Re: Hälvik- Mootorratturid
Täna vist eriti ei olegi muud laiatarbe "automaati" kui et DSG/DCT (=robotiga manuaalkast) või variaator (=roller) [mention]urmas66[/mention]
Täna vist eriti ei olegi muud laiatarbe "automaati" kui et DSG/DCT (=robotiga manuaalkast) või variaator (=roller) [mention]urmas66[/mention]
Paljud ka loobuvad sellest robotiseeritud kastist ja vana klassikaline automaat on jälle tagasi. Mersul on see dsg tüüpi ainult Aklassil 1,3 mootoriga ja see on justkui töökindel, äkki on Renaultiga sama ,sellel see ka toimib normaalselt. Ford loobub üldse sellest robotist ja hakkab ainult klassikalist automaati isegi 1l mootoril kasutama. Audil on ka suurematel ja kallimatel autodel ainult klassikaline automaat. Variaator on japsi ja korea teema,aga ka mitte 100% enam.
Kt mul isegi vanade hondadega hea kogemus, kus automaat vahetas nagu unistus.
Milles see automaadi halb olemine näiteks väljendub(täiesti siiras küsimus)?
urmas66 kirjutas: ↑09 Nov 2020, 12:31oxide kirjutas: ↑09 Nov 2020, 12:16Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 15:30ah ptsi, tundub et teie jaoks on see käsitsi käikude lappamine ja ummikus siduri libistamine mingi püha teadus, mille te kunagi olete omale selgeks õppinud ja nüüd püüate iseendale tõestada, et sellest ikka veel kasu on. Ega kedagi ümber ei veena ja kas ongi vaja?
Jääme siis selle juurde, et on kaks liiki autojuhte. Ühed kes ei oska manuaalkastiga sõita, kuna ei tea tehnikast, ega siduri tööpõhimõttest mnnigi. Ja teised, kes teavad kõike sellest, aga lihtsalt ei viitsi neid käike lapata, kuna pole enam kaheksakümnendad.
Mina näiteks oman manuaaliga autot, kuna selle konkreetse auto automaat on paras ikaldus. Aga kuna muus osas on see auto väga hea siis vahetan ise käiku.
Ja mis auto see on ,mis muidu hea ja automaat üldse ei päde? Üldjuhul kui on kast kräpp siis on ka kõik muu samasse aukku. Mul selline mulje Audi-VW grupi autodest ja seda just kasutajana mitte ,et lihtsalt lampi ei meeldi. Täna nagu mitte toimivat automaati ei teagi, variaatorid vast need millest peaks sõitu nautiv juht loobuma ja eelpool mainitud autode DSG on oma kehva töökindlusega ka ohtlik.
Ega see eriline saladus pole. Ford s-max 2011 - 2014 põlvkonna oma. Kahese diisli otsas on powershift kast mida mina ei soovi. Kui siis uuena aga sellist ei saa enam uut. Ja kuna pere olukord eeldab sharani tüüpi autot siis minu silmis on kõige parem selleks ford s-max.
C-maxiga oli vist sama lugu. Igatahes kunagi kui ostma hakkasin sai miskit uuritud nende kastide kohta ja üsna kiirelt oli selge, et kuigi ma täpselt seda autot vajan siis seda tomaatkasti kohe kindlasti mitte! Kusjuures sai ka 1-2 automaadiga proovisõitu tehtud ja no tõesti...lihtsalt ei aitäh, minule palun üks mõnuaal.
Võibolla kui minna täna salongist tutikat autot ostma siis on tõesti mõistlik valida miski automaat. Selle tutika liisitud autoga siis sõidetakse vist 2-3 aastat ja vahetatakse järgmise tutika vastu välja. Eks miudugi selle aja jooksul vast ei juhtu nende automaatidega veel ka miskit ning hea õnne korral isegi töötavad päris sujuvalt ja hästi. Samas need autod lähevad ju ka järgmise omaniku kätte, ja sealt järgmine jne.
Päris kindlasti mitte iga inimene ei tunne vajadust sõita ringi salongist ostetud autoga (isegi mitte eestis :O ) ega tunne, et tema auto ei tohi kunagi olla vanem kui 2-3a. Igal asjal on oma hind ja sellise "hobi" hind ei ole mitte just väike. Kuigi paljudele, eriti eestis, meeldib end petta ja kujutada ette, et nad saavad omale lubada kõike ja korraga siis reaalselt see ilmselgelt nii ei ole. Sõidad selle salongi autoga (ja autos keppi ei tee!) aga elad sitases üürikorteris, terve oma elu. Sõidad selle salongi autoga ja suvel unistad mootorrattast...aga seda osta ei jõua sest mootorrattad salongis maksavad 10k aga sinul läheb kogu palk autoliisingu, korteriüüri ja ifööni sundkindlustuse peale. Aga see eest autos keppi ei tee, choices people...choices
Mida need fordi kastid siis teevad, et sõita ei kannata?
Fordi ostmine on muidugi omaette suurem teema, aga las see praegu olla. See ikkagi Hälvik-Mootorratturite teema ja ei hakka siin OT`d tootma.
Ei midagi ei tee,vahetab käike lihtsalt. Võrreldes volkari DSG-ga on igavene, aga lihtsalt klassikaline on veel töökindlam ja ilmselt ka odavam toota ühte kasti kui mitut erinevat.
Krdi “Mardi”päev tundub nii uskumatu, et nägemis- ja lugemisvõime hägustub
Loen ja mõtlen, et mida [mention]Maaks[/mention] nüüd kirjutanud on , loen veelkord ja veel suurem
, a siis märkan Will hoopis
Uhh, maailm loksus jälle paika. Ise ka aru ei saa miks ma Maaks autorina nägin.
Viimati mainiti hälvik mootorratturit kui sellist lk.132,kui just OT tootmisest midagi mainida.Aga eks kepikastiga sõitvad ratturid ongi atmkastiga võrreldes hälvikud.Ise kuulun mõlema poolt vaadatuna hälvikute klassi kuna passati kastis segan õli ja van oskab seda ise teha
Tõesti hälvik mootoratturitega pole mingit pistmist. Aga ise väga palju autodega kokku puutudes ei mõista mina seda fordi mitte ostmis loogikat, kus juures sa pole ainus kes nii arvab. Enamus on mingis vanas ajas kinni. See on isegi veidi naljakas.
Ford on üks parima juhitavuse ja üldse teelpüsivusega autosid,mida meil müüakse. Ja tegelikult seda juba ikka viimased 20+ aastat. 5a tagasi käisime naisele autot otsides Hunday i20-ga sõitmas ja päris masendus tuli peale, et nii ka veel saab.Tänaseks on areng muidugi meeletu neil olnu ja enam see nii kehv polegi.
Need teemad ongi alati naljakad ja alati jäävad naljakaks. Veel naljakamad on "mul on kawa, kawa rules, suzu sucks" vennad Läheb aasta mööda, kawarules vend sõidab suzuga ja kiidab uut v*ttu ning räägib kuskil kuidas honda sucks. Väga raske on tõsiselt võtta...aga ega polegi ju mingit vajadust selliseid vendi tõsiselt võtta, esimese kahe sõna pealt saab aru, et kõik edasine mis sealt tuleb on puhas pläust.
Täpselt sama on siin nende automaatkastid vs. manuaalkastid inimestega. Reaalselt sõidavad ja töötavad mõlemad, mõni paremini mõni halvemini ja eks igaühel ole ka mingid isiklikud eelistused...aga naljakas on vaadata kuidas mingit konkreetset ühte asja nii tuliselt kiitma ja teist asja nii tuliselt laitma kukutakse.
Mis konkreetse fordi konkreetset kasti puudutab (see, mis minule isiklikult üldse ei sümpatiseerinud) siis väga lihtne, mulle ei meeldinud kuidas see käiku vahetas...ja mulle ei meeldinud kuidas sama mootoriga täpselt identne auto oli selle tõttu uimasem, sitema minekuga ja tundus nagu oleks vahel juram mootor. Lisaks oli teada, et nendel kastidel on probleeme ja tüüpvigasid. Polnud mingit isu x hetkel nende vigade eemaldamisega tegelema hakata.
Muus osas Ford, väga meeldib üllatus. Tõesti on uskumatult hea juhitavuse ja roolitunnetusega. Kui eriti ägedaks tahaks teha siis muidugi keeraks veel jäigemad stabikad alla ja võibolla isegi vahetaks amordid. Aga noh, reaalselt seda muidugi pole vaja...isegi minu sõidustiili juures
OEHH...
mx77 kirjutas: ↑09 Nov 2020, 09:07Spoiler
pühak kirjutas: ↑08 Nov 2020, 21:47Häh, mis asi see ummik üldse on? Ma elan seal, kus ikka ruumi ka jagub. Eile-täna käisin üle hulga aja kilulinnas, polnud hullu, sain alati esimese fooritsükliga üle. Ummikusõpradest instastaarid olid vist kõik kuhugi laiali jooksnud, aga see-eest nägin päeva peale umbes kümmet tsiklit liikumas. Üks peenestas päris korralikult, aga minu hinnangul hälvikuks ei liigitu, sest kedagi ei hirmutand ja külge ei sõitnud.
Eile-täna oli juhtumisi nädalavahetus
Nädala sees Talinas käimise eest peaks mulle veel rohkem makstama, kui nende nädalavahetuse käimiste eest sain.
will111 kirjutas: ↑09 Nov 2020, 19:16Mis konkreetse fordi konkreetset kasti puudutab (see, mis minule isiklikult üldse ei sümpatiseerinud) siis väga lihtne, mulle ei meeldinud kuidas see käiku vahetas...ja mulle ei meeldinud kuidas sama mootoriga täpselt identne auto oli selle tõttu uimasem, sitema minekuga ja tundus nagu oleks vahel juram mootor. Lisaks oli teada, et nendel kastidel on probleeme ja tüüpvigasid. Polnud mingit isu x hetkel nende vigade eemaldamisega tegelema hakata.
Kui jutt Fordi Powershift kastist, siis see on samasgune Hitleri (seekord siis Churchilli ehk?) kättemaks nagu ka VW esimeste põlvkondade DSG kastid. Põhiprobleem nende puhul on see, et (mida need insenerid mõtlesid) vahetusmehhanismi hüdraulikas kasutatakse sedasama käigukasti õli, mis loksub seal sees hammakate vahe. Ja igaüks, kes veidigi on kaste lahti võtnud teab, et käigukastiõli pn alati metallipuru täis. Ja see matallipuru hööveldab kenasti selle käiguvahetusajami kolvid ja klapid ära. Põhimõtteliselt poleks see veel suur probleem, sest kast hakkab alguses liihtsalt aeglasemalt vahetama, aga kuna juhtajule on õpetatud, et käik peab vahetuma just nii mitme millisekundi jooksul ja kui seda ei juhtu läheb kast avariirezhiimi.
VW pani teisele põlvkonnale vähemalt filtri vahele ja nüüd viimasel põlvkonnal peaks vist täitsa eraldi hüdrosüsteem olema oma pumbaga. Aga mis Ford selle jama parendamiseks on teinud ma ei tea.
Modedel on ka vist õnnestunud puhkusele sõita ja kuhugi lõksu jääda. Jube kaua lastakse ja teemasplittimist ikka pole.
Kui on küsimusi, millele maiseid kanaleid pidi vastuseid ei saa, siis soovitan pöörduda Kirsti Timmeri poole.
Mis mõttes s..t,jumala kuiv ju.
Autode käigukastivalikut on siin väga tuliselt lahatud, aga kui keegi on püüdnud sisse tuua mootorratta automaatkäigukasti teemat, siis see pole nagu vedu võtnud ja jutt on ikkagi autode juurde tagasi tulnud. Kas on siin mingid topeltstandardid?
Ma nüüd prooviks just selle mootorratta automaatkasti teema sisse tuua. Usun, et need mõned isikud, kes siin tulihingeliselt on autode automaatkaste pooldanud (ja manuaale hukka mõistnud), ei taha üldse mitte automaatkastiga tsikleid õigeks asjaks pidada.
Ise olen proovinud mitmesuguseid DCT kastiga Hondasid (Twin, GL1800) ja leian, et kõik nad sõidavad väga hästi. Ja vajadusel saab ka käsitsi vahetada kui on mõni kiirem kurviline tee või soov vahelduseks rajal sõita. Järjest enam näen ka neid tegelasi, kellel on DCT istumise all.
Endal vaid üks argument ongi jäänud DCT vastu. Kuna päris uue ratta ostmise soovi ei ole, siis kasutatuna ja sobivas hinnaskaalas on valik väike, lisaks ka võimalik töökindluse probleem. Manuaal on selles osas "nobrainer", kui ta ostmise hetkel töötab, siis tõenäoliselt varjatud viga pole ja kui ongi, siis kodugaraažis saab ta kenast lahti võtta ja vajalikud osad ära vahetada.
Olen üsna kindel, et Honda ei jää ainukeseks ja lähiaastatel hakkavad ka teised tootjad mingit laadi automaate turule tooma. Allakäigutrepil olev Harley suure tõenäosusega, aga ka näiteks BMW, kes kindlasti tahaks mingi uue asjaga välja tulla. Hipsterid ja lumehelbekesed teadupärast tsikleid ja kalleid asju väga ei osta, kalleid uusi mootorrattaid ostavad järjest vanemad inimesed, kes hindavad mugavust.
kristjankk kirjutas: ↑10 Nov 2020, 10:00Autode käigukastivalikut on siin väga tuliselt lahatud, aga kui keegi on püüdnud sisse tuua mootorratta automaatkäigukasti teemat, siis see pole nagu vedu võtnud ja jutt on ikkagi autode juurde tagasi tulnud. Kas on siin mingid topeltstandardid?
Ma nüüd prooviks just selle mootorratta automaatkasti teema sisse tuua. Usun, et need mõned isikud, kes siin tulihingeliselt on autode automaatkaste pooldanud (ja manuaale hukka mõistnud), ei taha üldse mitte automaatkastiga tsikleid õigeks asjaks pidada.
Ise olen proovinud mitmesuguseid DCT kastiga Hondasid (Twin, GL1800) ja leian, et kõik nad sõidavad väga hästi. Ja vajadusel saab ka käsitsi vahetada kui on mõni kiirem kurviline tee või soov vahelduseks rajal sõita. Järjest enam näen ka neid tegelasi, kellel on DCT istumise all.
Endal vaid üks argument ongi jäänud DCT vastu. Kuna päris uue ratta ostmise soovi ei ole, siis kasutatuna ja sobivas hinnaskaalas on valik väike, lisaks ka võimalik töökindluse probleem. Manuaal on selles osas "nobrainer", kui ta ostmise hetkel töötab, siis tõenäoliselt varjatud viga pole ja kui ongi, siis kodugaraažis saab ta kenast lahti võtta ja vajalikud osad ära vahetada.
Olen üsna kindel, et Honda ei jää ainukeseks ja lähiaastatel hakkavad ka teised tootjad mingit laadi automaate turule tooma. Allakäigutrepil olev Harley suure tõenäosusega, aga ka näiteks BMW, kes kindlasti tahaks mingi uue asjaga välja tulla. Hipsterid ja lumehelbekesed teadupärast tsikleid ja kalleid asju väga ei osta, kalleid uusi mootorrattaid ostavad järjest vanemad inimesed, kes hindavad mugavust.
Elektrisõidukitele pole vist eriti käigukaste üldse vaja.
Aga kuna praegu on need rataste automaadid mingite Golwingide ja muude perverssuste küljes enamasti(mitte S1000RR`ide ja Ninjade), siis pole erilist valikut vaja teha ju.
kristjankk kirjutas: ↑10 Nov 2020, 10:00Autode käigukastivalikut on siin väga tuliselt lahatud, aga kui keegi on püüdnud sisse tuua mootorratta automaatkäigukasti teemat, siis see pole nagu vedu võtnud ja jutt on ikkagi autode juurde tagasi tulnud. Kas on siin mingid topeltstandardid?
Kusjuures just täna hommikul(autoga) tööle sõites mõtlesin sama asja, et kas ma tsiklile seda ikka tahaks. Ei ole topeltstandart vaid lihtsalt kasutuskohad on nii erinevad, et tsikli puhul on manuaal vast ägedam, kuigi ma enda puhul üldse ei välista ja ei laida ka tsikli automaati.