Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Rumalad küsimused 2
franz125 kirjutas:renxx9 kirjutas:Kes kus motika väntvõlli mõõdab ja vajadusel lihvib?
100 prossa pead ei anna aga kõikidel ratastel mida olen omanud ei ole olnud nö.remont mõõte.On tulnud mõõta plastik triipudega mis topitakse kaela ja saale vahele,vaadatakse tabelist laius ja valitakse uus saale.Vähemast japside aparaatidel on mõõtudeks küll ainult tähed(vähemasti neil olid mida on tulnud ette remontida)Kui vända kaelad nii ellipsis et uut mõõtu ei leia siis uus vänt.
Ok. Vormistasin enda küsimuse valesti. Kui mul on vänt, millel saale on juba ringi käinud, siis kas annab seda renoveerida, või on uut vaja. Kui on võimalik taastada seal midagi, siis kus/kelle juures?
Re: Rumalad küsimused 2
tartus on vastav töökoda olemas kus väntvõlle taastatakse.tsikli omal maksis asi 200eek ja motodepoo viib ka väntvõllid sinna taastamisele ja tagasi tulles maksis vända parandus 2000 eek,seal töökojas tehti tuttava auto v6 mootori vänt ka korda
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Rumalad küsimused 2
426f kirjutas:tartus on vastav töökoda olemas kus väntvõlle taastatakse.tsikli omal maksis asi 200eek ja motodepoo viib ka väntvõllid sinna taastamisele ja tagasi tulles maksis vända parandus 2000 eek,seal töökojas tehti tuttava auto v6 mootori vänt ka korda
Aga mingi kontakt, või firma nimi?
Re: Rumalad küsimused 2
küsi sealt http://www.astromoto.ee/ vb on õige
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
No, kui saale on juba ringi tõmmanud, on vänt väike mure. Ringi käinud saale rikkus oma pesa plokis.
Lõhnab uue ploki järgi. Pead rehkendama, kas teine (kasutatud) mootor juba odavam pole soetada, kui seda remontida.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
- Asukoht: Kambja / Tartu.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
- Tsikkel: Yamaha V-Star
- Asukoht: Tallinn , Nõmme
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
minim2gnus kirjutas:Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks.
Türil . Hind kokkuleppel ehk kusagil sada € .
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
- Asukoht: Kambja / Tartu.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Nõmmik kirjutas:minim2gnus kirjutas:Keegi teab, kus tehakse '' eritellimus '' kolvikomplekte ning mis umbes maksma võib minna ? - Nimelt oleks anda vana kokkujooksnud kolv ka kaasa, näiduks & mõõtudeks.
Türil . Hind kokkuleppel ehk kusagil sada € .
Seljuhul oleks mõtekam kogukomplekt osta... Kuid uurin... Kolvikene aind 45,6mm vms ... Ehk neil mingi kodulehekülg ka vms ?
Re: Rumalad küsimused 2
Küsimus liikluse kohta, et tipptunnil olin Pärnu mnt viaduktil suunaga linna poole. Terve sild oli autosid täis, totaalne ummik. Kolm rida viivad linna poole, teine ja kolmas autodele, esimene bussi rida. Kuna bussi rida oli üsna tühi, siis osad autod keerasid ummiku algusest bussi ritta ja üritasid üle küüru sóita. Juhtus see, et keset silda, teises reas oli eravärvides diskoauto, kes peatas bussirea autod kinni ja kottis neid läbi avatud akna. Nüüd minu küsimus, et kui ma oleks üle silla jóudes tahtnud paremale Vineeri tänavale pöörata, siis kas mul polnud óigust bussi rida kasutada? Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Küsimust siis Husqvarna TE610ie 2007 a mudeli kohta.
Kuidas kestab, tihti hooldust vajab, kuidas lood juppide saadavusega?
Otsinguga suurt miskit ei leidnud.
Re: Rumalad küsimused 2
§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist; ka pöörde lõpetamisel tohib sellele rajale sõita, kuid seejärel tuleb sealt kohe lahkuda;
2) liiklusmärgiga «Ühissõidukirajaga tee» tähistatud teel olevast ühissõidukirajast tohib kohas, kus liikluskorraldusvahend seda ei keela, ainult risti üle sõita.
§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.
kui seal pidevjoont ei olnud....oled õige mees
Re: Rumalad küsimused 2
Motorized kirjutas:Küsimus liikluse kohta, et tipptunnil olin Pärnu mnt viaduktil suunaga linna poole. Terve sild oli autosid täis, totaalne ummik. Kolm rida viivad linna poole, teine ja kolmas autodele, esimene bussi rida. Kuna bussi rida oli üsna tühi, siis osad autod keerasid ummiku algusest bussi ritta ja üritasid üle küüru sóita. Juhtus see, et keset silda, teises reas oli eravärvides diskoauto, kes peatas bussirea autod kinni ja kottis neid läbi avatud akna. Nüüd minu küsimus, et kui ma oleks üle silla jóudes tahtnud paremale Vineeri tänavale pöörata, siis kas mul polnud óigust bussi rida kasutada? Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?
miks sul on alust arvata et politsei ajaviiteks seal autosi peatas , seaduses on öeldud et politseid peab kuulama--või kuidas

Re: Rumalad küsimused 2
Motorized kirjutas:Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?
Pole kuskil meetreid välja toodud, väidetavalt lähtutakse mõistlikkuse printsiibist (mis Eesti Politsei arvates on tõenäoliselt à la 25 meetrit enne pöörde sooritamist reastumine). Mina sõidan seal küll südamerahuga, pole veel häirima hakatud. Mu "vabandavaks" argumendiks on see, et ma tõepoolest ei kavatse autode vahel heitgaase sisse hingata, reaalsuses on see nö keeld debiilne - kui ma ikka busse ei sega, siis ma ei näe probleeme. Aga trahvi saaks ilmselt ikka, kui mingi omasooihar eks-kaubikujuht on sinise vormi selga saanud ja truualamlikult liiklusohutust selleläbi "tagab"
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rumalad küsimused 2
Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Re: Rumalad küsimused 2
Jaak43 kirjutas:Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Halvasti kalibreeritud ehk? Mul näitab üsna korralikult, mingit hüplemist ei ole.
Proovi näiteks selle anduri ja magneti vahet suurendada.
Kuhu sa magneti kinnitasid muidu?
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 29 Juul 2013, 11:57
- Tsikkel: CBR600F '14
- Asukoht: Vändra(Pärnumaa)
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
reimps kirjutas:Motorized kirjutas:Kas seaduses on öeldud, kui palju meetreid enne parempööret vóib bussi ritta reastuda? Ühesónaga, kas diskopoistel oli óigus sedasi kottida vói mul oleks olnud óigus bussi rida parempöördeks kasutada juba silla "Tondi" poolsest otsast?
Pole kuskil meetreid välja toodud, väidetavalt lähtutakse mõistlikkuse printsiibist (mis Eesti Politsei arvates on tõenäoliselt à la 25 meetrit enne pöörde sooritamist reastumine). Mina sõidan seal küll südamerahuga, pole veel häirima hakatud. Mu "vabandavaks" argumendiks on see, et ma tõepoolest ei kavatse autode vahel heitgaase sisse hingata, reaalsuses on see nö keeld debiilne - kui ma ikka busse ei sega, siis ma ei näe probleeme. Aga trahvi saaks ilmselt ikka, kui mingi omasooihar eks-kaubikujuht on sinise vormi selga saanud ja truualamlikult liiklusohutust selleläbi "tagab"
Asi selles, et kui sellist keeldu ei oleks, hakkaks kõik ju seda rada kasutama ja lõpuks oleks ka see rada ummikus ning eks sa katsu siis bussi mitte takistada kui sul ei ole tema eest kuskile ära minna
Re: Rumalad küsimused 2
Tegelikult see bussirida, ehk siis parempöörde rida jookseb foori alt põhimõtteliselt tühjaks. Sest paremale pööramine on vaba. Ma saan aru, kui politsei püüaks neid, kes seda rida otse sõitmiseks ära kasutaksid, aga keset silda sõitjatele risti ette keerates ja oma strobosid näidates ei suuda nad tuvastada, kes tahtiski paremale ära pöörata või kes otse varastada. Sellest mu küsimus tingitud oligi.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rumalad küsimused 2
vtm kirjutas:Jaak43 kirjutas:Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Halvasti kalibreeritud ehk? Mul näitab üsna korralikult, mingit hüplemist ei ole.
Proovi näiteks selle anduri ja magneti vahet suurendada.
Kuhu sa magneti kinnitasid muidu?
Magnet kinnitatud veljel umbes kodara keskkohta, nii ei pidanud anduri ja magneti vahele eriti vahejuppe laduma. Magneti ja anduri vahe ka normi piires, kuskil 1 mm. Kas võib viga olla hoopis wireless ühenduses anduri ja näidiku vahel äkki? No ei raatsi uut esivelge osta, sest tänu rehvivahetusele tõmmati esiratas nii kõvasti kinni, et ilmselt seetõttu velje siseküljel olevad spdoteo kõrva fiksaatorid murdusid.
Re: Rumalad küsimused 2
rain5891 kirjutas:Asi selles, et kui sellist keeldu ei oleks, hakkaks kõik ju seda rada kasutama ja lõpuks oleks ka see rada ummikus ning eks sa katsu siis bussi mitte takistada kui sul ei ole tema eest kuskile ära minna
Pole ma väitnudki, et sel keelul mõtet pole, iseasi, et mu jutust see välja ei tulnud - minu viga. Ma mõtlesin, et tsiklitel seal sõitmist keelata on lausdebiilsus. Seega on see järjekordne Liiklusseaduse nõue, mida ma teadlikult eiran. Tipptundidel ei trügi ma ise ka nii hoogsalt sinna rajale autoga (ainult siis, kui ma näen, et ma ei jää ühistransale jalgu). Muul ajal (loe: öösel ja muidu liiklusvaiksel ajal, näiteks kell 10 paiku või pühapäeva hommikul) ei viitsi ma küll väga vaadata, mis sinna sõidutreele soditud on.
Ei propageeri teadlikku seadus(t)erikkumist, aga leian, et lollakad reeglid võib omal vastutusel täitsa rahulikult pikalt saata. Jah, maksan pika hambaga ka trahve, kui satun vahele jääma ja suudetakse mulle selgeks teha, milline potensiaalne (proovi korra veel) mõrvar ma jälle olin.
EDIT: Motorized - täpselt nii ongi. Saad laksu siis ära, kui jääd bussirajal ühistranspordile jalgu ja/või ise samas järgmisest tänavast parempööret sooritamata. Ja üleüldse, sealt otselaskmiseks autoga peab suht nagla olema, eriti värviliste silme all. Selliseid kotin ma küll hea meelega - las tulevad külge, saab jälle uue auto. Valdaval enamusel on mingid jõuetud sedaanid-universaalid kah, millel pole eeldustki kuhugi kiirendada, roolis kah Schumacheri-konservi söönud paksmagu
EDIT2: Mis mõttes on sõna "potensiaalne (proovi korra veel)" punane? Kas ma tõepoolest ei ole seda sõna siiani õigesti kirjutama õppnud? Tundub nii - võib vist põhikoolitunnistusega peldikusse minna, sest mulle õpetati nõukaajal teistmoodi
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Jaak43 kirjutas:Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.

-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rumalad küsimused 2
isakene kirjutas:Jaak43 kirjutas:Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.
Spido ja anduri ahel pole juhet, wireless ühendus. Seetõttu ei saa juhtmeviga olla. Katsetan juhtmega andurit ja teist kompuutrit siis.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Rumalad küsimused 2
Jaak43 kirjutas:isakene kirjutas:Jaak43 kirjutas:Olen siin foorumis lugenud, et mõni on kasutanud jalgratta kompuutrit spido asemel. Kuidas asi on toiminud ja kas ka mingeid probleeme õige näidu saamisel? Nimelt ostsin ka ühe sellise ja mitte ei saa toimima, aeglasel kiirusel nagu näitab miskit aga kui hood suuremaks läheb, kaon mõõtmine hoopis peale üles-alla hüplemist. Tegu siis sellise spidoga http://www.ebay.com/itm/400493262136?ss ... 1497.l2649
Mõned ei hakkagi näitama. Ei ole küll sada prossa kindel, aga pakun, et mõnedel spidokatel kasutatavad mehaanilised herkonandurid ei suuda mingist kiirusest alates piisavalt kiiresti reageerida. Ja võib olla sedagi, et asi on nii uimase elektroonilise lahenduse peale ehitatud, et ei olegi võimeline mingist sagedusest alates edasi lugema.
Mõned nipid ka. Paigaldusel jälgi kindlasti, et magnet ja andur oleksid rattarummule ehk ratta tsentrile võimalikult lähedal. Nii väheneb magneti joonkiirus ja andur saab paremini reageerida. Ühel korral aitas ka magneti asendamine suuremaga, lõin vana autokõlari magnetist killu välja ja asi hakkas toimima. Eriti vihase magneti saad vanast arvutikõvakettast. Magneti asendamisel peab jälgima, et magnet ei oleks otseses kontaktis metallpinnaga, mingi isoleermaterjal peab vahel olema.
Ja on olnud juhuseid, kus jalgrattaspido hakkab häirima tsikli süütesüsteem. Sellisel juhul on abi spido ja anduri vahelise juhtme asendamisest ekraniseeritud (varjestatud) juhtmega.Spido ja anduri ahel pole juhet, wireless ühendus. Seetõttu ei saa juhtmeviga olla. Katsetan juhtmega andurit ja teist kompuutrit siis.
Ma arvan et see wireless seal kotibki. Aga muidu on nii, et enamus jalgratta kompuutreid üle 199km/h ei näita. Kui huvi on suuremaid numbreid imetleda,siis pead seda ka arvestama. Ise kasutasin kunagi miskit sigma......... mudelit. Töötas kenasti ja näitas kuni 299. Kompuutrit vist seadistati nii, et môôtsin ratta kôrguse ja korrutasin piiga(3,14). Näitas sama täpselt nagu gps
Re: Rumalad küsimused 2
PD: CURRENT SPEED
ODO: ODOMETER(0.001-99999KM/M)
DST: TRIP DISTANCE
MXS: MAXIMUM SPEED
AVS: AVERAGE SPEED
TM: ELAPSED TIME
CLK: CLOCK (12H/24H)
SCAN
"+""-" COMPAPATOR
SETTING SPEED SCALE(KM/H.M/H)
SETTING TYRE CIRCUMFERENCE:(0MM-9999MM)
SEETING THE LAST VALUE OF ODOMETER
FREEZE FRAME MEMORY
AUTO: ON/OFF
WIRELESS TRANSMISSION
Color: Yellow. as the main picture.
Package Include:
1 x Wireless LCD Bike Bicycle Computer Odometer Speedometer
1 x Mounting Shoe
1 x Sonser
1 x wheel Magnet
1 x Cable ties
1 x CR203 battery
1 x User Manual
come without Original box.
1) Ei näe kuskilt max. kiirust.
2) Kirjatekst väga vigane.
3) Kaup tarnitakse originaalpakendita.
Järeldus-elab tehase läheduses,omab töötajate seas tutvusi,varastab prügikastist praaktooteid.(Riik toetab iga hinna eest kauba väljasaatmist tasuta saatekuluna).
Sigma 300 spidokale lubati kuni 150 km/h,reaalsuses hakkas 84 km/h juures numbreid laperdama,sigma 500 töötas juba ok.
Ps.lugedes toote komplekteeritust,on lisatud ainult ÜKS patarei cr2032 3v-seega saatjas toidet vahetada ei saa.Vöi toimib ainult induktsiooni najal,mis mootorratta puhul ei toimi,kuna on liialt palju magnetvälju.)
Wireless ühendus eeldab söltumatut toidet,ehk patareid saatja korpuse sees...
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
kassikas kirjutas:Järeldus-elab tehase läheduses,omab töötajate seas tutvusi,varastab prügikastist praaktooteid.
Tohoh, mis nüüd siis lahti
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Lugesin allolevat teksti ja aru ei saanud. See kõik justkui läheks vastuollu minu teadmiste ja kogemustega. Oskab keegi selgitada, kuidas siis korraga kurvis pidurdamine annab võimaluse seda paremini läbida?
"Trail braking is a slightly more advanced skill that you’ll need to learn and practice on a track before applying on the road. Using it, you brake all the way to the apex using the front brake before swapping brake for throttle. Since you’re already on the brakes and the bike’s weight is distributed forward, compressing the front suspension and increasing the size of the front tire’s contact patch, you can easily tighten your line by applying a little more brake or widen it by letting off."
Re: Rumalad küsimused 2
Manuaal annab kawa z 750le rehvirõhkudeks 2.5 ees ja 2.9 taga. Kuidagi palju tundub nagu?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad küsimused 2
WiredUp kirjutas:Manuaal annab kawa z 750le rehvirõhkudeks 2.5 ees ja 2.9 taga. Kuidagi palju tundub nagu?
Sama ka paljudel teistel ratastel. Ei ole palju!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6744
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Viska see juhtmevaba kus KRT Ja vaata kaabliga!
See raip kipub lugema ka muud el. müra ja siis on aiateibad kiire tulema.
edu
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 27 Mai 2012, 11:32
- Asukoht: Kambja / Tartu.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Võin täpsemalt järele uurida, aga vanemat tüüpi Eye firma spido töötab ka väga edukalt. Täpsuse määramiseks võimalus valida ratta suurus jne... 300 oli max kiirus, niiet tonniste vendadel poleks miskit teha Näitas suhteliselt täpselt GPS'ist 1 võrra umbes vähem.