Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
Nii ta onSekopää kirjutas:pakuks firmat Ariel
ma küsisin seda küsimust juba
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... c&start=80


Aga küsi siis järgmine küssa.
Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Kas puu/post ei ole ?HeitiKender kirjutas:minult siis üks kiire vaheküsimus:
Statistika järgi, kõige levinum asi millele otsa sõidetakse, on teine liikurvahend, reeglina ettekeeranud auto.
Milline on statistika järgi teine levinud objekt millele mootorratturid pihta saavad?
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda


18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Kuna oluline osa mootorratturitega juhtunud õnnestustest on oma süül teel välja sõitmine, siis võiks see olla midagi millega sel puhul kokku põrgatakse ... aga enamus nendest on eespool juba nimetatud. Puud, kivid, teepiirded jne. Ise oleks ilmselt piiret pakkunud.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
on see tehase andmete põhjal või mingi ürituse raames fikseeritud tulemus? kas mõtmise metoodika on avalik?bash kirjutas:OKei küsin siis ka midagi,
Mis on maailma kõige parema (ehk väikseima) kütusekuluga toodetud motikas ? Ja kui palju ta kütust siis sajale võtab. PS. See motikas teeb seda reaalsetes tingimustes, mitte kuskil laboris.
jumala huupi pakkudes lajataks: honda supecub.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Üks võimalus on ehk Royal Enfieldi diisel ühepütine. Peaks võtma u 1,4l sajale. Selline vastus nüüd otse lambist ja täpne tüüp võib tahta täpsustamist.
ps.selliseid sai hiljuti Itaalia alpides nähtud mägiteid kangutamas..lõbus suitsulont järgi. Mehed olid vastavalt tsikli hingele riietatud ja kõik see nägi päris hea välja... vaheldust igatahes:)
Kk
ps.selliseid sai hiljuti Itaalia alpides nähtud mägiteid kangutamas..lõbus suitsulont järgi. Mehed olid vastavalt tsikli hingele riietatud ja kõik see nägi päris hea välja... vaheldust igatahes:)
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Soultrain võib auga oma küsimuse küsidaSoultrain kirjutas:see ehk? A specially designed Matzu Matsuzawa Honda XL125 achieved 470 mpg U.S. (0.5 L/100km) "on real highways - in real conditions."[3]

http://www.craigvetter.com/pages/470MPG ... 0Main.html
Seal nende hulgast te ta leiate.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Legend räägib WWII-st koju tulnud sõjamestest, kes polnud rahul HD rataste minekuga ning seepärast "choppisid" kõik mittehädavajalikud detailid küljest ära, et rattaid vähegi liikuma saada ja muidugi et ka "fun" oleks
. Siis võtsid osad tsiklimehed kasutusele sõjalennukite embleemidel olnud tiivad ja edasine on juba ajalugu
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 05 Okt 2006, 17:15, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
juba OT, aga faktitäpsustus:
Bobber on ümberehitatud tsikkel, mille raam on jäänud originaaliks, chopper'il on ka raami muudetud või täiesti uus tehtud.
Muide, chopperi stiil, kus esihark on hästi pikalt ees, lenks kõrgel üleval (ape hangers), taga kõrge seljatoe pikendus jms, on 60ndate stiil, algselt roogiti tsiklid üleliigsest kraamist (porikad, suunakad, tuled, suured bensupaagid, ka esipidurid) lagedaks eesmärgiga teha dirt track'i kõlbulikke või vähemalt sedamoodi väljapaistvaid tsikleid.
oli vist nii, et peale II maailmasõda tulid sellega välja sõdurid, et koos "hängida". nimi algul "bobbers"
Bobber on ümberehitatud tsikkel, mille raam on jäänud originaaliks, chopper'il on ka raami muudetud või täiesti uus tehtud.
Muide, chopperi stiil, kus esihark on hästi pikalt ees, lenks kõrgel üleval (ape hangers), taga kõrge seljatoe pikendus jms, on 60ndate stiil, algselt roogiti tsiklid üleliigsest kraamist (porikad, suunakad, tuled, suured bensupaagid, ka esipidurid) lagedaks eesmärgiga teha dirt track'i kõlbulikke või vähemalt sedamoodi väljapaistvaid tsikleid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.