Re: Hälvik- Mootorratturid
Tõestati ju ära, et kindlustusjuhtumit ei toimunud.
Tõestati ju ära, et kindlustusjuhtumit ei toimunud.
Said tingimusi aga ka päris korraliku rahalise nätaka.
Sama teema toimub jõelähtmel ka, kus motomehed ei pea kokkulepitud piiridest kinni.
Madlobster kirjutas: ↑31 Mai 2019, 18:1230.mail teostasid liiklusjärelevalvekeskuse patrullid liiklusjärelevalvet Tartu mnt-l. Kella 22:38 paiku märgati Tartu suunas liikumas mootorratast, mille kiiruseks mõõdeti lubatud 110 km/h alas 148 km/h. Märgates politseinike, pidurdas mootorrattur kiiruse maha, kuid möödus neist peatumata. Kogenud välijuht Marek Vähi reageeris kiirelt ning järgnes kiiruseületajale politsei mootorrattal.
Samas piirkonnas paiknenud Ida-Harju politseijaoskonna patrull fikseeris vastutusest kõrvale hiilida püüdva mootorratturi kiiruseks minut hiljem juba 245 km/h. Kuna motopolitseinik omas kiiruseületajaga pidevat silmsidet, ei läinud väga kaua aega kui kõrvalteele keeranud mootorrattur kätte saadi.
Täna andis 36-aastane meesterahvas oma tegudest aru Harju Maakohtus. Esialgu oma rikkumist eitanud mootorrattur tunnistas kohtus oma süüd enamohtliku väärteo toimepanemises ning kahetses juhtunut.
Harju Maakohtu otsusega karistati mootorratturit kohesele kandmisel kuuluva 15 päevase arestiga ning lisakaristusena võttis kohus juhtimisõiguse ära 10-ks kuuks. Vaatamata sellele, et maakohtu otsus jõustub 7 päeva pärast, tuleb isikul asuda aresti kandma koheselt.
https://www.riigiteataja.ee/kohtulahend ... =250609384 (kohtuasja number on link)
Juhiloa hoiule andmist sealt välja ei lugenud, aga seda algset otsust vist millegipärast netist ei leiagi? Mingil põhjusel veel isegi sügisel ei olnud see lingitud otsus ka leitav.
Antud isik paistab siinse foorumi liige ka olema.
Guugeldad nime, saad mingist poolhaagise müügikuulutusest tel nr, guugeldad seda, leiad biker.ee lingi. Või isegi bike.ee lingi... Justkui sama foorum, aga miskipärast peaks uuesti sisse logima.
Kannäe, jah, tuttav nimi... kunagi oli täiesti korralik poiss.
No eks juhtub ka korralikel seda, et muidu pigem rahulikult kruiisides, kui märkad silmanurgast, et härra(või proua) politseinik mootorrattal tahab hakata võidu sõitma, siis lööb vere mnni ja võtad väljakutse vastu, ega peatu enne, kui rehvid läbi lastakse ja seeläbi võidusõit ebaausalt võidetakse.
Ei see kiiruseületamine ega ka eest ära sõitmine (antud juhul seda vist ametlikult ei olnud kuna politseid märgates ei antud peatumismärguannet, vaid hiljem järgi sõites) kedagi veel pahaks ja kriminaaliks tee. Ma olen ka korralik poiss olnud, koolis autahvlil olnud ja põhikooli lõpetanud keskmise hindega üle 4,5. Mootorrattaga liikluseeskirjade rikkumisi, trahve ja ka peatusmärguande eiramisi (esimest kahte ka autoga) aga jagub. Praegu aga jälle korralik.
Voshodiga ei saagi suurt rikkuda. Eriti veel kui vasturoolimise fakti vastu ka võidelda. Sõidadki nagu klassi parim ...tüdruk.
Saab vabalt ka Voshodiga kõiki eeskirju rikkuda (kuigi mul enamuses need rikkumised ei olnud Voshodiga), 110 alas kiiruse ületamine välja arvatud, sest see ongi max. kiirus
Politsei uurib mootorratturite omavoli Kalevi-Liiva memoriaalil
https://www.err.ee/1020708/politsei-uur ... emoriaalil
KROSSIRATTURID KALMUKÜNGASTEL
https://www.harjuelu.ee/krossiratturid-kalmukungastel/
“2015. aastal, kui mind Jõelähtme matkaklubi etteotsa valiti, kirjutasin motomeeste kodulehele ja palusin selline loodusrüüste lõpetada, meenutab Meelis Välk. Vastukajaks tuli vaid anonüümne sõim."
Huvitav, postituse leidsin mitmelt poolt aga sõimu mitte.
viewtopic.php?t=23461&start=1180#p716549
Selle priviligeeritud kogukonna kohta ei julge paraku midagi öelda ka, kuna paragraafi alla läheb vist juba ainuüksi holokausti eitamine...
Ilukirjanduslikel artiklitel võiks tegelikult alati ka autori nimi juures olla.
31.jan, kes Tartus Aardla tänaval ringilt tulles oma baigi(pole kindel, sest liikus nii kiirelt) peeneks lasid. Võid kalendrisse märke panna, et see sul teine sünnipäev.
ma ei tea . a ma vist olen hälvikmooturrattur ka.ja põristan mõnuga edasi ma:)
Antud kirjatüki mõni lõik sobiks vabalt ka huumoriks: https://naistekas.delfi.ee/persoon/luge ... d=89965405
PS! Ärge kõvasti lööge, kuid ei suutnud mööda minna
Luxor kirjutas: ↑27 Mai 2020, 14:38Antud kirjatüki mõni lõik sobiks vabalt ka huumoriks: https://naistekas.delfi.ee/persoon/luge ... d=89965405
PS! Ärge kõvasti lööge, kuid ei suutnud mööda minna
Nooh eks ta ole nii ja naa, kustpoolt parajasti vaadata. Sõidukijuhina, olgu siis tsikli või auto, vaatan ka tihti jalakäijaid ja jalgrattureid sellise pilguga ja ei saa aru mis toimub.
Lapsevankriga jalutaja ja ka koeraomanike kõrval ma muidugi ise torusid puhtaks ei lase ja mõtlen oma kiivri alt natuke välja kah. Kahtlaseid manöövreid tuleb ikka ette ja kindlasti teiselt poolt vaadates paistab neid oluliselt rohkem olevat, kui ma ise sel hetkel tunnen.
Mis seal muidu naljakat oli, kirjaviis, müristamine? Ses mõttes, et kui sa seisad foori taga ja näed et lapsevanker ootab ülekäigu võimalust, aga ikka paned pauguga minema, siis see natuke näitab küll ajutegevuse puudulikkust. Ma ei ütle, et linnas alati töristama peab, aga no ilmselgetes olukordades võiks mõelda.
Üks teine saksa numbriga geenius lasi täna Näituse tänaval nt mööda jalgrattarada autoderivist mööda...
noh, nii igaks-juhuks toome siis selle ka välja, milline see näituse tänava jalgrattarada on...
https://www.google.com/maps/@58.3793173 ... 312!8i6656
tehnika ja vabaka peal on tallinnas samasugused, ei näe mina probleemi sealt minemisel ummikute ajal ja niipalju kui velotajatelt uurinud olen, ei näe ka nemad. (kui just "kinni jäädes" jalgrattureid seisma ei pane)
No kui ta sellega takistas/ häiris samalaajal seal liiklevaid jalgrattaid, siis oli ta hälvik, aga kui rattaid ei olnud, siis tundub see mulle täiesti ontliku ettevõtmisena
EDIT: ma pean kiiremini kirjutama õppima, [mention]simp[/mention] jõudis ette
Viisakus liikluses peaks olema elementaarne, kuid erinevate liiklusindiviidide egod on paras laamtektoonika.
Antud kirjatüki iseloom ja ülesehitus paneb arvama, et autoreid võib olla mitu. Ei selgu ka, mis rollides ja kui pika "staažiga" liikluses on autor. Lisaks on ennemgi tekkinud parajalt segadust kui keegi võtab kellegi eest midagi arvata ning mille lahendamiseks mingine menetlus alustatakse.
Tore kui eksin ja lisan, et minu kasutuses/ käsutuses olevad liiklusvahendid teevad just nii palju müra kui seda nende sihipäraseks toimimiseks vaja on! Eile just oli jutumärkides tore juhus kui üks autoga taat vabandas, et minu motikale ette keeras. Samas oli talle päike vastu ja minu liikumiskiirus mõõdukas - meil kõigil läks hästi! Ka ise käitun prohmakate korral niiviisi! Isiklikud ambitsioonid või frustratsioon peavad realiseeruma mujal ning asjasse mittupuutujatele ohutul viisil.
Antud juhul oli tegu selle lõiguga
https://www.google.com/maps/@58.3766505 ... 312!8i6656
Nagu näha lõpeb see enne raudteed ära.
Ning jah, jalgrattureid seal hetkel peal ei olnud. Sõidan ise ka veloga ja rattateed peaksid olema velodele ilma et peaks motika sappa toppama jääma või tagant tulijat põdema. "Kui kedagi ei takista" põhimõttel võiks ka mööd kõnniteid lasta (ning sedagi nähtud). Kui ridade vahel vaikselt ette sõidetakse, siis see on ok, sa ei roni nõrgema pärusmaale, kuid kergliiklusteed võiks jääda kergliiklusele.
minu seisukoht jääb ka selle pildi puhul samaks. Ei näe seal paremalt ette tiksumises probleemi, kui seda just mingil ulmekiirusel ei tehta.
Olen vist hälvik...
Paremalt poolt v.a. kahe rea vahelt mööduvad autodest ikka rollerid ja jalgrattad ju, mitte mootorrattad.
Tallinnas on need rattarajad väga head. Ei pea ummikus passima ning autode vahel tõmblema.
Vahest jääb mõni hälvik jalgrattur ette, siis peab tema taga tiksuma vaikselt
Pullikaka. Kui jalgratturid ise kasutaks aktiivselt neid rattaradasid, siis võib-olla tõesti oleks probleem, aga 2/3 sõidavad millegi pärast kõnniteedel. Eriti Tallinnas Tehnika tänaval, kus on üsnagi viisakad rajad maha maalitud, on ikka väga tihke rattaliiklus kõnniteel. Selle pärast ei tunne mina ka mitte mingisugust süümepiina kasutades neid tühjalt seisvaid rattaradasid.
EDIT: Elik, kui ratturid ise austaksid seda "sa ei roni nõrgema pärusmaale" teemat, oleks jutt minu poolt teine.
ElectroMoto kirjutas: ↑27 Mai 2020, 21:14Pullikaka. Kui jalgratturid ise kasutaks aktiivselt neid rattaradasid, siis võib-olla tõesti oleks probleem, aga 2/3 sõidavad millegi pärast kõnniteedel. Eriti Tallinnas Tehnika tänaval, kus on üsnagi viisakad rajad maha maalitud, on ikka väga tihke rattaliiklus kõnniteel. Selle pärast ei tunne mina ka mitte mingisugust süümepiina kasutades neid tühjalt seisvaid rattaradasid.
EDIT: Elik, kui ratturid ise austaksid seda "sa ei roni nõrgema pärusmaale" teemat, oleks jutt minu poolt teine.
ma jälle ei paneks kõiki velotajaid ühte patta , ega teeks selle põhjal mingeid järeldusi
ElectroMoto kirjutas: ↑27 Mai 2020, 21:14Pullikaka. Kui jalgratturid ise kasutaks aktiivselt neid rattaradasid, siis võib-olla tõesti oleks probleem, aga 2/3 sõidavad millegi pärast kõnniteedel. Eriti Tallinnas Tehnika tänaval, kus on üsnagi viisakad rajad maha maalitud, on ikka väga tihke rattaliiklus kõnniteel. Selle pärast ei tunne mina ka mitte mingisugust süümepiina kasutades neid tühjalt seisvaid rattaradasid.
EDIT: Elik, kui ratturid ise austaksid seda "sa ei roni nõrgema pärusmaale" teemat, oleks jutt minu poolt teine.
Need Tehnika tänava rattarajad või õigemini ülekäigurajad on mingi ajukääbiku väljamõeldis. Ratarada on tore küll, aga ülekäigurajal oleva ohutussaare tõttu peab autojuht rattarajalt ruumi juurde võtma. Kui nüüd halvad asjad kokku peaks langema ja selles kohas kohtuma hajameelne autojuht, kes unustas et hetk tagasi möödus ratturist ning ohutundeta rattur, siis seda pauku ei taha näha.
Seetõttu ehk need ratturid ongi enese säästmiseks kõnniteedel.