Kuskil instagrami videos oli turbo pandud tagumise ratta kohale, täpselt amordi juures. Sobis nagu valatult sinna. Miks kõik ette topivad seda?
Kuskil instagrami videos oli turbo pandud tagumise ratta kohale, täpselt amordi juures. Sobis nagu valatult sinna. Miks kõik ette topivad seda?
Mida lühemad torud, seda kiiremini ärkab (4silindristel vähemalt)
Variante on igasuguseid aga toimivaid ja efektiivseid on vähe !!! Visuaalselt sarnane komplekt võib reaalselt tohutult erinevalt toimida http://www.google.ee/url?sa=i&rct=j&q=& ... 5952699633
Deiv
Soomes tehtud küll ja küll neid turbo saba all variante aga visuaalselt näeb ikka jube välja, kui päris elus vaadata. Pöördemoment pidi samas parem olema.
Nukad peal, klapivahed kontrollitud ning klapikambri kaas paigas. Igast muu pudipadi ( starterimäng, jahutusvollad jne) samuti küljes. Turbole sai põlv otsa keevitatud, arvatavasti tuleb selle otsa veel üks suunaga üles. Actuaatorile tuli leida uus koht ja kinnitus teha. Viimane sai siis 5mm alu plaadist mille keevitab koja külge. Kui see tehtud vaatab mis vardaga saab.
Filter varjab kõik ära põhimõtteliselt
Huvi pärast: keevitasid väljalaset osaliselt elektroodiga?
Edu,L
Ei kõik sai traadiga ikka.
Üleliigne maha lihvitud. Parajalt nüri töö aga mis teha.
Boostitoru majandus enam vähem paigas, aktuaator istub jäigalt omal kohal. Nurk sai päris hea, varrast väänama ei pea, paar cm tuleb pikemaks vaid teha.
Plenumi keevised laseb roostevaba traadiga üle ning siis lööb kõik läikima (ehk peenemat sorti lihvkettaga üle) . Ei viitsi värvimisega jamada.
By-pass valve sai pimedaks tehtud ning boosti torul keevise jäljed maha lihvitud. Turbo külmakojas oli rõhuvooliku jaoks olemas m6 pesa, kuid nii väikest kuuske pole kusagilt võtta. Lahenduseks tavaline 8,8 osalise keermega polt, millest sai 4mm auk läbi lastud ning pea käiapeal paraja suurusega munaks lihvitud.
Paar tiiru dunlopis ning õli pealevool turbole ka paigas.
Plaanisin küll täna plenumi koos bov-iga peale saada aga vahelutid n*ssivad näkku ja tuleb uued teha siis punktisin torujuppe kokku. Ei midagi kindlat veel (kujus) aga tuleb pikk väljalase. Roostevabast ja saab olema ainuke poleeritud detail rattal.
Tugilaagri plaat seisab ikka cnc mehe taga, kunstiinimeste asi noh, alumiste prillide amorditoru augud saab vast rassi kaudu varsti paar mm suuremaks teha. Siis juba esiots alla ja paistab mis radikamajandusega saama hakkab.
Kuidas õli tagastus tuleb? Pumbaga või ilma?
Ilma.
Sabaraami suurem torumajandus paigas. Kinnitused plasti jaoks, aju/commanderi pesa jms vaja veel teha. Lisatoed külgedele teen alu-st (kui kunagi mingi hea disain pähe tuleb).Järjekordselt on probleem aku paigutamisega. Saba alla ei mahu, mootori pool pole ruumi. Kui muud midagi üle ei jää tuleb kiige sisse panna
Prillid cnc-st tagasi ning hakkasin esiotsa kokku lappama. Et saaks kaelakannu võlli uute laagritega sobima tuli ülemisele puks vahele treida, mis läks siis käreda liimiga laagri sisse kinni. Alumisi prille tuli eest poolt natuke lõikuda ning piirajad eemaldada. Gixxeri kaelaosa ca 5mm lühem kui rf-l nii et ülemiste prillide vahepuks sai samuti pingis sobivaks lastud. Hetkel viimistlemise peale väga aega ei kuluta, tähtis on võimalikult ruttu ratas kokku ja tööle saada. Mida varem dünosse saab seda parem. Pärast tõmban enamuse uuesti viimistluseks/värvimiseks laiali.
Uue esihargiga joppas. Võlli mõõt sama mis enne, ketta diameeter ning offset sobivad samuti. Ok peaagu. Ketta distantspukse tuleb ca 0.5mm õhemaks lasta. .
Üks piinlik küsimus ka. Mille esihark see oligi, mitte ei leia seda müügiteemat enam üles... Cossie??
Zx10, aga aastat minu arust kirjas polnud. Ilgekepp müüs
Sai algkooli matemaatikat meelde tuletatud ning tagaratta distantspuksid mõõtu treitud. Nimelt tuli välja et velje südamik pole äärtega päris tsentris. Eelmise kiigega oli lihtne, mõõtsin kiigest veljeni, aga nüüd sai korralikult arvutada, et tagaratas esimesega samale joonele saaks.
Plaadi kinnitused samuti tehtud, hammaka võlli lõikasin parajaks ning viskasin kõik korra prooviks külge. Paistab ok.
Pidin ilusa disaini ära n*ssima Tugilaagri pesa ning võll nii täpselt mõõdus, et plaadi otsa veel peksab, aga maha hui enam saab. Lahendus - auk plaati, võlli mutrile keevisega 1/2 padruni pea otsa ning pikendusega tuleb kogu plaat/laager/võll maha. Siis saab juba eraldi lahti pressida.
ilus vaadata mida mehed uueks suveks kokku vorbivad. j'udu ja jaksu teile
Torumajandus koos. Roostevaba on tore materjal, üks 2" põlv ca 4 euri. Topelt torusid nagu eelmine talv sellest vist ei teeks. Igatahes nüüd keevitaja kätte ning kui kunagi viimistlema hakkab poleerib ära.
Aku sai mahutatud amordi kohale. Paremal pool sabaraami alumise kinnituse jaoks ruumi suht vähe. Tuleb mingi ulme disain teha vist et sumpatorust mööda jookseks.
Aastalõpu suured pidustused seljataga läheb töö edasi.
Väljalase kokku keevitatud.
Radikas paigas. Kuna originaal jahutusventikat polnud kusagilt võtta siis pidi depoo lammarist saadud 750se gixxeri oma kinnitused ümber tegema.
Ruumi vägapalju just üle ei jäänud.
Ette sai alla 160/60 mõõdus diablo. Turbo on ikka maru lähedal ning 180/190 rehv oleks sinna suht kindlalt sisse sõitnud. Ega nüüdki kindel pole et toimib, aga torud jäigaks ja peab sõites proovima. Igaks juhuks ei taha hakata uusi prille tegema.
Tagapiduri kinnitus. Võtsin eelmisest aastast õppust ning tegin kohe tummise asja
Boostitoru ka valmis ning kinni.
Sabaplasti kinnitused ja alus ajule/commanderile
Ja üldpilt ka
see boostitoru raadius....
cossie kirjutas:see boostitoru raadius....
Mustaks värvides ei paneks kaugelt tähelegi
Pole sellel raadiusel häda jh midagi. Läikiv pind petab veits ja tundub et punnitab maru välja. Reaalselt nii hull pole. Proovisin ka muid lahendusi, vollapõlv, seibidest jne aga nood nägid veel hullemad välja.
Õlivann ja õli äravool paigas. Vooliku klambri mõõtudega panin mööda, need tuleb uued osta.
Süütelukk jääb sabaplasti ääre alla peitu.
Pingeregulaatori kinnitasin otse kiige külge, paremat kohta ei leidnud. Jalaraua kinnitus hakkab samuti ilmet võtma. Ja ei, see ei jää nii õrnake nagu pildilt näha. Lähemale tuua kiigele ei saa kuna mõõdud arvestatud teise poole kinnituste järgi mis asuvad offseti plaadi küljes.
Ma ütlesin kohe, et sellele "offseti" plaadile on mingit disaini peale vaja
Väga tubli Raul!
RaulK kirjutas:Uus paisupaak. Paigutan radika ja mootori vahele. Vast jõuab homme kinnitused ära teha ning mõne pildi ka siia panna kuidas ratta küljes välja näeb.
[url=http://s1279.photobucket.com/user/Raul_ ... .jpeg.html]
Ilusad õmblused, ise tegid?