on kopad rada ringi kaevanud ainult ühets kohast nii, et vana rada sõit aei saa. Ja see koht on sissesõiduteest paremal suht kohe peale raja üleminekut. Aga sellest paigast saab lihtsalt mööda.
Niiet, käbi, ära hädalda ;)

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

otta nüüd
mina ei hädalda , teil on männikul söites kaarti vaja mitte minul.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Minul pole seda kaarti ka vaja ;)
Aga need, kes esmakordselt kohal, võivad seal 10x ära eksida. Mitte et eksimine mingi probleem oleks aga tahaks ikka just SEDA rada sõita.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Mina kes ma ei ole eriti suur Männikul käia, sattusin kergelt segadusse kaardi asetamisel suuremasse pilti. Kindlasti on minusguseid veelgi, seega kas keegi võtaks vaevaks ja seletaks lühidalt kaardi üle. Ehk siis, mis suur tee jookseb paremas servas, millise järvega on tegemist, mis on muud olulised maastikutähised raja leidmiseks sinnani jõudmiseks, kummas suunas ringi sõidetakse jms maastiku kirjeldamine.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”