138. leht 343-st
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 28 Apr 2010, 18:31
Postitas Boobush
Kas GSX600F (täisgondlis matkaratas) ja GSF600 (ehk Bandit, naked) on samade mootoritega? Ebayst sidurit otsides on vaid üksikud vasted gsxf-le, kuid Banditile on juppe saada juba rohkem. Minu konkreetne ratas on 99a.
PS! välismaalased tunnevad gsx600f-i ka Katana nime all.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 28 Apr 2010, 20:49
Postitas ainarh
Kas sumbutile augu puurimine muudab häält rohkem plärisevaks ?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 28 Apr 2010, 21:05
Postitas Kiks
ainarh kirjutas:Kas sumbutile augu puurimine muudab häält rohkem plärisevaks ?
Selle küsimuse peal meenub küsimus ja vastus ühest autodega seotud foorumist.
Küsimuseks oli: Kuhu pean summutis augu puurima, et hääl paremaks läheb?
Vastuseks: Puuri see endale pähe.
Palun seda vastust võtta huumorina 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 28 Apr 2010, 23:36
Postitas jegesmesh
Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 08:28
Postitas kana
Kuskohast saab Eestis osta sportvibu jms varustust?
Kes tahaks üht krossikiivrit üle värvida? ES palun selles asjas!
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 08:29
Postitas Piipz
Esimene koht, mis vibudega seoses silma jäi, on see:
http://jahimees.ee/index.php?cPath=52
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 09:49
Postitas magnus0c
jegesmesh kirjutas:Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.
niimoodi ei saagi.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 10:13
Postitas tazavi
jegesmesh kirjutas:Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.
anana oma tsikli elektriskeem, hiinakatel on need tavaliselt kaasas. Kahtlustan, et sul vaid kõrgepinge ongi, siis pead ühe trafo vahele panema ja saad vahelduvvoolu. Uuri võrride elu, siis saad teada, kuidas asjad käivad.
EDIT: ajan paska
madalpinge on kuni süütepoolini, traditsioonilist + otsa sa ei leia, leiad faasi. Kui ratas välja sureb, jääb generaator lahjkas, ehk ta on ehitatud vaid küünlasädeme tekitamiseks, ei ole lisa tehtud.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 14:25
Postitas intz
Sai miski kasutatud (klapi)seibikomplekt endale soetatud. Otsisin välja kõige kehvemas seisus seibi ja tegin pildi:
http://dl.dropbox.com/u/3357366/IMG_6124.jpg
Kas selline on üldse kasutatav? Või peaks kartma, et rooste levima hakkab vms (kuigi seal nagu korralikult õli ja värki)?
Õnneks mul oma tsiklil vägagi tõenäoliselt seda konkreetset seibi vaja ei lähe. Ülejäänud komplekt on suht tipptopp. Aga niisama huvipärast tahaks teada.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 14:33
Postitas Piipz
intz kirjutas:Sai miski kasutatud (klapi)seibikomplekt endale soetatud. Otsisin välja kõige kehvemas seisus seibi ja tegin pildi:
http://dl.dropbox.com/u/3357366/IMG_6124.jpg
Kas selline on üldse kasutatav? Või peaks kartma, et rooste levima hakkab vms (kuigi seal nagu korralikult õli ja värki)?
Õnneks mul oma tsiklil vägagi tõenäoliselt seda konkreetset seibi vaja ei lähe. Ülejäänud komplekt on suht tipptopp. Aga niisama huvipärast tahaks teada.
Minuarust näeb üsnagi kasutatav välja 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 14:47
Postitas EnErGi
Küsimus siis selline et kas on mõtet teha Dirdi hammasrattaste ja keti asemele rihm ülekanne? 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 14:51
Postitas harimal
Sopa sees sõites läheb sul rihm kergemini õhtale.
Samuti kaob sul rihmaga hobujõudusid rohkem kui kettülekandega.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 14:54
Postitas tazavi
keegi siinsetest õlispets ka on? Oleks vaja ketiõli, mis peaks vastu kontstantses kuumuses 300 kraadi juures. Seejuures võiks olla üsna vedel (keti liikumiskiirus on meeter minutis). siiamaani shell tivel S kasutuses olnud, aga see kuidagi liiga paks, äkki keegi oskab alternatiive pakkuda?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 15:06
Postitas Piipz
aga see Tivel S pole ju sellise kuumakindlusega, vähemalt speccide järgi?
Muidu on olemas spets konveierketi õli (ma eeldan et sellega on sul tegu) - http://www.astrec.ee/?go=file&data_fiel ... uct&id=147
Kas see ei sobiks?
Võid eraldi veel astreci spetside käest üle küsida 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 15:18
Postitas tazavi
ei ole jah, tõsi ta on, aga noh, enne minu aega juba on seda kasutatud, prooviks hakata õigete asjadega edasi toimetama 
aga astrec on hea viide (kuigi, 190C jääb nats väheseks)! vähemalt on mingi koht edasitoimetamiseks, sest vanad peerud sakivad, kes teevad nii, sest "enne on ju ka nii tehtud"
edit: DECATHLON™ HTC Synthetic High Temperature Oil / Sünteetiline kuumuskindel õli
vot just õige asi 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 15:40
Postitas Torch
harimal kirjutas:
Samuti kaob sul rihmaga hobujõudusid rohkem kui kettülekandega.
Kui palju see vahe on % näiteks ?
(Allikat ei leia , aga kusagilt usa foorumist lugesin ja keegi oli katsetanud ja vahe oli olnud 0.xyz %)
Wikipedia annab rihmale kasuteguriks 90-98%
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 15:55
Postitas harimal
Hetkel kuskilt usaldusväärsetest allikatest protsente ei leidnud, aga mingi tsitaadi leidsin siit:
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/w ... ve-32357-2
"The main con for shaft is the power loss, which is approximately 18%, chains drives have approximately 11% power loss from the crank."
Mäletan, et rihm oli nende kahe vahel kuskil.
Mingi tekst on veel siin:
http://motorcycle-intelligence.com/chain-belt-shaft/64/
Pakun, et Tramm ja Neeme oskavad äkki peast öelda, kuidas rihmaga lood on.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 16:05
Postitas Torch
http://endless-sphere.com/forums/viewto ... =10&t=8023 siin räägitakse veel mingisugusest kuni 99% kasuteguriga ( optimaalsetes tingimustes) rihmast.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 16:14
Postitas harimal
Tohohh, minu ja Piipzu vahepealne tekst kadus kuhugi ära.
Aga iva oli igal juhul selles, et Piipz mainis rihm vs kett puhul seda, et keti ülemuslikkus on pigem linnalegend.
Minu kunagised teadmised piirdusid sellega, et shaft (kardaan) kaotab kõige rohkem jõudu, seejärel belt (rihm) ja seejärel chain (kett). Aga eks materjalid muutuvad aja jooksul 
Igal juhul kardaks mina rihma kasutada rattal, mis näeb killustikku, sodist liiva ja muud taolist. Lendab mingi jama kogemata rihma ja hammasratta vahele ning ongi uue 7000 krooni maksva rihma ost jälle päevakorras. Mudas püherdamise ketid on vist alates 600 kroonise hinnaga saadaval.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 16:20
Postitas Piipz
off-roadi suhtes on sul vägagi õigus. ma ei viitsi uuesti eelmist posti kirjutada 
ma kogemata kustutasin ära meie omad vist.
Tõenäosus, et mingi sodi/kivi/mudru/kana/koer jääb rihma ja puksi vahele on palju suurem, kui keti ja ketiratta vahele. Ja oh seda tsiklitükkide merd siis, eriti kui mingi räme off-road kärnatamine käib.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 29 Apr 2010, 19:54
Postitas reinz
ttü õppematerjalidest vaatasin, et rihmülekande kasutegur 0,93-0,96 ja kettülekandel 0,9
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 30 Apr 2010, 08:16
Postitas konstruktor
Miks palgapäev ei võiks enne 2. maid - Tagadi restauraatorite päeva olla? 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 30 Apr 2010, 09:32
Postitas bitter
Ta võiks ju olla küll, aga alati saad tööandjale ettepaneku teha. Või sms-laenu võtta 
Aga tänan meenutamast, ma oleks muidu maha maganud selle ürituse 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 30 Apr 2010, 10:12
Postitas konstruktor
bitter kirjutas:... Või sms-laenu võtta :twisted
Eks igaüks oma rikutuse astmelt
ma ei puutu naljalt oma krediitkaartigi
Aga tänan meenutamast, ma oleks muidu maha maganud selle ürituse 
Aga palun-palun
Niisama vaatama tulen ma ise ka.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 01 Mai 2010, 01:15
Postitas jegesmesh
Miks krossikiivrid peavad sellise kujuga olema? Nt miks peab seal all siuke "kirvelõug" olema?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 01 Mai 2010, 08:20
Postitas Vint
Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 01 Mai 2010, 08:53
Postitas jegesmesh
vintisvint kirjutas:Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.
Võimalik, seda ma teada tahtsingi.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 01 Mai 2010, 12:48
Postitas mx77
vintisvint kirjutas:Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.
Kui hoolega vaatad siis parematel-kallimatel kiivritel ei ole seda kirvelõuga: Arai, Shoei, Bell. Arai veel kodukal selgitab selle puudumist kukkumise puhul väiksema jõuõla tekkekohaga, mis võiks kaelale mõjuda.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 02 Mai 2010, 19:02
Postitas hannes1337
kui ma politseile seda protokolli halamiskirja saata tahan,mis see adress on kuhu saata tuli
see noh "kahetsus kiri "
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 02 Mai 2010, 19:28
Postitas hotsepp
tazavi kirjutas:keegi siinsetest õlispets ka on? Oleks vaja ketiõli, mis peaks vastu kontstantses kuumuses 300 kraadi juures. Seejuures võiks olla üsna vedel (keti liikumiskiirus on meeter minutis). siiamaani shell tivel S kasutuses olnud, aga see kuidagi liiga paks, äkki keegi oskab alternatiive pakkuda?
VEIDEC Power Lube -180 kraadi kuni +1200kraadi celsiust, või samade näitajatega NOVATIO Nova Lube
Veidec Eestis vist enam ei tegutse, Novatio mingil määral tegutseb, kuid analoogseid aerosool määrdeid on kindlasti veelgi. Kaustan ise kerise ja pliidi ja kamina hingede peal. Kuivab helehalliks määrdeks ning säilitab pikaldaselt määrdeomadused seal.