Siit ka küsimus targematele, et kui ma kustutan ratta registrist näiteks 6 kuuks, aga 5 kuu möödumisel tahaks ikka sõitma minna, siis kas saab sama lihtsalt uuesti "aktiveerida"
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 19 Okt 2023, 15:47
Postitas joel
Ei midagi uut siin päikese all selles mõttes, et põhjendused on täpselt sama lollid nagu varasemaltki:
"Aga sellist olukorda, et ma lihtsalt ei sõlmi uut lepingut ja vahel ikkagi lähen liiklusesse ja loodan, et vahele ei jää, nii liberaalset regulatsiooni me enam lubada ei saa," ütles Tõniste.
Ühesõnaga ilma kindlustuseta ja aktiivse registrikandega mõtlen, et vahel ikka käin ilma kindlustuseta sõitmas, aga peatatud registrikandega ei tule sellist mõtetki?
Teine huvitav punkt on kergliikurite kohta:
"Eelnõu järgi muutub seadus oluliselt rangemaks ka kergliikurite jaoks. Edaspidi tuleb liikluskindlustus soetada neile sõidukitele, mille mass küündib üle 25 kilo, mille valmistajakiirus on 14–25 kilomeetrit tunnis ja mida veab edasi mootor."
Kas hakkame panuseid tegema, millal keegi lisab täpsustuse, et 25 kg on loomulikult täismass ehk koos sõitjaga?
Teine huvitav punkt on kergliikurite kohta:
"Eelnõu järgi muutub seadus oluliselt rangemaks ka kergliikurite jaoks. Edaspidi tuleb liikluskindlustus soetada neile sõidukitele, mille mass küündib üle 25 kilo, mille valmistajakiirus on 14–25 kilomeetrit tunnis ja mida veab edasi mootor."
kogu kupatus on Soomlaste pealt suht maha kirjutatud.
Kui jätkavad sama rada, saab ilmselt ajutiselt registrist maha võtta. Siin käib nö päevade kaupa ja need vähendatakse järgmise aasta kümnisest.
( sõiduki aasta maks + kindlustus )
Artiklist veel-
Soomes on juba politsei autod, mille kaamera pildistab automaatselt numbrimärgi ja kontrollib teavet.
Siin ei saagi kindlustust päris ära lõpetada kui auto on sinu nimel. Jookseb edasi aga suht olematu summana, võrreldes liikluses osalemisega. ( umbes 60 euri aasta )
Tõuksidega on ilmselt olnud nii palju õnnetusi, et tahavad meelega suruda kindlustuse kaela, enne kui inimesed võtavad aru pähe või harjuvad nähtusega ära.
Siit ka küsimus targematele, et kui ma kustutan ratta registrist näiteks 6 kuuks, aga 5 kuu möödumisel tahaks ikka sõitma minna, siis kas saab sama lihtsalt uuesti "aktiveerida"
12 kuud võib ilma kindlustamata olla,pärast lajatub automaatkindlustus.Täna just mingist raadiost kuulsin.
P.S. paraku kuulsin ainult üht juppi ilmselt.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 19 Okt 2023, 20:54
Postitas franz125
Ei tea mis ajast riiki huvitab see kindlustuse eraäri.Kas kasumi pealt tulumaks hakkas liiga väheseks jääma?Keegi on kõvasti lobistanud.
12 kuud võib ilma kindlustamata olla,pärast lajatub automaatkindlustus.Täna just mingist raadiost kuulsin.
P.S. paraku kuulsin ainult üht juppi ilmselt.
Praegu on jah nii. Seda tahetaksegi ära muuta, et automaatne sundkindlustus tuleb edaspidi esimesest päevast pärast liikluskindlustuse lõppemist...
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 19 Okt 2023, 21:00
Postitas franz125
Nii lolli põhjust nagu see tädi välja käis ei mäleta ammu lugenud olevat.Mis mind takistab minna sõitma ka siis kui ma mingi sõiduki ajutiselt olen arvelt maha võtnud? J a äkki ma siis ka ei jää vahele.Ehk ei midagi muud kui unustanute pealt papi teenimine.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 19 Okt 2023, 21:38
Postitas Jesper
Noh LKFi aastaaruande kohaselt põhjustavad kindlustuseta sõitjad aastas 1,3 miljoni eest kahju, mis pole just päris koogiraha... Ja see on selle praeguse 12 kuu süsteemiga, ehk siis nii tursad tegelased, et ei tee rohkem kui aasta aega kindlustust, lähevad sõitma ja põhjustavad õnnetuse. Palju vahepealseid on, seda ei tea, aga ei imestaks kui see summa on kordades suurem. Ja see tuleb otseselt normaalsete kindlustajate taskust, sest hüvitab selts, mitte LKF.
Mis puudutab tõukse, siis ma pooldaks nende suhtes hoopis radikaalsemat regulatsiooni, paraku pole mu vaimusilmas terendavad meetmed ilmselt rahvusvahelise õigusega kooskõlas...
Nii lolli põhjust nagu see tädi välja käis ei mäleta ammu lugenud olevat.Mis mind takistab minna sõitma ka siis kui ma mingi sõiduki ajutiselt olen arvelt maha võtnud? J a äkki ma siis ka ei jää vahele.Ehk ei midagi muud kui unustanute pealt papi teenimine.
Minul on täiesti selgelt meeles, millal viimati nii lolli põhjust lugesin. Nimelt siis, kui kehtestati praegune kord, kui sundkindlustus rakendub aasta pärast viimase poliisi lõppemist. Tol korral oli põhjendus täpselt sama - mõned sõidavad ilma kindlustuseta ja põhjustavad avarii, aga kes kindlustada ei soovi, võib registrikande ajutiselt peatada ja see lahendab nagu võluväel kõik probleemid, sest peatatud registrikandega sõidukiga ei ole lubatud liikluses osaleda. Igati loogiline, kas pole?
Ja see tuleb otseselt normaalsete kindlustajate taskust, sest hüvitab selts, mitte LKF.
Ei tule normaalsete kinldustajate taskust, kõik need kindlustuseta avariide kahjud nõutakse regressi korras kahju põhjustaja käest sisse. Kahju saaja saab kohe hüvitise ja kindlustus omakorda esitab nõude põhjustajale. See tuleneb seadusest. Garntiifondi kätte läheb see siis, kui sõiduk mis avarii põhjustab on olnud 12 kuud kindlustuseta ja/või kahju põhjustakse tundmatuks jäänud sõiduki poolt. Ka see kahju nõutakse regressi korras süüdlase käest sisse, kui põhjustaja on teada. Eraldi teema on, kas süüdlasel on vara ja võimet seda kahju katta. Võimalik, et seaduses on tänaseks veel mingeid täpsustusi aga nii oli 5-6 aastat tagasi, kui ma seda teemat põhjalikult uurisin.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 20 Okt 2023, 18:20
Postitas Jesper
Ja palju neid protsentuaalselt õnnestub sisse nõuda? Selle spetsialisti käest, kes tahmas peaga rongil külje maha sõitis, saadi viis milli kätte?
Minge korra oma põllupealse paarismaja ja sitakarva škoda vandlitornist alla ning uurige, kuidas Lõuna-Eestis (selle definitsioon on siis teatavasti kõik, mis jääb ringteest väljapoole) elu käib - õlidel on kohtutäituri nõuete pakk paks nagu telefoniraamat, kõik autod-majad-misiganes mingite kolmandate isikute nimel, load ei sõida, kindlustus ei koti, vett ei joo, pappi tuleb peale ainult sulas, aga elu käib kõigest hoolimata laias kaares. Arvuliselt on tegemist suht tühise koguse inimestega, äkki 10 tuhat kokku tuleb ära, aga igasugu jama keeravad teistele helpimiseks kokku kümne eest per nupp.
Ja palju neid protsentuaalselt õnnestub sisse nõuda? Selle spetsialisti käest, kes tahmas peaga rongil külje maha sõitis, saadi viis milli kätte?
Minge korra oma põllupealse paarismaja ja sitakarva škoda vandlitornist alla ning uurige, kuidas Lõuna-Eestis (selle definitsioon on siis teatavasti kõik, mis jääb ringteest väljapoole) elu käib - õlidel on kohtutäituri nõuete pakk paks nagu telefoniraamat, kõik autod-majad-misiganes mingite kolmandate isikute nimel, load ei sõida, kindlustus ei koti, vett ei joo, pappi tuleb peale ainult sulas, aga elu käib kõigest hoolimata laias kaares. Arvuliselt on tegemist suht tühise koguse inimestega, äkki 10 tuhat kokku tuleb ära, aga igasugu jama keeravad teistele helpimiseks kokku kümne eest per nupp.
See oleks huvitav statistika. Kui kindlustusseltside käive kokku liita. Paarismajade elanikud maksavad oma liisingumasinate eest liiklus- ja kaskokindlustust. Sõidavad mingi osa neist sodiks ja kindlustus maksab kahjud. Maakatest siis osa sõidab käest-kätte rontidega (pole tüv ega kindlustust). Ning kütavad võssa või võsavahelt peateele. Kes kindlustuse jaoks kahjumlikumad on.
Noh, need vaidlused lahendatakse paraku pea alati tarbija kasuks ja müüja peab sellega lihtsalt arvestama, aga ridade vahelt on näha, et püksirihma tuli koomale tõmmata ja otsiti lihtsalt põhjust loobumiseks - ilmselgelt on inimesel, kes 6k maksva tsikli järelmaksu peale võtab, kõigi muud asjadega ka samamoodi ning kui sissetulekutega väikseimgi error on, siis...
Täiendus, vaatasin järgi, 6190.- on 390 Duke - vbl lihtsalt silmarõõm pani jooksu
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 26 Jaan 2024, 18:33
Postitas Ain
Samas nende otsusel pole mingit jõudu. Kui kaupmees seda lihtsalt eirab siis teha suurt midagi pole.. Ainus teadmine, et on mingis mustas nimekirjas mida nagunii keegi ei tea ega vaata..
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 26 Jaan 2024, 18:50
Postitas joel
Otsused on tehtud vastavalt seadustele, millel on jõudu. Antud juhul
VÕS § 49 lg 1 kohaselt tarbija võib väljaspool äriruume sõlmitavast lepingust taganeda põhjust
avaldamata 14 päeva jooksul.
Sama paragrahvi lg 1-1 kohaselt lepingu puhul, mille esemeks on asja üleandmine, hakkab
käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud taganemise tähtaeg kulgema päevast, millal tarbija või
tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusse.
Ostja ütleb, et "mõtlesin ringi, enam ei taha" ja kauplejal polegi midagi vaielda. Kui kaupleja nõuet ei täida, on ostjal alati võimalik kohtusse pöörduda ja suure tõenäosusega jääb ka seal õigus ostjale.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 26 Jaan 2024, 18:57
Postitas Ain
Tean mitut juhust kus sealt otsus tuli aga müüja ei reageerinud. Teine pool kohtusse ei tahtnud minna ja nii see jäigi... Ilmselgelt kohtuskäimine nõuab aega, närvi ja raha..
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 04 Veebr 2024, 19:35
Postitas kris.
Huvitav uudis sattus silma - n.ö. "meie mees" esindab Ühendkuningriigis mootorratturite huve, olles organisatsiooni MAG (Motorcycle Action Group) avalike suhete ja kommunkatsiooni direktor. https://mag-uk.org/lembit-opik-adds-pas ... igns-team/
Intervjuu jaanuaris toimunult meeleavalduselt Londonis, kus protseteeriti plaani vastu, mis sulgeks Londoni kesklinna sisepõlemismootoriga mootorratastele:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 03 Mär 2024, 19:08
Postitas motoreis
Ümber maailma sõitjaid vägistati ja rööviti Indias. Jäid ellu, politseiuurimine käimas. Olen neid instagrammis 5 aastat jälginud, alates sellest kui nad veel Euroopas tuuritasid. Käisid Türgid, Iraagi ja lähisida ja Pakistani läbi. KLIM reklaamnäoks on see Fernanda. https://sg.news.yahoo.com/3-arrested-br ... 14562.html