134. leht 343-st

Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 22:29
Postitas Mustu

nii...

leidsin huvitava ratta ja et teema oleks õiges kohas siis siit ka üks rumal küsimus: kas on see reaalne et kõik see hea varustus ühel rattal ka reaalselt olemas on? ja kas soovitaksite seda osta?

http://www.auto24.ee/used/651065

(Ärge lööge, aga vahel olen natuke õel. Loodan, et mu huumor kedagi kurjaks ei aja :))

Ilusat kevade saabumist!


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 22:32
Postitas mofomofo
Mustu kirjutas:

nii...

leidsin huvitava ratta ja et teema oleks õiges kohas siis siit ka üks rumal küsimus: kas on see reaalne et kõik see hea varustus ühel rattal ka reaalselt olemas on? ja kas soovitaksite seda osta?

http://www.auto24.ee/used/651065

(Ärge lööge, aga vahel olen natuke õel. Loodan, et mu huumor kedagi kurjaks ei aja :))

Ilusat kevade saabumist!

http://www.suzukicycles.org/GSX-series/ ... zuma.shtml


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 22:54
Postitas Nongrata
Mustu kirjutas:

nii...

leidsin huvitava ratta ja et teema oleks õiges kohas siis siit ka üks rumal küsimus: kas on see reaalne et kõik see hea varustus ühel rattal ka reaalselt olemas on? ja kas soovitaksite seda osta?

http://www.auto24.ee/used/651065

(Ärge lööge, aga vahel olen natuke õel. Loodan, et mu huumor kedagi kurjaks ei aja :))

Ilusat kevade saabumist!

See kõik on standardis. Kui ostad, siis vaata, et ketil oleks ikka 112 lüli! 7500 eegi eest jooks rehve on ikka paras ulme!


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 22:55
Postitas spinna

Ratas on jupphaaval üles loetud :) GSX750 on väga hea ratas sõita kui klassikalise kontseptsiooniga ratastest lugu pead. 1200 peaks veelgi mõnusam olema. Eks ta oleneb mida rattalt ootad. Tippkiirus peaks ikka rohkem kui 200 olema.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 22:57
Postitas Piipz
Mustu kirjutas:

nii...

leidsin huvitava ratta ja et teema oleks õiges kohas siis siit ka üks rumal küsimus: kas on see reaalne et kõik see hea varustus ühel rattal ka reaalselt olemas on? ja kas soovitaksite seda osta?

http://www.auto24.ee/used/651065

(Ärge lööge, aga vahel olen natuke õel. Loodan, et mu huumor kedagi kurjaks ei aja :))

Ilusat kevade saabumist!

Ma ei tea, nimekirjast on puudu veel kodarad ja rehvi ventiilid. Lisaks ma ei näe kuskilt, mis bensiin praegu paagis on ning et kas küünlad ikka on silindrite külge keeratud? Ma ei julgeks osta (togi)
Pigem läks see togimine sellele, kes auto24 kuulutuse üles pani.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 23:33
Postitas Kipsi

Mille jaoks on triikimislaua küljes mingi kuradi juhtmega box antenni sarnase asjaga :wack: ?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 15 Apr 2010, 23:38
Postitas davidsoniharald
Kipsi kirjutas:

Mille jaoks on triikimislaua küljes mingi kuradi juhtmega box antenni sarnase asjaga :wack: ?

Sest see on juhtmevaba triikraua dokkimisalus?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Apr 2010, 01:55
Postitas magnus0c

juhe käib sinna antenni spiraalide vahele, et ei jääks ette triikimisel ja box käib elektrivõrku, et sinna triikraud ühendada.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Apr 2010, 19:01
Postitas sentry

kas küünla augu keermeid on võimalik taastada?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Apr 2010, 19:02
Postitas kevin1995

Mis asi on termostaat ja mis ülesannet see täidab? (togi)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Apr 2010, 19:03
Postitas kevin1995
sentry kirjutas:

kas küünla augu keermeid on võimalik taastada?

ja, autotöökodades on ( vb ka kodus )


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Apr 2010, 19:25
Postitas Hanno
kevin1995 kirjutas:

Mis asi on termostaat ja mis ülesannet see täidab? (togi)

tavaliselt primitiivne seade, mis lülitub teatud temperatuuri juures. Kui mehhaaniline, siis, näiteks auto puhul on tegemist klapiga, milles sees kapsel vahaga. Määratud temperatuuri juures vaha paisub/kahaneb piisavalt, et mehhaaniliselt avada/sulgeda jahutusvedeliku kanaleid. Võib ka olla bimetalliga (mehh.) termostaate, kus enamasti kahest erinevast metallikihist komposiitriba temperatuuri mõjul paindub ja tavaliselt lülitab mingit mikrolülitit. Ka nimetatakse termostaadiks elektroonilist seadist, mis koosneb vähemalt temperatuuriandurist ja mingist reaktorist (näit.relee). Näiteks see nupp seinal, millega põrandakütet reguleerid. Eestis nimetatakse tihti termostaatideks ka lihtsalt temperatuuriandureid või temperatuuriregulaatoreid, (mis kahepeale kokku annavad tõepoolest sisuliselt sama välja) aga pigem võiks siiski sellest hoiduda.

ülesanne on soovitud temperatuuri juures midagi toimetada.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 15:19
Postitas jegesmesh

Keegi ikka teab milline näeb välja Jupiteri sisselaskekollektor. Lõikasin need "kõrvad" maha kuhu poldid käivad, et panna sinna lõdvikkinnitusega Jikov karburaator. Kuidas ma saaks selle kollektori otsa ilusti ümaraks? Käsi ei ole nii täpne, et seda relakaga teha ( väriseb kohati ).


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 15:40
Postitas davidsoniharald
jegesmesh kirjutas:

Keegi ikka teab milline näeb välja Jupiteri sisselaskekollektor. Lõikasin need "kõrvad" maha kuhu poldid käivad, et panna sinna lõdvikkinnitusega Jikov karburaator. Kuidas ma saaks selle kollektori otsa ilusti ümaraks? Käsi ei ole nii täpne, et seda relakaga teha ( väriseb kohati ).

Vanad head lukksepatööriistad, nagu viil :) . Eriti muid võimalusi ei ole, sest treipinki seda ei kinnita ju.

PS. Kui käte värisemine üle läheb, siis relakaga saab tegelikult ikka väga täpset tööd teha. Kasuta paksu lihvimisketast.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 15:51
Postitas jegesmesh
davidsoniharald kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Keegi ikka teab milline näeb välja Jupiteri sisselaskekollektor. Lõikasin need "kõrvad" maha kuhu poldid käivad, et panna sinna lõdvikkinnitusega Jikov karburaator. Kuidas ma saaks selle kollektori otsa ilusti ümaraks? Käsi ei ole nii täpne, et seda relakaga teha ( väriseb kohati ).

Vanad head lukksepatööriistad, nagu viil :) . Eriti muid võimalusi ei ole, sest treipinki seda ei kinnita ju.

PS. Kui käte värisemine üle läheb, siis relakaga saab tegelikult ikka väga täpset tööd teha. Kasuta paksu lihvimisketast.

KURAT!!!! :wack: Viil ei tulnud meeldegi (lol) . Kui relakaga teeksin siis teeksingi selle lihvkettaga.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 15:55
Postitas tnacc
davidsoniharald kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Keegi ikka teab milline näeb välja Jupiteri sisselaskekollektor. Lõikasin need "kõrvad" maha kuhu poldid käivad, et panna sinna lõdvikkinnitusega Jikov karburaator. Kuidas ma saaks selle kollektori otsa ilusti ümaraks? Käsi ei ole nii täpne, et seda relakaga teha ( väriseb kohati ).

Vanad head lukksepatööriistad, nagu viil :) . Eriti muid võimalusi ei ole, sest treipinki seda ei kinnita ju.

PS. Kui käte värisemine üle läheb, siis relakaga saab tegelikult ikka väga täpset tööd teha. Kasuta paksu lihvimisketast.

saab treipinki panna küll, kui kerge rakis valmistada


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 15:58
Postitas tnacc
kevin1995 kirjutas:
sentry kirjutas:

kas küünla augu keermeid on võimalik taastada?

ja, autotöökodades on ( vb ka kodus )

kõige lihtsam on osta suurema keermega küünal(vanemad fordi küünlad) ja selle järgi uus keere teha. ise kunagi jawale tegin, töötas.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 17:18
Postitas jegesmesh
tnacc kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Keegi ikka teab milline näeb välja Jupiteri sisselaskekollektor. Lõikasin need "kõrvad" maha kuhu poldid käivad, et panna sinna lõdvikkinnitusega Jikov karburaator. Kuidas ma saaks selle kollektori otsa ilusti ümaraks? Käsi ei ole nii täpne, et seda relakaga teha ( väriseb kohati ).

Vanad head lukksepatööriistad, nagu viil :) . Eriti muid võimalusi ei ole, sest treipinki seda ei kinnita ju.

PS. Kui käte värisemine üle läheb, siis relakaga saab tegelikult ikka väga täpset tööd teha. Kasuta paksu lihvimisketast.

saab treipinki panna küll, kui kerge rakis valmistada

Vahet ei ole, nüüd on asi tehtud ja töötab. :bsmile:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 18:26
Postitas opz

terv, toorega ei taha tsikkel käivituda ja kui tsikkel töötab ning toores avada , sureb kohe välja. Sõidu ajal jätab samuti tühikuid vahele, päris tugevasti. Siis gaas põhjas veidi sõita ja gaas maha lastes, tirib korralikult, Kuniks hakkab taaskord tühikuid vahele jätma. Mis võib seda põhjustada? ma arvan, et kui 1 probleemi saaks lahendatud, laheneb ka teine ise.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 20:08
Postitas spinna

Tundub, et rikastab segu kogu aeg üle. Esimese hooga meenub kaks võimalust : a) mõni õhukanal karburaatoris umbes; b) ujuki nõelklapiga mingi jama -> b1) ujuk upub, b2) ujuk jääb kinni, b3) nõelklapp kulunud, b4) nõelklapi tibatilluke O-rõngas katki, b5) kui viimati karpat puhastaid, siis ei märganud seda pisikest O-rõngast ja puhusid selle suruõhuga nelja tuule poole ( minu poolt testitud variant :P ), b6) sodi nõelklapi vahel

Kindlasti võib midagi veel olla. Näiteks et hiir on talvel õhufiltrisse pesa teinud vms :lol:
Kogemustest ütlen, et klappide vale reguleering või riknemine tekitab umbes sinnakanti sümptomeid. Kuidas see võimalik on, pole aimugi.

Edit->
OHH! Kui toores avada, siis sureb välja? Siis ei pea mu vastus täielikult paika!


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 20:22
Postitas opz

Enne seda kui karpade kallale läksin, töötas toores ideaalselt. Karpadele ma miskit erilist ei teinud, tõmbasin kõik voolikud välja ja panin tagasi, näppisin õhufiltrit ja veel nipetnäpet. Igasse voolikussse üritasin ka puhuda ja karburaatoritesse. :roll:

Toores töötab juhul ja jääb töötama kui samal ajal gaasi anda.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Apr 2010, 20:59
Postitas spinna

Midagi ajasid siis ikkagi paigast ära. Kas karpat ( karpasid??) tagasi pannes said need ikka ilusti ja õigesti oma kohale tagasi? Aga pigem tundub, et tegid bensu toitevooliku nipli kaudu kõva survet ja ongi nõelklapiga mingi jama. Jõgeval peaks teadjamehi leiduma küll, mine palu abi, saad asja korda ja ise ka targemaks. Karburaator on selline asjapulk, et enne kui sellega midagi tegema hakkad tuleks konkreetse isendi ehitus kuskilt joonise pealt katsuda selgeks saada et midagi minema ei puhu. Ja läbipuhumised tuleb teha ikkagi täiesti lahti võetud karpaga ning veendunult, et kõik seibikesed ja tihendid on kanalitest enne väljas. Muidu lendavad tõesti nii minema, et enam neid üles ei leia. Ja kui enne pole karpa ehitust selgeks teinud, siis ei oska puudust tundagi, aga mootor hakkab tõrkuma ikkagi hoolimata puuduse mitte tundmisest.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Apr 2010, 11:43
Postitas mqs

Minu rumal küsimus käib mobiilipaketi kohta. Nimelt on Tele1's arves välja kirjutatud "Miinimumarve - miinimumarves sisalduvad teenused kokku," ning minu paketi puhul on seal taga alati number 100. Ise olin kindel, et sinna miinimumarve sisse läheb 100 krooni eest minu kõnesid, kuniks sõber ütles, et tal sama pakett ja tema teab, et see 100 krooni on nö teenustasu, mille eest ei saa klient mitte kui midagi.

Kumb eksib ning kumb variant on tõene?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Apr 2010, 11:55
Postitas aprill
mqs kirjutas:

Minu rumal küsimus käib mobiilipaketi kohta. Nimelt on Tele1's arves välja kirjutatud "Miinimumarve - miinimumarves sisalduvad teenused kokku," ning minu paketi puhul on seal taga alati number 100. Ise olin kindel, et sinna miinimumarve sisse läheb 100 krooni eest minu kõnesid, kuniks sõber ütles, et tal sama pakett ja tema teab, et see 100 krooni on nö teenustasu, mille eest ei saa klient mitte kui midagi.

Kumb eksib ning kumb variant on tõene?

Mine küsi tele1-st.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Apr 2010, 12:15
Postitas reinz
mqs kirjutas:

Minu rumal küsimus käib mobiilipaketi kohta. Nimelt on Tele1's arves välja kirjutatud "Miinimumarve - miinimumarves sisalduvad teenused kokku," ning minu paketi puhul on seal taga alati number 100. Ise olin kindel, et sinna miinimumarve sisse läheb 100 krooni eest minu kõnesid, kuniks sõber ütles, et tal sama pakett ja tema teab, et see 100 krooni on nö teenustasu, mille eest ei saa klient mitte kui midagi.

Kumb eksib ning kumb variant on tõene?

mul sama pakett ja kui palju ei helista, siis on arve olnud isegi 100 krooni nagu kirjas, et miinimum on 100
ja muidugi kui 100 täis ei tule, siis on arvel eraldi rida, kus kirjas miinimumarvest kasutamata jäänud osa


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Apr 2010, 12:26
Postitas canyondrift
tnacc kirjutas:
kevin1995 kirjutas:
sentry kirjutas:

kas küünla augu keermeid on võimalik taastada?

ja, autotöökodades on ( vb ka kodus )

kõige lihtsam on osta suurema keermega küünal(vanemad fordi küünlad) ja selle järgi uus keere teha. ise kunagi jawale tegin, töötas.

Kunagi tehti seda asja nii, et puuriti pingis vigane keere välja ja pressiti vasest õige keermega puks asemele. On olnud ka juhuseid kus küünal on nii kõvasti mootoriblokis kinni, et tuleb terve keermega maha.
Nende küünaldega on ka selline kamm, et meie perekäru küünal peab istuma seibikraega ilusti oma pessa. Poes müüdav küünal sinna küll istus, aga poole vindiga kuna jäi krae peale seisma.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Apr 2010, 21:42
Postitas Piipz

kas on eestis mõni ametlik Yamaha teenindus peale Yamahakeskuse ning kes tegeleb ka tsiklitega?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 19 Apr 2010, 14:53
Postitas opz
spinna kirjutas:

Midagi ajasid siis ikkagi paigast ära. Kas karpat ( karpasid??) tagasi pannes said need ikka ilusti ja õigesti oma kohale tagasi? Aga pigem tundub, et tegid bensu toitevooliku nipli kaudu kõva survet ja ongi nõelklapiga mingi jama. Jõgeval peaks teadjamehi leiduma küll, mine palu abi, saad asja korda ja ise ka targemaks. Karburaator on selline asjapulk, et enne kui sellega midagi tegema hakkad tuleks konkreetse isendi ehitus kuskilt joonise pealt katsuda selgeks saada et midagi minema ei puhu. Ja läbipuhumised tuleb teha ikkagi täiesti lahti võetud karpaga ning veendunult, et kõik seibikesed ja tihendid on kanalitest enne väljas. Muidu lendavad tõesti nii minema, et enam neid üles ei leia. Ja kui enne pole karpa ehitust selgeks teinud, siis ei oska puudust tundagi, aga mootor hakkab tõrkuma ikkagi hoolimata puuduse mitte tundmisest.

Asi lahendatud, probleem oli ram airi voolikutes, mille ma olin poole lühemaks teinud, kahest ühe teinud :) igatahes tänud vastuse eest.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Apr 2010, 09:24
Postitas Tsikkelröövel

Huvitav on see, et "rumalate küsimuste" alla tuleb massiivselt täitsa tehnilisi küsimusi, mis tegelikult peaks olema Tehnilises foorumis. Või on küsijad kartlikud ja loodavad, et rumalate küsimuste foorumis ei saa kohe verbaalselt peksa?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Apr 2010, 09:33
Postitas Boobush
Tsikkelröövel kirjutas:

Huvitav on see, et "rumalate küsimuste" alla tuleb massiivselt täitsa tehnilisi küsimusi, mis tegelikult peaks olema Tehnilises foorumis. Või on küsijad kartlikud ja loodavad, et rumalate küsimuste foorumis ei saa kohe verbaalselt peksa?

Tehnilises foorumis saavad peksa ning paljud ei vahi seda tehnilse foorumi rubriiki, seega abistajaid vähem.