Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ht99 »

vurle kirjutas:

Jõudis mu Diversant nüüd kohale, aga hooaja alguseni veel vähemalt kuu-poolteist. Praegu seisab ratas kuuri all ja ootab lume sulamist. Siit rumal küsimus: kas peaksin mingeid "talvekorteri" töid temaga tegema?

Otsisin foorumist ka, aga ei suutnud leida :wack:

Vaata üle mis seisus piduriklotsid ja kett on.
Õli tuleks ka vahetada, juhul kui seda hiljuti tehtud pole.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

vurle kirjutas:

Jõudis mu Diversant nüüd kohale, aga hooaja alguseni veel vähemalt kuu-poolteist. Praegu seisab ratas kuuri all ja ootab lume sulamist. Siit rumal küsimus: kas peaksin mingeid "talvekorteri" töid temaga tegema?

Otsisin foorumist ka, aga ei suutnud leida :wack:

Esimene osa: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... 1+osa.aspx

Teine osa: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... 2+osa.aspx

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Pole kunagi vaiguga mässanud ning ei saanud päris täpselt aru, kuidas see vaakumsüsteem antud mehel toimis ---> http://veikkopeikko.skymoto.ee/index.ht ... ineporikas

Kas on ka oluline, kuskohast seda õhku välja imetakse (altpoolt/ülevalt) ?
Ning kuidas see liigne vaik sealt vormi küljest eemaldub? Vajub kuskile alla või selle sama vaakumiga imetakse sisse?


vurle

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas vurle »

RaPtile kirjutas:
vurle kirjutas:

Jõudis mu Diversant nüüd kohale, aga hooaja alguseni veel vähemalt kuu-poolteist. Praegu seisab ratas kuuri all ja ootab lume sulamist. Siit rumal küsimus: kas peaksin mingeid "talvekorteri" töid temaga tegema?

Otsisin foorumist ka, aga ei suutnud leida :wack:

Vaata üle mis seisus piduriklotsid ja kett on.
Õli tuleks ka vahetada, juhul kui seda hiljuti tehtud pole.

Klotsid ja kett ok. Õli ei oska öelda, seega läheb igaks juhuks vahetamisele. Aga mõtlesin, et need asjad teeks koos kevadise hooldusega - hooldus tuleb nii ehk naa teha, seda enam, et enne Eestis arvele võtmist tuleb ratas üle näidata. Aitäh soovituse eest ikka!

Pidasin rohkem seda silmas, et kas on mõtet nt pukkidele tõsta või taliga väheke kõrgemale kuuks ajaks. Ja seda, et kas aku võib peale jätta või oleks arukam tuppa ära tuua.


vurle

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas vurle »

Mhhh kirjutas:
vurle kirjutas:

Jõudis mu Diversant nüüd kohale, aga hooaja alguseni veel vähemalt kuu-poolteist. Praegu seisab ratas kuuri all ja ootab lume sulamist. Siit rumal küsimus: kas peaksin mingeid "talvekorteri" töid temaga tegema?

Otsisin foorumist ka, aga ei suutnud leida :wack:

Esimene osa: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... 1+osa.aspx

Teine osa: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... 2+osa.aspx

Aitäh! Väärt materjal! Bookmarkisin ära ka, et hiljem hea leida :)

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Kuidas ja mille järgi mõõdetakse ketisammu? Mida tähendavad need arvud: 420 * 116L ?

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2869
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husq TE610, Kawa VN750, XR600R
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Loff »

jegesmesh kirjutas:

Kuidas ja mille järgi mõõdetakse ketisammu? Mida tähendavad need arvud: 420 * 116L ?

Ketisammu mõõdetakse keti needi tsentrist järgmise ketineedi tsentrisse. 420*116L...päris täpselt ma ei oska öelda, mida see 116L peaks tähendama...ilmselt seda, et 116 lüli on see kett pikk. 420 kätkeb endas nii ketilüli pikkust kui ka keti laiust. 4 tähendab, et ketiluli samm on 4/8 tolli ehk 1/2 tolli ehk 12.7mm. 20 tähendab, et ketilüli laius (Kõige sisemiste plaatide sisekülgede vahe) on 2/8 tolli ehk 1/4 tolli ehk 6.35mm.

https://www.youtube.com/@PiPprojectsinprogress
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Honda XR600R '92
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Loff kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Kuidas ja mille järgi mõõdetakse ketisammu? Mida tähendavad need arvud: 420 * 116L ?

Ketisammu mõõdetakse keti needi tsentrist järgmise ketineedi tsentrisse. 420*116L...päris täpselt ma ei oska öelda, mida see 116L peaks tähendama...ilmselt seda, et 116 lüli on see kett pikk. 420 kätkeb endas nii ketilüli pikkust kui ka keti laiust. 4 tähendab, et ketiluli samm on 4/8 tolli ehk 1/2 tolli ehk 12.7mm. 20 tähendab, et ketilüli laius (Kõige sisemiste plaatide sisekülgede vahe) on 2/8 tolli ehk 1/4 tolli ehk 6.35mm.

Tänud!

Kasutaja avatar

jet
Postitusi: 2236
Liitunud: 06 Sept 2007, 11:25
Tsikkel: Yamaha Drag Star 1100A
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jet »

Kas keegi siinolijatest äkki ise tegeleb või soovitab peotelkide ja paviljonide müügiga tegelevat firmat?

Huvitab lihtsalt paigaldatav PVC telk mõõtudega umbes 8x4m või 9x3m.

Googeldasin, aga lõi silme eest kirjuks. Pigem ajaks asja kellegagi, kes on siit või keda siit soovitatud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

jet kirjutas:

Kas keegi siinolijatest äkki ise tegeleb või soovitab peotelkide ja paviljonide müügiga tegelevat firmat?

Huvitab lihtsalt paigaldatav PVC telk mõõtudega umbes 8x4m või 9x3m.

Googeldasin, aga lõi silme eest kirjuks. Pigem ajaks asja kellegagi, kes on siit või keda siit soovitatud.

AS Ramo müüs neid
http://www.ezup.nl/index.html


HAA
Postitusi: 69
Liitunud: 21 Jaan 2009, 10:05
Tsikkel: Bmw K 1200 RS ,Bmw F 800 S
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 53 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas HAA »

http://www.mbss.ee/index.php?lk=3 Võta nendega ühendust nad leiavad laheduse.

We are motorcyclist, masters of measured risk.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Kust oleks võimalik osta petrooleumi (kõige parem koht oleks Tartumaa)?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Cado »

Mhhh kirjutas:

Kust oleks võimalik osta petrooleumi (kõige parem koht oleks Tartumaa)?

Mis otstarbel ja kui suures koguses vajad?

Muidu lambi õli poes suht sama.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mhhh kirjutas:

Kust oleks võimalik osta petrooleumi (kõige parem koht oleks Tartumaa)?

Suure koguses vaja on siis lennujaamast.
Jet fuel A on praktiliselt petrool mõnede lisanditega.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

No alguses väga vähe.
Kätte sattus üks vene mudellennukimootor (Mk-17), mõtlesin, et võiks proovida mootori töötamist. Ega väga palju ei ole vaja, alguses testiks umbes 100 ml vast ostaks.

Pole kindel, aga arvan, et ikka puhas petrooleum (enam-vähem). Olen uurinud ja selline segu peaks mootorisse minema: 30% eetrit, 25% kastoorõli, 45% petrooleumi.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

arnoldal
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Mär 2006, 23:55
Tsikkel: HD Custom
Asukoht: Läänemaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas arnoldal »

Praegusel ajal peaks olema saada juba valmis segusid,-küsi Raiki käest! Aastakümneid tagasi sai kah nende mootoritega jännatud ja siis sai petrooli kalurite käest, aga tänapäeval neil kah juba säädsamad mootorid. Vahekord võis suures laastus selline olla küll, aga õli koosnes veel omakorda kolmest osast: kastoor, mootori ja veel mingist õlist...


reimps

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas reimps »

Googelda mõni Eesti mudellennundusega tegelev klubi ja küsi neilt? Selliste asjadega tegelejaid meil on.

Kasutaja avatar

Vint
Koristaja
Postitusi: 1972
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 188 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vint »

Petrooleumi peal vaevalt et tänapäevased käivad, uudistamist:
http://rc.bg.ee/forum/YaBB.pl?board=formulatech Mudelismiga tegeljate foorum.


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

Mhhh kirjutas:

No alguses väga vähe.
Kätte sattus üks vene mudellennukimootor (Mk-17), mõtlesin, et võiks proovida mootori töötamist. Ega väga palju ei ole vaja, alguses testiks umbes 100 ml vast ostaks.

Pole kindel, aga arvan, et ikka puhas petrooleum (enam-vähem). Olen uurinud ja selline segu peaks mootorisse minema: 30% eetrit, 25% kastoorõli, 45% petrooleumi.

Terv
Uuri foorumist www.pistik.com Niipalju võin öelda, et üks tegelane kogub neid seal. Reaalselt lennukitel ei kasuta neid enam keegi. Ise olen üritanud neid käima tampida, tulemuseks vaid vigased sõrmed ja paha tuju :D . Asjalikke ja kasutatud kaasaegseid mootoreid leiab sealt 500.- eest. Petrooleumi saad asendada laternaõliga, ikka paljudes majatarvetes müüakse seda.
Edu

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kaval »

andrias kirjutas:
Mhhh kirjutas:

No alguses väga vähe.
Kätte sattus üks vene mudellennukimootor (Mk-17), mõtlesin, et võiks proovida mootori töötamist. Ega väga palju ei ole vaja, alguses testiks umbes 100 ml vast ostaks.

Pole kindel, aga arvan, et ikka puhas petrooleum (enam-vähem). Olen uurinud ja selline segu peaks mootorisse minema: 30% eetrit, 25% kastoorõli, 45% petrooleumi.

Terv
Uuri foorumist http://www.pistik.com Niipalju võin öelda, et üks tegelane kogub neid seal. Reaalselt lennukitel ei kasuta neid enam keegi. Ise olen üritanud neid käima tampida, tulemuseks vaid vigased sõrmed ja paha tuju :D . Asjalikke ja kasutatud kaasaegseid mootoreid leiab sealt 500.- eest. Petrooleumi saad asendada laternaõliga, ikka paljudes majatarvetes müüakse seda.
Edu

kasaegsed mudelid töötavad nitrometaani pealt,veel üks koht kus abi saad on www.hpi.ee

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

arnoldal kirjutas:

Praegusel ajal peaks olema saada juba valmis segusid,-küsi Raiki käest! Aastakümneid tagasi sai kah nende mootoritega jännatud ja siis sai petrooli kalurite käest, aga tänapäeval neil kah juba säädsamad mootorid. Vahekord võis suures laastus selline olla küll, aga õli koosnes veel omakorda kolmest osast: kastoor, mootori ja veel mingist õlist...

See on samuti vanemat tüüpi mootor (unustasin enne lisada). Neid hakati tootma 1959'ndal aastal. Selle mootori valmistusaastat kahjuks ei tea, aga jääb umbes samasse aega.

Aga ma uurin seda mudelmootorite foorumit, vaatan mis seal teha annab.

Tänud vastuste eest :bsmile:

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas andrias »

Eetriga valmissegu tõenäoliselt enam ei müüdagi. Pole kuulnud vähemalt. Uuemate hõõgküünaldega mootorite segu koosneb 0-30% nitometaanist, u.20% süntees või kastoorõlist, ning ülejäänud osa metanoolist. Kui nüüd ise segada siis mina koostasin segu kuni 50% eetrist, 30% õlist ja 20% petroolist. Esimest just niipalju kuna eeter on kärme aurustuma siis võib käivitamise ajal segu juba tunduvalt lahjeneda.

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Mulle soovitati seal Pistiku foorumis panna kõike võrdselt ja võtta puhas kastoorõli.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

pyta
Postitusi: 1109
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: GSX-S 1000
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas pyta »

kas need mitte metanooli vms pealt ei käinud? väike olin,siis isa tegeles ka selle alaga väga palju,aga täpselt ei mäleta

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-24), Fz1n '09 (18-24), GSX-S 1000 '24 (24...)
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Täitsa võimalik, aga minuarust originaalis peaks olema etanool.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Ehk keegi teab või mäletab kus oli see koht, mille abiga sai kontrollida juhtimisõiguse olemasolu?


kill
Postitusi: 102
Liitunud: 10 Sept 2005, 00:28
Asukoht: tln

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kill »

oldmaniac kirjutas:

Ehk keegi teab või mäletab kus oli see koht, mille abiga sai kontrollida juhtimisõiguse olemasolu?

http://web.ark.ee:10122/aris/paring.jsp


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

oldmaniac kirjutas:

Ehk keegi teab või mäletab kus oli see koht, mille abiga sai kontrollida juhtimisõiguse olemasolu?

Juhtimisõiguse olemasolu saab kontrollida politsei. Mõtlesid juhiloa kehtivuse kontrolli? See on siit http://web.ark.ee:10122/aris/paring.jsp

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

See asi näitab paraku vaid juhiloa kehtivust mis peaks olema juhtimisõigusest täiesti eraldiseisev nähtus. Või ehk on keegi, kel on juhtimisõigus peatatud ja tahab seda päringut selle peal testida?

Kas siis mul kodanikuna polegi muud võimalust kui härra politseiniku poole pöörduda? Infotehnoloogia ajastu ja puha?


kill
Postitusi: 102
Liitunud: 10 Sept 2005, 00:28
Asukoht: tln

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kill »

oldmaniac kirjutas:

See asi näitab paraku vaid juhiloa kehtivust mis peaks olema juhtimisõigusest täiesti eraldiseisev nähtus. Või ehk on keegi, kel on juhtimisõigus peatatud ja tahab seda päringut selle peal testida?

Kui juhtimisõigus on ära võetud on vastuseks, et juhiluba kehtib ainult isikuttõendava dokumendina.
Iseenda andmeid näeb ka https://paberivaba.ark.ee/

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”