rainz kirjutas:
Jaanipäeval teed ikka väga kitsaks jäänud
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/p ... 7&l=fplead
Ega ei oskagi kommenteerida.
uljasvaluvelg kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/p ... 7&l=fplead
Ega ei oskagi kommenteerida.
noh 1 lõik ühest kommentaarist
"Pane omale dünamiit jalgade vahele ja tõmba tikust tuld siis saad hea kiirenduse ning igaveseks."
vincent kirjutas:
Seda viimast Peipsi äärset lõiku sai ise ehitatud seal 3 hooaega tagasi. Head kurvid, tõeline kallutamisparadiis.
Kiiret paranemist!
elbid_ kirjutas:vincent kirjutas:Seda viimast Peipsi äärset lõiku sai ise ehitatud seal 3 hooaega tagasi. Head kurvid, tõeline kallutamisparadiis.
Kiiret paranemist!
See lõik on väga hea
argo1987 kirjutas:elbid_ kirjutas:vincent kirjutas:Seda viimast Peipsi äärset lõiku sai ise ehitatud seal 3 hooaega tagasi. Head kurvid, tõeline kallutamisparadiis.
Kiiret paranemist!See lõik on väga hea
![]()
Tõesti oli hea, niikaua, kui see lõik sitasti ära pinnati. Millegipärast lahkus pinnatud killustik sealt kohati päris kähku ja allesjäänud pigi peal, paaris kurvis, on kehva pidamine nii niisketes oludes, kui ka keskmisest soojema ilma korral, päris suureks üllatuseks. Sellepärast ei maksaks seal, esmakordsel läbimisel, väga uljaks minna.
http://www.ohtuleht.ee/432365
Viimane lõik siis meist.
Juhtus see, et külast välja sõites esimene kurv, kus asub ka kohalik kabel, hakkas ratas halbade teeolude tõttu hüppama ja vibama ning kurv läkski sirgeks. Teepeal oli/on endiselt sissevajunud roopad ja muhud/lohud. Mingeid hoiatavaid märke või piiranguid ei ole kuskil.
Üks auto sõitis ka taga ning hiljem kommenteeris: Proovisid enne kurvi pidurdada aga hakkas loopima said korraks sirgeks ja siis sa vist enam ei saanud kallutada ja sõitsite kraavipõhja ja sikel lendas õhku tehes mitu tiiru ja peale seda oli vaikus.
Informatiivne postitus, et mõnda aega enam sõita ei saa
Põhiline on endiselt varustus! Vaadates lühkarite ja plätadega sõitjaid ning kuuldes küsimusi, et kas mul varustusega palav ei ole...on küll! AGA pärast tänad maad ja jumalad kokku, et paksu tekstiili selga olid ajanud. Ise pääsesin randme rebestuse ja lonkava jalaga aga naisel, kelle oli ainult kiiver ja kindad ning ülejäänud riietus tavaline on lood palju nutusemad.
"[quote="HannesN"]http://www.ohtuleht.ee/432365
Viimane lõik siis meist. "
Endalgi on teinekord esiratas kahtlaselt vibama hakanud, olen amorte kontrollida lasknud, kuid kahtlustati, et probleem sõidustiilis :/
Varustuse seljasolek tuleb alati kasuks ka kaassõitjale. Kaaslannale head paranemist. Loodetavasti saad sel hooajal veel ratta korda.
Edu paranemisel !
HannesN kirjutas:Teepeal oli/on endiselt sissevajunud roopad ja muhud/lohud. Mingeid hoiatavaid märke või piiranguid ei ole kuskil.
See pole tõesti kuigi hea asfaldiga lõik, samas ei midagi hullu ("tavalise" rattaga sõites), mis märki nõuaks... St kui nüüd tagantjärgi mõtled, ega sa kogemede kurvi maha maganud või esiotsa liiga kergeks teinud peale asula märki? Kas rooliamort oli?
Sellel rattal peaks see olema juba tehasest välja veeredes.
Ise pääsesin randme rebestuse ja lonkava jalaga aga naisel, kelle oli ainult kiiver ja kindad ning ülejäänud riietus tavaline on lood palju nutusemad.
Mjah, juhile langeb kaassõitjaga sõites ikka päris kõva vastutus.
õu shit Hannes. Kiiret paranemist ja parandamist! aga vaata positiivset poolt, paagikleeps jäi vähemalt terveks
Kella 12 paiku oli Pelgulinnas Auna ja Aru tänava ristmikul kokkupõrge auto ja mootorratta vahel. Asjaolud teadmata (tegu "paremakäe" reegliga alaga)
elan selle sama ristmiku kõrval. siin neid uhajaid ikka jagub, kes sellest paremkäe reeglist ei tea mõhkugi... paar nädalat tagasi oli kahe auto kokkupõrge maisi ja aru ristis.
ilmselt ise jõin hommikukohvi tänase matsu ajal ega tea juhtunust midagi.
Mõni hetk tagasi sõidsin mööda kadaka teelt biker24 eest ja seal oli politsei, kiirabi ning päästeamet kohal.
Üks must ratas oli rekka all ribadeks.
Loodetavasti ratturiga kõik ok.
sõitsin ka juhuslikult mõõda. Pilt ei old just hea, teist pool rekkat oli rattur ka maas,otse käru all nii 1,5-2m käru ratta ees.Kiirabi toimetas ta kallal.Rohkem ei tea ka suurt midagi.Äkki ei ole hullu midagi,ratas oli küll kuradima puru.
See juhtus mul kontori akende all, olla nii läinud, et Mustamäe tee poolt tulnud käruga Belarus hakkas vasakule parklasse keerama, tema taga autoderivi, kust tsikkel siis välja keeras ja möödasõitu alustas. Paraku nende teed vastassuunavööndis kohtusid. Rattur oli teadvusel ja kontaktivõimeline kui ära viidi, käsi vähemalt sai ka liigutada, rohkem ei oska öelda.
Päris kehva lugu - jõudsin siis kui kiirabi oli juba läinud ja bamper kohal. Üritasin politseilt pinnida, et kes-mis-kus ja abi pakkuda - ratta oleks saanud äravedamise asemel meie töökotta panna. Aga ei... vaid niipalju sai teada, et rattur sai rohkem kannatada kui oleks vaatepildi järgi oletada võinud. Traktor oli sooritamas vasakpööret hoovialale (Biker24 ees) ja tsikkel tabas vasakult küljelt haagisesse...
Kiiret paranemist!
Kaarli puiesteel oli tund tagasi mingi tsikkel (vist ducati) ja Seat kokku saanud.
justkui juuli käes ja autojuhid peaksid harjunud juba olema:S
Egas muud kui kiiret paranemist!
Nägin seda Ducatit just veidi enne õnnetust Vanalinnas ja siis juba 10-15 minutit hiljem tee ääres koos mõlkis auto ja kiirabiga. Kahju, loodan, et juhiga midagi hullu ei juhtunud ja ka tsikli saab korda. Midagi väga hullu ei paistnud rattal viga olevat.
mmz kirjutas:Midagi väga hullu ei paistnud rattal viga olevat.
Sõitsin jalgrattaga just sealt mööda (21.45) ja paistis, et parempoolne peegel on läinud ja veel mõned kriimud rattal. Loodan, et juhiga midagi hullu ei juhtunud.
Huvitav on see ,et ratas seisab seal siiani või vähemalt 10min. tagasi oli.
Kri§to kirjutas:justkui juuli käes ja autojuhid peaksid harjunud juba olema:S
Egas muud kui kiiret paranemist!
Aga olgem ausad, paljud panevad hullu ja sõeluvad kiirendavad autode vahel, sa küll vaatad vasakusse peeglisse aga ta korraks vilgatab paremalt ja nii nähtamatult satubki ta su kõrvale vasakult. Hiljuti lasnamäe kanalis sõites autoga sooritasin ümberrivistumist vasakusse ritta, vaatasin peeglisse kõik oli puhas viskasin veel korra pea küljepeale tsikli harjumusest. Kurat pidin halliks ehmatama kui vähemalt +70km/h lippas tsikkel mööda. Oleksin 1sek varem rivistuma hakkanud oleks ta mul küljepealt sees. Kõik baikerid oleksid suure häälega rääkima hakkanud et keeras ette, ja tõesta siis et sa pole lammas?!
Tahaks juhtida siiski tähelepanu et enamus avariisid toimub siiski mootorratturi enda valede sõiduvõttete ja valesti valitud kiiruse pärast.
Isegi olen tekitanud liiklusohtlikui olukordasid ja just enda süül, aga samas autojuhtide apsakatest tingitud liiklusohtlike olukordadest olen seda hullemat vältinud sest olen liigelnud rahulikult ja alati on olnud aega manöövriks pidurduseks jms.
Arvestage ka teie autojuhtidega!
Ohutuid kilomeetreid!