STREETMOTO orienteerumissari 2011

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas kraut »

Erci kirjutas:

Muideks ka see nn parandatud tabel pole päris juhendijärgne tabel, kuna juhendis oli kirjas et 2. lisakatse läbinud saavad kõik 10 punkti, siin on millegipärast erinevalt antud...

5.4 Lisakatse 2 punkte saavad kõik, kes katse läbivad.

Ei ole ju öeldud, et 10 punkti saavad. Saavad palju saavad.

Pilt

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas Erci »

kraut kirjutas:
Erci kirjutas:

Muideks ka see nn parandatud tabel pole päris juhendijärgne tabel, kuna juhendis oli kirjas et 2. lisakatse läbinud saavad kõik 10 punkti, siin on millegipärast erinevalt antud...

5.4 Lisakatse 2 punkte saavad kõik, kes katse läbivad.

Ei ole ju öeldud, et 10 punkti saavad. Saavad palju saavad.

My bad, kuidagi valesti oli meeles. Muidugi kirjas ka polnud palju lisakatse 2 eest punne üldse võimalik on saada ja kuidas jaotatakse. Aga järgmisel aastal siis paremini!

___________________________

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Tegin üldtabelis ka vigade paranduse ära:

http://moto.kodukorts.ee/karikasari/tulemused-2011/

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas randel »

kõrtsmikumolu kirjutas:

Tegin üldtabelis ka vigade paranduse ära:

http://moto.kodukorts.ee/karikasari/tulemused-2011/

Kõrtsmik, viska veel korra pilk peale, mingi näpukas on seal sees, viimasel etapil on selle järgi välja antud kaks 4., kaks 6. ja üks 5.koht :D

Villu millal karikad ära vahetame? :bsmile:


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

[quote="randel"]Kõrtsmik, viska veel korra pilk peale, mingi näpukas on seal sees, viimasel etapil on selle järgi välja antud kaks 4., kaks 6. ja üks 5.koht :D /quote]

Tehtud! Näpukas on minu tugev külg :mrgreen:

Kasutaja avatar

villu.
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Aug 2006, 12:27
Asukoht: Urge
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas villu. »

Njh kui juba vigade paranduseks läks juhin tähelepanu ka karikasarja punktiarvestusele

Võrdsete punktide korral annab paremuse viimase osavõistluse parem tulemus.

Villu millal karikad ära vahetame?

Eks me peame nüüd kogu aeg karikaid kaasas tassima juhuks kui treffame :bsmile:

Yamaha XT 660 R -07
BMW r-35 -50
Dnepr MT-10 -79

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Hallooo orienteerujad.
Tea kas talvisest " Jänxijahist" ka midagi juba kuulda on ? :nono:
Või äkitsi võtab süüdlane ise korraldamise oma peale? (w)

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas speedvana »

suure jahimeeste seltskonna jaoks, ühest jänesest vähe, eks igaüks taha pauku lasta :bsmile:


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

suure jahimeeste seltskonna jaoks, ühest jänesest vähe, eks igaüks taha pauku lasta

(lol) (lol) (lol)

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas isakene »

Hr.Nõel kirjutas:

Hallooo orienteerujad.
Tea kas talvisest " Jänxijahist" ka midagi juba kuulda on ? :nono:
Või äkitsi võtab süüdlane ise korraldamise oma peale? (w)

Rahu-rahu, aega on veel juu, ära ole nii kärsitu... :)

ela kõigepealt jõulud ja uusaasta üle ja siis hakkame vaatama. Orgkomitee juhataja ütles et enne jaanuari keskpaika ta ennast eriti ei liiguta.

Kasutaja avatar

TaivoP
Postitusi: 49
Liitunud: 07 Mär 2010, 16:58
Tsikkel: KTM 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas TaivoP »

Tere,
lisan omad mõtted järgmiseks aastaks :D

  1. märkida ära spidomeetri näit stardis ning finisis nagu Randal välja pakkus, sellega saaksime keskmise km/h, mis võiks olla 95 +- 5km
    2.lisakatsetel panna kirja aeg, kaua keegi kohal on(sooritab katset) ja hiljem see aeg maha arvata finiseerumi ajast, siis kaob huvi seda aega "tagasi teha"
  2. asfalt ja kruus võiksid sõita samade kaartide alusel, vahe selles, et asfaldil olevad punktid on 5, kruusal 10 ning päris soos/metsas 15
  3. kaart võiks näha välja nii nagu all oleval pildil. Punkte võimalikult palju ja hästi segi, siis poleks füüsiliselt võimalik neid kõiki ära "korjata". Samas oleks tegu puhtalt orienteerumisega, kus siis igaüks vastavalt oma võimekusele ka punkte nopib/ei nopi :lol: :lol: :lol:

Pilt

minevik : Honda VF 1000 -1985.a. / Honda XL 1000 -2001.a / KTM 640 ADV -2001.a /Triumph 800 XCX -2018.a / KTM 690 ENDURO R 2019. a. /
olevik : KTM 890 Adventure R
tulevik : Sõidukorras mootorratas
.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jUHO
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Nov 2004, 23:09
Asukoht: viimsi - rohuneeme

Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011

Lugemata postitus Postitas jUHO »

Tervist,

Oleme palju teoretiseerinud teemadel, kuidas vahel esinevat kihutamist kaotada/vähendada.
No laias laastus ja põhimõtteliselt on siin ilmas kõik võimalik.
Kui aga kiiruse "kontrollimiseks" hakata rakendama üht või teist, siis selgub et igal mõttel on oma häda suure töömahu, kaasnevate rahaliste kulutuste või reeglite keerukamaks muutmise näol. Tööjõud tuleb teadagi entusiasmist jäädes siiski ajaliselt piiratuks, igasugused elektroonilised vahendid ja vidinad ajavad motopäeva arulagedalt kulukaks ja reeglid võiksid ideaalis mahtuda ühele A4 lehele, et mitte uut verd ära ehmatada.

Põhimõtteliselt on ju veel nii ka, et kui inimene oskab piiri seada, siis oskab teine inimene sellest mööda minna :) Antud juhul oleks selleks kerge "spidomeetri remont" näiteks 40km ulatuses.

Ilmselt pidasid silmas siiski maksimaalset kiirust, antud Eestimaa osal. Maksimaalse kiiruse teadmisega pole kahjuks midagi peale hakata, juhul kui just personaalseid kiipe ei kasuta, mis annaksid võimaluse persoon diskvalifitseerida. Keskmise kiirusega on aga nii, et kui orienteerumisel suudad sõita päeva keskmiseks kiiruseks üle 50km/h, siis on tehtud VÄGA VÄGA KÕVA TÖÖ! (Tõsi, see käib klassi KRUUS kohta!)

Kordaminekuid soovides ;)

jUHO @ 1200gs, 300exc

MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”