Re: Rumalad küsimused 2
Kes meil siin lahtiselt, vaadist hea hinnaga motoõli müüsid? Liitri hinnaga seal 6-7€ ümber ...
Kes meil siin lahtiselt, vaadist hea hinnaga motoõli müüsid? Liitri hinnaga seal 6-7€ ümber ...
kalmer1989 kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:kalmer1989 kirjutas:Heebliga uut rehvi peale pannes suutsin traadid vist natuke kõveraks painata,tagantvaates viskab jõnksu sisse.
Kas nüüd ongi per#es või on mingid nõksud millega veel asja päästa annab ? Sõidu aeg ei tunnegi et vibrab,aga just kiirendades...
rehviks sava invader 24Võta ratas alt, lase rehv tühjaks, põrgata üks ring ja lase uuesti rehv täis ning vaata siis, kas veel viskab.
Lasin korduvalt tühjaks,heebliga serv uuesti lahti...tolku ei olnud aga eks nüüd teen serva vedelseebiga ka kokku korralikult mölemalt poolt ja proovin uuesti
Käisin rakveres,teadjamad rehvipunkti mehed ütlesid ,et siiski on see rehv tõenäoliselt otsas..
Hurraa,90 euri mahavisatud raha
kalmer1989 kirjutas:Käisin rakveres,teadjamad rehvipunkti mehed ütlesid ,et siiski on see rehv tõenäoliselt otsas..
Hurraa,90 euri mahavisatud raha
Tee nüüd siin selle rehvi peale oksjon alghinnaga 1 eur, vaata kuhu välja läheb.
kalmer1989 kirjutas:Käisin rakveres,teadjamad rehvipunkti mehed ütlesid ,et siiski on see rehv tõenäoliselt otsas..
Hurraa,90 euri mahavisatud raha
Need teadjamad rehvipunkti mehed lootsid sulle uue rehvi müüa Kui neid traate, velje servas ma sain aru, just eebliga katki ei venitanud siis võid need uuesti sirgeks painutada. Velje peal see vaevalt õnnestub. Ma käisin vene aja lõpus pidevalt Kaunase vahet rehve prottimas, sigullil tagaiste välja ja kaheksasse keeratud ja kinni seotud 13" rehve mahtus auto peale vist midagi 40 tk. Pärast lõikasid nöörid läbi rehv kargas oma loomulikku olekusse, natuke tuli neid velje äärseid osasid painutada ja sõitsid need rehvid kõik lõpuni.
Rakveres üks rehvipunkt, just see, mis ka tsikli rehvidega tegeleb, kuulutabki kõik vähegi vigastatud rehvid utiiliks. Nad tegelevad ka veokarehvidega, käisin nende juures kunagi rehvi parandamas. Alguses kuulutati utiiliks, pika nuiamise peale ikka parandati ilma garantiita ära, aga kestis suht vähe. Teist, hullemat juhtumit, keeldusid üldse ette võtmast. Balco parandas siis selle teise ära ja kestis kuni mustri lõppemiseni.
Mine näita oma rehvi mõnes teises töökojas ka, äkki saad teistsuguse vastuse.
pühak kirjutas:Rakveres üks rehvipunkt, just see, mis ka tsikli rehvidega tegeleb, kuulutabki kõik vähegi vigastatud rehvid utiiliks. Nad tegelevad ka veokarehvidega, käisin nende juures kunagi rehvi parandamas. Alguses kuulutati utiiliks, pika nuiamise peale ikka parandati ilma garantiita ära, aga kestis suht vähe. Teist, hullemat juhtumit, keeldusid üldse ette võtmast. Balco parandas siis selle teise ära ja kestis kuni mustri lõppemiseni.
Mine näita oma rehvi mõnes teises töökojas ka, äkki saad teistsuguse vastuse.
See kus mina käisin asub teatri taga tiigi ääres,autorehvid jms tööd...
oot oot aga kus see balco asub???
Rakveres oleks ikka mõistlik GBF-i poole pöörduda, pealik on tsiklirehvide ja muidu rehviasjadega väga hästi kursis.
Kas Scala Rider G9 on võimalik õpetada mobiili pleieris lugusid vahetama? Androidi baasil mölafon siis.
kalmer1989 kirjutas:See kus mina käisin asub teatri taga tiigi ääres,autorehvid jms tööd...
oot oot aga kus see balco asub???
Sattusin hetkeks veokarehvidest lobisema ja Balco, kus ma käisin, on Lagedil, aga tsiklirehve minu teada ei protekteerita, nii, et ära sinna jookse. Kuigi olen ise virumaalane, soovitan Sul siiski sellise head silma ja asjatundmist nõudva küsimusega Tallinna mõnda tsiklipoodi minna, kus oma ala fännid töötavad. Lihtsalt asjatundja soovitab Sul kindlasti uue ostmist, fänn vaatab vigase asja selle pilguga üle, et mida sellest maksimaalselt välja pigistada saab ja ütleb Sulle ka suurusjärgu, mis see maksma läheb. Sellepärast ma oma veokarehvi ja Balco jutu võrdluseks tõingi, et kuna Balco on protifirma, siis nad teadsid ja oskasid, kuidas s***st saia teha. Äkki dr Neeme või keegi temataoline oskab Sulle seda rehviasja kommenteerida?
Olen praegu Tallinnas tööl, aga kas esmaspäeval või teisipäeval peaksin mingil hetkel Rakveres olema. Võin siis ise ka lolli näoga seda asja vahtida ja mullikesi ajada.
Kas tsiklil peab taga peale tagumise tule, numbri ja numbrivalgustuse ka helkur olema?
Otsin omale uut kiivrit sest vana aeg hakkab otsa saama. Kiiver peaks olema avatav, integreeritud päikesevisiiriga ja muidugi odavamast klassist. Netis tuulates jäis silma selline mudel http://www.ebay.com/itm/VCAN-V210-Bluet ... 13&vxp=mtr. Soone hind, lisana BT kiivrikompekt jne. Eestis müüakse vaid kinnist v-can kiivrit koos BT-ga. On kellelgi kogemust sellisega ja kas selle tootja kiiver oleks õige valik? Praegu kannan G-Mag Freelanderit ja sellel on väsinud nii sisu kui ka visiiri tihend(tugevama vihmaga tuleb visiiri vahelt vesi sisse). Ootaks soovitusi ja nõuandeid
Mul 3-4 viimasel aastal kasutusel selline HJC: http://motopost.ee/detailid.php?63
Soetasin ka just sisemise päiksevisiiri pärast, võrdlusmomenti ei oska teistega tuua, kui siis nii palju, et eelneval, avaneva lõuaga Nitrol, kippus visiir kole lihtsalt uduseks minema, piisas juba vaid alla +5 temperatuurist. HJC-l ventilatsiooniprobleemi pole siiani esinenud ka lauspadukas sõites. Veel plussiks, et visiir käib imelihtsalt eest ära, ei ole miskist kangi-vedrusüsteemi.
võll kirjutas:Kas tsiklil peab taga peale tagumise tule, numbri ja numbrivalgustuse ka helkur olema?
Kas alates 96 aastast esmaregistreeritutel see nõue oli. Suunatuled peavad ka veel olema.
Keegi mulle seda B24-s pakutavat KTM RC8R osta ei taha? Vastutasuks võin oma Tuono kinkida
Ja kui te liiga koonrid olete, siis see Biposto või '09 RSV käib kah.
reimps kirjutas:Keegi mulle seda B24-s pakutavat KTM RC8R osta ei taha? Vastutasuks võin oma Tuono kinkida
Ja kui te liiga koonrid olete, siis see Biposto või '09 RSV käib kah.
Vahel on nagu tahaksin midagi muud
mitte seda mis minule antud...
Kust ostate teie oma krossirattale 4 t õli? Kuskilt soodsamalt ka leiab seda kui poes ?
Ei osanud seda kuhugi mujale postitada.
Eile õhtul sõitsin nõmmel vääna tänava lõiku ja oh seda kuradi üllatust kui tuli välja, et Tallinna teetöölised on ühe hea kurvi suutnud lahtise kruusaga üle tõmmata.
Ühtegi hoiatavat märki teetööde või lahtise kruusa kohta polnud kusagil.
Selles samas kurvis tahtisd nii esi kui ka tagaratas korralikult alt ära libiseda, kuid seekord jäin püsti.
Nüüd ka järgmine küsimus: Kui mina või mõni teine motomees sõidaks lahtise kruusaga parandatud kurvist välja, nii, et teetöölised pole välja pannud ühtegi hoiatusmärki, siis kuidas käituda?
Kas tuleks politsei avariigrupp kohale kutsuda, lasta neil avarii dokumenteerida ja siis "Tallinna" Linna kui teede haldaja vastu kohtusse minna?
Ütleme nii, et terve eilse õhtu kirusin kiivrisse, sest niivõrd ohtlikku olukorda pole viimase paarikümne tuhandi kilomeetri korral olnud.
edu,
Kui teetööde tõttu on kurv kruusaga kaetud ja ühtegi hoiatavat märki sellest pole, siis kindlasti õnnetuse puhul politsei kohale ja fikseerigu nii tee olukord kui märkide puudumine. Sellise materjaliga saad hiljem kasvõi kohtu kaudu teevaldajalt kahjusumma sisse nõuda. Üldjuhul nad ilmselt oma viga tunnistavad ja kohtulahendit ootama ei jää.
Magimees kirjutas:Ei osanud seda kuhugi mujale postitada.
Eile õhtul sõitsin nõmmel vääna tänava lõiku ja oh seda kuradi üllatust kui tuli välja, et Tallinna teetöölised on ühe hea kurvi suutnud lahtise kruusaga üle tõmmata.
Ühtegi hoiatavat märki teetööde või lahtise kruusa kohta polnud kusagil.
Selles samas kurvis tahtisd nii esi kui ka tagaratas korralikult alt ära libiseda, kuid seekord jäin püsti.Nüüd ka järgmine küsimus: Kui mina või mõni teine motomees sõidaks lahtise kruusaga parandatud kurvist välja, nii, et teetöölised pole välja pannud ühtegi hoiatusmärki, siis kuidas käituda?
Kas tuleks politsei avariigrupp kohale kutsuda, lasta neil avarii dokumenteerida ja siis "Tallinna" Linna kui teede haldaja vastu kohtusse minna?Ütleme nii, et terve eilse õhtu kirusin kiivrisse, sest niivõrd ohtlikku olukorda pole viimase paarikümne tuhandi kilomeetri korral olnud.
edu,
Magimees kirjutas:Ei osanud seda kuhugi mujale postitada.
Eile õhtul sõitsin nõmmel vääna tänava lõiku ja oh seda kuradi üllatust kui tuli välja, et Tallinna teetöölised on ühe hea kurvi suutnud lahtise kruusaga üle tõmmata.
Ühtegi hoiatavat märki teetööde või lahtise kruusa kohta polnud kusagil.
Selles samas kurvis tahtisd nii esi kui ka tagaratas korralikult alt ära libiseda, kuid seekord jäin püsti.Nüüd ka järgmine küsimus: Kui mina või mõni teine motomees sõidaks lahtise kruusaga parandatud kurvist välja, nii, et teetöölised pole välja pannud ühtegi hoiatusmärki, siis kuidas käituda?
Kas tuleks politsei avariigrupp kohale kutsuda, lasta neil avarii dokumenteerida ja siis "Tallinna" Linna kui teede haldaja vastu kohtusse minna?Ütleme nii, et terve eilse õhtu kirusin kiivrisse, sest niivõrd ohtlikku olukorda pole viimase paarikümne tuhandi kilomeetri korral olnud.
edu,
Pole päris see, aga Reolas Tartumaal nägin sarnast olukorda peal. Saatsin järgmine päev kirja Ülenurme vallavalitsusse, et teie lahtine killustik asfalti peal põhjustab ohtlikke olukordi. Nimelt oli teed parandatud ja üleliigne pudi lihtsalt asfalti peale vedelema jäetud. Järgmine kord, kui sama teed sõitsin, oli tee piinlikult puhtaks tehtud. Kirja ma muidugi vallavalitsuselt vastu ei saanud.
Ok, seega avariigrupp kohale ja õnnetus fikseerida ning siis linnalt tsikli parandamise rahad tagasi nõuda, got it.
Tänud kiire vastuse eest
Kust saada tsiklile mobiiltelefoni hoidikut? Olen kõikvõimalikud elektroonika- ja mobiilipoed läbi käinud ja sealt olen saanud ainult vastuse, et on selline asi üldse olemas või?
Netist leiab küll üht-teist, aga esialgu eelistaks mõnda poodi, kus ma saan füüsiliselt näppida seda asja. Sobiks ka jalgrattahoidik, kuna TDMi lenks pole eriti jäme ja telefon on veekindel nagunii.
Kännukasse vaatasid Tallinnas WTC majas?
www.kannukas.ee
Bastard kirjutas:Kust saada tsiklile mobiiltelefoni hoidikut? Olen kõikvõimalikud elektroonika- ja mobiilipoed läbi käinud ja sealt olen saanud ainult vastuse, et on selline asi üldse olemas või?
Netist leiab küll üht-teist, aga esialgu eelistaks mõnda poodi, kus ma saan füüsiliselt näppida seda asja. Sobiks ka jalgrattahoidik, kuna TDMi lenks pole eriti jäme ja telefon on veekindel nagunii.
Kui tahad füüsiliselt katsuda, siis ma ostsin omale selise hoidiku, reedel sain kätte ja eile-täna sai selle abil üle 500 km telefoniga navigeeritud. Telefoni hoidis ilusti kinni. Maksis 2.64 € koos transaga.
Honda Dominatori raam vaja pulbervärvimisse saata, aga tal on õlipaak raami sees. Millise ainega see seest puhtaks pesta, et ahjus õli kõrbema ei läheks? Või talub õli pulberahju kuuma ilma probleemita?
Milliste mudelite hoorattad sobivad 2001a ktm 520 exc'le?
xenon3 kirjutas:Milliste mudelite hoorattad sobivad 2001a ktm 520 exc'le?
vaata ise siit: https://www.thumpertalk.com/shop/oem.php
Kui varuosa kood on sama siis sobib.
Ktm sealt nimekirjast puudub ja koodi järgi ei näita ta ka kahjuks miskit.
xenon3 kirjutas:Ktm sealt nimekirjast puudub ja koodi järgi ei näita ta ka kahjuks miskit.
sorry, my bad, siis vaata siit: http://www.ktm-parts.com/OEMFINDER.html
Ivoonu kirjutas:Bastard kirjutas:Kust saada tsiklile mobiiltelefoni hoidikut? Olen kõikvõimalikud elektroonika- ja mobiilipoed läbi käinud ja sealt olen saanud ainult vastuse, et on selline asi üldse olemas või?
Netist leiab küll üht-teist, aga esialgu eelistaks mõnda poodi, kus ma saan füüsiliselt näppida seda asja. Sobiks ka jalgrattahoidik, kuna TDMi lenks pole eriti jäme ja telefon on veekindel nagunii.Kui tahad füüsiliselt katsuda, siis ma ostsin omale selise hoidiku, reedel sain kätte ja eile-täna sai selle abil üle 500 km telefoniga navigeeritud. Telefoni hoidis ilusti kinni. Maksis 2.64 € koos transaga.
Selline asi praegi itshop.ee müügis hinnaga 5,90€
Tort kirjutas:Honda Dominatori raam vaja pulbervärvimisse saata, aga tal on õlipaak raami sees. Millise ainega see seest puhtaks pesta, et ahjus õli kõrbema ei läheks? Või talub õli pulberahju kuuma ilma probleemita?
Küsin siis pigem nii, et palju kraade mootoriõli laias plaanis kuuma talub enne kõrbema minemist?