138. leht 180-st

Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 16:42
Postitas Yerba

Number nelja loetakse aasiamaades surma numbriks, kuna selle numbri hääldus on sarnane sõnale surm.
Wikipedia:
Number 4 (四; accounting 肆; pinyin sì) is considered an unlucky number in Chinese because it is nearly homophonous to the word "death" (死 pinyin sǐ). Due to that, many numbered product lines skip the "4": e.g. Nokia cell phones (there is no series beginning with a 4),[6] Palm[citation needed] PDAs, Canon PowerShot G's series (after G3 goes G5), etc. In East Asia, some buildings do not have a 4th floor. (Compare with the Western practice of some buildings not having a 13th floor because 13 is considered unlucky.) In Hong Kong, some high-rise residential buildings literally miss all floor numbers with "4", e.g. 4, 14, 24, 34 and all 40–49 floors, in addition to not having a 13th floor. As a result, a building whose highest floor is number 50 may actually have only 35 physical floors.

Ma ei usuks seda väga, üleeelmisel mootorrattal oli number 74, eelmisel oli numbriks 44. Ebausk. Samamoodi sattuvad avariisse ka muude numbritega siklid.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 16:47
Postitas Motorized

minge metsa selle number 4 jutuga. Inimesed hakkavad põdema ja minusugune loll usub sellist jutte ka veel. Mul ka 4 numbrimärgil olemas, küll mitte viimane nr.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 16:56
Postitas mx77

Pimedal ajal tasub endale meelde tuletada, et autojuht peab reeglina tulega mootorratast kaugel asuvaks autoks, mida ta karta ei oska. Kui tuleb välja et tegemist on tsikliga on tihti juba hilja. Olen korra isegi sellise ehmatuse pimedas ja udus pidanud läbi elama, aga no mingi trikiga ei oleks arvanud et vastu tuleb mootorratas, õnneks suutsin alustatatud möödasõidu katkestada.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 17:04
Postitas Tuono
Motorized kirjutas:

minge metsa selle number 4 jutuga. Inimesed hakkavad põdema ja minusugune loll usub sellist jutte ka veel. Mul ka 4 numbrimärgil olemas, küll mitte viimane nr.

Kui viimane pole siis ole õnnelik ja ära aja pläma !


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 17:09
Postitas reine-rainer

Kallid sõbrad

Asi ei ole viimasesd numbris. Ükskõik kas teie isikukoodis, telefoninumbris, aadressis, pangaarve nr. pin koodides jne. käib kuskilt läbi 4 nii olete surmale määratud. :wack: :wack: :wack:

:bsmile:


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 17:22
Postitas rtf

Vaadates isikukoode, siis vaesed naised :D


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 18:56
Postitas 426f

sõitma minnes tuleb arvestada et autojuhid on täiesti pimedad isegi keset päeva ja pimeduse saabudes peab arvestama et autojuhid on veel pimedamad ja ei oska üldse liigelda


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 19:19
Postitas Artemide

Keegi teab mis eile õhtul Kadaka tee lõpu poole sirge 40 alas juhtus? suunaga linna poole oli üks rattur enduuroga kellegile tagant sisse sõitnud, ratas oli päris sodi ja kiirabi, pollarid kõik kohal.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 19:29
Postitas zhark

Tere ikka tean. Sõitsin oma 50ccm rattaga bmw tagant otsa ( piduri kettad käisid ringi hoolimata vajutamisest), kiirabi oli kohal sest autojuht arvas seda mulle vajavat, mendid aga selle pärast et mul pole ratas arvel ning ka load puuduvad.

Kui uus plastik panna ning uus süütelukk ( keegi rsk pani võtme pihta, jättes ainult muud võtmed kimpu) ning ongi korras, raam sirge õnneks.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 19:35
Postitas Artemide
zhark kirjutas:

Tere ikka tean. Sõitsin oma 50ccm rattaga bmw tagant otsa ( piduri kettad käisid ringi hoolimata vajutamisest), kiirabi oli kohal sest autojuht arvas seda mulle vajavat, mendid aga selle pärast et mul pole ratas arvel ning ka load puuduvad.

Kui uus plastik panna ning uus süütelukk ( keegi rsk pani võtme pihta, jättes ainult muud võtmed kimpu) ning ongi korras, raam sirge õnneks.

Ma loodan et sa vaatad oma pidurid ka üle, enne kui korras kuulutad ja uuesti sõitma lähed :)


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 19:39
Postitas zhark

Ikka vaatan, nagunii lasen täis hoolde enne teha korralikult.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 20:48
Postitas snah

Just kuulsin ja nägin REPORTERIST kui pimedad on autojuhid.Üks siklimees on jälle vähem.TUNNEN OMASTELE KAASA. Need pimedad tuleks mättasse peita.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 22:59
Postitas Loff
snah kirjutas:

Just kuulsin ja nägin REPORTERIST kui pimedad on autojuhid.Üks siklimees on jälle vähem.TUNNEN OMASTELE KAASA. Need pimedad tuleks mättasse peita.

R.I.P! Kuigi osa(d) Temast ela(vad)b edasi, sõna otseses mõttes, Šveitsis!


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 23:06
Postitas Kaukaaslane
mx77 kirjutas:

Pimedal ajal tasub endale meelde tuletada, et autojuht peab reeglina tulega mootorratast kaugel asuvaks autoks, mida ta karta ei oska. Kui tuleb välja et tegemist on tsikliga on tihti juba hilja. Olen korra isegi sellise ehmatuse pimedas ja udus pidanud läbi elama, aga no mingi trikiga ei oleks arvanud et vastu tuleb mootorratas, õnneks suutsin alustatatud möödasõidu katkestada.

eriti haige on üks rollerimark, millel on ees 2 suht laiali asetsevat tuld - no vahi kasvõi päise päeva ajal, kuidas tahad, ikka paistab nagu kaugelt tulev auto. krt vändra kandis autoga sõites pidin korra peaaegu otsa ringi keerama ja tagaajamist alustama, et rollumehele säärase masina eluohtlikkust selgitada.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 05 Okt 2011, 23:08
Postitas stev666

mis seal ohtlikku


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 03:50
Postitas Säga
Kaukaaslane kirjutas:

eriti haige on üks rollerimark, millel on ees 2 suht laiali asetsevat tuld - no vahi kasvõi päise päeva ajal, kuidas tahad, ikka paistab nagu kaugelt tulev auto. krt vändra kandis autoga sõites pidin korra peaaegu otsa ringi keerama ja tagaajamist alustama, et rollumehele säärase masina eluohtlikkust selgitada.

pane vähe kangem prill ette ja saad aru kah, mis pill vasu tuleb


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 09:01
Postitas Tsikkelröövel

Tegelikult, me võime siin ju kiruda sohvreid, et pimedad, aga mis sellest tolku? Pimedad ikka edasi, ega nad nägema ei hakka! Meie elu on ikkagi meie kätes ja pole mõtet jäigalt arvestada oma õigusega liikluses - mida kuradit on sellega postuumselt peale hakata?
Lisaboonuseks see, et kui oled tsikliga piisavalt kaua hinges püsinud, ei juhtu ka autoga enam õnnetusi - isegi sulle ei sõida enam keegi sisse.
Kahju noorest mehest.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 11:08
Postitas margus014

Pimedal ajal tuleks selliste ratastega söita. Ehk on autojuhtide tähelepanu parem :D
Sinivalgetele need muidugi meeltmööda ei ole.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 12:20
Postitas Kri§to

Nuta või naera, aga tegelikult ka- kui ratas nagu juudi jõulupuu on siis mina küll tahaks näha seda autojuhti, kes väitis et ei näinud või ei saanud aru.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 12:33
Postitas 426f

need pimedad kanapead autoroolis ei näe seda valgustust,isegi kui paned tsiklile kõik vikerkaare värvi tuled siis ikka sind ei näe keegi,ainus asi mis aitab on sinine ja punane vilkur,aga see jällegi keelatud


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 13:17
Postitas grahv
Kri§to kirjutas:

kui ratas nagu juudi jõulupuu

Sa mine tee üks katse - pane jõulupuul lähituli põlema ja mine vaata (eestvaates) nt 100m pealt... palju sellest jäulupuust paistab üle põhitule valguse? Mitte sittagi, järelikult ohutuse aspektist mõttetu blingimine.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 13:53
Postitas Hardrocker

Kui autojuht on uimane ja pime,siis ei aita "ussi-ega püssirohi".Sõidetakse ka rongidele ette(peaks ju küll näha ja kuulda olema) ja antud viimase hukkunuga avarii osas julgen arvata,et kui mootorratta asemel olnuks auto,oleks avarii ikkagi juhtunud.Erinevus ehk olnuks selles,et hukkunuteta oleks vast pääsenud.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 15:09
Postitas Macintosh
badandevil kirjutas:

Ilmselt valgel ajal ka. Alles eelmine nädal arvas keegi järelkärumees, et ilgelt lahe on minu kõrval paremal oleval rajal sõites ilma suunatuledeta rada vahetada ja mind lihtsalt vastassuunda suruda :evil:

Väike näpunäide kui tohib: kuis iganes sõidad auto tagumise otsa juures (kusagil tema pimeda punkti juures) siis positsioneeri end nii, et sa näed sõiduki juhti tema enda peeglist - siis on lootust, et tema oma peeglisse kiigates sind ka näeb. 99% autojuhtidest pole pahatahtlikud, nad lihtsalt ei näe meid.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 15:25
Postitas petz

tsikliga valge ajal sõidan nüüd ja alati kaugtulega - tundub, et olen nii mõnelegi vastutulevale autole nähtav - miks nad siis muidu tulesid vilgutavad, aga taga sõites tuleb sõita jah nii, et valgus eessõitva auto tahavaatepeeglist selle juhile silma paistab.
...ja tegelt tõesti on lähitulega tsikkel teiste autode vahel kehvemini märgatav.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 16:34
Postitas Yamsakas

Ja õieti teed, et sõidad kaugtuledega...
Ise kah proovisin ikka lähituledega sõita... aga fakt on, et sõiduteed korralikult niimoodi ei näe.. ja vastutulevad autod ikka vilgutavad, kuna arvavad, et 1 tuli ei põle (auto).

Kuna enda elu on kõige tähtsam ja eriti kui sõit on hilja õhtul nagu praegu, kui kellla 7-8st on juba pime, siis mul suva ... ega autojuht ära ei sure, kui ma talle näkku oma 5-10 sec kaugtulega näitan, mis on niigi madalamale lastud ja on tavaline halogeen, mitte mingi HID või Blue.
Nädala sees sõitsin mendi taga... ja sõitsin tema taga ikka mõnda aega (kaugtuledega), kui menti mu kaugtuli ei sega, siis miks ma peaks põdema teiste juhtide pärast.

petz61 kirjutas:

tsikliga valge ajal sõidan nüüd ja alati kaugtulega - tundub, et olen nii mõnelegi vastutulevale autole nähtav - miks nad siis muidu tulesid vilgutavad, aga taga sõites tuleb sõita jah nii, et valgus eessõitva auto tahavaatepeeglist selle juhile silma paistab.
...ja tegelt tõesti on lähitulega tsikkel teiste autode vahel kehvemini märgatav.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 16:55
Postitas -PitBull-

A ma ei sõida kaugtuledega, sest siis ma ei tea ju, kas vilgutatakse põõsas olevate politseionude pärast või kaugtulede pärast :ner:


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 17:00
Postitas 2ndalpha
petz61 kirjutas:

tsikliga valge ajal sõidan nüüd ja alati kaugtulega - tundub, et olen nii mõnelegi vastutulevale autole nähtav - miks nad siis muidu tulesid vilgutavad, aga taga sõites tuleb sõita jah nii, et valgus eessõitva auto tahavaatepeeglist selle juhile silma paistab.
...ja tegelt tõesti on lähitulega tsikkel teiste autode vahel kehvemini märgatav.

Siis võib jällegi tekkida oht, et tsikli suunatulesid ei ole näha.


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 17:16
Postitas Stonekurg
-PitBull- kirjutas:

A ma ei sõida kaugtuledega, sest siis ma ei tea ju, kas vilgutatakse põõsas olevate politseionude pärast või kaugtulede pärast :ner:

Ma sõidan koguaeg kaugtuledega, isegi öösel( kui keegi vilgutaks siis lülitaks ümber lähituledele). Põhjus on lihtne, kui ma sõidan lähituledega siis autod hakkavad vilgutama + on näha vastutulevate ja ette keeravate autode pealt, et lihtsalt ei märgata.

*mul zx7r(p) originaal tuledega(legendaarselt sitad)


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 17:33
Postitas petz
2ndalpha kirjutas:

Siis võib jällegi tekkida oht, et tsikli suunatulesid ei ole näha.

...a tühja neist suunatuledest vastusõitva auto puhul, oluline on, et tagumine vasak põleks ja nähtav oleks :mrgreen:


Re: Õnnetused mootorratastega

Postitatud: 06 Okt 2011, 22:57
Postitas Kaukaaslane
Säga kirjutas:
Kaukaaslane kirjutas:

eriti haige on üks rollerimark, millel on ees 2 suht laiali asetsevat tuld - no vahi kasvõi päise päeva ajal, kuidas tahad, ikka paistab nagu kaugelt tulev auto. krt vändra kandis autoga sõites pidin korra peaaegu otsa ringi keerama ja tagaajamist alustama, et rollumehele säärase masina eluohtlikkust selgitada.

pane vähe kangem prill ette ja saad aru kah, mis pill vasu tuleb

jah, just. samalaadne soovitus vastu - pane ennast põlema, siis oled üle Eesti nähtav, heheh :wack: