14. leht 14-st
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 13 Okt 2011, 20:29
Postitas kraut
Erci kirjutas:
Muideks ka see nn parandatud tabel pole päris juhendijärgne tabel, kuna juhendis oli kirjas et 2. lisakatse läbinud saavad kõik 10 punkti, siin on millegipärast erinevalt antud...
5.4 Lisakatse 2 punkte saavad kõik, kes katse läbivad.
Ei ole ju öeldud, et 10 punkti saavad. Saavad palju saavad.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 13 Okt 2011, 20:37
Postitas Erci
kraut kirjutas:Erci kirjutas:
Muideks ka see nn parandatud tabel pole päris juhendijärgne tabel, kuna juhendis oli kirjas et 2. lisakatse läbinud saavad kõik 10 punkti, siin on millegipärast erinevalt antud...
5.4 Lisakatse 2 punkte saavad kõik, kes katse läbivad.
Ei ole ju öeldud, et 10 punkti saavad. Saavad palju saavad.
My bad, kuidagi valesti oli meeles. Muidugi kirjas ka polnud palju lisakatse 2 eest punne üldse võimalik on saada ja kuidas jaotatakse. Aga järgmisel aastal siis paremini!
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Okt 2011, 09:58
Postitas kõrtsmikumolu
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Okt 2011, 10:11
Postitas randel
Kõrtsmik, viska veel korra pilk peale, mingi näpukas on seal sees, viimasel etapil on selle järgi välja antud kaks 4., kaks 6. ja üks 5.koht 
Villu millal karikad ära vahetame? 
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Okt 2011, 13:31
Postitas kõrtsmikumolu
[quote="randel"]Kõrtsmik, viska veel korra pilk peale, mingi näpukas on seal sees, viimasel etapil on selle järgi välja antud kaks 4., kaks 6. ja üks 5.koht
/quote]
Tehtud! Näpukas on minu tugev külg 
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Okt 2011, 22:15
Postitas villu.
Njh kui juba vigade paranduseks läks juhin tähelepanu ka karikasarja punktiarvestusele
Võrdsete punktide korral annab paremuse viimase osavõistluse parem tulemus.
Villu millal karikad ära vahetame?
Eks me peame nüüd kogu aeg karikaid kaasas tassima juhuks kui treffame 
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 13 Dets 2011, 20:44
Postitas Hr.Nõel
Hallooo orienteerujad.
Tea kas talvisest " Jänxijahist" ka midagi juba kuulda on ?
Või äkitsi võtab süüdlane ise korraldamise oma peale? 
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 13 Dets 2011, 21:52
Postitas speedvana
suure jahimeeste seltskonna jaoks, ühest jänesest vähe, eks igaüks taha pauku lasta 
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Dets 2011, 06:38
Postitas Hr.Nõel
suure jahimeeste seltskonna jaoks, ühest jänesest vähe, eks igaüks taha pauku lasta

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 14 Dets 2011, 22:53
Postitas isakene
Hr.Nõel kirjutas:Hallooo orienteerujad.
Tea kas talvisest " Jänxijahist" ka midagi juba kuulda on ?
Või äkitsi võtab süüdlane ise korraldamise oma peale? 
Rahu-rahu, aega on veel juu, ära ole nii kärsitu... 
ela kõigepealt jõulud ja uusaasta üle ja siis hakkame vaatama. Orgkomitee juhataja ütles et enne jaanuari keskpaika ta ennast eriti ei liiguta.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 18 Dets 2011, 19:52
Postitas TaivoP
Tere,
lisan omad mõtted järgmiseks aastaks 
- märkida ära spidomeetri näit stardis ning finisis nagu Randal välja pakkus, sellega saaksime keskmise km/h, mis võiks olla 95 +- 5km
2.lisakatsetel panna kirja aeg, kaua keegi kohal on(sooritab katset) ja hiljem see aeg maha arvata finiseerumi ajast, siis kaob huvi seda aega "tagasi teha"
- asfalt ja kruus võiksid sõita samade kaartide alusel, vahe selles, et asfaldil olevad punktid on 5, kruusal 10 ning päris soos/metsas 15
- kaart võiks näha välja nii nagu all oleval pildil. Punkte võimalikult palju ja hästi segi, siis poleks füüsiliselt võimalik neid kõiki ära "korjata". Samas oleks tegu puhtalt orienteerumisega, kus siis igaüks vastavalt oma võimekusele ka punkte nopib/ei nopi


Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Postitatud: 19 Dets 2011, 08:30
Postitas jUHO
Tervist,
Oleme palju teoretiseerinud teemadel, kuidas vahel esinevat kihutamist kaotada/vähendada.
No laias laastus ja põhimõtteliselt on siin ilmas kõik võimalik.
Kui aga kiiruse "kontrollimiseks" hakata rakendama üht või teist, siis selgub et igal mõttel on oma häda suure töömahu, kaasnevate rahaliste kulutuste või reeglite keerukamaks muutmise näol. Tööjõud tuleb teadagi entusiasmist jäädes siiski ajaliselt piiratuks, igasugused elektroonilised vahendid ja vidinad ajavad motopäeva arulagedalt kulukaks ja reeglid võiksid ideaalis mahtuda ühele A4 lehele, et mitte uut verd ära ehmatada.
Põhimõtteliselt on ju veel nii ka, et kui inimene oskab piiri seada, siis oskab teine inimene sellest mööda minna
Antud juhul oleks selleks kerge "spidomeetri remont" näiteks 40km ulatuses.
Ilmselt pidasid silmas siiski maksimaalset kiirust, antud Eestimaa osal. Maksimaalse kiiruse teadmisega pole kahjuks midagi peale hakata, juhul kui just personaalseid kiipe ei kasuta, mis annaksid võimaluse persoon diskvalifitseerida. Keskmise kiirusega on aga nii, et kui orienteerumisel suudad sõita päeva keskmiseks kiiruseks üle 50km/h, siis on tehtud VÄGA VÄGA KÕVA TÖÖ! (Tõsi, see käib klassi KRUUS kohta!)