Re: Rumalad või segased küsimused jms
Veelgi naljakamaks läheb, kui C kati ka omad. Kui näiteks B ja C katid on, aga E pole, siis sõiduauto järel võid vedada märksa raskemat haagist kui veokaga, sest C ilma E-ta on lubatud ainult kerghaagis
Veelgi naljakamaks läheb, kui C kati ka omad. Kui näiteks B ja C katid on, aga E pole, siis sõiduauto järel võid vedada märksa raskemat haagist kui veokaga, sest C ilma E-ta on lubatud ainult kerghaagis
Ja kerghaagis ehk piduriteta haagis on ka 50t kaaluva veduki jaoks täismassiga 750kg max
Ühe meie firma veoki andmed on sellised ja kui pidureid pole ja CE on, siis täismass on ikkagi 750kg
MASSID
Täismass 27000 kg
Registrimass 26000 kg
Tühimass 11500 kg
Kandevõime 14500 kg
Piduritega haagise lubatud mass 32500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 44000 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 1000 kg
Naljanurk: Lähen loen Indrekule selle lause aeglaselt ette ja küsin veidi provokatiivselt, et kumb pool lausest on nüüd olulisem. Vastuseks tuleb umbes samal toonil - aga kumba sul vaja on?
Tuuletallaja kirjutas: ↑30 Dets 2019, 21:40Spoiler
Naljanurk: Lähen loen Indrekule selle lause aeglaselt ette ja küsin veidi provokatiivselt, et kumb pool lausest on nüüd olulisem. Vastuseks tuleb umbes samal toonil - aga kumba sul vaja on?
Seda võib ka nii lahti pakkida,kui koolonit ei suuda jälgida. Ehk võtad esimese lõigu ja lisad sinna ükskõik millise neid kolmest allpool olevast ja igakord moodustub uus eraldiseisev teema. Pole mõtet neid meelevaldselt kokku lugeda.
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat;
-sama auto koos kerghaagisega
-sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi
-sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei
ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;
Maitseasi, a mulle tundus omal ajal just niipidi, et kui see ARKis sõidueksami tegemise kadalipp juba ette võtta, siis sinna otsa "koolis" poolteist tundi platsi peal suskida ja teooriaeksam teha on juba nii väike lisatöö, et E on mõistlikum. See ei ole nagu päris sõidukitega, et käid stiilis 2 kuud koolis vms Eriti kui rendihaagistega majandada, sest need kipuvad reeglina 3000 ja 3500kg olema.
Jesper kirjutas: ↑30 Dets 2019, 22:12Maitseasi, a mulle tundus omal ajal just niipidi, et kui see ARKis sõidueksami tegemise kadalipp juba ette võtta, siis sinna otsa "koolis" poolteist tundi platsi peal suskida ja teooriaeksam teha on juba nii väike lisatöö, et E on mõistlikum. See ei ole nagu päris sõidukitega, et käid stiilis 2 kuud koolis vms
Eriti kui rendihaagistega majandada, sest need kipuvad reeglina 3000 ja 3500kg olema.
Muidugi on see maitseasi aga kui palju on sõiduautosi millele võid selle 3000 ja 3500kg haagise järgi panna?
Oeh, hakkab jälle otsast pihta. Haagise täismass on ainult lubade seisukohalt oluline - kui see kolmetonnine kaalub tühjalt 600kg, siis ma saan oma 1800kg max haagisega vedurile selle sappa panna, sinna otsa oma 1100kg võidusõiduki ajada ja õigust jääb veel 100kg jagu ülegi. Aga kuna veduri täismass on 2020kg, siis lubade seisukohalt on vaja E-katti, 96 ei lenda.
urmas66 kirjutas: ↑30 Dets 2019, 21:36Ja kerghaagis ehk piduriteta haagis on ka 50t kaaluva veduki jaoks täismassiga 750kg max
Ühe meie firma veoki andmed on sellised ja kui pidureid pole ja CE on, siis täismass on ikkagi 750kg
MASSID
Täismass 27000 kg
Registrimass 26000 kg
Tühimass 11500 kg
Kandevõime 14500 kg
Piduritega haagise lubatud mass 32500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 44000 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 1000 kg
Kas keegi mäletab, kuidas nende veneaegsete GAZ-i kärude piduritega oli? Gazoonid ju hüdraulilise pidurisüsteemiga ja ma küll ei mäleta, et nende kärudel mingid pealejooksupidurid oleks olnud. Aga vanasti veeti nii GAZ-i kui TA-ga haagiseid küll. Ma olin siis liiga tatikas, et oleks teadlikult asja uurinud ja 80-date lõpus ning sealt edasi olid juba muud huvid.
GAZ 53 kohta ei tea, aga GAZ 66 oli eraldi õhutorude süsteem haagise jaoks.
pühak kirjutas: ↑31 Dets 2019, 11:51Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑30 Dets 2019, 21:36Ja kerghaagis ehk piduriteta haagis on ka 50t kaaluva veduki jaoks täismassiga 750kg max
Ühe meie firma veoki andmed on sellised ja kui pidureid pole ja CE on, siis täismass on ikkagi 750kg
MASSID
Täismass 27000 kg
Registrimass 26000 kg
Tühimass 11500 kg
Kandevõime 14500 kg
Piduritega haagise lubatud mass 32500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 44000 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 1000 kgKas keegi mäletab, kuidas nende veneaegsete GAZ-i kärude piduritega oli? Gazoonid ju hüdraulilise pidurisüsteemiga ja ma küll ei mäleta, et nende kärudel mingid pealejooksupidurid oleks olnud. Aga vanasti veeti nii GAZ-i kui TA-ga haagiseid küll. Ma olin siis liiga tatikas, et oleks teadlikult asja uurinud ja 80-date lõpus ning sealt edasi olid juba muud huvid.
Siis polnud seda 750kg piirangut ja kui õigesti mäletan,oli lihtsalt kandevõime või kiiruse piirang ilma piduriteta haagisele versus piduriga sama haagis.Ilma võimendita ehk GAZ 51-52 vanemate mudelitega oli ilma piduriteta käru. Pidurivõimendiga autodele uuemad 52 ja 53 oli ka õli piduritega haagiseid( ГКБ-816 (тип 2-П-3) )ja siis oli tiisli sees veel üks võimendi ning hüdrovoolikud olid ühendatud auto süsteemi.Enamuses keegi ei viitsinud neid ühendada,sest käru tuli ju ka igapäev tagant lahti haakida ja see ühendamine polnud just sekundite küsimus. Pealejooksu pidureid nõukaajast ei mäleta.Gaz 66-l oli kompressor ja haagisele käis siis ilmselt õhupidur,kuigi auto ise oli ikka õlipiduritega.
E: 66-l oli haagisele õhk-õli pidur.
Kas Reimps on lõpuks oma üle saanud ja tuleb 2020 tagasi?
Ma mõtlesin, et juba on: memberlist.php?mode=viewprofile&u=44558
Black kirjutas: ↑01 Jaan 2020, 17:09Ma mõtlesin, et juba on: memberlist.php?mode=viewprofile&u=44558
Et nagu uues kuues, kuhjaga aastaid turjalt kukkunud ja uued margieelistused
Tuuletallaja kirjutas: ↑01 Jaan 2020, 17:37Black kirjutas: ↑01 Jaan 2020, 17:09Ma mõtlesin, et juba on: memberlist.php?mode=viewprofile&u=44558
Et nagu uues kuues, kuhjaga aastaid turjalt kukkunud ja uued margieelistused
Uus naine peab ka siis olema, sest vana ei kiidaks ilmselt heaks.
Äkki on poeg või noorem vend? Jünger?
Vähemalt rollueast välja saanud.
oil kirjutas: ↑30 Dets 2019, 21:03See B96 on muidu lihtne. Ainult 1 linnasõit. Ei mingit teooriat, kooli jne. Ainult aeg kirja panna, oma auto ja haagisega kohale veereda (...
salaja muidugi), linnasõit ära teha ja valmis. Harjutused on mõne jaoks rasked. Ristmikul 90-kraadi nurgaga tagurdamine ristuvale teele, jäädes paralleelselt teeäärega, aga seejuures tehes seda ühtlase sõiduga, edasi-tagasi timmida ei tohi kordagi. Mingeid muid harjutusi oli-on veel.
See on huvitav info. Kunagi(~ 2014) kui E'd tegin, siis võis kuni 3x sirutada kõigi harjutuste peale kokku.
Nii on. Ma kusjuures ei teadnud seda. Esimese katsega oleks ka välja pööranud ja ehk teeäärega paralleelsekski saanud, aga mõtlesin et hästi väheke korrigeerin. Eksamineerija tuli jooksuga auto juurde, et "ei tohi ei tohi!" Mina siis vastu, et "Ma ei teadnud ju." - "Okei, tehke uuesti, kaks katset on nagunii. Aga nüüd eksida ei tohi, kaamera filmib." Autosse pani pardakaamera eksami ajaks.
oil kirjutas: ↑01 Jaan 2020, 21:24Nii on. Ma kusjuures ei teadnud seda. Esimese katsega oleks ka välja pööranud ja ehk teeäärega paralleelsekski saanud, aga mõtlesin et hästi väheke korrigeerin. Eksamineerija tuli jooksuga auto juurde, et "ei tohi ei tohi!" Mina siis vastu, et "Ma ei teadnud ju." - "Okei, tehke uuesti, kaks katset on nagunii. Aga nüüd eksida ei tohi, kaamera filmib." Autosse pani pardakaamera eksami ajaks.
L96 eksamit tehakse üldjuhul oma auto ja haagisega. Auto ja haagis peavad olema sellised, et kaal läheks "lõhki" ehk kogumass üle 3500. Mingit kaamerat autosse ei pandud. Ülesannetes midagi keerulist ei olnud aga eksamineerija rääkis, et päris paljudele valmistab haagisega lihtsamategi manöövritega hakkamasaamine raskusi..
Mina soovitan ignoreerida, aga jooksvalt siia kirja panna, et kuidas asjad arenevad.
Talvisel ajal ja õhtuse õlle kõrvale hea ajaviiteks lugeda.
PS: Kuidagi vaikseks on jäänud Läti ja üldiselt lõunapoolsemate maade kiiruskaameratrahvide eiramise jutud...
Sügisese madallennu eest Lätis (autoga) sain ilusti mäletamist mööda kuu aja jooksul ning täiesti eesti keelse otsuse kätte... isegi foto oli kaasas.
Ei usu, et ta tagasi tuleb. Kui ikka lööd tagantkätt ukse pauguga kinni siis on pärast ütlemata nõme (müts peos?) tagasi tulla. FaceBook tagab palju mõnusama äraolemise ja lihtsama sisutootmise (eriti, kui sul midagi öelda pole).
Nii ja naa. Oma eksimuse tunnistamine, veast aru saamine, vabandamine, müts peos tagasitulek, jne-jne., on kas lödipükslus või just munadega tegu. Mõni näeb seda ühtmoodi, teine jälle teisiti. Mõned ütlevad tõeline mees selle kohta, kes läheb pea püsti ja tagasi ei vaata, teised jälle selle kohta kes julgeb oma tunnistada.
360 päeva aega veel, aasta noor
Miks seda käruteemat kuhugi prügikasti, või kuhuiganes ära pole splititud, nagu teisi teemasid, mis siin OT`na mõnegi vastuse saavad?
Küsimus ajendatud lihtsalt olukorrast, kus inimesed vaatavad, et ohooo.. teemas on uued postitused. Keegi on midagi uut ja huvitavat ehk küsinud?
Aga paraku teemat avades näed ikka ja jälle, et joptv.... ikka need kärumehed kirjeldavad oma fantaasiaid hoopis.
aiiii...
Ei, ega tegelikul ei ole hullu.
Lihtsalt näib natuke ebastabiilse käitumismustrina.
Ja kui keegi on oma koerale reaalselt pannud nimeks Riks(mitte Muki, nagu tavainimene), siis ma ei oska muud põhjendust pakkuda, kui et see inimene on üks suurem Õnne13 austaja.
See tuletab mulle meelde lugu mulkidest, kes on nii ihned et ei raatsi isegi koerale nime panna vaid kutsuvad teda lihtsalt koeraks!
Koer, tule siia....
See toob meelde lõigu sellest Vene kalapüügi eripärast (vist), et * kas sinu koer, * jah, * kuidas kutsuda, * vilega, * originaalne nimi