Re: Rumalad küsimused
Kasutatud poltide korduvkasutamisel tasuks neid mõne keermeniidi võrra lühemaks lõigata sest nad võivad olla nii väljaveninud, et pingutamisel keerad kas keerme üle või poldi puru kui nad keermestatud ava põhjani ulatuvad.
Kasutatud poltide korduvkasutamisel tasuks neid mõne keermeniidi võrra lühemaks lõigata sest nad võivad olla nii väljaveninud, et pingutamisel keerad kas keerme üle või poldi puru kui nad keermestatud ava põhjani ulatuvad.
sitavares kirjutas:strato kirjutas:Algaja küsimus: kuidas on Eesti teedel sõita? Autoga sõites tundub, et iga paar meetri tagant on mõni väiksem või suurem auk tee sees. Mis tunne on bikega sõita sellistel teedel? Ma ei kujuta ette, sest pole ise veel ratta selga saanud. Mis juhtub kui sotiga läbi tõmmata sellisest august? The end?
Hea on sõita- tsiklil poole vähem rattaid all, st pooled augud jäävad tabamata!
Kevadeti on Tartu tänavad ikka sellised slaalomiraja moodi. Kui sajaga läbi tõmmata suuremast august, siis mina sain tankslapperi ja nägin oma ratast mööda asfaldit libisemas, sädemed taga, õhtuhämaruses oli see veel eriti efektne
Aga üldjuhul tuleb see löök läbi su keha, käed ja tagumik siis.
Väga suure konarluse juures on soovitav kergelt püsti tõusta ratta peal .
Ratas läbib takistuse oluliselt kergemini.
muidugi ise ei tohi ka nagu puupakk seista vaid käed ja jalad peaksid toimima justkui amortidena.
raske seletada see tunnetuse küsimus ja igal inimesel oma moodi.
ja nagu ikka ei tohi pidurdada kui enne takistust seisma ei saa.
muidu kogu masina raskus esi rattas ja kukkumine kindel.
Inimese esimene reaktsioon kipub ikka pidur olema.
enne asfaldiauku võib pidurdada ikka, augus ei tohi pidurdada, pigem vahetult enne takistust käik alla ja gaasi, et esiots kergeks saaks
Selline imelik küsimus. Nimelt kuidas eemaldada oma ettevõtte andmed sellistest infokataloogidest nagu http://aareinfo.ee/ee/ ja http://privatinfo.ee/ee/ ? Enda ettevõtet ei eksisteeri juba 5 aastat, aga selline jama seal üleval. Ma ei ole suutnud isegi välja nuputada, kellele mingi vastava sisuline mail saata.
mart1n kirjutas:Selline imelik küsimus. Nimelt kuidas eemaldada oma ettevõtte andmed sellistest infokataloogidest nagu http://aareinfo.ee/ee/ ja http://privatinfo.ee/ee/ ? Enda ettevõtet ei eksisteeri juba 5 aastat, aga selline jama seal üleval. Ma ei ole suutnud isegi välja nuputada, kellele mingi vastava sisuline mail saata.
Mõlemad saidid on sama IP-ga.
Peale väikest ümberehitust sai tsiklil saba püsti aetud, rikkus sõiduasendi ära. Oskab keegi öelda, kust saaks uusi konte, või õiget materjali, et ise ühed valmis vorpida? Originaalid olid vist mingist pressitud alumiiniumist.
Kevadeti on Tartu tänavad ikka sellised slaalomiraja moodi. Kui sajaga läbi tõmmata suuremast august, siis mina sain tankslapperi ja nägin oma ratast mööda asfaldit libisemas, sädemed taga, õhtuhämaruses oli see veel eriti efektne
Aga üldjuhul tuleb see löök läbi su keha, käed ja tagumik siis.
Eks kevadeti on 100 paras linna kiirus kah
Aris kirjutas:Peale väikest ümberehitust sai tsiklil saba püsti aetud, rikkus sõiduasendi ära. Oskab keegi öelda, kust saaks uusi konte, või õiget materjali, et ise ühed valmis vorpida? Originaalid olid vist mingist pressitud alumiiniumist.
Ehk peitub tankslap ka selles.
franz125 kirjutas:Kevadeti on Tartu tänavad ikka sellised slaalomiraja moodi. Kui sajaga läbi tõmmata suuremast august, siis mina sain tankslapperi ja nägin oma ratast mööda asfaldit libisemas, sädemed taga, õhtuhämaruses oli see veel eriti efektne
![]()
Aga üldjuhul tuleb see löök läbi su keha, käed ja tagumik siis.
Eks kevadeti on 100 paras linna kiirus kahAris kirjutas:Peale väikest ümberehitust sai tsiklil saba püsti aetud, rikkus sõiduasendi ära. Oskab keegi öelda, kust saaks uusi konte, või õiget materjali, et ise ühed valmis vorpida? Originaalid olid vist mingist pressitud alumiiniumist.
Ehk peitub tankslap ka selles.
Tankslap oli eelmise rattaga, seal oli kõik korras. See sajaga sõitmine oli nooruse uljus (mitte, et ma seda praegu ei teeks) aga lihtsalt juhtus õnnetus.
Ebayst leidsin täitsa mõistliku hinnaga mingid madalduskondid, kuid siiski ei usu, et need rahuldava tulemuse annavad.
Või ega keegi pole oma rattale külge pookind --> http://cgi.ebay.co.uk/Lowering-Links-SU ... 20af5116ea ?
Kui kaua smartposti pakiautomaadis üks pakk olla saab?
Nuki kirjutas:Kui kaua smartposti pakiautomaadis üks pakk olla saab?
Küsimus: Kui kaua hoitakse minu tellitud pakki pakiautomaadis?
Vastus: Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.
Ivoonu kirjutas:Nuki kirjutas:Kui kaua smartposti pakiautomaadis üks pakk olla saab?
Küsimus: Kui kaua hoitakse minu tellitud pakki pakiautomaadis?
Vastus: Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.
Tänud!
Keegi 3.1.3 iPod touchi firmware on edukalt jailbreikinud juba?
Aris kirjutas:franz125 kirjutas:Kevadeti on Tartu tänavad ikka sellised slaalomiraja moodi. Kui sajaga läbi tõmmata suuremast august, siis mina sain tankslapperi ja nägin oma ratast mööda asfaldit libisemas, sädemed taga, õhtuhämaruses oli see veel eriti efektne
![]()
Aga üldjuhul tuleb see löök läbi su keha, käed ja tagumik siis.
Eks kevadeti on 100 paras linna kiirus kahAris kirjutas:Peale väikest ümberehitust sai tsiklil saba püsti aetud, rikkus sõiduasendi ära. Oskab keegi öelda, kust saaks uusi konte, või õiget materjali, et ise ühed valmis vorpida? Originaalid olid vist mingist pressitud alumiiniumist.
Ehk peitub tankslap ka selles.
Tankslap oli eelmise rattaga, seal oli kõik korras. See sajaga sõitmine oli nooruse uljus (mitte, et ma seda praegu ei teeks) aga lihtsalt juhtus õnnetus.
Ebayst leidsin täitsa mõistliku hinnaga mingid madalduskondid, kuid siiski ei usu, et need rahuldava tulemuse annavad.
Või ega keegi pole oma rattale külge pookind --> http://cgi.ebay.co.uk/Lowering-Links-SU ... 20af5116ea ?
Mis moodi lowering lingid tankslapperit aitavad ära hoida?
Esiotsa nurk mõjutab tankslapperit väga palju. Tõstad taguotsa üles läheb esiotsa nurk järsumaks.
Ja milline esikahvli nurk soosib seda slaperdamist?
Mul kipub ka laperdama, seepärast selline küss!
koi kirjutas:Ja milline esikahvli nurk soosib seda slaperdamist?
Mul kipub ka laperdama, seepärast selline küss!
Nalja teed või. Kas arvad, et ongi olemas mingi magic number, mille järgimine lahendab kõik mured. Igal juhul on see individuaalne, sõltub rattast, ratta rskuskeskmest, sõitja kaalust ja veel hulgast teguritest. Esimeseks soovitaks mängida tagavedru eelpingega ja esitorude kõrgusega prillides.
Kõigepealt esiratas korralikult tasakaalu ja kui see ei aita, siis rooliamort on lahendus. See mängimine ei vii mitte kuhugi. Kui ratas tasakaalust välja viia, siis mõjutab see hoopis teisi tegureid kui laperdamist.
koi kirjutas:Ja milline esikahvli nurk soosib seda slaperdamist?
Mul kipub ka laperdama, seepärast selline küss!
ja vaatata kõigepeal üle ka esi rehvi kulumine.
See ,et mustrit küll ei tähenda veel midagi.
tihti kipuvad rehvi ääre osa kergelt kergelt treppi kuluma ja võtab kohe vänderdama.
Järsku sa ise oled vedru ja lenksas värised. Anti ju head nõu, vaata esirehv üle ja vajadusel lisa rooliamort-kui tõesti ise liiga vedrutad, muidu saab ka ilma läbi.
Tere
Nii kontorirotid. Mis teete/kus käite kui teil kontoris igav on ?
Pean silmas, mõni hea leht.
Ise pendeldan koguaeg uudiste ja bikeri vahet
Thesaarlane kirjutas:Tere
Nii kontorirotid. Mis teete/kus käite kui teil kontoris igav on ?
Pean silmas, mõni hea leht.
Ise pendeldan koguaeg uudiste ja bikeri vahet
saarlasena meiemaa ja omasaare kodukatel uudistamas ega eriti aega muuks üle jäägi, masu läbi, tuleb tööd teha, muidu võib kodus asju vahtida (niikauaks, kuni netipakkuja veel lubab ilma maksmata netti kasutada
)
bikerisse ja automotosse jõuab ka siiski
RaPtile kirjutas:Keegi 3.1.3 iPod touchi firmware on edukalt jailbreikinud juba?
Isiklikult pole, aga Dev-Teami kodukal väidab, et 2G iTouchi või edukalt jailbreakida küll 3.1.3 versiooniga. Aga uuema iTouch'iga see ei tööta.
Alati on parimad jailbreakid Dev-Teami kodukal. (guugelda Dev-Team)
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada muu olemasoleva vastu (VÕS § 56 lg 1 ja 2). Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 30 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis.
kuidas ma saan kindel olla et see kaup mulle ei sobi kui ma pole saanud pakendit avada või toodet kasutada?
Originaalpakend ei pea olema kinnine.
Muide see 14 päeva ei kehti enam seaduse järgi
loll küsimus aga mis praegu keskmine bensu hind maanteeäärsetes bensukates olla võib?
Üle 17EEK
Tänud!
Küsimus siis selline:
Kas 4.10 mõõduga rehv läheb alla, kui ma tean ainult neid "laius-profiil" mõõtmeid, mis on siis 120/90.
Toll on mõlemal 18.