millal joonele panek toimub Krl?
millal joonele panek toimub Krl?
Enne võistlustulle astumist tuleks tiba harjutada.
Kepikaste on erinevaid
Nonii, sööda karu, palju tahad, hundil on ikka pikem. Näha on, et hooaeg hakkab juba ununema ja teravaks on läinud teemadel kepi- või tomatikast, kas käsi on targem soojendada kinnaste, rutškade või sirgeil kubemesse torkamise abil, varsti vahutame naastu-lamelli teemadel ja juba ongi uus hooaeg käes. Vähemalt pole käesolev arutelu, teema pealkirja arvestades, eriti off-topic.
Aga mis ma siin mölisen, lähen parem sõitma... .
Viskan ka puid alla.
Ma väga tõenäoliselt soetan omale jälle Honda CRF1000 DCT kastiga (nö automaat). Tõeliste tsiklimeeste hulka ilmselt enam asja pole. Või peab Annimatsi ja muude paraadide jaoks mingi vändaga masina ikka ka kõrvale võtma.
Olen tööd teinud veokaga, nii manuaal- kui automaatkastiga. Minu arvamus on, et nt Volvo i-shift vahetab kiiremini käiku kui juht. Manuaalkast on hea mõnele hobiautole (BMW nt). Veokal on nagunii kast sama, lihtsalt siduripedaali pole enam. Sõidukatel ja tsiklitel saab nuppudega nö manuaali kasutada kui on väga vaja.
Tõenäoliselt on varsti tsiklitootjatel mõlemad variandid valikus, ei jää Honda ainsaks.
Deem, ma korra mainisin 3 pedaali nüüd terve foorum saeb käigukastide teemal. Tõelised HÄLVIK MOOTORRATTURID, pealkirja väärilised.
Jesper kirjutas: ↑06 Nov 2020, 14:12Point ei ole üldse selles, milline elustiil on õige või vale, vaid selles, et autokaugeid inimesi on alati massiliselt olnud, "vanadel headel aegadel" pigem isegi rohkem kui täna. Registreeritud autode arv muudkui kasvab iga aasta, ARKi järjekorrad on uksest välja, huvitav, kes neid siis ostab, pensionärid või?
Vanadel headel aegadel oli konkreetne põhjus, paljudel oli üldse isiklik auto? Isegi kui raha oli, siis ostuluba polnud ja ka järelturg ei äganud ülepakkumise all.
Tänapäeval on paljudel mitu autot maja ees või hoovis ehk per pere on täiesti norm 2 autot, meil siin foorumiski neid ju küll, kes ei suuda järge pidada mitmel autol kindlustus kehtib või mitte. Ka ettevõtete sõiduautopark on meeletu ja paljud nende kasutajad on hädas isegi klaasipesuvedeliku lisamisega. Klaasipuhastite vahetamisest ei maksa rääkidagi, seda saab ju ainult services teha.
ARK teema on müstika. Neid osakondi on ju rohkem, kui Nõuka ajal. Siis aga oli autoõpe 1 keskkooli tundidest ning neid loaomanikke tuli nagu saelaudu, ka traktorilubade tegemine oli tavapärane, kuigi vaja läks neid lõpuks äkki 1% tegijatel. Tavapärane oli, et tulid sealt A,B,C ja traktor lisaks. Protsess oli nii pealiskaudne ja nüüd bürokraatia on pudelikaelaks?
Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 08:34Seda ei ole mõtet üle dramatiseerida.
Kolme pedaaliga sõita oskamine on umbes sama hädavajalik tänapäeval, kui osata omale ise leivaküpsetamiseks vilja kasvatada.
Kui paar aastat tagasi naisele uuemat autot otsisin, millega lapsed (sünniaastad 1993 ja 1995) ka vajadusel sõidaksid, siis kõigi kolme ühine tingimus uuele autole oli, et peab olema manuaalkastiga. Et nad ei oska automaadiga sõita ja pole õppimisest ka huvitatud. Kui mul omal mingil ajal automaatkasitga auto oli, siis hädaga sellega ikka sõitsid, nii, et tegelikult päris raketiteadus see neile pole.
pühak kirjutas: ↑07 Nov 2020, 14:33Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 08:34Seda ei ole mõtet üle dramatiseerida.
Kolme pedaaliga sõita oskamine on umbes sama hädavajalik tänapäeval, kui osata omale ise leivaküpsetamiseks vilja kasvatada.Kui paar aastat tagasi naisele uuemat autot otsisin, millega lapsed (sünniaastad 1993 ja 1995) ka vajadusel sõidaksid, siis kõigi kolme ühine tingimus uuele autole oli, et peab olema manuaalkastiga. Et nad ei oska automaadiga sõita ja pole õppimisest ka huvitatud.
Kui mul omal mingil ajal automaatkasitga auto oli, siis hädaga sellega ikka sõitsid, nii, et tegelikult päris raketiteadus see neile pole.
Ma arvan,et sa pigem liialdad. Või pereliikmed ajasid sulle pada.
Madlobster kirjutas: ↑07 Nov 2020, 09:39Enne võistlustulle astumist tuleks tiba harjutada.
Kepikaste on erinevaid
Ma lisaks ka veel ühe kepivehkimise video. Omaltoolt lisaks,et tegelikult on see üsna lihtne kui tead mida tegema pead Põhimõtteliselt on selline lahendus kõigil tänapäevastel veoka manuaal kastidel,aga kolmest kangist kaks on lülititena, ühe käigukangi nupu küljes. Samas vahetamise loogika on 100% sama ,aga saab seda lihtsalt ühe käega teha
Madlobster kirjutas: ↑07 Nov 2020, 09:39Enne võistlustulle astumist tuleks tiba harjutada.
Kepikaste on erinevaid
Võiks võistelda siis näiteks GAZ-51-ga, käikude vahetamisel vahegaasi ja vahesidurit kasutada.
Ma vähe usun et selline kolmekepisüsteem tehasest sellisel kujul väljus.Aga eks insenere on igasuguseid.
urmas66 kirjutas: ↑07 Nov 2020, 22:24Spoiler
pühak kirjutas: ↑07 Nov 2020, 14:33Kui paar aastat tagasi naisele uuemat autot otsisin, millega lapsed (sünniaastad 1993 ja 1995) ka vajadusel sõidaksid, siis kõigi kolme ühine tingimus uuele autole oli, et peab olema manuaalkastiga. Et nad ei oska automaadiga sõita ja pole õppimisest ka huvitatud.
Kui mul omal mingil ajal automaatkasitga auto oli, siis hädaga sellega ikka sõitsid, nii, et tegelikult päris raketiteadus see neile pole.
Ma arvan,et sa pigem liialdad. Või pereliikmed ajasid sulle pada.
Ei usu, et nad pada ajasid, sest nende soovi tagajärjel on meie majapidamises igatahes üks manuaalkastiga V70, millega mina vist kõige vähem sõidan. Naised aga on rahul.
Miks ei peakski rahul olema.
Hea ju hommikuses ja õhtuses ummikus lapata EsimeneSidurTeineSidurEsimeneSidurVabaSidurEsimeneSidurVabaSidurEsimeneSidurTeineSidurEsimeeneSidurVaba....
Kusjuures pidi ikka tehase lahendus olema. Samas on ka ühe kangi alt + lülitid kangi küljes lahendus olemas. Levimuim pidi olema kaks kangi + lüliti kolmanda asemel. Ühte kangi tegelikult liigutatakse ainult üks kord kiirendamisel ja siis aeglasele sõidule üle minnes teine kord. Ehk siis meie keeles ülemine -alumine kast.Teien kang poolitaja-kordistaja, mida ta seal iga käiguga koos ette-taha saeb. Keskel siis tegelikult see peamine käigukang millega vahetab kas kolme või nelja käiku.See käikude skeem seal kõrval on lihtsalt huumor,tegelikkus ikka hoopis teine. Seal 3 käiku kastis ja selle korrutab algselt kahega ning kõik käigud on kordistiga ehk poolitajaga veelkord kahega korutatud. Seega nn 12 käiguline kast nagu näiteks enamusel Volvodest tänaseni.
ja isegi kui mingil hetkel kulgeb siis ma ei kujuta ette, mis taun lappab ummikus venides käike :S lased suurema vahe sisse, paned hetkeks esimese ja veered augu kinni ning paariks minutiks jälle rahu majas. tagumised ekstaasis automaadivennad võibolla küll lähevad hullult närvi ja vilgutavad tulesid aga seda võib võtta kui tasuta meelelahutust ja valgusshowd.
miudugi jah, igapäevane 2xummikus passimine on üldse selline asi, et inimese peas, kes sellega tegeleb ei saa asjad päris korras olla. võib muidugi luua illusioone, et see kõik on ilus elu kui ei pea kangi puutuma ja plekist kuut sinu ümber näeb moodne välja ning maksab hästi palju raha
Ah sa Will111 ära hakka ka jälle oma soga ajama.
Mis mõttes endale illusioone luua? Kogu maailm ongi üks suur illusioon. Kui ei taha millegipärast uskuda, et me elamegi arvutisimulatsioonis, siis igaljulul ei saa eitada vähemalt seda, et see kõik mida sa "päris maailmaks" pead, on illusioon, mille su aju loob erinevate elektrisignaalide järgi, mille erinevad andurid genereerivad.
Ja ummik on ka ok. Lihtsalt vahe on selles, et manuaalimehed peavad kahe käega uhama seal, nagu kuskil trensaöri otsas. Samas kui automaadimehed saavad vaba käega rahulikult instagrami stoorit teha.
KRT!
Täna oli kena sõiduilm, äkki sai mõni mõne sigadusega hakkama, selmet' siin kepikastist jahuda, PLJÄÄD
urmas66 kirjutas: ↑08 Nov 2020, 18:37Kusjuures pidi ikka tehase lahendus olema. Samas on ka ühe kangi alt + lülitid kangi küljes lahendus olemas. Levimuim pidi olema kaks kangi + lüliti kolmanda asemel. Ühte kangi tegelikult liigutatakse ainult üks kord kiirendamisel ja siis aeglasele sõidule üle minnes teine kord. Ehk siis meie keeles ülemine -alumine kast.Teien kang poolitaja-kordistaja, mida ta seal iga käiguga koos ette-taha saeb. Keskel siis tegelikult see peamine käigukang millega vahetab kas kolme või nelja käiku.See käikude skeem seal kõrval on lihtsalt huumor,tegelikkus ikka hoopis teine. Seal 3 käiku kastis ja selle korrutab algselt kahega ning kõik käigud on kordistiga ehk poolitajaga veelkord kahega korutatud. Seega nn 12 käiguline kast nagu näiteks enamusel Volvodest tänaseni.
Ma tegelikult pidasin silmas küll nende kangide pikkust motte otstarvet.Ma iseenesest veokate käigulülitustest täiesti teadlik.Niiumbes 20a.nendega tegelenud.
See pikkus on muidugi tuuning,mitte tehase toodang ja seal videos teeb tüüp natuke "liigset tööd" ka , et asi huvitavam tunduks. Käiku ei pea sisse välja iga poolitusega liigutama. Aga neil on veel ka selline asi olemas vanemal Kenworthil,kus on 4-ne kast ja 5-ne kast üksteise otsa pandud.Seal peabki paljusid vahetusi kahe kangiga korraga tegema ja need saavadki ainult kangid olla, sest asendeid nagu tava kastil ikka.
Krl kirjutas: ↑08 Nov 2020, 19:23Ah sa Will111 ära hakka ka jälle oma soga ajama.
Mis mõttes endale illusioone luua? Kogu maailm ongi üks suur illusioon. Kui ei taha millegipärast uskuda, et me elamegi arvutisimulatsioonis, siis igaljulul ei saa eitada vähemalt seda, et see kõik mida sa "päris maailmaks" pead, on illusioon, mille su aju loob erinevate elektrisignaalide järgi, mille erinevad andurid genereerivad.Ja ummik on ka ok. Lihtsalt vahe on selles, et manuaalimehed peavad kahe käega uhama seal, nagu kuskil trensaöri otsas. Samas kui automaadimehed saavad vaba käega rahulikult instagrami stoorit teha.
Keegi on on vist reede õhtu kanal12 seltsis veetnud Matrixit vaadates.
Häh, mis asi see ummik üldse on? Ma elan seal, kus ikka ruumi ka jagub. Eile-täna käisin üle hulga aja kilulinnas, polnud hullu, sain alati esimese fooritsükliga üle. Ummikusõpradest instastaarid olid vist kõik kuhugi laiali jooksnud, aga see-eest nägin päeva peale umbes kümmet tsiklit liikumas. Üks peenestas päris korralikult, aga minu hinnangul hälvikuks ei liigitu, sest kedagi ei hirmutand ja külge ei sõitnud.
Kindlasti ei liigitu, vähemaseni, kuni sellest lihtsalt kulgemisest tsiklirahvasse pilte ei postita kommentaariga "hooaeg ketab veel". Need tüübid minuarust on veel hullemad, kui manuaalimehed.
pühak kirjutas: ↑08 Nov 2020, 21:47Häh, mis asi see ummik üldse on? Ma elan seal, kus ikka ruumi ka jagub. Eile-täna käisin üle hulga aja kilulinnas, polnud hullu, sain alati esimese fooritsükliga üle. Ummikusõpradest instastaarid olid vist kõik kuhugi laiali jooksnud, aga see-eest nägin päeva peale umbes kümmet tsiklit liikumas. Üks peenestas päris korralikult, aga minu hinnangul hälvikuks ei liigitu, sest kedagi ei hirmutand ja külge ei sõitnud.
Eile-täna oli juhtumisi nädalavahetus
Kutsun kõiki üles järgmisel kevadel juba märtsis-aprillis alustama postitustega teemal "Mismõttes hooaeg läbi on ä". Ja iga päev tuleb teha vähemalt üks postitus, kus ratas on mingis suvalises kohas, sörkiva gei parklas või garaazi ukse ees.
Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 15:30ah ptsi, tundub et teie jaoks on see käsitsi käikude lappamine ja ummikus siduri libistamine mingi püha teadus, mille te kunagi olete omale selgeks õppinud ja nüüd püüate iseendale tõestada, et sellest ikka veel kasu on. Ega kedagi ümber ei veena ja kas ongi vaja?
Jääme siis selle juurde, et on kaks liiki autojuhte. Ühed kes ei oska manuaalkastiga sõita, kuna ei tea tehnikast, ega siduri tööpõhimõttest mnnigi. Ja teised, kes teavad kõike sellest, aga lihtsalt ei viitsi neid käike lapata, kuna pole enam kaheksakümnendad.
Mina näiteks oman manuaaliga autot, kuna selle konkreetse auto automaat on paras ikaldus. Aga kuna muus osas on see auto väga hea siis vahetan ise käiku.
oxide kirjutas: ↑09 Nov 2020, 12:16Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 15:30ah ptsi, tundub et teie jaoks on see käsitsi käikude lappamine ja ummikus siduri libistamine mingi püha teadus, mille te kunagi olete omale selgeks õppinud ja nüüd püüate iseendale tõestada, et sellest ikka veel kasu on. Ega kedagi ümber ei veena ja kas ongi vaja?
Jääme siis selle juurde, et on kaks liiki autojuhte. Ühed kes ei oska manuaalkastiga sõita, kuna ei tea tehnikast, ega siduri tööpõhimõttest mnnigi. Ja teised, kes teavad kõike sellest, aga lihtsalt ei viitsi neid käike lapata, kuna pole enam kaheksakümnendad.
Mina näiteks oman manuaaliga autot, kuna selle konkreetse auto automaat on paras ikaldus. Aga kuna muus osas on see auto väga hea siis vahetan ise käiku.
Ja mis auto see on ,mis muidu hea ja automaat üldse ei päde? Üldjuhul kui on kast kräpp siis on ka kõik muu samasse aukku. Mul selline mulje Audi-VW grupi autodest ja seda just kasutajana mitte ,et lihtsalt lampi ei meeldi. Täna nagu mitte toimivat automaati ei teagi, variaatorid vast need millest peaks sõitu nautiv juht loobuma ja eelpool mainitud autode DSG on oma kehva töökindlusega ka ohtlik.