15. leht 19-st

Postitatud: 26 Sept 2006, 12:28
Postitas Hans
Sekopää kirjutas:
pakuks firmat Ariel
ma küsisin seda küsimust juba :D

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... c&start=80
Nii ta on :) /me häbeneb, et pole kogu teemat viitsind läbi kammida :oops:

Aga küsi siis järgmine küssa.


Hans

Postitatud: 27 Sept 2006, 17:53
Postitas Sekopää
las keegi teine küsib, mul pole aega praegu kahjuks.

Postitatud: 04 Okt 2006, 22:17
Postitas HeitiKender
minult siis üks kiire vaheküsimus:

Statistika järgi, kõige levinum asi millele otsa sõidetakse, on teine liikurvahend, reeglina ettekeeranud auto.
Milline on statistika järgi teine levinud objekt millele mootorratturid pihta saavad?

Postitatud: 04 Okt 2006, 22:21
Postitas bash
HeitiKender kirjutas:
minult siis üks kiire vaheküsimus:

Statistika järgi, kõige levinum asi millele otsa sõidetakse, on teine liikurvahend, reeglina ettekeeranud auto.
Milline on statistika järgi teine levinud objekt millele mootorratturid pihta saavad?
Kas puu/post ei ole ?

Postitatud: 04 Okt 2006, 22:33
Postitas Kommionu
HeitiKender kirjutas:
Milline on statistika järgi teine levinud objekt millele mootorratturid pihta saavad?
ee.... Kärbes-mesimumm-sitikas-mardikas-mädamuna-tomat-õun-kaigas

Postitatud: 04 Okt 2006, 22:34
Postitas RKsilver
nael teepeal

Postitatud: 04 Okt 2006, 22:55
Postitas nors
Maantee-piire

Postitatud: 04 Okt 2006, 23:09
Postitas stonefree
linnud, kassid, koerad, jänesed, jalakäijad ja muud loomad? :)

Muidu kõige rohkem saadakse vist ikka pihta (kukkudes) teeäärsele pinnasele aga seda siin vist objektiks ei loeta.

PS. Isegi see aasta ühe paskrästa ära tapnud :(

Postitatud: 05 Okt 2006, 08:18
Postitas tali
:roll: ...mingi koormast/auto küljest teele kukkunud kolakas äkki, või siis veoka protektor- neid vedeleb ju teedel kogu aeg ja mitte vähe... :roll:

Postitatud: 05 Okt 2006, 09:03
Postitas Mix
Auk teekattes.
:roll:
-
-

Postitatud: 05 Okt 2006, 10:55
Postitas Luik
jalakäijate ohutussaared, äärekivid

Postitatud: 05 Okt 2006, 11:28
Postitas kris.
Kuna oluline osa mootorratturitega juhtunud õnnestustest on oma süül teel välja sõitmine, siis võiks see olla midagi millega sel puhul kokku põrgatakse ... aga enamus nendest on eespool juba nimetatud. Puud, kivid, teepiirded jne. Ise oleks ilmselt piiret pakkunud.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 05 Okt 2006, 11:44
Postitas HeitiKender
Bash vastas õigesti ja esimesena. Tõepoolest, post. Seda tuuakse alati ka kui head näidet tunnelnägemisest ja vaatamisfikseeringust. Korraga nähakse ainult asja millele ei taheta otsa sõita ning ...

võta juhtimine üle, Bash :)

Postitatud: 05 Okt 2006, 12:05
Postitas bash
OKei küsin siis ka midagi,

Mis on maailma kõige parema (ehk väikseima) kütusekuluga toodetud motikas ? Ja kui palju ta kütust siis sajale võtab. PS. See motikas teeb seda reaalsetes tingimustes, mitte kuskil laboris.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:14
Postitas bezdomn6i
bash kirjutas:
OKei küsin siis ka midagi,

Mis on maailma kõige parema (ehk väikseima) kütusekuluga toodetud motikas ? Ja kui palju ta kütust siis sajale võtab. PS. See motikas teeb seda reaalsetes tingimustes, mitte kuskil laboris.
on see tehase andmete põhjal või mingi ürituse raames fikseeritud tulemus? kas mõtmise metoodika on avalik?

jumala huupi pakkudes lajataks: honda supecub.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:19
Postitas kalle
Üks võimalus on ehk Royal Enfieldi diisel ühepütine. Peaks võtma u 1,4l sajale. Selline vastus nüüd otse lambist ja täpne tüüp võib tahta täpsustamist.

ps.selliseid sai hiljuti Itaalia alpides nähtud mägiteid kangutamas..lõbus suitsulont järgi. Mehed olid vastavalt tsikli hingele riietatud ja kõik see nägi päris hea välja... vaheldust igatahes:)

Kk

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:22
Postitas davidsoniharald
Kas äkki mõtled oma küsimusega ammerika sõjaväes kasutusel olevat diiselsiklit? Selle keskmine kütusekulu pidi olema 2,3 liitrit sajale ehk siis 23 liitrise paagitäiega saab sõita tuhat kilomeetrit:)

Täpset nime veel otsin aga miski tuntud jaapanlane oli mis ameerikas ümber ehitatakse.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:42
Postitas bash
See mida ma teada tahan on eelpool pakutud variantidest veel väiksema kütusekuluga.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:47
Postitas Soultrain
see ehk? A specially designed Matzu Matsuzawa Honda XL125 achieved 470 mpg U.S. (0.5 L/100km) "on real highways - in real conditions."[3]

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:49
Postitas bash
Soultrain kirjutas:
see ehk? A specially designed Matzu Matsuzawa Honda XL125 achieved 470 mpg U.S. (0.5 L/100km) "on real highways - in real conditions."[3]
Soultrain võib auga oma küsimuse küsida :wink:

http://www.craigvetter.com/pages/470MPG ... 0Main.html

Seal nende hulgast te ta leiate.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:52
Postitas Hans
Mingi hübriid? eCycle? :shock:

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:52
Postitas bash
Virago535 kirjutas:
Mingi hübriid? eCycle? :shock:
Vaata eelmisele lehele, vastus on olemas juba.

Postitatud: 05 Okt 2006, 15:55
Postitas Soultrain
ilmselt mega lihtne küsimus, aga muud ei tule nagu kiiruga pähe:
Kes, miks ja millal panid aluse Chopper stiilis mootorratastele?

Postitatud: 05 Okt 2006, 16:33
Postitas Andrez
Kas need mitte hipid polnud, kes sõitsid ratastega, millel oli küljes ainult hädavajalik, et edasi liikuda. Loomulikult oli rattal jäik tagaots ja pikk nokk, mis pikkadel sirgetel hästi teed hoidis :roll:

Postitatud: 05 Okt 2006, 16:57
Postitas Soultrain
eks nende ratastega on igasuguseid inimesi sõitnud, aga keegi pidi need rattad ka tegema, millekski oli vaja need rattad teha.

Postitatud: 05 Okt 2006, 17:12
Postitas kris.
Legend räägib WWII-st koju tulnud sõjamestest, kes polnud rahul HD rataste minekuga ning seepärast "choppisid" kõik mittehädavajalikud detailid küljest ära, et rattaid vähegi liikuma saada ja muidugi et ka "fun" oleks :-). Siis võtsid osad tsiklimehed kasutusele sõjalennukite embleemidel olnud tiivad ja edasine on juba ajalugu :-).

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 05 Okt 2006, 17:14
Postitas Soultrain
anna minna Kris. :lol:

Postitatud: 05 Okt 2006, 17:17
Postitas Luik
oli vist nii, et peale II maailmasõda tulid sellega välja sõdurid, et koos "hängida". nimi algul "bobbers"
vabandust, hiljaks jäin.

Postitatud: 09 Okt 2006, 16:06
Postitas sang
juba OT, aga faktitäpsustus:
oli vist nii, et peale II maailmasõda tulid sellega välja sõdurid, et koos "hängida". nimi algul "bobbers"

Bobber
on ümberehitatud tsikkel, mille raam on jäänud originaaliks, chopper'il on ka raami muudetud või täiesti uus tehtud.

Muide, chopperi stiil, kus esihark on hästi pikalt ees, lenks kõrgel üleval (ape hangers), taga kõrge seljatoe pikendus jms, on 60ndate stiil, algselt roogiti tsiklid üleliigsest kraamist (porikad, suunakad, tuled, suured bensupaagid, ka esipidurid) lagedaks eesmärgiga teha dirt track'i kõlbulikke või vähemalt sedamoodi väljapaistvaid tsikleid.

Postitatud: 09 Okt 2006, 16:28
Postitas sang
ja kui ma juba siin hakkasin ninatarka mängima, siis topiks vahele paar vaimu virgana hoidvat lihtsat küsimusepoissi:

1. vanasti öeldi, et kui .......... sõitja kõrtsi sisenes, tõusid Harley-mehed püsti. Mis margiga oli tegu?

2. Nimeta tsiklimark, mis on Hollandi ühe kuulsaima kunstniku nimekaim!